quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:25 schreef Inlognaam het volgende:
Nou, vooruit.
Ik vraag me nu trouwens af wat ik dacht toen mn moeder mij uitperste en ik mijn eerste blik op moedertje natuur mocht werpen. Denk dat ik me het leplazerus geschrokken ben.
Grrr, geen telefoonnummer vermeld bij de advertentie
Je kon nog geen roze olifant van een oranje sinaasappel onderscheiden op dat momentquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:25 schreef Inlognaam het volgende:
Nou, vooruit.
Ik vraag me nu trouwens af wat ik dacht toen mn moeder mij uitperste en ik mijn eerste blik op moedertje natuur mocht werpen. Denk dat ik me het leplazerus geschrokken ben.
Grrr, geen telefoonnummer vermeld bij de advertentie
2e poging: BOE!!!!!!!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:38 schreef maffemuts het volgende:
@ de TT
Zal m'n best doen hoor, maar kan niks beloven
Het is net de Muppet show.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:41 schreef Inlognaam het volgende:
Maffemuts, tja, jij bent aan het bevallenzij het erg langzaam
Dolfina is tof, dus die bevalt ook
Rucky idem dito, dat is de dragqueen van FHF denk ik. Zorgzaam als de hel
Yska, Belle, Kahlie, Ireth, DJMO en weet ik veel. Tja, die bevallen ook wel
Ik vind het hier wel gezellig
Je hebt gewoon elk vriendinnetje bezwangerd?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:42 schreef Rucky het volgende:
Olifanten en sinaasappels konden mij geen zak schelen het enige wat ik dacht toen ik die gang door moest was dat ik pas jaren later de tegenovergestelde richting op mocht als ik een vriendinnetje had.
* Ireth hapt naar adem na een heftige hoestbui...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:41 schreef Inlognaam het volgende:
Maffemuts, tja, jij bent aan het bevallenzij het erg langzaam
Dolfina is tof, dus die bevalt ook
Rucky idem dito, dat is de dragqueen van FHF denk ik. Zorgzaam als de hel
Yska, Belle, Kahlie, Ireth, DJMO en weet ik veel. Tja, die bevallen ook wel
Ik vind het hier wel gezellig
Jep en mijn kinderen heten: Inlognaam, DJMO, vannelle, Ireth en maffemuts. Ze zijn wel lief maar hebben af en toe een dreun nodig.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:43 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Je hebt gewoon elk vriendinnetje bezwangerd?
Ik moest ook wel lachen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth hapt naar adem na een heftige hoestbui...
En ik ben weer een dochter van DJMO & Merlijn / Papabear, en Egberts is m'n broertjequote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:46 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jep en mijn kinderen heten: Inlognaam, DJMO, vannelle, Ireth en maffemuts. Ze zijn wel lief maar hebben af en toe een dreun nodig.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:48 schreef belle1608 het volgende:
[..]
En ik ben weer een dochter van DJMO & Merlijn / Papabear, en Egberts is m'n broertje
Als je mij opa gaat noemen........quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:48 schreef belle1608 het volgende:
[..]
En ik ben weer een dochter van DJMO & Merlijn / Papabear, en Egberts is m'n broertje
incestueuze bende is dat FHF eigenlijkquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:49 schreef Ireth het volgende:
Het lijkt ATWT wel.. al die rare familiebanden...
Hij heeft een heuse toverstok!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:50 schreef Inlognaam het volgende:
Ik vind die Merlijn maar een rare tovenaar als ie dat zo geflikt heeft
Ik vond vanmiddag een briefje in mijn portomonnee van ons eerste afspraakje.quote:
Ja, dat zei ik laatst ook.quote:
Dat is een lang verhaalquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:50 schreef Inlognaam het volgende:
Ik vind die Merlijn maar een rare tovenaar als ie dat zo geflikt heeft
Zeg lieve schat, hij moet eruit, niet terug naar binnenquote:
Alle 8 natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:51 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik laatst ook.
DJMO en Papabear.
Ingrid en Vannelle
Ehhe en Kentekenplaat
Merlijn en Belle.
En...ja, weet ik veel wie Rucky allemaal doet.
ZIE JE WEL DAT JE HOMO BENTquote:
Flinke hand met glijmiddel, boel goed insmeren, kotertje aai over zn bolletje geven, even lief aanspreken en dan even flink persen. Heb je dat al geprobeerd?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:51 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Zeg lieve schat, hij moet eruit, niet terug naar binnen![]()
*daar ging m'n thee*...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:52 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Flinke hand met glijmiddel, boel goed insmeren, kotertje aai over zn bolletje geven en dan even flink persen. Heb je dat al geprobeerd?
never open this topic with something in your mouthquote:
..quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:50 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Wat dan lieve opa Rucky? *wink* *wink*
* belle1608 wel moest, m'n moeder roept me alweer dat we verder moeten gaan met opruimen, dus ben weer ff weg tot zoquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
never open this topic with something in your mouth
Moet je een dreun of een rake opmerking terug?quote:
Ziet ie niet, opa wordt een beetje slecht in de oogjes meid...quote:
Je kan lullen wat je wilt maar ik blijf je een toffe kerel vinden.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ziet ie niet, opa wordt een beetje slecht in de oogjes meid...
Dat was toch ook waarom je als een blok voor me vielquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:56 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je kan lullen wat je wilt maar ik blijf je een toffe kerel vinden.
Hoe lenig exact denk je dat ik ben?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:52 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Flinke hand met glijmiddel, boel goed insmeren, kotertje aai over zn bolletje geven, even lief aanspreken en dan even flink persen. Heb je dat al geprobeerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Btw Rucky... Leuk al die broertjes en zusjes, maar wie is mn FHF-moeder danLaatste keer dat ik met de gyn en vk sprak konden mannen nog niet baren
[ Bericht 0% gewijzigd door maffemuts op 21-07-2012 22:02:09 (spoilertag verk*****) ]Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
Nee, dat was je soep.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat was toch ook waarom je als een blok voor me viel
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:58 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Hoe lenig exact denk je dat ik ben?als ik t van mn FHF-vader geerft heb kom ik ook niet verder dan de flexibiliteit van een plank denk ik
Eh Yvonne natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Btw Rucky... Leuk al die broertjes en zusjes, maar wie is mn FHF-moeder danLaatste keer dat ik met de gyn en vk sprak konden mannen nog niet baren
Maar kan je hem niet lokken met snoepjes?Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
Ik werd ook niet genoemd, ik ga prima op in de massa blijkbaar.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:02 schreef dolfina-chica het volgende:
ik ben toch blij dat ik nergens genoemd wordt....
en ik beval wel volgens inlog.. komt omdat ik hem stil kreeg... whahahahah![]()
grote mond, kan reactie verwachten
ik ga niet in de massa mee, dat heb jij toch al gemerktquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:03 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik werd ook niet genoemd, ik ga prima op in de massa blijkbaar.
Hoor ik daar iets uit de prullenbak roepen?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:03 schreef vannelle het volgende:
[..]
Jij bent toch helemaal geen dame?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:03 schreef vannelle het volgende:
[..]
it's my life opzetten, suus een microfoon in d'r handen geven en op vol volume mee laten blerenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:05 schreef Ireth het volgende:
En voor de derde avond op rij gooit mijn buurman zo rond dit tijdstip de volumeknop van zijn stereo omhoog...
Ik verscheurde je foto....quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:05 schreef Ireth het volgende:
En voor de derde avond op rij gooit mijn buurman zo rond dit tijdstip de volumeknop van zijn stereo omhoog...
Een bierflesje gevuld met benzine en een brandende lap stof blijkt ook wel te werken.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
it's my life opzetten, suus een microfoon in d'r handen geven en op vol volume mee laten bleren
Suzuki Swiftquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:10 schreef Inlognaam het volgende:
Een volkswagen Golf of Bora naar binnen rijden doet het anders ook goed.
de mijne gaan nooit op...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:04 schreef Inlognaam het volgende:
Wacht maar tot ik jou mijn meloenen laat zien. Die niet afkomstig zijn van een smurf.
Ik heb er zes vijf en een half en daar komt heerlijk zoet sap uit. Beat that! Das 3,5 meer dan jij!
maar gaan niet op!! en ook niet rotten als je ze bewaardquote:
En zijn in geval van ernstige neiging richting het zuiden ook hervulbaarquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:18 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
maar gaan niet op!! en ook niet rotten als je ze bewaard
Er is toch echt een beperkte houdbaarheid. Als je maar lang genoeg dood bent, dan rotten ze ook nog eens. Sabbelen er opeens allemaal rare insectjes aan je tepelsquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:18 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
maar gaan niet op!! en ook niet rotten als je ze bewaard
Ok, ok. Je hebt me. Op deze weet ik niets zinnigs te melden. Omdat ik 'm niet snapquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
En zijn in geval van ernstige neiging richting het zuiden ook hervulbaar
Hier moet ik niet al te lang over nadenken.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
En zijn in geval van ernstige neiging richting het zuiden ook hervulbaar
Het onderwerp was borsten toch, en niet de vrouwelijke schaamstreek?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:21 schreef Rucky het volgende:
[..]
Hier moet ik niet al te lang over nadenken.
oee dat kriebelt zo lekker!!!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:20 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Er is toch echt een beperkte houdbaarheid. Als je maar lang genoeg dood bent, dan rotten ze ook nog eens. Sabbelen er opeens allemaal rare insectjes aan je tepels![]()
![]()
siliconen...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:21 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ok, ok. Je hebt me. Op deze weet ik niets zinnigs te melden. Omdat ik 'm niet snap
Ja maar als je er zo over nadenkt dan kan je ze ook via het noorden bevoorraden.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:22 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Het onderwerp was borsten toch, en niet de vrouwelijke schaamstreek?
Die meloenen krijgen de kans niet om te rotten. Daar zorg ik wel voor. Heerlijk, binnen een paar dagen zijn ze zo goed als zeker opgegeten. En dan worden ze netjes verteerd door het lichaam, in plaats van dat ik ze laat verrotten.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:23 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
oee dat kriebelt zo lekker!!!
maar die meloenen van jou.. rotten sneller dan dit gerookte vlees!!
Oh hemel, een Jip&Janneke uitleg danquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:21 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ok, ok. Je hebt me. Op deze weet ik niets zinnigs te melden. Omdat ik 'm niet snap
jij maakt niet mee dat ik wegrot...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:24 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Die meloenen krijgen de kans niet om te rotten. Daar zorg ik wel voor. Heerlijk, binnen een paar dagen zijn ze zo goed als zeker opgegeten. En dan worden ze netjes verteerd door het lichaam, in plaats van dat ik ze laat verrotten.
gammaquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Oh hemel, een Jip&Janneke uitleg dan
Zodra ze gaan hangen (naar het zuiden wijzen!) kunnen ze weer hervuld worden!
[ afbeelding ]
Voorbereiding voor als je over 50 jaar het bejaardentehuis in man. Om alsnog een seniele, rijke bejaarde te strikken.quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:25 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Voorbereiding voor als je over 50 jaar het bejaardentehuis in man. Om alsnog een seniele, rijke bejaarde te strikken.
DAT ROT NOOIT!!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:25 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Voorbereiding voor als je over 50 jaar het bejaardentehuis in man. Om alsnog een seniele, rijke bejaarde te strikken.
Oh. Die uitdrukking ken ik uiteraard niet . Ik dacht dat er gedacht werd aan Rucky, die wat zuidelijker woont dan Drenthe.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Oh hemel, een Jip&Janneke uitleg dan
Zodra ze gaan hangen (naar het zuiden wijzen!) kunnen ze weer hervuld worden!
[ afbeelding ]
Ik was inderdaad niet van plan om heel oud te worden, dat klopt.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:25 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
jij maakt niet mee dat ik wegrot...
Oe jammer ik had wel met jou in het bejaardenhuis willen zitten en een beetje praten over het slappe gelul in de sc.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:28 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik was inderdaad niet van plan om heel oud te worden, dat klopt.
Discriminatie.....quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:32 schreef DJMO het volgende:
voor de facebookers onder ons .. ik smijt net een tiental foto's van ons uitje naar de lokale speeltuinvereniging online
zien ze dat niet automatisch?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:32 schreef DJMO het volgende:
voor de facebookers onder ons .. ik smijt net een tiental foto's van ons uitje naar de lokale speeltuinvereniging online
omdat ik geen onderscheid maak, speciaal voor jou enkele foto's naar photobucket aan het uploadenquote:
Morgen weer een dagje dierentuin?quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:32 schreef Rucky het volgende:
[..]
Oe jammer ik had wel met jou in het bejaardenhuis willen zitten en een beetje praten over het slappe gelul in de sc.
quote:
quote:
Toen bestond de sc nog niet maar we hebben dus nog meer om over te praten.quote:
Eerder berekenend, hoe hoog zou het zijn? heb ik hier hulp bij nodig of niet?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:44 schreef Rucky het volgende:
Leuke foto's DJMO.
Vooral die laatste, durf ik wel of durf ik niet.![]()
Dat bedoelde ik ook, een verstandig kereltje dus.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Eerder berekenend, hoe hoog zou het zijn? heb ik hier hulp bij nodig of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |