SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen
Voorgaande delen
Topicreeks: Het grote anime/manga topic
------------------------------------------------------------
Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.
1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.
2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.
IRC Slowchat
#fokanime op irc.tweakers.net
Download Mirc of xchat
Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!
ALLE SERIESquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:09 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Slaat die ''maffe series'' op Hagure Yuusha no Estetica?
Kan je meer opnoemen dan Nyaa?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach, er zijn zo veel alternatieven.
Imouto ga Aru? Hoe is die?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
Binbougami ga! is waarschijnlijk het mafste wat ik nu kijk. Dus dat valt wel mee voor mijn doen.
EDIT: Laat maar, ik volg Who is Imouto ook dus tja...
Nu je 't zegt misschien moet ik daar maar eens aan gaan beginnen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:34 schreef Klipnap het volgende:
[..]
En Repel, hoe zit het met de SOA-review?
Je schrijft heel leuk.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:48 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Nu je 't zegt misschien moet ik daar maar eens aan gaan beginnen.
HorribleSubs is echt heel slecht.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:13 schreef Klipnap het volgende:
HorribleSubs Kokoro Connect 03 is binnen in 720p.
[..]
RIP zwijntjes
Je mist dan ook de karaoke in de OP.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:47 schreef Arashimashou het volgende:
Zo te zien heb ik niet veel gemist. Ik download nu gewoon Kokoro connect van HS, als het echt zo slecht is download ik later misschien nog wel een andere. Is SAO 3 al uit?
Overigens mijn kvass voorraad weer aangevuld.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je mist dan ook de karaoke in de OP.
Stiekem welquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Alsof jij niet stiekem soms wilt meezingen.
Ik soms ook.quote:
Ach, wat is normaalquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik soms ook.
Eigenlijk wel heerlijk van dit topic. Niemand hier is echt volledig normaal, dus hoef je jezelf ook haast nergens voor te schamen.
?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:05 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ach, wat is normaal
Overigens... waar was die topic voor Klipnap. Of deed je het expres?
Normaal is inderdaad best aan arbitrair begripquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:05 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ach, wat is normaal
Overigens... waar was die topic voor Klipnap. Of deed je het expres?
Och, dat waren misschien de eerste 4 postsquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:07 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ah
Wist ik veel dat het een Azunyan-flametopic zou worden
Zo erg is dat niet, gewoon op een willekeurig punt klikken en je ziet welquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:15 schreef mschol het volgende:
als jullie het toch over tekortkomingen van fansubs hebben: fansub groepen zonder chapters
quote:Setting destination... half a year in the past... July 14th, 20XX. Destination confirmed. Launching. 3. 2. 1. Boooom!
I am finally here!! To the time that SAO has just started. For what purpose? I am here to tell you the awesomeness of this anime, of course! What's with that look? You don't believe me? How compare a time traveler such as me with those fake wizards.
Oh, at this time period, this is my first time. So please be gentle. *blush* And please do normal plays only.
Story : 10/10
The story is orgasmic! It's something that you past dwellers must have never seen. Drinking health potions, hunting monsters, hunting fellow players (PK), forming guilds, teleport crystals, dungeon crawlings, gangbang boss monsters, they are all so COOOOOL!
Art : 10/10
Even though I got D on my art class, I must tell you that the art in awesome! The CG is beautifully done! And the main guy and gal are super cute! Even more so the guys in girls clothing after a certain incident! And a certain bald merchant that the protagonist frequents, you may come simply by having them stares into your eyes!
Sound : 10/10
The BGM is awesome and fit nicely with the mood! It's definitely better than those you hear on Super Mario, Contra, Sonic the Hedgehog or Bubble Booble! The OP and ED songs are orgasmic as well! The animation sequence is better than Mirai Nikki or Fate Zero. The 2nd OP and 2nd ED are great as well! It's easily the best anime soundtrack of 2012.
Character : 10/10
The characters are incredible! They are type that you have never seen before : a loner hardworking protagonist, cute heroine who loves the protagonist unconditionally : "Do you need a reason to love somebody?", crazy nameless character who's in love with the heroine and want to hurt the hero (Ok, he actually has name, but you will not remember it anyway), crazy main villain who do a lot of bad things yet he's not arrested in real life after years!, and he's the type who : "Do you need a reason to do bad things?"
:-D
Enjoyment : 10/10
Isn't it obvious from seeing all four previous score?
Overall : 10/10
Easily the best anime of all time. I hereby suggest all of you to give it a score of 10. Oh, it has never taken the first place even in the future. But I believe if all of us work hard together, reaching the STEINS; GATE world line and giving this anime the first place is not a mere dream!
Now if you would excuse me, I need to go back to my time period and watch the final episode. It shall be epic! YES YES YES. OH YES. I am coming!
Trouwens, als je .///.?!±hack><*&^% wil kijken, welke komt als eerst?quote:Story: Kiyrito is an average cool guy sleeping in his room when suddenly everything starts to shift around him and he's transported to a magical digital world filled with monsters and weird ppl. Then a big robe man appears and tels Kyirto that he has to kill the 100 demon princes to get back to his wordl. It's pretty intrsting stuff for reals.
Characters:
Kyrieto is a really cool and totally not lame guy. He enjoys playing the video games and he's really kawaii. Many pedophiles in Sowrd Art Onlinne think he's a girl cuz he's so kawaii and they want to have sex with him. It's a little weird, but watevs.
Klive is one of the pedos who thinks Kerrytu is rlly kawaii.
Big Robe Guy Ahikro is the bad guy in the story. He looks pretty lame to be honest...
Art: The title has art in it, so obv it's good lol o__O/ but rilly it's pretty anime and good.
Sounds: There weren't many sound but from what i herad they was pretty good and fitted the mood realy well.
Overalls: 10/10, good anime, another great anime from Kishumuto, great job guy.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:00 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Zeer interessant. Kijk eens hoe ik moet grijnzen.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:05 schreef Klipnap het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ik weet niet. Ik wilde gewoon dat plaatje gebruiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arbitrair smarbitrair. Doe nu maar gewoan dan doe je al gek genoeg.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Normaal is inderdaad best aan arbitrair begrip
De luie donders! Dat was maar half sarcastisch bedoeld om ik me daar ook aan erger.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:15 schreef mschol het volgende:
als jullie het toch over tekortkomingen van fansubs hebben: fansub groepen zonder chapters
Inderdaad. Echt smerige pauperzooi.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:15 schreef mschol het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:31 schreef De_Dakgoot het volgende:
Klipnaps auto hebben we denk ik ook al gevondenOver auto's gesproken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Audi![]()
Mweh. Ik krijg daar altijd zo'n midlife-crisis beeld bijquote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:31 schreef De_Dakgoot het volgende:
Klipnaps auto hebben we denk ik ook al gevondenNee hoor, dit is mijn auto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:36 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nee hoor, dit is mijn auto.
[ afbeelding ]
Audi rijdt lekker. Vw is bagger.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:36 schreef De_Dakgoot het volgende:
audi is echt een paupermerk bmw en mercedes ook
Volkswagen is op zich wel leuk hoor... maar door die golfjes/polos waar al die tokkies in zitten heeft het een slechte naam gekregenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
VW kan er ook wel mee door, maar vind ik zo burgerlijk
Inderdaad.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:19 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Volkswagen is op zich wel leuk hoor... maar door die golfjes/polos waar al die tokkies in zitten heeft het een slechte naam gekregen
Dat begrijp ik. Maar een klein zusje schop je nietquote:
Behalve als je een gemene Klipnap bent. Nina's zijn altijd eng en gemeen, dus het verbaast me niks.quote:
Jij rijdt auto?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
VW kan er ook wel mee door, maar vind ik zo burgerlijk
Zoek maar op liedjes van:quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:22 schreef Klipnap het volgende:
[..]
3.
Weet iemand nog een bruut Death Metal nummer ofzo?
>quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik rijd uiteraard wel mee met mensen.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik rijd uiteraard wel mee met mensen.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:43 schreef Klipnap het volgende:
Ik open movie maker om een leuk filmpje van Yui met Death Metal te maken, krijg ik steeds het blauwe scherm des doods.
Mwah. Ook een beetje pleb-tier.quote:
Adobe doe ik alleen als ik iets belangrijks moet maken voor de rest sony vegasquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mwah. Ook een beetje pleb-tier.
Adobe Premiere.![]()
Maar goed, dat doet natuurlijk niet af aan haar blauwe schermen.
Ik vond Vegas ook erg fijnquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mwah. Ook een beetje pleb-tier.
Ik vind het van Adobe mooi dat alle software zo mooi met elkaar geïntegreerd is.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:48 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik vond Vegas ook erg fijn
Adobe software zie je door de bomen het bos niet meer...
als je achter je pc zit is dat leuk, als jij dat wil doen op een mediacenter is dat echt niet leuk en leer je echt de waarde van chaptersquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:18 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Zo erg is dat niet, gewoon op een willekeurig punt klikken en je ziet wel
eens, mooie stukjes software, jammerlijk genoeg errug prijzig..quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vind het van Adobe mooi dat alle software zo mooi met elkaar geïntegreerd is.
Blaadjes op de verbinding.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:56 schreef mschol het volgende:
[..]
eens, mooie stukjes software, jammerlijk genoeg errug prijzig..
is er trouwens een treinstoring? ns.nl doet het niet
Japanse beter altijd natuurlijk, maar toch verrassend goed.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:11 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Redelijk, maar de Japanse is áltijd beter.
Gr Kotomine Rin
[ afbeelding ]
Alles beter dan deze.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:11 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Japanse beter altijd natuurlijk, maar toch verrassend goed.
MI OOOOOOquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:13 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Alles beter dan deze.
Gelukkig is de OP en ED niet dubbed.
Yui
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:14 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
MI OOOOOO
weggeklikt
Binnen 5 seconden dus.
Wanneer ga jij een Nederlandse versie zingen?quote:
Gr grquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:22 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wanneer ga jij een Nederlandse versie zingen?
quote:De geroosterde blauwe dango
En de lieve roze dango
Breng ze eens samen bij elkaar en
Kijk wat er dan gebeurt
Baby dango is altijd heel gelukkig
Ook al is hij nog wel zo klein
Opa dango heeft een snor en knipoogt met beide ogen
Al die lieve dango's houden elkaar's hand stevig vast
Zo maken zij samen een grote kring
Lachend bouwen zij hun huizen op de grote ster
Speciaal gemaakt voor de dango's
Op de maan hoog in de lucht
Staat een konijn daar te kijken
En hij zwaait de dango's tegemoet
Hij neemt alle leuke dingen en de zielige
Dingen en bindt ze samen
Ze klinken echt als typische amerikaanse slettenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:13 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Alles beter dan deze.
Gelukkig is de OP en ED niet dubbed.
Yui
Oh wacht.
Het zijn maar 22 seconden.... maar ik zit vast op 10.... aaagghhh, ok ik ga het nog een keer proberen.quote:
Daar ken ik Gundam wing dus vanquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:56 schreef Qunix het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Yorkiddin%27
Japanse anime series uitgezonden, waaronder Dragonball GT, Dragonball Z, Sailor Moon, Card Captor Sakura, Beyblade, Cyborg 009, Gundam Wing en Yu-Gi-Oh!
Leuk gemaakt, al klopt het niet helemaal.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:15 schreef Arashimashou het volgende:
Hm... ik zit in het steins gedeelte van Youtube.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:15 schreef Arashimashou het volgende:
Hm... ik zit in het steins gedeelte van Youtube.
Yui: Gun-damquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:38 schreef De_Dakgoot het volgende:
oo een K-ON Mecha als dat zou uitkomen zou gewoon cool zijn
Ik kan niet wachtenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:39 schreef Arashimashou het volgende:
[..]![]()
Ik wacht nog even op 720p upload.
Inderdaadquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:41 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik kan niet wachtenEerste 720p torrent was helaas van HS maar dat moet dan maar
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:38 schreef De_Dakgoot het volgende:
oo een K-ON Mecha als dat zou uitkomen zou gewoon cool zijn
Zo zie je maar wat reclame in anime voor invloed kan hebbenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:49 schreef Arashimashou het volgende:
Ik drink nu een blikje Dr Pepper, vanwege Steins;Gate
Mja, het is wel te zuipen....
Zo is het. Maar goed, ik ben niet echt onder de indruk. Het is niet vies, maar ik ga het niet meer drinken dan anders denk ik. Vrijwel niet dus.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:02 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Zo zie je maar wat reclame in anime voor invloed kan hebben
niks dusquote:Op zondag 22 juli 2012 00:02 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Zo zie je maar wat reclame in anime voor invloed kan hebben
quote:Op zondag 22 juli 2012 00:05 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Zo is het. Maar goed, ik ben niet echt onder de indruk. Het is niet vies, maar ik ga het niet meer drinken dan anders denk ik. Vrijwel niet dus.
Regel 1 van de anime topic:quote:Op zondag 22 juli 2012 00:24 schreef GreaserNL het volgende:
Ik ben niet zo anime fan maar laatst had ik 2 seizoenen van Rosario + Vampire gekeken. Man dat was epic
Ik ga 'm morgen kijkenquote:
Zal wel goed komenquote:Op zondag 22 juli 2012 00:27 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Regel 1 van de anime topic:
[ afbeelding ]
[..]
Ik ga 'm morgen kijken
Nog van plan om nog iets te kijken?quote:Op zondag 22 juli 2012 00:24 schreef GreaserNL het volgende:
Ik ben niet zo anime fan maar laatst had ik 2 seizoenen van Rosario + Vampire gekeken. Man dat was epic
Must see als je R+V leuk vond:quote:Op zondag 22 juli 2012 00:24 schreef GreaserNL het volgende:
Love Hina is wel het prototype harem anime.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:30 schreef wdn het volgende:
[..]
Must see als je R+V leuk vond:
Love Hina
Kanokon
Nou ik moet je bekennen dat ik sinds die anime had gekeken inees heel veel interesse kreeg in Japanse cultuur/manga/anime enz.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nog van plan om nog iets te kijken?
Death Note is wel een aanrader voor als je nieuw bent in anime.
Mijn favoriete serie blijft Neon Genesis Evangelion. Ook echt hoe de auteur zijn depressie in de anime verwerkt.
En de psychoanalyse![]()
Alhoewel psychoanalyse wel een beetje achteraald is in de psychologie, omdat er tegenwoordig veel meer naar het heden gekeken wordt en omdat het heel veel tijd kost. (Correct me if I'm wrong, Strawberry.)
niks mis mee, was gewoon leukquote:Op zondag 22 juli 2012 00:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Love Hina is wel het prototype harem anime.
achievemnt hunting in JC2quote:
Dankequote:Op zondag 22 juli 2012 01:01 schreef Klipnap het volgende:
Куцвеу рошея
Κυυβευ ποψερ
*toetsenbordfunctie is leuk
En welkom Grease
Ja, errug duister episodequote:Op zondag 22 juli 2012 00:38 schreef -Strawberry- het volgende:
OMG straks SAO kijken.
Duister las ik? Klinkt gooooed.
Wat mij betreft: ja, absoluut.quote:
Nog niet, bijna klaar met epi 3quote:Op zondag 22 juli 2012 01:45 schreef wdn het volgende:
[..]
Wat mij betreft: ja, absoluut.
Eerste 3 zijn de beste eerste 3 eps van het seizoen. Zo niet van het hele jaar
Erg goed gedaan.
Eerlijk zeggen: wie heeft er tijdens of na eps 3 van SAO geen traantje weggepinkt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 juli 2012 02:52 schreef -Strawberry- het volgende:
SAO!het is gestyled naar een MMORPG toch? dan is dat wel logsch...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan respawnen ze toch gewoon?![]()
SAO!waarom klik ik nouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Spuitelf!quote:Op zondag 22 juli 2012 09:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken wat ik van je smaak vind.
SAO!Ja, en het maakt het ook zo erg lastig een harem te onderhoudenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Das niet zo veelquote:Op zondag 22 juli 2012 12:28 schreef Klipnap het volgende:
Ik heb bijna 100 series/films/ova's gekeken![]()
Het waren er in november nog 20
Je hebt meer gekeken dan ikquote:Op zondag 22 juli 2012 12:28 schreef Klipnap het volgende:
Ik heb bijna 100 series/films/ova's gekeken![]()
Het waren er in november nog 20
Ik op 27.2 en Klipnap op 28.1quote:Op zondag 22 juli 2012 12:31 schreef Arashimashou het volgende:
Muhahaha, maar als je kijkt naar het aantal dagen in totaal
Dan zit ik op 27.91
28.1? shiiit ik keek alleen naar de completed list? Grrrr.... naja als ik eenmaal galactic heroes binnen heb, dan dan....quote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 12:38 schreef Qunix het volgende:
Alleen completed:
TV: 124, OVA: 37, Movies: 75, Spcl.: 51, Eps: 3,603, Days: 57.61
Alles:
TV: 176, OVA: 48, Movies: 82, Spcl.: 56, Eps: 5,012, Days: 80.73
He is the big anime fan! All hail the big anime fan!quote:Op zondag 22 juli 2012 12:38 schreef Qunix het volgende:
Alleen completed:
TV: 124, OVA: 37, Movies: 75, Spcl.: 51, Eps: 3,603, Days: 57.61
Alles:
TV: 176, OVA: 48, Movies: 82, Spcl.: 56, Eps: 5,012, Days: 80.73
quote:Op zondag 22 juli 2012 12:51 schreef Easymodo het volgende:
[..]
He is the big anime fan! All hail the big anime fan!
Volgens mij is het idd nogal achterhaald sinds alle kritieken op de denkbeelden van Freud, maar het is nog steeds wel een specialisatie die je kan doen na het afronden van je master.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:29 schreef robin007bond het volgende:
En de psychoanalyse![]()
Alhoewel psychoanalyse wel een beetje achteraald is in de psychologie, omdat er tegenwoordig veel meer naar het heden gekeken wordt en omdat het heel veel tijd kost. (Correct me if I'm wrong, Strawberry.)
Waar denk je dat spoilers voor zijn?quote:
Van mij hadden ze het nog wel een aflevering mogen rekken. Iets meer bonding.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:09 schreef mschol het volgende:
[..]
het is gestyled naar een MMORPG toch? dan is dat wel logsch...
dan respawnen ze toch gewoon?
Omdat dit seizoen erg matig is, ja.quote:
Dat totaal niet. En ook geen traantje oid.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:45 schreef wdn het volgende:
Zo niet van het hele jaar
Eerlijk zeggen: wie heeft er tijdens of na eps 3 van SAO geen traantje weggepinkt?
quote:Op zondag 22 juli 2012 12:51 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Waar ken ik dit nou vanquote:Op zondag 22 juli 2012 12:51 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Ik ben het hele weekend niet thuis. Vanaf morgen kom ik jullie weer vergezellenquote:Op zondag 22 juli 2012 12:35 schreef robin007bond het volgende:
Wtf. Ik ben ook echt de enige samen met Parodiuzz die nog in de IRC zit
Tof.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgens mij is het idd nogal achterhaald sinds alle kritieken op de denkbeelden van Freud, maar het is nog steeds wel een specialisatie die je kan doen na het afronden van je master.
Gezelligquote:Op zondag 22 juli 2012 13:11 schreef omelette het volgende:
[..]
Ik ben het hele weekend niet thuis. Vanaf morgen kom ik jullie weer vergezellen
En door EVAquote:Op zondag 22 juli 2012 13:11 schreef robin007bond het volgende:
Zoals het Hedgehog's Dilemma die later ook door Schopenhauer wordt gebruikt.
Niet echt,alleen tijdens een marathon!Meeste bij wacthing moet ik eigenlijk on hold zetten!quote:
Crunchyrollquote:Op zondag 22 juli 2012 13:34 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Niet echt,alleen tijdens een marathon!Meeste bij wacthing moet ik eigenlijk on hold zetten!
CR Sword Art Online - 01 en 02 (1920x1080P) downloaden,my sabbie(SABnzbd weer gebruiken sinds 15 Juni![]()
Ach, hij heeft tenminste plezier in het levenquote:Op zondag 22 juli 2012 14:20 schreef robin007bond het volgende:
Mijn god. Wat een simpele ziel.
[ afbeelding ]
Return of the octopusquote:Op zondag 22 juli 2012 14:23 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Wat is ook alweer die anime met bijna hardcore hentai delen??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe wallpaper!![]()
quote:Op zondag 22 juli 2012 14:25 schreef Klipnap het volgende:
doet het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe wallpaper!
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Tja, dat is waar. Maar het is zo'n simpel excuus om overal maar onderuit te komen.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:21 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ach, hij heeft tenminste plezier in het leven
het is ook moeilijkquote:Op zondag 22 juli 2012 14:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Moeilijk he. De afbeelding in een nieuw tabblad openen?
Eensch. Minder zelfbewust of zo.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tja, dat is waar. Maar het is zo'n simpel excuus om overal maar onderuit te komen.
Soms denk ik dat domme mensen veel minder pessimistisch in het leven staan trouwens. Soms is het beter als je over bepaalde dingen niet nadenkt
jaquote:Op zondag 22 juli 2012 14:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is de nieuwe Sword dinges online weer uit?
vertalingen leken te komen uit ponofilmsquote:Op zondag 22 juli 2012 14:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Body Transfer?
De hardcore versie van Kokoro Connect
[UTWoots]_Sword_Art_Online_-_03_[720p][1DCBB52C].mkvquote:Op zondag 22 juli 2012 14:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is de nieuwe Sword dinges online weer uit?
UTWootsquote:Op zondag 22 juli 2012 14:35 schreef De_Dakgoot het volgende:
Hatsyuki UTwoots of Commie nemen voor SOA?
Ik heb CR genomen!!quote:Op zondag 22 juli 2012 14:35 schreef De_Dakgoot het volgende:
Hatsyuki UTwoots of Commie nemen voor SOA?
Jullie zijn mijn RSS FEEDquote:Op zondag 22 juli 2012 14:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[UTWoots]_Sword_Art_Online_-_03_[720p][1DCBB52C].mkv
Abonneer je anders eens op een RSS-feed of zo
[..]
UTWoots
Hmm, ik denk het ook.quote:
Wat is de definitie van ''dom''?quote:Op zondag 22 juli 2012 14:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, ik denk het ook.
Aan de andere kant. Ik heb het idee dat dommere mensen veel sneller bang zijn voor het onbekende. Dat merk ik vooral als ik ze hoor praten over de buitenlanders o.i.d.
Tja, het blijft lastig. Eigenlijk denk ik dat het ongeveer wel gelijk zit. Ik ken een tokkiegezin waarvan de ouders best een laag inkomen hebben, hoge hypotheek, drinken veel alcohol. Als ik daar naar kijk dan zie ik gewoon aan ze dat ze niet gelukkig zijn. Ze gaan er alleen op een hele andere manier mee om.
Dat is ook wel een lastige.quote:
I dom bijv.naamw.quote:
SPOILER: madoka episode 9Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ohja hier een voorbeeld waarom correctere subs niet altijd fijner zijn.
quote:Op zondag 22 juli 2012 14:43 schreef Klipnap het volgende:
dat heb je op school gehad met bioSPOILER: madoka episode 9Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ohja hier een voorbeeld waarom correctere subs niet altijd fijner zijn./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op zondag 22 juli 2012 14:43 schreef Klipnap het volgende:
Wat is hier dan mis mee?SPOILER: madoka episode 9Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ohja hier een voorbeeld waarom correctere subs niet altijd fijner zijn.
Nee, want ik heb bio laten vallen.quote:
SPOILER: madoka episode 9Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeg waar het op staat, Kyubey.
quote:Op zondag 22 juli 2012 14:46 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nee, want ik heb bio laten vallen.
Het gaat om de tijd waarin hij het zegt en de tijd die ik heb om hem te begrijpen. Pauzeren om de subs te lezen is niet fijn.
Nog een.Iets met hoop van hopeloze jonge meisjes tijdens hun puber tijd waar ze bezig zijn met het ontwikkelingen van de secundaire geslachtskenmerken zoals de borsten.SPOILER: madoka episode 9Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeg waar het op staat, Kyubey./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Hij zegt dit alles binnen 4/5 seconden. Hierin kan ik het lezen en dan heb ik 1 seconde om alles te begrijpen.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:47 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Iets met hoop van hopeloze jonge meisjes tijdens hun puber tijd waar ze bezig zijn met het ontwikkelingen van de secundaire geslachtskenmerken zoals de borsten.
quote:Op zondag 22 juli 2012 14:46 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nee, want ik heb bio laten vallen.
Het gaat om de tijd waarin hij het zegt en de tijd die ik heb om hem te begrijpen. Pauzeren om de subs te lezen is niet fijn.
Nog een.Ach, dan weet je het nu. Heterogeen is toch een beetje algemene kennis, dus zo'n probleem is het niet als je dat een keertje moet opzoeken voor je subsSPOILER: madoka episode 9Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeg waar het op staat, Kyubey.
En in de post die ik nu quote is er niet eens een "moeilijk woord" of iets dergelijks in te vinden.
Daarnaast is QB geen mens, dus moet hij wel gewoon formeel overkomen.
Misschien wel een goede oefening voor jequote:Op zondag 22 juli 2012 14:49 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Hij zegt dit alles binnen 4/5 seconden. Hierin kan ik het lezen en dan heb ik 1 seconde om alles te begrijpen.
Misschien dat het voor native Engelsen makkelijker is.
Ja maar ik ben van oorsprong ook geen native engels sprekerquote:Op zondag 22 juli 2012 14:49 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Hij zegt dit alles binnen 4/5 seconden. Hierin kan ik het lezen en dan heb ik 1 seconde om alles te begrijpen.
Misschien dat het voor native Engelsen makkelijker is.
Vertalen naar het Nederlands begin ik helemaal niet aan, dan kun je beter geen anime kijken.
Hier ben ik het mee eens, maar met Kyubey gaat het toch iets te snel.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:50 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ja maar ik ben van oorsprong ook geen native engels spreker
je moet gewoon in het engels denken als ik duits of engels praat ga ik ook niet alles vertalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FUUUU
quote:Op zondag 22 juli 2012 14:52 schreef Klipnap het volgende:
Discrepancy is gewoon een verschil. De rest kun je dan ook wel uitvogelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FUUUU
Wat ik denk, is dat het Engels van GG niet toereikend genoeg is om Madoka goed te vertalen. Dan heb ik liever dit.
En ja, misschien dat je ooit eens een woordje moet opzoeken, maar daar leer je ook weer van. Je kunt het ook simpel blijven houden voor jezelf, maar daar leer je natuurlijk niet van.
Qftquote:Op zondag 22 juli 2012 14:59 schreef robin007bond het volgende:
Ach ja, zelfs als je een woordje niet kent is de betekenis vaak te achterhalen uit de context.
Rizelminequote:Op zondag 22 juli 2012 15:24 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Iwaki Rizel van Rizelmine,maffe serie was dat!!
quote:
H ga Dekinai?quote:Op zondag 22 juli 2012 15:42 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Wat was nou die vage ecchi anime??Het is wel recent,ik wilde hem ook kijken!!
op 3dpd fappenquote:Op zondag 22 juli 2012 15:45 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dat weet jij ook goed vieze fappert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kono Naka ni Hitori Imouto ga Iru
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
Hagure Yuusha no Estetica? Al valt dat ''hardcore echi'' opzich best mee..quote:Op zondag 22 juli 2012 15:51 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Er waren plaatjes met wazige fansub teksten!!
Is dit high school setting??Het was nog recent,serie naam is 2 woorden!!quote:Op zondag 22 juli 2012 16:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Hagure Yuusha no Estetica? Al valt dat ''hardcore echi'' opzich best mee..
Robin/animefan weet hetquote:Op zondag 22 juli 2012 16:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Dan weet ik het ook niet.. Maar als de naam uiteindelijk geraden wordt denk ik ''oh, die!''
Die niet,elke plaatje leek te komen uit een h-manga!het is wel een anime !quote:Op zondag 22 juli 2012 16:19 schreef Arashimashou het volgende:
Dan zal het wel niet Oniichan no Koto nanka Zenzen Suki Janain Dakara ne zijn.
Overigens, zonder chat waren we nu bij wat.... #313?
Love & Elections & Chocolate? Afgekort Koichoco.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:35 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Die niet,elke plaatje leek te komen uit een h-manga!het is wel een anime !
Volgens mij keek Dakgoot die serie.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:35 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Die niet,elke plaatje leek te komen uit een h-manga!het is wel een anime !
quote:
op ene browser ingelogd zijn en zoeken.., in de andere, zonder ingelogd te zijn, de torrent downloadenquote:
Seitokaiquote:Op zondag 22 juli 2012 16:49 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
gevonden
http://tvtropes.org/pmwik(...)n.SeitokaiYakuindomo
Seitokai yakuindomoquote:Op zondag 22 juli 2012 16:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Volgens mij keek Dakgoot die serie.
Ben even de naam kwijt. Heel recent is die niet.
hij was twijfelachtig 'goed'..quote:Op zondag 22 juli 2012 17:06 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Boeiend
het is wel een goede anime.
quote:Op zondag 22 juli 2012 17:06 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Boeiend
het is wel een goede anime.
Ik vond hem goed niks mis mee.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:07 schreef mschol het volgende:
[..]
hij was twijfelachtig 'goed'..
redelijk dus
ik vond em ook prima/leuk, maar als ik het meer objectief had moeten beoordelen kwam hij niet verder als redelijk..quote:
Klopt, het voegt namelijk niet echt iets toe maar is gewoon leuk om te kijken.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:09 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vond em ook prima, maar als ik het meer objectief had moeten beoordelen kwam hij niet verder als redelijk..
The fuck am i watching??quote:Op zondag 22 juli 2012 17:14 schreef De_Dakgoot het volgende:
Heb overigens een hele folder aan Seitokai yakuindomo gifjes
Een goede serie waarvan hopelijk ngo een 2e seizoen van komt FOK! loopt trouwens te trollenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op zondag 22 juli 2012 17:16 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Een goede serie waarvan hopelijk ngo een 2e seizoen van komt FOK! loopt trouwens te trollen
beetje reclame op de quote plakkenWaarom heb jij je browser en de FOK!- layout zo hard verneukt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weet ik nietquote:Op zondag 22 juli 2012 17:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom heb jij je browser en de FOK!- layout zo hard verneukt?
Zo donker...quote:Op zondag 22 juli 2012 17:17 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Weet ik niet
wat is er verneukt aan :p
Is fijner voor de ogen ipv zon witte achtergrond.quote:
Doet het pijn!quote:Op zondag 22 juli 2012 17:18 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Is fijner voor de ogen ipv zon witte achtergrond.
Doe dat maar!!quote:Op zondag 22 juli 2012 17:24 schreef De_Dakgoot het volgende:
Vanavond ga ik mijn gif folder unleashen
quote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 17:54 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]the fuck!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 22 juli 2012 17:54 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]Hm, ik heb het wel klaar staan... misschien binnenkort bekijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee want ik heb het al een hele tijd geleden gekekenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |