quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:24 schreef cool15 het volgende:
[..]
grootste deel wordt door mn ouders betaalt.
Ik raad de game af, vond er geen klap aanquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:33 schreef benx het volgende:
Zit te twijfelen, Bulletstorm, to do or not to do?
Ik krijg ook nog vakantiegeldquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:33 schreef mschol het volgende:
[..]sorry hoor, maar geef dan geen geld uit als je niet eens je eigen vakantie kan betalen... (of betaalt)
Ik zeg nee, heb de game een half uurtje gespeeld en was enorm verveeldquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:45 schreef benx het volgende:
Bump, jullie meningen over Bulletstorm, 17min left.
Ga voor borderlands gotyquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:45 schreef benx het volgende:
alleen als je mensen hebt om mee te spelen singleplayer is ie meer meh dan jayquote:
Heb ikquote:
Heb je deus ex al?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:45 schreef benx het volgende:
Nee, tof ?quote:
Mij is het gelukt!quote:
Ik doe met je advies wat ik met PCM doe, ik laat het links liggenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:11 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Ik denk dat pro cycling manager een betere game voor je is
Verstandig maar ik ken die game verder nietquote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:13 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik doe met je advies wat ik met PCM doe, ik laat het links liggen
called it!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:53 schreef Morthill het volgende:
zit vast niks boeiends tussen, weer allemaal herhalingen
quote:
Is idd nog niet gekomen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:09 schreef Mr.Silencer het volgende:
Ligt het aan mij of is de Mass Effect reeks nog niet voorbij gekomen?
Die is al geweestquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:09 schreef Mr.Silencer het volgende:
Ligt het aan mij of is de Mass Effect reeks nog niet voorbij gekomen?
dat is overmorgenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:11 schreef Berend. het volgende:
Ja klop, maar morgen is ´´the best off´´
ARMA 2 CO is hetquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:05 schreef Eenskijken het volgende:
welke game is niet available in mijn regio? Die indie bundle staat er nu wel bij
Oh zeker, die was al op dag 1 in de aanbiedingquote:
Waaromquote:
Je hoeft niet wat te kopen he.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:14 schreef beelz het volgende:
Evochron Mercenary maar gekocht. Shit schieten in de ruimte is tof. Verder weinig interessante dingen weer...
Dat weet je niet, is niet altijd zo geweest.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:11 schreef Berend. het volgende:
Ja klop, maar morgen is ´´the best off´´
Omg Arma 2?quote:
LOL WTF? In wat voor rare maatschappij leef jij dat je niets hoeft te kopen? Tijd om je aan te sluiten bij de kapitalisten, jij communistisch zwijn!quote:
KAUFEN, JETZT!!1!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:17 schreef beelz het volgende:
[..]
LOL WTF? In wat voor rare maatschappij leef jij dat je niets hoeft te kopen? Tijd om je aan te sluiten bij de kapitalisten, jij communistisch zwijn!
De laatste schijnt nogal een drm probleem te zijnquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:16 schreef benx het volgende:
Vorige keer mezelf kunnen tegenhouden, maar wat denken jullie van alle prince of persias voor 10tje?
Hm, filmpjes zien eruit alsof het een soort STALKER is maar dan met zombiesquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:57 schreef Captainp00face het volgende:
Ik vond er in mijn eentje geen flikker aan.
Ben ook wel benieuwd, is toch weer 15 euroquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:49 schreef beelz het volgende:
Is Arma 2 het waard of ga ik dat alleen spelen om DayZ?
Nicequote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:15 schreef benx het volgende:
Totalen Schade aan deze kut sales
• Alan Wake ¤ 6,99
• Beyond Good & Evil ¤ 2,49
• Deus Ex: Human Revolution ¤ 7,49
• Fallout: New Vegas ¤ 4,99
• Limbo ¤ 2,49
• Metro 2033 ¤ 2,49
• Orcs Must Die + DLC ¤ 4,49
• Orcs Must Die 2 Pre-order ¤ 11,25
• Saints Row: The Third ¤ 7,49
• Super Meat Boy ¤ 3,49
Tof lijstje, dit is mijn schade tot nu:quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:15 schreef benx het volgende:
Totalen Schade aan deze kut sales
• Alan Wake ¤ 6,99
• Beyond Good & Evil ¤ 2,49
• Deus Ex: Human Revolution ¤ 7,49
• Fallout: New Vegas ¤ 4,99
• Limbo ¤ 2,49
• Metro 2033 ¤ 2,49
• Orcs Must Die + DLC ¤ 4,49
• Orcs Must Die 2 Pre-order ¤ 11,25
• Saints Row: The Third ¤ 7,49
• Super Meat Boy ¤ 3,49
Ik waag het er gewoon opquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:37 schreef Ame_thyst het volgende:
Dit staat op steam zelf, dus nog niet echt genoeg info
Day Z Mod
The Day Z Mod requires Arma II: Combined Operations which is made up of Arma II and Arma II: Operation Arrowhead
ARMA2 + OA met de 2 dlc's erbij is de SP het best de moeite waard.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:49 schreef beelz het volgende:
Is Arma 2 het waard of ga ik dat alleen spelen om DayZ?
Het is een online mod, dus de vraag is hoe lang je ook alleen blijft.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:56 schreef bijdehand het volgende:
Is day z ook leuk om in je eentje te spelen?
Minstens ARMA2 free + OA, OA moet je hebben voor DayZ.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:32 schreef Ramkraker het volgende:
Ik kan ARMA 2 gewoon kopen terwijl ik die al heb, als ik nu operation arrowhead haal, kan ik toch gewoon day z? of moet ik dan speciaal Combined Ops hebben?
Je hebt Arma 2 en Operation Arrowhead nodig voor DayZ.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:37 schreef Ame_thyst het volgende:
Dit staat op steam zelf, dus nog niet echt genoeg info
Day Z Mod
The Day Z Mod requires Arma II: Combined Operations which is made up of Arma II and Arma II: Operation Arrowhead
Ik denk dat het gewoon werkt als je beiden hebt, een pack is namelijk niets anders dan twee spellen ondergebracht onder een prijs. Eenmaal aangeschaft zijn ze niet langer 'verbonden'.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:32 schreef Ramkraker het volgende:
Ik kan ARMA 2 gewoon kopen terwijl ik die al heb, als ik nu operation arrowhead haal, kan ik toch gewoon day z? of moet ik dan speciaal Combined Ops hebben?
Vijf games, dat valt toch hartstikke meequote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:05 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon werkt als je beiden hebt, een pack is namelijk niets anders dan twee spellen ondergebracht onder een prijs. Eenmaal aangeschaft zijn ze niet langer 'verbonden'.
Ik dacht dat ik me koest had gehouden deze sale, maar heb toch nog snel wat ingeslagen -
• The Witcher 2
• Arma 2 CO
• Burnout Paradise
• Dear Esther
• Killing Floor character packs
verdomd.
Ik had me voorbereid op niets kopen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:09 schreef Morthill het volgende:
[..]
Vijf games, dat valt toch hartstikke mee
Hmm, ik had verwacht meer te kopenquote:
Zeg, leg mij eens uit wat dat 'wat is deze' gedoe is.quote:
He hebben we toch gelijk, helaas niet 75% maar toch!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:09 schreef Morthill het volgende:
[..]
Vijf games, dat valt toch hartstikke mee
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:39 schreef Quir het volgende:
[..]
Zeg, leg mij eens uit wat dat 'wat is deze' gedoe is.
staat leuk, thats it.. en je bent een pilaar waar de community op kan steunenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:15 schreef Morthill het volgende:
De Pillar of Community Badge ook maar even gehaald, geen idee wat het nut is
Dat is lekker ik heb ook een GTX670 hoe kan het in godsnaam op low moeten ? heb i5 ----K maar dat moet niet echt een verschil makenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:06 schreef Ramkraker het volgende:
Net even DayZ gespeeld, en meh, heb een Core I7 3770, 8GB ram, GTX670 en ik moet op low spelen
Ik zie in een aantal topics 'wat is deze' staan als reactie op posts, en jij zei 't laatst ook tegen me in een ander topic. Ik vroeg er net naar in een topic waar ik het zag, maar daar reageren ze niet.quote:
Wat is deze is een uiting van verbazing, meestal gebruikt door onze niet al te goed Nederlands sprekende medelander.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:38 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik zie in een aantal topics 'wat is deze' staan als reactie op posts, en jij zei 't laatst ook tegen me in een ander topic. Ik vroeg er net naar in een topic waar ik het zag, maar daar reageren ze niet.
Paypal?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:40 schreef RacerDKB het volgende:
Ik poog nu een spel te kopen alleen ik kan alleen met visa en mastercard etc kopen, kan ik daar wat aan doen?
Ben op vakantie in Kroatië dus misschien komt het daardoor, maar mijn creditcard ligt thuis
Ah zo, zelfde orde van grootte als 'waz met jou'quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat is deze is een uiting van verbazing, meestal gebruikt door onze niet al te goed Nederlands sprekende medelander.
Ja, is zeker aan te raden!!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:44 schreef Sporttv het volgende:
Is Crysis 2 aan te raden? Ik houd zelf niet heel erg van shooters, maar Crysis lijkt wat anders dan shooters als Call of Duty enz, na het bekijken van wat gameplay video's. En kan ik dan beter het hele pack kopen?
http://www.lambentstew.co(...)is?steamid=awfuriousquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:15 schreef benx het volgende:
Welke site kon je zien hoeveel games je unplayed had?
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:37 schreef Salt_Seafood het volgende:
Games Owned:
159
Games Played:
54
Games Never Played:
105
quote:
Nouja, Steam logt pas tijden sinds 2008 ofzo. Ik heb daarvoor héél véél CSS, CS1.6 en CZ gespeeld. En een tal van Valve spellen, enzo, de verplichte kost die nu niet op die lijst van played staan.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:30 schreef rubbels het volgende:
[..]
38,7%
Maar dat ligt nog wat lager, want sommige spellen slaan je speeltijd niet op
Wat is ziek veel?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:35 schreef BurnaBoy het volgende:
Games Owned: 225 | Percentage Played: 48.44
Nog vrij netjes, meeste tijd in cod. MW2 ziek veel gespeeld
Richting de 800quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:38 schreef Quir het volgende:
[..]
Nouja, Steam logt pas tijden sinds 2008 ofzo. Ik heb daarvoor héél véél CSS, CS1.6 en CZ gespeeld. En een tal van Valve spellen, enzo, de verplichte kost die nu niet op die lijst van played staan.
[..]
Wat is ziek veel?
Of als je hem toch niet gaat spelen omdat je tijdens deze sale 15 games gekocht hebt. En je ook nog diablo 3 hebt om te spelenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:41 schreef Morthill het volgende:
Torchlight is alleen geen boeiende deal als je die al hebt...
Kan er best 1 bijquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:44 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Of als je hem toch niet gaat spelen omdat je tijdens deze sale 15 games gekocht hebt. En je ook nog diablo 3 hebt om te spelen
Geband op een ander accountquote:
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . ________quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:48 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Geband op een ander account
Ik mocht cheaten
Gabe zei dat. Maar geen zin om geband te worden op mijn main.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:51 schreef rubbels het volgende:
[..]
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . ________
. . . . . .. . . . . . . . . . . ,.-‘”. . . . . . . . . .``~.,
. . . . . . . .. . . . . .,.-”. . . . . . . . . . . . . . . . . .“-.,
. . . . .. . . . . . ..,/. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ”:,
. . . . . . . .. .,?. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .\,
. . . . . . . . . /. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ,}
. . . . . . . . ./. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ,:`^`.}
. . . . . . . ./. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ,:”. . . ./
. . . . . . .?. . . __. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . :`. . . ./
. . . . . . . /__.(. . .“~-,_. . . . . . . . . . . . . . ,:`. . . .. ./
. . . . . . /(_. . ”~,_. . . ..“~,_. . . . . . . . . .,:`. . . . _/
. . . .. .{.._$;_. . .”=,_. . . .“-,_. . . ,.-~-,}, .~”; /. .. .}
. . .. . .((. . .*~_. . . .”=-._. . .“;,,./`. . /” . . . ./. .. ../
. . . .. . .\`~,. . ..“~.,. . . . . . . . . ..`. . .}. . . . . . ../
. . . . . .(. ..`=-,,. . . .`. . . . . . . . . . . ..(. . . ;_,,-”
. . . . . ../.`~,. . ..`-.. . . . . . . . . . . . . . ..\. . /\
. . . . . . \`~.*-,. . . . . . . . . . . . . . . . . ..|,./.....\,__
,,_. . . . . }.>-._\. . . . . . . . . . . . . . . . . | |. . . . . . ..`=~-,
. .. `=~-,_\_. . . `\,. . . . . . . . . . . . . . . . .\
. . . . . . . . . .`=~-,,.\,. . . . . . . . . . . . . . . .\
. . . . . . . . . . . . . . . . `:,, . . . . . . . . . . . . . `\. . . . . . ..__
. . . . . . . . . . . . . . . . . . .`=-,. . . . . . . . . .,%`>--==``
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . _\. . . . . ._,-%. . . ..`\
Van wie mocht dat dan?
quote:Op zondag 22 juli 2012 00:04 schreef rubbels het volgende:
[..]
Kom ik aan met me 160 uur Black Ops, meest gespeelde game
Haalt voor mij geen zak uit, worden maximaal 50 vrienden geprocessed. Ik heb er om en rond de 230.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:07 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]![]()
In die friendscomparison sta ik ook niet bovenaan qua aantal uren. Ik schijn een aantal vrienden te hebben die nog erger zijn
Totaal 932 uur op deze account.
waar staat datquote:Op zondag 22 juli 2012 00:30 schreef replay11nl het volgende:
Games Owned: 34
Games Played: 24
Games Never Played: 10
Percentage Played: 70.59%
Total Hours: 1072.00
Paar posts omhoog kijkenquote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:24 schreef Quir het volgende:
[..]
http://www.lambentstew.co(...)is?steamid=awfurious
Username: mscholquote:
Steam neemt ook dingen mee die niet aan je account verbonden zijn, zoals mods en bepaalde uitbreidingen.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:12 schreef mschol het volgende:
[..]
Username: mschol
Games Owned: 314
Games Played: 150
Games Never Played: 164
Percentage Played: 47.77%
Total Hours: 1025.80
intressant detail: steam geeft +500 games aan, deze site 314
ARMA... waar stamt dat van af? OP:flashpoint ofzo toch?
1 a 2 uurquote:Op zondag 22 juli 2012 01:49 schreef Salt_Seafood het volgende:
Toch nog maar even Dear Esther gekocht om het af te leren
Wie heeft die hier nou uitgespeeld? Hoe lang deed je daarover?
Toppppquote:
Ik heb Empire ook gekocht tijdens deze sale, vind hem wel echt baas hoor, veel meer management dan de andere TW gamesquote:Op zondag 22 juli 2012 01:41 schreef AthCom het volgende:
Spellen tot nog toe gekocht tijdens Steam summer sale:
SW: KotOR
GTA Vice City
GTA San Andreas
Beetje weinig vergeleken met een paar hier. Alledrie had ik ze zelfs al (cd-versie), maar ze wilden niet allemaal meer goed werken.
Mijn meest gespeelde Steam-spel:
[ afbeelding ]
Shogun zuigt tegenover EmpireTW, tenzij je alleen battles wilt spelen.quote:Op zondag 22 juli 2012 02:11 schreef Catkiller het volgende:
Age of Empires 3 wel de community keuze geworden maar Shogun 2 pas geleden dan niet, dwazen zeg ik je!
Iemand enig idee WTF dit is?quote:Unable to start the game. Please checvk that your game has been installed correctly etc. etc.
Lees dit topic (dit deel of het vorige) even terug, daar staat de oplossing.quote:Op zondag 22 juli 2012 02:55 schreef very het volgende:
Ik heb net driver via steamdeals gekocht, maar zodra ik wil spelen gaat ie eerst Uplay starten, waar ik eerst moet registeren
Na dat gedaan te hebben wil ik dan via dat gare Uplay de game starten en krijg ik de melding:
[..]
Iemand enig idee WTF dit is?
Sowieso vind ik het fucking gaar dat je via steam een game koopt en dan opeens via steam weer naar een ander gameplatform wordt doorgestuurd, maar a la. Maar als het dan ook nog eens niet werkt...FUUUUUUUUU
Damn, al moet ik zeggen, vriend van mij heeft twee Steam-accounts, de tweede speciaal voor Killing Floor, en dit zijn zijn stats:quote:Op zondag 22 juli 2012 04:35 schreef Necrodeath het volgende:
Totale schade deze sale:
Terraria ¤2,49
Dungeon Defenders 4-pack ¤8,74
Legends of Grimrock ¤5,59
Jamestown Gunpowder, Treason & Plot DLC ¤1,20
Dear Esther ¤1,99
Indie Bundle V ¤9,99
Payday: The Heist 4-pack ¤14,24
----------------------------------------------------------------------
Totaal: ¤44,24
En dan eigenlijk nog - ¤7,12 omdat twee vrienden elk een Payday van mij overgenomen hebben.
Dus ¤37,12
Valt nog reuze mee vind ik![]()
Verwacht niet dat er morgen nog iets boeiends komt.
Dit vind ik dan weer eigenlijk wat triester van mezelf![]()
[ afbeelding ]
waarom 2 accounts? na 1800 uur mochttie niet meer spelen van steam?quote:Op zondag 22 juli 2012 09:43 schreef Morthill het volgende:
[..]
Damn, al moet ik zeggen, vriend van mij heeft twee Steam-accounts, de tweede speciaal voor Killing Floor, en dit zijn zijn stats:
Killing Floor
2.2 hrs / 1,854.7 hrs
Killing Floor
193.5 hrs on record
Over insane gesproken.
Nee, hij had alle stats op max en als hij met vrienden zoals ik wilde cooppen, dan was dat geen zak aan. Dus nam hij een nieuwe account om weer met ons newbs te kunnen gamenquote:Op zondag 22 juli 2012 09:58 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom 2 accounts? na 1800 uur mochttie niet meer spelen van steam?
Je moet eerst driver.exe en UbisoftGameLauncher.exe blokkeren in je firewall, en dan zou ie als het goed is moeten werken. Als je de melding alsnog krijg, moet je uplay afsluiten en driver opnieuw proberen te openen via steam. Ik krijg soms de zelfde melding maar met een restart van uPlay doet ie het meestalquote:Op zondag 22 juli 2012 02:55 schreef very het volgende:
Ik heb net driver via steamdeals gekocht, maar zodra ik wil spelen gaat ie eerst Uplay starten, waar ik eerst moet registeren
Na dat gedaan te hebben wil ik dan via dat gare Uplay de game starten en krijg ik de melding:
[..]
Iemand enig idee WTF dit is?
Sowieso vind ik het fucking gaar dat je via steam een game koopt en dan opeens via steam weer naar een ander gameplatform wordt doorgestuurd, maar a la. Maar als het dan ook nog eens niet werkt...FUUUUUUUUU
niet online denk ik, maar dat kan je voorlopig toch niet omdat je m geblokkeerd zou moeten hebben in de firewall, ander is ie onspeelbaarquote:Op zondag 22 juli 2012 10:02 schreef very het volgende:
Thanks replay11nl & salt_seafood:
Wat ik nu gedaan heb is het spel in veilige modus starten, en dan werkt het gewoon. Weet niet of dat verder nog nadelen heeft?
er staat gewoon bij dat er 3th party DRM bij zit..quote:Op zondag 22 juli 2012 10:05 schreef very het volgende:
Al die online functies boeien me niet...dus als dat het enige is
Maar wat een onzin allemaal zeg...steam had wel even met en enorme banner mogen aangeven dat het 3rd party crapzooi nodig heeft om te spelen.
dat zal ook wel komen, andere reden is dat ze nu sommige titels al 3x voorbij hebben laten komen, andere titels voorbij laten komen.. iedereen die dus het wilde zal het al wel hebben.. (en dan kan je beter nieuwe aanbiedingen doen)quote:Op zondag 22 juli 2012 10:44 schreef benx het volgende:
Wat is de reden voor Steam om op de laatste dag niet alle aanbiedingen nog is terug te laten komen? Dat kunnen mensen kopen wat ze hebben gemist en zou ik nog makkelijk 20 euro besteden.
Ik bedoelde meer een complete waslijst met alle titels die zijn geweest, uitzoeken maar. Wat hebben ze te verliezenquote:Op zondag 22 juli 2012 10:49 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zal ook wel komen, andere reden is dat ze nu sommige titels al 3x voorbij hebben laten komen, andere titels voorbij laten komen.. iedereen die dus het wilde zal het al wel hebben.. (en dan kan je beter nieuwe aanbiedingen doen)
winst/omzetquote:Op zondag 22 juli 2012 10:50 schreef benx het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer een complete waslijst met alle titels die zijn geweest, uitzoeken maar. Wat hebben ze te verliezen
Misschien op het merendeel dan. Maar ik zou games kopen die ik anders niet zou kopenquote:
Ik heb het ook gezien met Ubi games, From Dust was ellende en nu driver ook weer... AC3 pirate ik lekker.quote:Op zondag 22 juli 2012 10:04 schreef replay11nl het volgende:
[..]
niet online denk ik, maar dat kan je voorlopig toch niet omdat je m geblokkeerd zou moeten hebben in de firewall, ander is ie onspeelbaar
Ik zweer het je, als AC3 dezelfde DRM heb koop ik m niet eens
Ik heb er nog wel 1 in mijn inventory. DM maar als je nog zoektquote:Op zondag 22 juli 2012 09:49 schreef Zspirit het volgende:
[..]
heb je er nog een over? Die wil ik wel overnemen.
Top DM send!quote:Op zondag 22 juli 2012 11:56 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel 1 in mijn inventory. DM maar als je nog zoekt
Meh, game is het niet waard. Kan je beter piratenquote:Op zondag 22 juli 2012 12:06 schreef benx het volgende:
Iemand toevallig een unplayed Bulletstorm (unplayed kon je traden toch?) die ik mag overnemen? Heb deze gemist
Onzin. Voor 5 euro is het een goede game hoor. Die skillshots zijn zeker grappig om te doen en terwijl het verhaal wel een beetje run of the mill en cheesy is maakt dat het niet slecht.quote:Op zondag 22 juli 2012 12:23 schreef replay11nl het volgende:
[..]
Meh, game is het niet waard. Kan je beter piraten
Nee dat hij op 3 verschillende PCs mag staan.Als je hem op een 4de wilt gebruiken moet je er 1tje deactiiveren.quote:Op zondag 22 juli 2012 12:29 schreef DirtyDaniel het volgende:
ik zie dat je Anno 2070 3 keer kan activaten...houd dat in dat je hem voor 3 steam accounts kan gebruiken ofwat? want als hij eenmaal in je Steam lijst staat hoef je hem toch niet meer te activeren?
Shit, ik ben er ook zo een.quote:Op zondag 22 juli 2012 09:43 schreef Morthill het volgende:
[..]
Damn, al moet ik zeggen, vriend van mij heeft twee Steam-accounts, de tweede speciaal voor Killing Floor, en dit zijn zijn stats:
Killing Floor
2.2 hrs / 1,854.7 hrs
Killing Floor
193.5 hrs on record
Over insane gesproken.
Moet haast een foutje zijn.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:35 schreef Leonos het volgende:
Geen steam deal, wel lekker.
Max Payne voor 5 euro!
http://www.bol.com/nl/s/a(...)ml?_requestid=114653
Dat is een DLCquote:Op zondag 22 juli 2012 13:35 schreef Leonos het volgende:
Geen steam deal, wel lekker.
Max Payne voor 5 euro!
http://www.bol.com/nl/s/a(...)ml?_requestid=114653
... dudequote:Op zondag 22 juli 2012 12:39 schreef Quir het volgende:
Wacht, ik weet wie dat is. Dat is 4 U I HV 88 2.
kleine wereldquote:
Ik heb veel Killing Floor gespeeld met 'm.quote:
Ja, die link had ik wel gelegdquote:Op zondag 22 juli 2012 13:57 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik heb veel Killing Floor gespeeld met 'm.
Maar, 7 jaar op Steam en maar 18 vrienden, hoe doe je dat?quote:
Ik voeg nooit mensen toe en geef niemand mijn accountquote:Op zondag 22 juli 2012 14:00 schreef Quir het volgende:
[..]
Maar, 7 jaar op Steam en maar 18 vrienden, hoe doe je dat?
Boksquote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 14:11 schreef Wessiej het volgende:
[..]
En heb maar 4 vrienden, ik ben dus way cooler!
Volgens jouw Steam-account heb je er trouwens 8!!quote:Op zondag 22 juli 2012 14:11 schreef Wessiej het volgende:
[..]
En heb maar 4 vrienden, ik ben dus way cooler!
Oja was paar oude maten vergeten die er al 2 jaar niet op hebben gezeten ofzoquote:Op zondag 22 juli 2012 14:28 schreef Morthill het volgende:
[..]
Volgens jouw Steam-account heb je er trouwens 8!!
Vrienden zijn overrated. Ik speel nooit me zequote:
Ik vind het alleen leuk om ze aan te spreken als ze een dom spel spelenquote:Op zondag 22 juli 2012 14:59 schreef Morthill het volgende:
[..]
Vrienden zijn overrated. Ik speel nooit me ze
Dit, mijn vrienden zijn console-babbies.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:59 schreef Morthill het volgende:
[..]
Vrienden zijn overrated. Ik speel nooit me ze
Je bedoelt dat je vrienden alleen op consoles spelen of dat je alleen op je console echte vrienden hebt?quote:Op zondag 22 juli 2012 15:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dit, mijn vrienden zijn console-babbies.
Eerste.quote:Op zondag 22 juli 2012 15:02 schreef Morthill het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je vrienden alleen op consoles spelen of dat je alleen op je console echte vrienden hebt?
Ik vermaak me momenteel wel met The Amazing Spider-Man op de 360quote:
Spellen als Spiderman en Fighting games zijn wel lekkerder op console ja. Heb zelf een 360 maar de enige reden waarom ik 'm nog aanraak is voor Resident Evil 4 zo nu en dan.quote:Op zondag 22 juli 2012 15:04 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik vermaak me momenteel wel met The Amazing Spider-Man op de 360de game is echt niet meer dan aardig, maar soms is aardig alles wat je nodig hebt.
Oh en Sine Mora is meer hardcore dan menig PC-game
quote:Op zondag 22 juli 2012 15:01 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik vind het alleen leuk om ze aan te spreken als ze een dom spel spelen
WAAROM DOE JE DAT.??!?!?!
Eén van velen...quote:
Casualpraat. 0/10, zou niet mee spelen.quote:Op zondag 22 juli 2012 15:19 schreef Quir het volgende:
Mensen casual noemen wijst op zelf casual zijn. Een echte non-casual speelt zijn spellen zo niet-casual dat de casuals hem niet eens casual opvallen. Stel casuals.
Not sure if serious..quote:Op zondag 22 juli 2012 15:38 schreef tuut-chips het volgende:
Nog maar één keer nieuwe dailies en ik heb nog steeds farming simulator 2011 niet gezien
Daar ben ik juist blij mee. Als die in de aanbieding komt dan game ik enkele weken non stop.quote:Op zondag 22 juli 2012 15:38 schreef tuut-chips het volgende:
Nog maar één keer nieuwe dailies en ik heb nog steeds farming simulator 2011 niet gezien
Niet GOTYAY willen spelenquote:
Ik heb de game al sinds release.quote:
Wacht tot 2012 uitkomt.quote:Op zondag 22 juli 2012 15:46 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ja dat is de enige game die nog op mijn wishlist staat
Tja, ligt aan Steam he, hoe lager de kwaliteit daar, hoe lager hier.quote:Op zondag 22 juli 2012 15:50 schreef BrokenArrow het volgende:
deze topic gaat in kwalitijd hart achteruid
quote:
Contentcreator eigenlijk.quote:Op zondag 22 juli 2012 15:50 schreef Eenskijken het volgende:
is garry's mod leuk om te spelen? of is het meer een soort content creater ipv fun om te spelen?
Vast wel, maar aangezien je het niet verwacht en dus niet de hele boel gaat lezen, mogen ze dat wel wat meer in het zicht zetten, vind ik.quote:Op zondag 22 juli 2012 10:19 schreef mschol het volgende:
[..]
er staat gewoon bij dat er 3th party DRM bij zit..
leuk om mee te klooien (contentcreator dus), echt spelen niet echt imhoquote:Op zondag 22 juli 2012 15:50 schreef Eenskijken het volgende:
is garry's mod leuk om te spelen? of is het meer een soort content creater ipv fun om te spelen?
mja.. persoonlijk vind ik het niet een ramp, het wordt gemeld en het is, als het goed is, algemeen bekend dat er ook 3th party drm bij een spel kan zittenquote:Op zondag 22 juli 2012 16:53 schreef very het volgende:
[..]
Vast wel, maar aangezien je het niet verwacht en dus niet de hele boel gaat lezen, mogen ze dat wel wat meer in het zicht zetten, vind ik.
serious? kopen man!, samen een graanveld leeghalen en volzaaien, dat is wreedquote:Op zondag 22 juli 2012 16:55 schreef s0ul1991 het volgende:
Die Farming simulator is maar 5 euro.En heeft blijkbaar ook nog coop!
ik had cities in motion ooit gratis gekregenquote:Op zondag 22 juli 2012 16:58 schreef mschol het volgende:
[..]
serious? kopen man!, samen een graanveld leeghalen en volzaaien, dat is wreed
ik hoop nog steeds op cities in motion met 75% korting..
ik heb begrepen dat er wat patches zijn geweest die ervoor zorgde dat het wat makkelijker werd..quote:Op zondag 22 juli 2012 17:01 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ik had cities in motion ooit gratis gekregenwel leuke game, maar enorm moeilijk! om winst te maken.
Nou, voor mij is dit voor het eerst hoor, dat ik via steam een game koop en dan alsnog een ander platform dien te gebruiken om het spel te spelen.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:56 schreef mschol het volgende:
[..]
mja.. persoonlijk vind ik het niet een ramp, het wordt gemeld en het is, als het goed is, algemeen bekend dat er ook 3th party drm bij een spel kan zitten
Er is een demo, even googlenquote:Op zondag 22 juli 2012 17:21 schreef Schroevendraaier het volgende:
Is Evochron Mercenary een aanrader?
Al gedaan. Deze shit is echt lauwquote:Op zondag 22 juli 2012 16:58 schreef mschol het volgende:
[..]
serious? kopen man!, samen een graanveld leeghalen en volzaaien, dat is wreed
ik hoop nog steeds op cities in motion met 75% korting..
Steam werkt wel zoals het hoort te werken, het is een distributieplatform voor ontwikkelaars, dus als Ubisoft besluit om crappy DRM te plaatsen in bijv. Ghost Recon, heeft Steam en de users zich daaraan te houden. Kan Steam ook niks aan doen, je kan het altijd gewoon kopen via Steam en er dan een crack opgooien, wat volkomen legaal is en je hebt geen DRM meer. (En ook geen MP meestal)quote:Op zondag 22 juli 2012 17:20 schreef very het volgende:
[..]
Nou, voor mij is dit voor het eerst hoor, dat ik via steam een game koop en dan alsnog een ander platform dien te gebruiken om het spel te spelen.
En een ramp is het niet, irritant wel....want het werkt gewoon niet zoals het zou moeten werken.
En dat doen games van steam zelf wel gewoon.
Gewoon online multiplayerquote:
Op Ghost Recon zit toch geen drm?quote:Op zondag 22 juli 2012 17:55 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Steam werkt wel zoals het hoort te werken, het is een distributieplatform voor ontwikkelaars, dus als Ubisoft besluit om crappy DRM te plaatsen in bijv. Ghost Recon, heeft Steam en de users zich daaraan te houden. Kan Steam ook niks aan doen, je kan het altijd gewoon kopen via Steam en er dan een crack opgooien, wat volkomen legaal is en je hebt geen DRM meer. (En ook geen MP meestal)
Dead Island toch maar gekocht, apocalypse time.![]()
Als je van space simulators houdt met een hoge learning curve wel. Ik vind het iig behoorlijk tof.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:21 schreef Schroevendraaier het volgende:
Is Evochron Mercenary een aanrader?
Jepquote:Op zondag 22 juli 2012 18:42 schreef lipjes het volgende:
Vandaag is toch de laatste dag voor de sale?
Waarom wil iedereen toch de hele tijd dat Kickass Effect in de sale komt? Die game hoor je al te hebben sinds de release.quote:Op zondag 22 juli 2012 18:41 schreef rubbels het volgende:
[..]
Please, laat Mass Effect er tussen zitten......
Omdat ik em nog niet hebquote:Op zondag 22 juli 2012 18:44 schreef beelz het volgende:
[..]
Waarom wil iedereen toch de hele tijd dat Kickass Effect in de sale komt? Die game hoor je al te hebben sinds de release.
Hoop het van harte voor je, maar die topgames heb je al voor 17,50 op dit moment op steam.quote:
Ja, weet ik.quote:Op zondag 22 juli 2012 18:46 schreef benx het volgende:
[..]
Hoop het van harte voor je, maar die topgames heb je al voor 17,50 op dit moment op steam.
Deel 1; 7,49 aanbieding:
http://store.steampowered.com/app/17460/?snr=1_7_suggest__13
Deel 2; 9,99 aanbieding:
http://store.steampowered.com/app/24980/?snr=1_7_suggest__13
Zo te zien is er wat misgegaan als ik dat zo ziequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |