quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:24 schreef cool15 het volgende:
[..]
grootste deel wordt door mn ouders betaalt.
Ik raad de game af, vond er geen klap aanquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:33 schreef benx het volgende:
Zit te twijfelen, Bulletstorm, to do or not to do?
Ik krijg ook nog vakantiegeldquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:33 schreef mschol het volgende:
[..]sorry hoor, maar geef dan geen geld uit als je niet eens je eigen vakantie kan betalen... (of betaalt)
Ik zeg nee, heb de game een half uurtje gespeeld en was enorm verveeldquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:45 schreef benx het volgende:
Bump, jullie meningen over Bulletstorm, 17min left.
Ga voor borderlands gotyquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:45 schreef benx het volgende:
alleen als je mensen hebt om mee te spelen singleplayer is ie meer meh dan jayquote:
Heb ikquote:
Heb je deus ex al?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:45 schreef benx het volgende:
Nee, tof ?quote:
Mij is het gelukt!quote:
Ik doe met je advies wat ik met PCM doe, ik laat het links liggenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:11 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Ik denk dat pro cycling manager een betere game voor je is
Verstandig maar ik ken die game verder nietquote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:13 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik doe met je advies wat ik met PCM doe, ik laat het links liggen
called it!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:53 schreef Morthill het volgende:
zit vast niks boeiends tussen, weer allemaal herhalingen
quote:
Is idd nog niet gekomen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:09 schreef Mr.Silencer het volgende:
Ligt het aan mij of is de Mass Effect reeks nog niet voorbij gekomen?
Die is al geweestquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:09 schreef Mr.Silencer het volgende:
Ligt het aan mij of is de Mass Effect reeks nog niet voorbij gekomen?
dat is overmorgenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:11 schreef Berend. het volgende:
Ja klop, maar morgen is ´´the best off´´
ARMA 2 CO is hetquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:05 schreef Eenskijken het volgende:
welke game is niet available in mijn regio? Die indie bundle staat er nu wel bij
Oh zeker, die was al op dag 1 in de aanbiedingquote:
Waaromquote:
Je hoeft niet wat te kopen he.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:14 schreef beelz het volgende:
Evochron Mercenary maar gekocht. Shit schieten in de ruimte is tof. Verder weinig interessante dingen weer...
Dat weet je niet, is niet altijd zo geweest.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:11 schreef Berend. het volgende:
Ja klop, maar morgen is ´´the best off´´
Omg Arma 2?quote:
LOL WTF? In wat voor rare maatschappij leef jij dat je niets hoeft te kopen? Tijd om je aan te sluiten bij de kapitalisten, jij communistisch zwijn!quote:
KAUFEN, JETZT!!1!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:17 schreef beelz het volgende:
[..]
LOL WTF? In wat voor rare maatschappij leef jij dat je niets hoeft te kopen? Tijd om je aan te sluiten bij de kapitalisten, jij communistisch zwijn!
De laatste schijnt nogal een drm probleem te zijnquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:16 schreef benx het volgende:
Vorige keer mezelf kunnen tegenhouden, maar wat denken jullie van alle prince of persias voor 10tje?
Hm, filmpjes zien eruit alsof het een soort STALKER is maar dan met zombiesquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:57 schreef Captainp00face het volgende:
Ik vond er in mijn eentje geen flikker aan.
Ben ook wel benieuwd, is toch weer 15 euroquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:49 schreef beelz het volgende:
Is Arma 2 het waard of ga ik dat alleen spelen om DayZ?
Nicequote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:15 schreef benx het volgende:
Totalen Schade aan deze kut sales
• Alan Wake ¤ 6,99
• Beyond Good & Evil ¤ 2,49
• Deus Ex: Human Revolution ¤ 7,49
• Fallout: New Vegas ¤ 4,99
• Limbo ¤ 2,49
• Metro 2033 ¤ 2,49
• Orcs Must Die + DLC ¤ 4,49
• Orcs Must Die 2 Pre-order ¤ 11,25
• Saints Row: The Third ¤ 7,49
• Super Meat Boy ¤ 3,49
Tof lijstje, dit is mijn schade tot nu:quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:15 schreef benx het volgende:
Totalen Schade aan deze kut sales
• Alan Wake ¤ 6,99
• Beyond Good & Evil ¤ 2,49
• Deus Ex: Human Revolution ¤ 7,49
• Fallout: New Vegas ¤ 4,99
• Limbo ¤ 2,49
• Metro 2033 ¤ 2,49
• Orcs Must Die + DLC ¤ 4,49
• Orcs Must Die 2 Pre-order ¤ 11,25
• Saints Row: The Third ¤ 7,49
• Super Meat Boy ¤ 3,49
Ik waag het er gewoon opquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:37 schreef Ame_thyst het volgende:
Dit staat op steam zelf, dus nog niet echt genoeg info
Day Z Mod
The Day Z Mod requires Arma II: Combined Operations which is made up of Arma II and Arma II: Operation Arrowhead
ARMA2 + OA met de 2 dlc's erbij is de SP het best de moeite waard.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:49 schreef beelz het volgende:
Is Arma 2 het waard of ga ik dat alleen spelen om DayZ?
Het is een online mod, dus de vraag is hoe lang je ook alleen blijft.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:56 schreef bijdehand het volgende:
Is day z ook leuk om in je eentje te spelen?
Minstens ARMA2 free + OA, OA moet je hebben voor DayZ.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:32 schreef Ramkraker het volgende:
Ik kan ARMA 2 gewoon kopen terwijl ik die al heb, als ik nu operation arrowhead haal, kan ik toch gewoon day z? of moet ik dan speciaal Combined Ops hebben?
Je hebt Arma 2 en Operation Arrowhead nodig voor DayZ.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:37 schreef Ame_thyst het volgende:
Dit staat op steam zelf, dus nog niet echt genoeg info
Day Z Mod
The Day Z Mod requires Arma II: Combined Operations which is made up of Arma II and Arma II: Operation Arrowhead
Ik denk dat het gewoon werkt als je beiden hebt, een pack is namelijk niets anders dan twee spellen ondergebracht onder een prijs. Eenmaal aangeschaft zijn ze niet langer 'verbonden'.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:32 schreef Ramkraker het volgende:
Ik kan ARMA 2 gewoon kopen terwijl ik die al heb, als ik nu operation arrowhead haal, kan ik toch gewoon day z? of moet ik dan speciaal Combined Ops hebben?
Vijf games, dat valt toch hartstikke meequote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:05 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon werkt als je beiden hebt, een pack is namelijk niets anders dan twee spellen ondergebracht onder een prijs. Eenmaal aangeschaft zijn ze niet langer 'verbonden'.
Ik dacht dat ik me koest had gehouden deze sale, maar heb toch nog snel wat ingeslagen -
• The Witcher 2
• Arma 2 CO
• Burnout Paradise
• Dear Esther
• Killing Floor character packs
verdomd.
Ik had me voorbereid op niets kopen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:09 schreef Morthill het volgende:
[..]
Vijf games, dat valt toch hartstikke mee
Hmm, ik had verwacht meer te kopenquote:
Zeg, leg mij eens uit wat dat 'wat is deze' gedoe is.quote:
He hebben we toch gelijk, helaas niet 75% maar toch!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:09 schreef Morthill het volgende:
[..]
Vijf games, dat valt toch hartstikke mee
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:39 schreef Quir het volgende:
[..]
Zeg, leg mij eens uit wat dat 'wat is deze' gedoe is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |