SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door GGMM op 11-08-2012 01:52:47 ]
Deksels!quote:Op maandag 23 juli 2012 21:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
Evert gaat commentaar doen?Laat hem elke wedstrijd van Feyenoord doen
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:26 schreef DonRaja het volgende:
Stijn, doe eens een minder spuuglelijke OP.
Hij heeft tenminste wel Feijenoordquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:26 schreef DonRaja het volgende:
Stijn, doe eens een minder spuuglelijke OP.
Joh niet zo moeilijk doen. Of heb je eerst een uur alles deskundig zitten bekijken?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, nu heb ik dus voor niets gestemd. Jammer hoor.
Jazeker. Selectie's. Bookies ernaast. Toen nog paar keer kop of munt. Kom je uit bij Feyenoord.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Joh niet zo moeilijk doen. Of heb je eerst een uur alles deskundig zitten bekijken?
Haterquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bij gebrek aan beter maar de eerste helft kijken.
Omdat het niet een boeiende wedstrijd vind?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kleineert hiermee Willem II en NAC. Zij doen ook hun best
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bij gebrek aan beter maar de eerste helft kijken.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kleineert hiermee Willem II en NAC. Zij doen ook hun best
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Omdat het niet een boeiende wedstrijd vind?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het seizoen is weer begonnen.quote:![]()
Lekker toch?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Het seizoen is weer begonnen.
iddquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Het seizoen is weer begonnen.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:45 schreef AFCNiels het volgende:
Mijn mannen komen morgen pas de wei in.
Mijn mannen pas maandagavondquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:45 schreef AFCNiels het volgende:
Mijn mannen komen morgen pas de wei in.
Bossiequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn mannen pas maandagavond
Jij ook. Wordt weer gezelligquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:58 schreef RvLaak het volgende:
Nou mensen... Succes dit seizoen (uiteraard niet meer succes dan Feyenoord).
Neejohquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:59 schreef Dos37 het volgende:
Eigenlijk moet NAC dit (makkelijk) kunnen winnen
Ik hoop op W2... Heb wel een zwak voor promovendiquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:59 schreef Dos37 het volgende:
Eigenlijk moet NAC dit (makkelijk) kunnen winnen
Heb jij die?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, let allemaal op Misidjan vanavond.
Misschien denk je dat die jou veel punten gaat opleveren.quote:
Hou ik geheimquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien denk je dat die jou veel punten gaat opleveren.
Weddenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Lukt je toch niet een heel seizoen lang
Wat ergquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:02 schreef Stevenzenl het volgende:
Godver, weer irritante geluidjes als er statistieken in beeld komen...
Naja, ik vind het wel redelijk irritant. Geloof dat vorig seizoen na klachten daar ook mee gestopt is?quote:
Idd. Vaag; ik dacht dat dat niet eens mocht bij een profclub.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:13 schreef RvLaak het volgende:
Wow... Een amateur in de eredivisie... Lijkt me vrij zeldzaam
Wellicht mag dat op basis van intentieverklaring. Commentator zei wel dat hij een contract gaat tekenen. Bij W2 of een andere clubquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd. Vaag; ik dacht dat dat niet eens mocht bij een profclub.
Alles liever dan de Graafschap.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:16 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wat een kutteam heeft dat Willem II zeg
Degradatiekandidaat nummer 1
OK, degraderen we ajaxquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Alles liever dan de Graafschap.
Zeg beginnen we nu al zo? We moeten nog een heel seizoen met elkaar door één deur topic.quote:
Je hebt nog PSV en Twente hoor.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zeg beginnen we nu al zo? We moeten nog een heel seizoen met elkaar door één deur topic.
Jij zei zelf "alles liever dan de graafschap"... Daar hoort ajax ook bijquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zeg beginnen we nu al zo? We moeten nog een heel seizoen met elkaar door één deur topic.
Dit is gewoon een wedstrijd op de amateurvelden lijkt 't welquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat.
Ik las dat deze 2 teams een hekel aan elkaar hadden.
Zie je niks van terug.
Stillem II doet in stijl zijn intrede. Terwijl het in de jupiler toch best geinig was daar op de tribunes.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat.
Ik las dat deze 2 teams een hekel aan elkaar hadden.
Zie je niks van terug.
Zal alleen een goed sfeertje zijn als Feyenoord, PSV & Ajax op bezoek komen...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Stillem II doet in stijl zijn intrede. Terwijl het in de jupiler toch best geinig was daar op de tribunes.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Stillem II doet in stijl zijn intrede. Terwijl het in de jupiler toch best geinig was daar op de tribunes.
Ook in Breda is er langdurig met geld gegokt. Die staan er financieel het slechtst op van alle eredivisieclubs, ga je uiteindelijk terugzien op het veld.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:21 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Wel sneu voor NAC dat ze nu eigenlijk gewoon een gelijkwaardig team hebben aan W2
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:28 schreef Paxcon het volgende:
Hopelijk wint NAC, dan maak ik 1,50EUR winst
Het is pas dag 1. even erin komenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:30 schreef RvLaak het volgende:
Eerste fout Nijhuis genoteerd... Wazige beslissing die ingooi
Ga lekker naar het voorspeltopic ofzo.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:31 schreef sonnyspek het volgende:
Wat wordt Ajax-AZ volgens jullie?
Ik denk 1-2 voor AZ.
Ik denk 2-0 voor Ajaxquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:31 schreef sonnyspek het volgende:
Wat wordt Ajax-AZ volgens jullie?
Ik denk 1-2 voor AZ.
Ik probeer het me te herinneren, maar ik weet niet meer of Nijhuis nou een goede, matige of slechte scheids is. Voor Nederlandse begrippen althans.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is pas dag 1. even erin komen
Goejequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik probeer het me te herinneren, maar ik weet niet meer of Nijhuis nou een goede, matige of slechte scheids is. Voor Nederlandse begrippen althans.
De beste blijft Serdar Gözubuyukquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik probeer het me te herinneren, maar ik weet niet meer of Nijhuis nou een goede, matige of slechte scheids is. Voor Nederlandse begrippen althans.
Tis hier toch een saaie boelquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga lekker naar het voorspeltopic ofzo.
Aldus de man die honderden zoniet duizenden van dat soort posts op zijn naam heeft staan in het livetopicquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
LIVE EREDIVISIEVERSLAGEN.
LIVE.
Nou enquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
LIVE EREDIVISIEVERSLAGEN.
LIVE.
En dat iddquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Aldus de man die honderden zoniet duizenden van dat soort posts op zijn naam heeft staan in het livetopic
Wordt blijkbaar niet gewaardeerd... En ergens ook wel terecht.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:33 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Dus probeer ik het nog interssant te maken door vooruit te blikken op Ajax-AZ.
Haha, ja dat hoop ik ookquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wordt blijkbaar niet gewaardeerd... En ergens ook wel terecht.
Maar ik hoop op 0-3 voor AZ
Nee inderdaad, lijkt me toch niet zo moeilijk, paar hekjes verplaatsen, wat bij de ingangen, sk houders verplaatsen, en done.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijft toch apart dat dat uitvak nooit verplaatst wordt.
Eerder een psycholoog als hij enkel vrij ademt in het W2 stadionquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:38 schreef Caland het volgende:
Dat 'hier adem ik vrij' spandoek vind ik ook zo raar. Als hij dat elders niet doet zou ik toch een keer een huisarts gaan bezoeken.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:38 schreef Caland het volgende:
Dat 'hier adem ik vrij' spandoek vind ik ook zo raar. Als hij dat elders niet doet zou ik toch een keer een huisarts gaan bezoeken.
Over een slaapverwekkende pot gesproken, doet Barbara Barend niks meer voor EL?quote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Over een slaapverwekkende pot gesproken, doet Barbara Barend niks meer voor EL?
Hoop het niet, irritant mens.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:40 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jawel hoor.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, omdat ik nu constant zo'n blonde plork zie. Opzich wel een verbetering, maar dat is het al gauw natuurlijk.quote:
quote:
Dus binnenkort ruzie met de trainer en nooit meer in Nederland voetballen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:42 schreef Paxcon het volgende:
Hadouir is denk ik een beetje het type El Hamdaoui/Balotelli. En dan bedoel ik niet qua voetbalkwaliteiten.
Dat is onmogelijk want dan zouden ze niet meer tegenvallen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:45 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Dat had ik je van te voren wel kunnen vertellen.
Gewoon een lekker harde wedstrijd die op en neer gaat, foutenfestival. Maar ook dat zit er niet echt in.quote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is onmogelijk want dan zouden ze niet meer tegenvallen.
Hij had het kunnen doen. Is niet gebeurt, vandaar het tegenvallen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is onmogelijk want dan zouden ze niet meer tegenvallen.
Komt hij van de Veluwe dan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:47 schreef Caland het volgende:
John Feskens, het resultaat van generaties lang incest.
Alleen zijn zijn voorspellingen overdreven vind ikquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:56 schreef TwenteFC het volgende:
Perez is altijd wel mooi om naar te luisteren.
Ja maar met praatjes over spelers dan zegt hij tenminste wat hij denkt.. hij gaat niet bij iedereen de reet lopen uitlikken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen zijn zijn voorspellingen overdreven vind ik
Heb liever dat ze een paar geile cheerleaders fixen, interessanter om naar te kijken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik hoop dat er nu een paar Chinezen de match gaan fixen, dan gebeurt er tenminste weer wat.
Is financieel niet relevant. Dat miljard moet betaaldquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als die Murdoch maar niet kijkt, want dan verkoopt hij dit product meteen.
gelukkig doen de topclubs daar niet aan mee.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:00 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Zo hopeloos die interviews met de assistent in de rust
Dat is al langer, was ook met de Cruijff schaalquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
wtf is trouwens die look van JJVG
Sponsorcontract met Gillette is afgelopen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij heeft de hoofdrol in de nieuwe De Mol productie 'Jesus Christ Superstar'quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Liever Paul Elstak dan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:02 schreef onlogisch het volgende:
Lol, gewoon Wildstylez vs Brennan Heart - Lose my mind @ het stadion
Meest pauperige hardstyle lied van laatste jarenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:02 schreef onlogisch het volgende:
Lol, gewoon Wildstylez vs Brennan Heart - Lose my mind @ het stadion
Misschien een weddenschap verloren.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind hem wel baas.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:03 schreef Grifte het volgende:
[..]
Meest pauperige hardstyle lied van laatste jaren
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Eerst uren doorrollen en doen alsof het vreselijk pijn doet, en 10 seconden later vrolijk weer rondrennen
Neehoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:06 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Dit is de eerste voetbalwedstrijd die je kijkt?
2quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:10 schreef TwenteFC het volgende:
Ik krijg over een minuut ook een schot op doel te zien dus
Wij zijn sukkels tot op het bot.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:15 schreef Grifte het volgende:
Iemand tekst van deze NL We shall not be moved?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wij zijn sukkels tot op het bot.
Wij kijken naar een saaie kanker pot.
Wij zullen dat altijd blijven doen.
Wij zijn gewoon een oen.
Zoiets ofzo
Eensch.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:18 schreef Grifte het volgende:
[..]![]()
Tweede helft is al een stuk beter te bekijken
En van de voornaam Zackquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Je zou maar van je achternaam Hooi heten..
Ditquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik wil Donny de Groot erin voor m'n manager
quote:
got it.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik wil Donny de Groot erin voor m'n manager
Hebben we iig een koploperquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Zal je zien dat NAC nog 1-2 maakt.
Ik hoop het nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Zal je zien dat NAC nog 1-2 maakt.
hi ha hoquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Zaterdag:
RKC Waalwijk - PSV
Roda JC - PEC Zwolle
Heracles Almelo - VVV Venlo
Zondag:
FC Utrecht - Feyenoord
FC Twente - FC Grunn
Vitesse - ADO Den Haag
SC Heerenveen - NEC
Ajax - AZ
Boefje.quote:
Het is de eerste speelronde. Daar is alles mogelijk man.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:01 schreef GGMM het volgende:
RKC wint nooit van PSV joh, zeker niet in de eerste wedstrijd van de competitie.
Hopen mag altijdquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:37 schreef Caland het volgende:
De bal is rond.
RKC heeft teveel kwaliteit ingeleverd, die gaan het PSV niet lastig maken.
Ga je ook naar Utrecht?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:40 schreef Caland het volgende:
Je doet maar.
Matige wedstrijden allemaal vanavond trouwens, ga ik niet voor thuis blijven.
Morgen begint het echte vuurwerk
Supah Sundayquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:40 schreef Caland het volgende:
Je doet maar.
Matige wedstrijden allemaal vanavond trouwens, ga ik niet voor thuis blijven.
Morgen begint het echte vuurwerk
Koemanquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:02 schreef inZanity het volgende:
Wie is eigenlijk nieuwe trainert van RKC?
Gaf het wel erg snel op bij Utrecht. Vond dat hij veel te snel begon te huilen. Vervelend mannetje.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:04 schreef inZanity het volgende:
[..]
Oh echt waar joh? Goede trainer.
Huh hij was toch trainer van Eindhoven?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gaf het wel erg snel op bij Utrecht. Vond dat hij veel te snel begon te huilen. Vervelend mannetje.
Maar dat doet niks af van z'n trainingskwaliteiten.
half seizoenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Huh hij was toch trainer van Eindhoven?
Oh ik vond het juist wel goed dat ie bij Utrecht vertrok, toonde die karakter mee. Het was gewoon één grote puinhoop daar, als je dan als trainer er geen goed gevoel bij hebt moet je je conclusie's trekken. En dan vind ik het knap dat je dat doet, veel trainers zouden dat niet durven denk ik omdat ze een hoop over zich heen zouden krijgen wat bij Koeman dus ook is gebeurd. Sowieso had Utrecht er natuurlijk helemaal niks aan gehad als ze een trainer hadden die zich niet op z'n plek voelt en totaal niet gemotiveerd is.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gaf het wel erg snel op bij Utrecht. Vond dat hij veel te snel begon te huilen. Vervelend mannetje.
Mwa hij zag zijn team leeggekocht worden, krijgt 4 matige Zweden terug en dan komt je publiek ook nog dreigend verhaal halen op een training. Ik zou bij te weinig steun van de leiding, financieel al binnen zijnde ook de makkelijke route hebben gekozen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:09 schreef inZanity het volgende:
[..]
Oh ik vond het juist wel goed dat ie bij Utrecht vertrok, toonde die karakter mee. Het was gewoon één grote puinhoop daar, als je dan als trainer er geen goed gevoel bij hebt moet je je conclusie's trekken. En dan vind ik het knap dat je dat doet, veel trainers zouden dat niet durven denk ik omdat ze een hoop over zich heen zouden krijgen wat bij Koeman dus ook is gebeurd. Sowieso had Utrecht er natuurlijk helemaal niks aan gehad als ze een trainer hadden die zich niet op z'n plek voelt en totaal niet gemotiveerd is.
Hm, zo kan je het ook zien ja. Mij staat dat interview dat Sneijder net gehuurd was me nog heel erg bij. Dat hij openbaar gaat zitten klagen dat hij niet geïnformeerd is. Zoiets hoor je binnenkamers te houden. Sindsdien heeft hij een beetje een jank-uitstraling bij mij.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa hij zag zijn team leeggekocht worden, krijgt 4 matige Zweden terug en dan komt je publiek ook nog dreigend verhaal halen op een training. Ik zou bij te weinig steun van de leiding, financieel al binnen zijnde ook de makkelijke route hebben gekozen.
Maakte wel flinke winst met Mertens, Strootman en Rickyquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar toen zat Foeke Booy daar nog. Nare vent vind ik dat
Dat wel ja.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maakte wel flinke winst met Mertens, Strootman en Ricky
Zal spannend worden onderin. VVV, RKC, Willem II en PEC Zwolle etcquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:13 schreef Doublepain het volgende:
Dit RKC zal vorig seizoen niet evenaren, ik zou er niet zo hoge verwachtingen van hebben.
Daar ben ik het wel mee eens ja. Maar Utrecht heeft toch wel een ongelovelijk faalbeleid gevoerd de laatste tijd.. Ik denk ook dat ze het opnieuw héél moeilijk gaan krijgen dit seizoen, zou me zelfs niks verbazen als ze tegen degradatie moeten gaan vechten met deze selectie.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Hm, zo kan je het ook zien ja. Mij staat dat interview dat Sneijder net gehuurd was me nog heel erg bij. Dat hij openbaar gaat zitten klagen dat hij niet geïnformeerd is. Zoiets hoor je binnenkamers te houden. Sindsdien heeft hij een beetje een jank-uitstraling bij mij.
Eens.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar toen zat Foeke Booy daar nog. Nare vent vind ik dat
Ja dat wel, al was dat enkel mogelijk door zijn eerdere werkgever Sparta zwaar te naaienquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
En vervolgens alleen maar prutsers terughalen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die Gerndt ofzo is wel een goeie spits hoor, de rest is lachwekkend iddquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:16 schreef inZanity het volgende:
[..]
En vervolgens alleen maar prutsers terughalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |