SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door GGMM op 11-08-2012 01:52:47 ]
Deksels!quote:Op maandag 23 juli 2012 21:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
Evert gaat commentaar doen?Laat hem elke wedstrijd van Feyenoord doen
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:26 schreef DonRaja het volgende:
Stijn, doe eens een minder spuuglelijke OP.
Hij heeft tenminste wel Feijenoordquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:26 schreef DonRaja het volgende:
Stijn, doe eens een minder spuuglelijke OP.
Joh niet zo moeilijk doen. Of heb je eerst een uur alles deskundig zitten bekijken?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, nu heb ik dus voor niets gestemd. Jammer hoor.
Jazeker. Selectie's. Bookies ernaast. Toen nog paar keer kop of munt. Kom je uit bij Feyenoord.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Joh niet zo moeilijk doen. Of heb je eerst een uur alles deskundig zitten bekijken?
Haterquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bij gebrek aan beter maar de eerste helft kijken.
Omdat het niet een boeiende wedstrijd vind?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kleineert hiermee Willem II en NAC. Zij doen ook hun best
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bij gebrek aan beter maar de eerste helft kijken.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kleineert hiermee Willem II en NAC. Zij doen ook hun best
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Omdat het niet een boeiende wedstrijd vind?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het seizoen is weer begonnen.quote:![]()
Lekker toch?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Het seizoen is weer begonnen.
iddquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Het seizoen is weer begonnen.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:45 schreef AFCNiels het volgende:
Mijn mannen komen morgen pas de wei in.
Mijn mannen pas maandagavondquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:45 schreef AFCNiels het volgende:
Mijn mannen komen morgen pas de wei in.
Bossiequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn mannen pas maandagavond
Jij ook. Wordt weer gezelligquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:58 schreef RvLaak het volgende:
Nou mensen... Succes dit seizoen (uiteraard niet meer succes dan Feyenoord).
Neejohquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:59 schreef Dos37 het volgende:
Eigenlijk moet NAC dit (makkelijk) kunnen winnen
Ik hoop op W2... Heb wel een zwak voor promovendiquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:59 schreef Dos37 het volgende:
Eigenlijk moet NAC dit (makkelijk) kunnen winnen
Heb jij die?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, let allemaal op Misidjan vanavond.
Misschien denk je dat die jou veel punten gaat opleveren.quote:
Hou ik geheimquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien denk je dat die jou veel punten gaat opleveren.
Weddenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Lukt je toch niet een heel seizoen lang
Wat ergquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:02 schreef Stevenzenl het volgende:
Godver, weer irritante geluidjes als er statistieken in beeld komen...
Naja, ik vind het wel redelijk irritant. Geloof dat vorig seizoen na klachten daar ook mee gestopt is?quote:
Idd. Vaag; ik dacht dat dat niet eens mocht bij een profclub.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:13 schreef RvLaak het volgende:
Wow... Een amateur in de eredivisie... Lijkt me vrij zeldzaam
Wellicht mag dat op basis van intentieverklaring. Commentator zei wel dat hij een contract gaat tekenen. Bij W2 of een andere clubquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd. Vaag; ik dacht dat dat niet eens mocht bij een profclub.
Alles liever dan de Graafschap.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:16 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wat een kutteam heeft dat Willem II zeg
Degradatiekandidaat nummer 1
OK, degraderen we ajaxquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Alles liever dan de Graafschap.
Zeg beginnen we nu al zo? We moeten nog een heel seizoen met elkaar door één deur topic.quote:
Je hebt nog PSV en Twente hoor.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zeg beginnen we nu al zo? We moeten nog een heel seizoen met elkaar door één deur topic.
Jij zei zelf "alles liever dan de graafschap"... Daar hoort ajax ook bijquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zeg beginnen we nu al zo? We moeten nog een heel seizoen met elkaar door één deur topic.
Dit is gewoon een wedstrijd op de amateurvelden lijkt 't welquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat.
Ik las dat deze 2 teams een hekel aan elkaar hadden.
Zie je niks van terug.
Stillem II doet in stijl zijn intrede. Terwijl het in de jupiler toch best geinig was daar op de tribunes.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat.
Ik las dat deze 2 teams een hekel aan elkaar hadden.
Zie je niks van terug.
Zal alleen een goed sfeertje zijn als Feyenoord, PSV & Ajax op bezoek komen...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Stillem II doet in stijl zijn intrede. Terwijl het in de jupiler toch best geinig was daar op de tribunes.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Stillem II doet in stijl zijn intrede. Terwijl het in de jupiler toch best geinig was daar op de tribunes.
Ook in Breda is er langdurig met geld gegokt. Die staan er financieel het slechtst op van alle eredivisieclubs, ga je uiteindelijk terugzien op het veld.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:21 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Wel sneu voor NAC dat ze nu eigenlijk gewoon een gelijkwaardig team hebben aan W2
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:28 schreef Paxcon het volgende:
Hopelijk wint NAC, dan maak ik 1,50EUR winst
Het is pas dag 1. even erin komenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:30 schreef RvLaak het volgende:
Eerste fout Nijhuis genoteerd... Wazige beslissing die ingooi
Ga lekker naar het voorspeltopic ofzo.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:31 schreef sonnyspek het volgende:
Wat wordt Ajax-AZ volgens jullie?
Ik denk 1-2 voor AZ.
Ik denk 2-0 voor Ajaxquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:31 schreef sonnyspek het volgende:
Wat wordt Ajax-AZ volgens jullie?
Ik denk 1-2 voor AZ.
Ik probeer het me te herinneren, maar ik weet niet meer of Nijhuis nou een goede, matige of slechte scheids is. Voor Nederlandse begrippen althans.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is pas dag 1. even erin komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |