Zeg beginnen we nu al zo? We moeten nog een heel seizoen met elkaar door één deur topic.quote:
Je hebt nog PSV en Twente hoor.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zeg beginnen we nu al zo? We moeten nog een heel seizoen met elkaar door één deur topic.
Jij zei zelf "alles liever dan de graafschap"... Daar hoort ajax ook bijquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zeg beginnen we nu al zo? We moeten nog een heel seizoen met elkaar door één deur topic.
Dit is gewoon een wedstrijd op de amateurvelden lijkt 't welquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat.
Ik las dat deze 2 teams een hekel aan elkaar hadden.
Zie je niks van terug.
Stillem II doet in stijl zijn intrede. Terwijl het in de jupiler toch best geinig was daar op de tribunes.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat.
Ik las dat deze 2 teams een hekel aan elkaar hadden.
Zie je niks van terug.
Zal alleen een goed sfeertje zijn als Feyenoord, PSV & Ajax op bezoek komen...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Stillem II doet in stijl zijn intrede. Terwijl het in de jupiler toch best geinig was daar op de tribunes.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Stillem II doet in stijl zijn intrede. Terwijl het in de jupiler toch best geinig was daar op de tribunes.
Ook in Breda is er langdurig met geld gegokt. Die staan er financieel het slechtst op van alle eredivisieclubs, ga je uiteindelijk terugzien op het veld.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:21 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Wel sneu voor NAC dat ze nu eigenlijk gewoon een gelijkwaardig team hebben aan W2
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:28 schreef Paxcon het volgende:
Hopelijk wint NAC, dan maak ik 1,50EUR winst
Het is pas dag 1. even erin komenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:30 schreef RvLaak het volgende:
Eerste fout Nijhuis genoteerd... Wazige beslissing die ingooi
Ga lekker naar het voorspeltopic ofzo.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:31 schreef sonnyspek het volgende:
Wat wordt Ajax-AZ volgens jullie?
Ik denk 1-2 voor AZ.
Ik denk 2-0 voor Ajaxquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:31 schreef sonnyspek het volgende:
Wat wordt Ajax-AZ volgens jullie?
Ik denk 1-2 voor AZ.
Ik probeer het me te herinneren, maar ik weet niet meer of Nijhuis nou een goede, matige of slechte scheids is. Voor Nederlandse begrippen althans.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is pas dag 1. even erin komen
Goejequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik probeer het me te herinneren, maar ik weet niet meer of Nijhuis nou een goede, matige of slechte scheids is. Voor Nederlandse begrippen althans.
De beste blijft Serdar Gözubuyukquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik probeer het me te herinneren, maar ik weet niet meer of Nijhuis nou een goede, matige of slechte scheids is. Voor Nederlandse begrippen althans.
Tis hier toch een saaie boelquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga lekker naar het voorspeltopic ofzo.
Aldus de man die honderden zoniet duizenden van dat soort posts op zijn naam heeft staan in het livetopicquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
LIVE EREDIVISIEVERSLAGEN.
LIVE.
Nou enquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
LIVE EREDIVISIEVERSLAGEN.
LIVE.
En dat iddquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Aldus de man die honderden zoniet duizenden van dat soort posts op zijn naam heeft staan in het livetopic
Wordt blijkbaar niet gewaardeerd... En ergens ook wel terecht.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:33 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Dus probeer ik het nog interssant te maken door vooruit te blikken op Ajax-AZ.
Haha, ja dat hoop ik ookquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wordt blijkbaar niet gewaardeerd... En ergens ook wel terecht.
Maar ik hoop op 0-3 voor AZ
Nee inderdaad, lijkt me toch niet zo moeilijk, paar hekjes verplaatsen, wat bij de ingangen, sk houders verplaatsen, en done.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijft toch apart dat dat uitvak nooit verplaatst wordt.
Eerder een psycholoog als hij enkel vrij ademt in het W2 stadionquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:38 schreef Caland het volgende:
Dat 'hier adem ik vrij' spandoek vind ik ook zo raar. Als hij dat elders niet doet zou ik toch een keer een huisarts gaan bezoeken.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:38 schreef Caland het volgende:
Dat 'hier adem ik vrij' spandoek vind ik ook zo raar. Als hij dat elders niet doet zou ik toch een keer een huisarts gaan bezoeken.
Over een slaapverwekkende pot gesproken, doet Barbara Barend niks meer voor EL?quote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Over een slaapverwekkende pot gesproken, doet Barbara Barend niks meer voor EL?
Hoop het niet, irritant mens.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:40 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jawel hoor.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, omdat ik nu constant zo'n blonde plork zie. Opzich wel een verbetering, maar dat is het al gauw natuurlijk.quote:
quote:
Dus binnenkort ruzie met de trainer en nooit meer in Nederland voetballen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:42 schreef Paxcon het volgende:
Hadouir is denk ik een beetje het type El Hamdaoui/Balotelli. En dan bedoel ik niet qua voetbalkwaliteiten.
Dat is onmogelijk want dan zouden ze niet meer tegenvallen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:45 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Dat had ik je van te voren wel kunnen vertellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |