Koemanquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:02 schreef inZanity het volgende:
Wie is eigenlijk nieuwe trainert van RKC?
Gaf het wel erg snel op bij Utrecht. Vond dat hij veel te snel begon te huilen. Vervelend mannetje.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:04 schreef inZanity het volgende:
[..]
Oh echt waar joh? Goede trainer.
Huh hij was toch trainer van Eindhoven?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gaf het wel erg snel op bij Utrecht. Vond dat hij veel te snel begon te huilen. Vervelend mannetje.
Maar dat doet niks af van z'n trainingskwaliteiten.
half seizoenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Huh hij was toch trainer van Eindhoven?
Oh ik vond het juist wel goed dat ie bij Utrecht vertrok, toonde die karakter mee. Het was gewoon één grote puinhoop daar, als je dan als trainer er geen goed gevoel bij hebt moet je je conclusie's trekken. En dan vind ik het knap dat je dat doet, veel trainers zouden dat niet durven denk ik omdat ze een hoop over zich heen zouden krijgen wat bij Koeman dus ook is gebeurd. Sowieso had Utrecht er natuurlijk helemaal niks aan gehad als ze een trainer hadden die zich niet op z'n plek voelt en totaal niet gemotiveerd is.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gaf het wel erg snel op bij Utrecht. Vond dat hij veel te snel begon te huilen. Vervelend mannetje.
Mwa hij zag zijn team leeggekocht worden, krijgt 4 matige Zweden terug en dan komt je publiek ook nog dreigend verhaal halen op een training. Ik zou bij te weinig steun van de leiding, financieel al binnen zijnde ook de makkelijke route hebben gekozen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:09 schreef inZanity het volgende:
[..]
Oh ik vond het juist wel goed dat ie bij Utrecht vertrok, toonde die karakter mee. Het was gewoon één grote puinhoop daar, als je dan als trainer er geen goed gevoel bij hebt moet je je conclusie's trekken. En dan vind ik het knap dat je dat doet, veel trainers zouden dat niet durven denk ik omdat ze een hoop over zich heen zouden krijgen wat bij Koeman dus ook is gebeurd. Sowieso had Utrecht er natuurlijk helemaal niks aan gehad als ze een trainer hadden die zich niet op z'n plek voelt en totaal niet gemotiveerd is.
Hm, zo kan je het ook zien ja. Mij staat dat interview dat Sneijder net gehuurd was me nog heel erg bij. Dat hij openbaar gaat zitten klagen dat hij niet geïnformeerd is. Zoiets hoor je binnenkamers te houden. Sindsdien heeft hij een beetje een jank-uitstraling bij mij.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa hij zag zijn team leeggekocht worden, krijgt 4 matige Zweden terug en dan komt je publiek ook nog dreigend verhaal halen op een training. Ik zou bij te weinig steun van de leiding, financieel al binnen zijnde ook de makkelijke route hebben gekozen.
Maakte wel flinke winst met Mertens, Strootman en Rickyquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar toen zat Foeke Booy daar nog. Nare vent vind ik dat
Dat wel ja.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maakte wel flinke winst met Mertens, Strootman en Ricky
Zal spannend worden onderin. VVV, RKC, Willem II en PEC Zwolle etcquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:13 schreef Doublepain het volgende:
Dit RKC zal vorig seizoen niet evenaren, ik zou er niet zo hoge verwachtingen van hebben.
Daar ben ik het wel mee eens ja. Maar Utrecht heeft toch wel een ongelovelijk faalbeleid gevoerd de laatste tijd.. Ik denk ook dat ze het opnieuw héél moeilijk gaan krijgen dit seizoen, zou me zelfs niks verbazen als ze tegen degradatie moeten gaan vechten met deze selectie.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Hm, zo kan je het ook zien ja. Mij staat dat interview dat Sneijder net gehuurd was me nog heel erg bij. Dat hij openbaar gaat zitten klagen dat hij niet geïnformeerd is. Zoiets hoor je binnenkamers te houden. Sindsdien heeft hij een beetje een jank-uitstraling bij mij.
Eens.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar toen zat Foeke Booy daar nog. Nare vent vind ik dat
Ja dat wel, al was dat enkel mogelijk door zijn eerdere werkgever Sparta zwaar te naaienquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
En vervolgens alleen maar prutsers terughalen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die Gerndt ofzo is wel een goeie spits hoor, de rest is lachwekkend iddquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:16 schreef inZanity het volgende:
[..]
En vervolgens alleen maar prutsers terughalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |