Ja. Er is in goch ( daar woon ik) een frauenhaus, oftewel vrouwenhuis. Ik heb een vriendin opgebeld vanmorgen en haar gevraagd om er informatie te halen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:52 schreef roos85 het volgende:
Fijn dat je er weer bent TS, is het inmiddels gelukt om contacten met een (diverse) instantie(s) te leggen?
Kijk naar je situatie en de hulp die mensen je bieden, wat is dit dan in godsnaam voor flutargument.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:20 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
Schatjes, ik ben bang! Als ik eenmaal weg ben, dan zullen ze mijn zus erop aan spreken. Ze weten ik vertel haar alles.
Mijn wenkbrauwen gaan langzaam maar zeker omhoog.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:23 schreef Dauntl3ss het volgende:
Kijk naar je situatie en de hulp die mensen je bieden, wat is dit dan in godsnaam voor flutargument.
Het spijt me. Ik wou zo niet overkomen. Maar het is iets dat mij erg raakt, en mij erg in de war maakt. Ik waardeer jullie allemaal! Dat jullie mij proberen te helpen, zo goed mogelijk.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:23 schreef Dauntl3ss het volgende:
[..]
Kijk naar je situatie en de hulp die mensen je bieden, wat is dit dan in godsnaam voor flutargument.
Het gaat niet zozeer om of je ons allemaal waardeert, maar je (re)actie op inmiddels 7 pagina's aan adviezen en ideeën.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:28 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
Het spijt me. Ik wou zo niet overkomen. Maar het is iets dat mij erg raakt, en mij erg in de war maakt. Ik waardeer jullie allemaal! Dat jullie mij proberen te helpen, zo goed mogelijk.
nee. Ik heb vandaag zoals ik al zei nagevraagd voor informatie bij een frauenhaus in mijn dorp. Mijn vriendin komt vanavond voorbij en zal het me dan vertellen. Via haar probeer ik me er aan te melden! En dan zo snel mogelijk weg te gaan hier. Het liefst nog voor zaterdag.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:31 schreef Dauntl3ss het volgende:
[..]
Het gaat niet zozeer om of je ons allemaal waardeert, maar je (re)actie op inmiddels 7 pagina's aan adviezen en ideeën.
Als jij dan een beetje dommig met van die non-argumenten komt, lijk jij het niet helemaal serieus te nemen of de kansen niet te willen benutten en neem je sowieso een hoop FOK!ers in de zeik.
Goede stap, hoop dat het je gaat lukken meidquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:37 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
nee. Ik heb vandaag zoals ik al zei nagevraagd voor informatie bij een frauenhaus in mijn dorp. Mijn vriendin komt vanavond voorbij en zal het me dan vertellen. Via haar probeer ik me er aan te melden! En dan zo snel mogelijk weg te gaan hier. Het liefst nog voor zaterdag.
Het klinkt of ze er gewoon aan bezig is, en mee door gaat, maar zich zorgen maakt over haar zus, die nu wel in de problemen zou kunnen komen. Dat is niet meer dan menselijk en heeft niets te maken met het niet opvolgen van adviezen die hier worden gegeven.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:31 schreef Dauntl3ss het volgende:
[..]
Het gaat niet zozeer om of je ons allemaal waardeert, maar je (re)actie op inmiddels 7 pagina's aan adviezen en ideeën.
Als jij dan een beetje dommig met van die non-argumenten komt, lijk jij het niet helemaal serieus te nemen of de kansen niet te willen benutten en neem je sowieso een hoop FOK!ers in de zeik.
Ik begrijp hetquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:28 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
Het spijt me. Ik wou zo niet overkomen. Maar het is iets dat mij erg raakt, en mij erg in de war maakt. Ik waardeer jullie allemaal! Dat jullie mij proberen te helpen, zo goed mogelijk.
FOK! is geen officiële hulpverlenende instantie. Iedereen helpt hier op z'n eigen manier. De één doet dat door begrip te tonen, de ander door een schop onder de reet te geven. Er is geen goede manier die altijd werkt..quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:07 schreef Re het volgende:
Angst kan veel met je doen, reëel of irreëel maakt dan niet uit. En je kan niet eisen dat iemand maar lukraak een advies opvolgt en dan gaan miepen erover als het lijkt of er niets mee gedaan wordt. Beetje FOK!s R&P beroepsdeformatie.
Let daar ook eens op
Wees dan ook eens een keer niet zo verontwaardigd als je schop niets doet...quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
FOK! is geen officiële hulpverlenende instantie. Iedereen helpt hier op z'n eigen manier. De één doet dat door begrip te tonen, de ander door een schop onder de reet te geven. Er is geen goede manier die altijd werkt..
die verontwaardiging is gewoon nog een schop.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:30 schreef Re het volgende:
[..]
Wees dan ook eens een keer niet zo verontwaardigd als je schop niets doet...
Johquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
die verontwaardiging is gewoon nog een schop.
Zo! Goed bezig.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:37 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
nee. Ik heb vandaag zoals ik al zei nagevraagd voor informatie bij een frauenhaus in mijn dorp. Mijn vriendin komt vanavond voorbij en zal het me dan vertellen. Via haar probeer ik me er aan te melden! En dan zo snel mogelijk weg te gaan hier. Het liefst nog voor zaterdag.
Holy shit, ik moest meteen aan dit topic denken weetje.quote:"Getuigen zagen dinsdagavond hoe het schreeuwende meisje, ogenschijnlijk tegen haar zin, een Mercedes op de Van Eysingalaan instapte. [...] De politie kon via het kenteken uiteindelijk de auto achterhalen en het bleek te gaan om een meisje dat door haar familie werd meegenomen om uitgehuwelijkt te worden. Omdat het meisje geen aangifte wil doen, kan de politie verder niks met de zaak."
Ik dacht ook meteen aan TS. Is ze er nog?quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:13 schreef ArnieAlberts het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)erd_meisje_niks.html
[..]
Holy shit, ik moest meteen aan dit topic denken weetje.
Hier stond gisteren iets andersquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:57 schreef phluphy het volgende:
tintenkiller, mijn man is politieagent in NL en vraagt zich af of het niet beter is, als je elders naar een blijf-van-mijn-lijf huis gaat, in plaats van in je eigen woonplaats.
Je kunt dan denken aan één van de grotere plaatsen/steden, niet zo ver over de grens bij jou vandaan.
Je kunt dan het beste naar een politiebureau gaan en je verhaal doen, zij nemen het dan over.
(de exacte procedure kent mijn man niet maar wil hij evt. morgen wel voor je navragen).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |