tot en met zondag open, dan maandag tot en met donderdag vakantiequote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb je nu al vakantie of na het weekend?
Ik doe mijn best.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:10 schreef MadMaster het volgende:
Regelt iemand de zon nog vandaag?
Heb vanmiddag een BBQ...
Ja ik gebruik al mijn telepatische krachten om de zon hier heen te krijgen. Echt, allemaal.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij hebt je bikini immers al aan...![]()
Maar doe je best!
ja juist. en ik heb ook opeens allemaal goeie psychologische theorien (nu met name eentje gerelateerd aan gewelddadige videospelletjes en aggressiviteit. Ik hoop dat ik het me herinner, laterquote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:26 schreef Etcetera het volgende:
Lukt dat een beetje in jouw highe toestand
Weer 3 verhuisdozen leeg (boeken). En ik heb op 6 titels na de Kameleon-serie compleet
ja het zit wel goed mijn hoofd maar het komt er niet goed uit.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
Opschrijven PS, lijkt me geniaal om terug te lezen!
Morgen ben ik waarschijnlijk ook van de partij...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:29 schreef Cobra4 het volgende:
Mogguh.
Douchen, koffie/peuk en weer op naar het stadion.
Beide wedstrijden?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Morgen ben ik waarschijnlijk ook van de partij...
ik heb er nog wel meer argumenten voor. Die komen nog welquote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:05 schreef Etcetera het volgende:
Als games slechte invloed zouden hebben, dan zouden er veel en veel meer gevallen zijn van mensen die ineens random om zich heen gaan schieten. Want het wordt veel meer gespeeld dan dat er incidenten zijn.
Ik vind je punt wel valide PS, of het echt zo makkelijk te stellen is, is een tweede
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:05 schreef LadyBlack het volgende:
Hier was het na drieën in bed en om 09:30 eruit
Maar nu met het blijde nieuws bij mijn blije moeder
dat geeft niet, slaap is goedquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb nog steeds het artikel niet gevonden en val steeds in slaap tijdens het zoeken
Die zei niet echt iets... ze snotterde wel een heleboelquote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:23 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Die zei niet echt iets... ze snotterde wel een heleboel
Ik was met mn vriendin in de stad, mn moeder sloot aan, en toen de vriendin weg was heb ik dr midden op straat een klein cadeautje gegeven (de zwangerschapstest), en toen barstten de tranen los bij allebei
[..]
Ik was met mn vriendin in de stad, mn moeder sloot aan, en toen de vriendin weg was heb ik dr midden op straat een klein cadeautje gegeven (de zwangerschapstest), en toen barstten de tranen los bij allebei
Wat mooiquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:23 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wow LB, ik ben zo blij voor julliequote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:23 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
PICSquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:35 schreef MaJo het volgende:
Ik heb nieuw haarZiet er echt heel anders uit, heb weer een pony. Voel me echt sexy
![]()
![]()
![]()
Zal zo wel even een foto makenquote:
Wou dat ik dat kon zeggen...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:35 schreef MaJo het volgende:
Ik heb nieuw haarZiet er echt heel anders uit, heb weer een pony. Voel me echt sexy
![]()
![]()
![]()
Misschien eens een volle bos laten groeien, of heb je geen groei meer?quote:
Ja al wel 10 xquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:35 schreef MadMaster het volgende:
PS, heb je je browser geschiedenis al bekeken voor dat artikel?
Die tijd is geweest, vroegah had ik het wel zo...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Misschien eens een volle bos laten groeien, of heb je geen groei meer?
Thanksquote:
Ik vind het je goed staan for what it's worthquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die tijd is geweest, vroegah had ik het wel zo...
Euh.... dat effect op die foto he...quote:
Vind ik juist wel tofquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Euh.... dat effect op die foto he...
zei iktochquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:37 schreef MadMaster het volgende:
En de zon schijnt hier fantastisch, dus onze straat-BBQ is gered...
Gelukkig wel, anders zou het ook zo saai zijnquote:
vind ik ookbeterquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:46 schreef MaJo het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor Etcie een effectloze foto
Ik vind mezelf er niet zo mooi op staanquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
vind ik ookbeter
staat je goed
Thanksquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:48 schreef Etcetera het volgende:
Kijk nu zíe ik het tenminsteStaat leuk hoor
maar lijkt het zo of is je pony niet helemaal gelijk geknipt
![]()
ik heb er zelf 1 gehad, laat het bijgroeien, is echt een petpeeve van me
[..]
Is dat zo?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:55 schreef wyccie het volgende:
Zo lijk je op Chantal Janzen, MaJo.![]()
LB, wat een mooi cadeau. En dat cadeau van de schoonouders van Etcie is ook al zo lief.
Thanksquote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:00 schreef MaJo het volgende:
Ik zie het maar als een compliment, ik vind haar wel leuk![]()
Waarom googlede jij dit?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:03 schreef B.ertha het volgende:
Okeee dan...
http://books.google.nl/bo(...)20masturbate&f=false
Het is he-le-maal voorbijhij-ij.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wyccie, is ver vanavond nog wat te doen in het kader van de Vierdaagsefeesten of is vrijdag de laatste avond?
Dat doe je toch gewoon met de hand? Een was draaien voor één kledingstuk?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:26 schreef Etcetera het volgende:
misschien 2 (1 eenzame broek, linnen, durf 'm eigenlijk niet bij andere was te gooien...).
Waar is de context?quote:Iemand (C.) is erachter gekomen dat plannen van zaken wel handig is, en gaat later richting Eindhoven dan wij doen. Jammer joh
Dat zit ook wel te overwegen inderdaadquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat doe je toch gewoon met de hand? Een was draaien voor één kledingstuk?
Wij gaan dinsdag met een groep naar Campzonequote:Waar is de context?
Ah, twijfelde al of je Campzone bedoelde, maar had daar laatst niks over gehoord.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:29 schreef Etcetera het volgende:
Wij gaan dinsdag met een groep naar Campzoneen hij heeft een eigen zaak en is een ontzettende lul qua planning. Ziet niet in dát hij moet plannen en niet alles op het laatste moment moet doen. En daardoor kan hij nu alleen naar Campzone rijden, ipv met de rest mee.
Wtf?quote:Dat zit ook wel te overwegen inderdaadMaar moet ik dan ook zelf de rondjes van de wasmachine draaien
![]()
![]()
oh, wist niet dat het grote podium weg was. Had wel iemand horen zeggen dat er qua bandjes niet veel meer was.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:23 schreef wyccie het volgende:
Nou, ik ben toch de hele week, op 2 avonden na, de stad in geweest. Had ik zelf niet verwacht.
Dat grote podium op de Waalkade is er niet meer, in plaats daarvan is er een straattheaterpodium en wat eettentjes. Veel leuker.
quote:
En bij vlekken een beetje soppen voor je met spoelen begintquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:34 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Oh, mooi man!
Je gooit die broek gewoon in je wasbak/tafel/teil. Doet er wat waspoeder/vloeibaar wasspul bij. Wrijft je broek er een beetje mee in. Spoelt het een paar keer uit. Klaar is huisvrouw Etcie.
Dat uitwringen is vooral bij spijkerbroeken wel een aanslag op je onderarmen. Maar een linnen broek is prima te doen, en je hoeft het ook niet zo droog te wringen dat je 'm meteen aankan. En koop ossengalzeep, dat is perfect voor vetvlekken.
Dus toch de rondjes van de wasmachine draaienquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:35 schreef wyccie het volgende:
En als het niet echt vies is, kun je ook zonder wrijven. Dan gewoon water en zeep, en heel even rondjes draaien met je vinger en uitspoelen.
Speciaal voor Etcie.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dus toch de rondjes van de wasmachine draaien
Deksel fixeren en rondjes draaien, kijken wie het het langst volhoudtquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:37 schreef Etcetera het volgende:
Echt niet allesEen kennis had op vakantie altijd een emmer mee met deksel, was wel handig. Water, zeep, emmer dicht, flink met dat ding heen en weer rossen en uitspoelen
Vanaf nu geloof je onze grootmoeders tips niet meer?quote:
Zónderquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vanaf nu geloof je onze grootmoeders tips niet meer?![]()
Supertip van de dag (deze is gratis): als je gaat koken... sla wassen doe je zonder zeep.
Emmer gevuld en wat gesopt, het staat nu nog gewoon in water en zeep te staanquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Etcie is de wastafel aan het laten vollopen?
Een redje doenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:13 schreef TradeMarkie het volgende:
Afgemeld voor een verjaardag vanavond, ik duik m'n bed zo weer in
Telt dat ook als redje, als je koppijn en algehele malaise hebt?quote:
Eens.quote:
Dat dacht ik ook ja, mijn oog make-up komt er wel cool uit vind ikquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eens.
Zit 'm ook erg in de ogen op die foto
* Fluiterdefluitquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:46 schreef MaJo het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor Etcie een effectloze foto
Kwam ik tegen via reddit.quote:
Beginnersquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:37 schreef Etcetera het volgende:
Echt niet allesEen kennis had op vakantie altijd een emmer mee met deksel, was wel handig. Water, zeep, emmer dicht, flink met dat ding heen en weer rossen en uitspoelen
Daar ga ik deze week ook zeker heen! Lijkt me zo vetquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:33 schreef MaJo het volgende:
We zouden vanavond naar Batman gaan maar G. was zo moe dat hij al op bed ligtEn ja, ook hij tukt wel eens zonder dat ik tuk
![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja, mijn oog make-up komt er wel cool uit vind ikWat vind je er trouwens van?
Dat maakt ook niet uit, je moet er ook van houdenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:44 schreef B.ertha het volgende:
Majo, fijn dat je zo blij bent met je nieuwe kapsel![]()
Ik geef eerlijk toe dat ik zulke pony's niet zo mooi vindt dus aan mij is het niet besteed. Gelukkig voor jou lijk ik daar alleen in te staan
Met jou altijdquote:
Ja wel jammer dat we niet gegaan zijn maar dan gaan we naar de vakantie welquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar ga ik deze week ook zeker heen! Lijkt me zo vet
Het is ook wel wennen, het is zo andersquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben een beetje een medestander van B.ertha, ik ben er meestal niet zo'n fan van dus ik moet even wennenMaar dat boeit natuurlijk niet
Was er niemand die ze in huis wilde nemen? Vind het zo sneu om ze helemaal achter te latenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:55 schreef B.ertha het volgende:
Een vriend van me die in de buurt woont. Mijn zusje heeft ook een sleutel dus zij komt misschien ook eens langs.
Vond ik ook zielig maar dat konden alleen mijn ouders. Zij wonen buiten en daar staan altijd alle deuren open.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Was er niemand die ze in huis wilde nemen? Vind het zo sneu om ze helemaal achter te laten
Noa gaat weer naar mijn ouders maar we zijn ook 3 weken weg. Ik ga haar wel missen
Fijne vakantie!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:09 schreef B.ertha het volgende:
Ik ga de laatste dingen inpakken en dan naar bed
Ja dan is het wel lastig inderdaadquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:09 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Vond ik ook zielig maar dat konden alleen mijn ouders. Zij wonen buiten en daar staan altijd alle deuren open.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:31 schreef Nembrionic het volgende:
Sommige mensen wisten het al, maar sinds deze week werk ik part-time in een brouwerij
Afgelopen dagen al aardig bezig geweest, komende week voor het eerst brouwen. 1000 liter
Details komen hier niet maar via PM wel te verkrijgen.
Uh-huhquote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Uh-huh
Vandaag trouwens een boel gebotteld. Morgen nog meer.
Dat kan ik me indenken.quote:
Truste.quote:
Doe jij nog iets mailen of morgen of niet?quote:
Ja he? Zeven magere jaren en zeven vette jarenquote:Op zondag 22 juli 2012 00:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zo tof Nem
wat een goede dingen in de SC lately
We delen allemaal lief en leedquote:Op zondag 22 juli 2012 00:25 schreef Nembrionic het volgende:
Ja he? Zeven magere jaren en zeven vette jaren
Fijne vakantie!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:09 schreef B.ertha het volgende:
Ik ga de laatste dingen inpakken en dan naar bed
Nee.quote:Op zondag 22 juli 2012 07:01 schreef iamredleader het volgende:
Nem, gefeliciteerdmag ik ook een pm met meer details?
Vasthouden dit!quote:
ik ook, ik ookquote:Op zondag 22 juli 2012 07:01 schreef iamredleader het volgende:
Nem, gefeliciteerdmag ik ook een pm met meer details?
Liefquote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eens.
Zit 'm ook erg in de ogen op die foto
Komende week! Spannend!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:31 schreef Nembrionic het volgende:
Sommige mensen wisten het al, maar sinds deze week werk ik part-time in een brouwerij
Afgelopen dagen al aardig bezig geweest, komende week voor het eerst brouwen. 1000 liter
Details komen hier niet maar via PM wel te verkrijgen.
quote:
Ik moest lachenquote:
Zie je zo!quote:Op zondag 22 juli 2012 10:21 schreef Cobra4 het volgende:
Op maar het stadion voor de laatste dag van de week.
De kliniek/dokter bellen en de boel laten fixen want zo loop je alleen maar kans op infectie en slechte littekens. Niet mee rondkutten, is erg gevoelig allemaal.quote:Op zondag 22 juli 2012 10:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En wat moet ik met een wond die niet wil dichten omdat elke keer dat het gaasje er af gaat hij weer open getrokken wordt?
Hij heeft 'm ook wel gehadquote:
That my dear...is stupid.quote:Ik ga toch ook richting zuid frankrijk vandaag. Heb geen zin.
Yup. Eerst deze week(misschien vandaag al) een testrun doen, of 2.quote:Op zondag 22 juli 2012 10:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zie MaJo ook zo een konijntje nadoen.![]()
[..]
Komende week! Spannend!
In Nederland blijven lijkt me een verstandig begin, hoe waardeloos dat ook is...quote:Op zondag 22 juli 2012 10:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En wat moet ik met een wond die niet wil dichten omdat elke keer dat het gaasje er af gaat hij weer open getrokken wordt?
Dat dus. Blijkbaar allerlei complicaties, bloedingen en losgaande hechtingen en het advies de komende WEKEN zo min mogelijk doen(om voornoemde complicaties te voorkomen)...om vervolgens een (relatief) zware reis te ondernemen naar een plek waar je geen kliniek of geschikte dokter binnen handbereik hebt. Lijkt me echt een enorme no-go.quote:Op zondag 22 juli 2012 10:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
In Nederland blijven lijkt me een verstandig begin, hoe waardeloos dat ook is...
ja maar mijn ouders willen me meequote:Op zondag 22 juli 2012 10:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat dus. Blijkbaar allerlei complicaties, bloedingen en losgaande hechtingen en het advies de komende WEKEN zo min mogelijk doen(om voornoemde complicaties te voorkomen)...om vervolgens een (relatief) zware reis te ondernemen naar een plek waar je geen kliniek of geschikte dokter binnen handbereik hebt. Lijkt me echt een enorme no-go.
Laat je ouders dan minimaal even overleggen met de kliniek en uitzoeken waar je in Frankrijk terecht kunt voor de noodzakelijke zorg (en in hoeverre je zorgverzekeraar dat vergoedt)quote:Op zondag 22 juli 2012 10:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja maar mijn ouders willen me meeen realistisch gezien hier alleen blijven is ook niet slim. Gisteren een totale emotionele en fysieke breakdown gehad na het proberen te bakken van een eitje met een te zware pan
daar kunnen ze ten mintse non stop voor me zorgen.
Mee eensquote:Op zondag 22 juli 2012 10:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mag ik je ouders dom en/of egoïstisch noemen?
hebben we gedaan en kliniek heeft groen licht gegevenquote:Op zondag 22 juli 2012 10:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Laat je ouders dan minimaal even overleggen met de kliniek en uitzoeken waar je in Frankrijk terecht kunt voor de noodzakelijke zorg (en in hoeverre je zorgverzekeraar dat vergoedt)
ja al zijn mijn ouders wel echt fantastisch geweest de afgelopen dagen. En ze hebben een hotel geboekt voor onderweg en ze doen erg hun best. Mijn vader heeft het er wel over gehad het uit te stellen, maar hij heeft nauwelijks tijd voor vaakntie e.d. hij moet echt keihard werken altijd, ookal vanwege mij en mijn dure studie. Het is inderdaad slecht geplanned, maar hun vakantie was volgens mij al geplanned voor mijn operatie...quote:Op zondag 22 juli 2012 11:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mee eensWaarom uberhaupt naar Frankrijk willen als je dochter net zo'n zware operatie met complicaties heeft ondergaan?
Ik zou zeggen helemaal aflasten die reis en iedereen gewoon in Nederland zodat JIJ de beste zorg kan krijgen want JIJ bent belangrijker dan een vakantie
Ik snap dat het heel vervelend zou zijn maar uiteindelijk is jouw welzijn belangrijker dan een vakantie toch? Het lijkt me eerlijk gezegd onverantwoord voor je om nu zo'n reis te ondernemen. Maar goed, als de kliniek zegt dat het kan dan zal het wel goed zijn. Ik hoop alleen dat het echt zo is, zou het heel naar vinden als je er nog meer last van ondervindtquote:Op zondag 22 juli 2012 11:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hebben we gedaan en kliniek heeft groen licht gegeven
[..]
ja al zijn mijn ouders wel echt fantastisch geweest de afgelopen dagen. En ze hebben een hotel geboekt voor onderweg en ze doen erg hun best. Mijn vader heeft het er wel over gehad het uit te stellen, maar hij heeft nauwelijks tijd voor vaakntie e.d. hij moet echt keihard werken altijd, ookal vanwege mij en mijn dure studie. Het is inderdaad slecht geplanned, maar hun vakantie was volgens mij al geplanned voor mijn operatie...
Dan zou ik vooral zorgen dat je duidelijk weet waar je daar terechtkunt voor hulp als het nodig is. En kijk of je nu nog advies kunt krijgen bij een huisartsenpost o.i.d. over je wond.quote:Op zondag 22 juli 2012 11:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hebben we gedaan en kliniek heeft groen licht gegeven
Wat tof nieuws! Dat heb ik altijd zo mooi gevonden, dat mensen van hun hobby/passie hun werk kunnen maken.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:25 schreef Nembrionic het volgende:
Ja he? Zeven magere jaren en zeven vette jaren
quote:Op zondag 22 juli 2012 11:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dan zou ik vooral zorgen dat je duidelijk weet waar je daar terechtkunt voor hulp als het nodig is. En kijk of je nu nog advies kunt krijgen bij een huisartsenpost o.i.d. over je wond.
Dat is echt stom inderdaadquote:Op zondag 22 juli 2012 12:28 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik wil een advertentie op Marktplaats plaatsen, maar in mijn preview is de tekst 1 blok terwijl ik echt wel enters heb gebruikt. Iemand idee of dit in de echte advertentie goedkomt?
volgens mij komt dit van een blaar veroorzaakt door de pleisters. De gaasjes stop ik los in mijn bh. deppen maakt dat het dan niet juist weer week?quote:Op zondag 22 juli 2012 12:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat tof nieuws! Dat heb ik altijd zo mooi gevonden, dat mensen van hun hobby/passie hun werk kunnen maken.
En ik moet dus nog een jaar wachten. In dit soort bijgeloof geloof ik graag.
[..]![]()
En vraag de kliniek of je met het gaas verwisselen het gaasje eerst even mag deppen zodat het niet plakt. In principe moet het droog blijven, maar opentrekken is ook kut.
quote:Op zondag 22 juli 2012 14:30 schreef lubje25 het volgende:
resultaat van 20 jaar roken:
[ afbeelding ]
![]()
Elvis has left the building
quote:Op zondag 22 juli 2012 14:30 schreef lubje25 het volgende:
resultaat van 20 jaar roken:
[ afbeelding ]
![]()
Elvis has left the building
quote:Op zondag 22 juli 2012 16:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Tussendoor ben ik nog wel even gestopt om een loopbaan in video's voor volwassenen te overwegen
Met voldoende voorbereiding zou ik wel als Hulk Hogan of die dikke van OC Choppers naar een gekostumeerd bal kunnenquote:Op zondag 22 juli 2012 16:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
Volgende keer zo laten en dan langer laten groeien
He wat!?quote:Op zondag 22 juli 2012 14:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ga afscheid van jullie nemen. Heb wsl wel wifi later on
Frankrijk.quote:
Ik lees het net.quote:
Idem. Erg rood en pijnlijk.quote:
En, als hoogtepunt van de dag, mij weer eens gezien/gesproken...quote:Op zondag 22 juli 2012 20:16 schreef Cobra4 het volgende:
Ben ik weer. Einde HHW, Cuba kampioen en een wedstrijdbal uit de finale gevangen.
Dat ook.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En, als hoogtepunt van de dag, mij weer eens gezien/gesproken...
Nee, Cobra zat op gereserveerde plekken, ik zat in de schaduw te rillen tussen ladingen Brabo's met te veel drank op...quote:Op zondag 22 juli 2012 21:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zaten jullie ook 4 rijen uit elkaar?
Werd het honkbral? Of honklal?quote:Op zondag 22 juli 2012 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, Cobra zat op gereserveerde plekken, ik zat in de schaduw te rillen tussen ladingen Brabo's met te veel drank op...
De ceremonie was wel leuk. De publiekslieveling Taipei kreeg meer applaus dan de andere teams bij elkaar.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben bij de 4-2 voor Cuba vertrokken, was zowat bevroren toen...
Jij als vaste bezoeker moest daarbij zijn, ik als passant natuurlijk niet...quote:Op zondag 22 juli 2012 21:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De ceremonie was wel leuk. De publiekslieveling Taipei kreeg meer applaus dan de andere teams bij elkaar.
En de umpires kwamen het veld niet op omdat ze uitgefloten werden door de mensen achter het derde honk.
Nee.quote:
En ben na aanvang van de finale nog wezen vragen of je in mijn vak mocht. Maar voor de medewerkster ja of nee kon zeggen stroomde het vak vol met de teams van Japan en USA.quote:
Die niet nee. Het waren de "vaste" 3de honk gasten. Die waren blijkbaar niet zo blij met de winst van Cuba.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij het 3e honk zat toch die Cubaanse enclave?
Die hadden toch niks te mopperen?
Dank, maar ik had op zich geen recht op een plek daar.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En ben na aanvang van de finale nog wezen vragen of je in mijn vak mocht. Maar voor de medewerkster ja of nee kon zeggen stroomde het vak vol met de teams van Japan en USA.
De werkplek(min of meer, achter de boomquote:Op zondag 22 juli 2012 12:28 schreef wyccie het volgende:
Wat tof nieuws! Dat heb ik altijd zo mooi gevonden, dat mensen van hun hobby/passie hun werk kunnen maken.
En ik moet dus nog een jaar wachten. In dit soort bijgeloof geloof ik graag.
quote:Op zondag 22 juli 2012 23:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De werkplek(min of meer, achter de boom). Dat stel je je doorgaans niet voor bij Rotterdam
[ afbeelding ]
Met vliegen?quote:
Ik doe met je mee.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Met vliegen?![]()
Thanks
Nog even een saffie en dan tukken
quote:
En dit.quote:Op maandag 23 juli 2012 06:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
Veel plezier Lub!![]()
Fijne vakantie MaJo![]()
Môgge
Dat dus. En moggel! Vandaag weer een lekker lange werkdag, geen mooi weer voor mijquote:Op maandag 23 juli 2012 08:30 schreef Soempie het volgende:
B.ertha, gefeliciteerd met je verjaardag!
vind ik ookquote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 20:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo weer thuis van een middag zwaar bbq-en
Leuke combi van postsquote:
quote:Op maandag 23 juli 2012 08:30 schreef Soempie het volgende:
B.ertha, gefeliciteerd met je verjaardag!
ja, maar druk met werkquote:
De zon schijnt nu natuurlijk nog een stukje beter dan daarvoorquote:Op maandag 23 juli 2012 12:33 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb gisteren de hele dag in de tuin kunnen zitten, eerst bij mn moeder en daarna bij mn schoonzusje. En vanmiddag gaan we naar de camping waar mn schoonouders staan; weer lekker buiten zitten. Wat genieten
quote:Op maandag 23 juli 2012 12:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De zon schijnt nu natuurlijk nog een stukje beter dan daarvoor
apenballetjes jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, want ik heb geen volcasco-verzekering / allrisk verzekering. Waarborgfonds pakt zoiets ook alleen op als er echt harde getuigen zijn of goede videobeelden van de daad. Dus kansloos. Politie kan niks beginnen zonder tegenpartij, en die is dus tot op heden spoorloosquote:Op maandag 23 juli 2012 12:30 schreef LadyBlack het volgende:
Oef, IARLda's echt een fiks bedrag...
Wou je verzekering hier helemaal niks mee?
Ja, dan moet je heel even geduld hebben. Gaat dat lukken denk je?quote:Op maandag 23 juli 2012 12:38 schreef LadyBlack het volgende:
14 augustus kan ik een echo krijgen om te kijken of er echt iets groeit. Duurt nog wel heel lang!
Eeehm, nu denk ik van welquote:Op maandag 23 juli 2012 13:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja, dan moet je heel even geduld hebben. Gaat dat lukken denk je?
1. Aangifte doen. Ook al heb je geen bewijs. Dossiervorming is ook belangrijkquote:Op maandag 23 juli 2012 14:15 schreef Soempie het volgende:
IARLdat is veel geld. Hier is vannacht de auto van de buurman gesloopt. Ruiten ingeslagen en alle banden lek. Hij heeft ook een idee wie het gedaan heeft, maar kan daar natuurlijk niks mee.
Hij wilde aangifte doen, maar ze hadden geen tijd vandaag. Morgen dus.quote:Op maandag 23 juli 2012 14:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
1. Aangifte doen. Ook al heb je geen bewijs. Dossiervorming is ook belangrijk
2. Moet hij zich zorgen maken om zijn persoonlijke gezondheid? Dat wil zeggen: nu is het een band lek steken en een ruit inslaan, maar als het nou een mes tussen je ribben of je vrouw in elkaar gemept is?
3. Bewijs vergaren, of dat nu dreig-sms'jes, briefjes of andere zaken zijn.
Jakkes, trouwens
ja, maar onderweg naar Duitsland, dus zo internet uitquote:
Succes.quote:Op maandag 23 juli 2012 14:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ja, maar onderweg naar Duitsland, dus zo internet uit
Misschien vanavond in hotel.
quote:A guy sticks his head into a barber shop and asks, "How long before I can get a haircut?" The barber looks around the shop and says, "About 2 hours."
The guy leaves.
A few days later the same guy sticks his head in the door and asks, "How long before I can get a haircut?" The barber looks around at the shop full of customers and says, "About 3 hours." The guy leaves.
A week later the same guy sticks his head in the shop and asks, "How long before I can get a haircut?" The barber looks around the shop and says, "About an hour and a half." The guy leaves.
The barber who is intrigued by this time, looks over at a friend in the shop and says, "Hey, Bill. Follow that guy and see where he goes."
A little while later, Bill comes back into the shop, laughing hysterically.
The barber asks, "Bill, where did he go when he left here?"
Bill looks up, tears in his eyes and says, "Your house!"
Wat nou "geen tijd"?quote:Op maandag 23 juli 2012 14:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij wilde aangifte doen, maar ze hadden geen tijd vandaag. Morgen dus.
Jakkes, inderdaad.
Tegenwoordig is dat niet gekquote:
quote:Op maandag 23 juli 2012 11:20 schreef iamredleader het volgende:
F*ckauto vanochtend naar de garage gebracht voor het repareren van de schade van anderhalve week geleden.
Omdat er ook twee bestaande kleine dingetjes worden meegenomen (tinu had een paaltje geschampt een tijd terug, linkerachtervleugel licht beschadigd, en de achterklep heeft last van wat afbladerende lak) wordt het ietsje duurder. De twee kleine dingetjes niet meetellend is de reparatie nu EUR 1.250,-. Plus die twee dingetjes en we komen uit op EUR 1.450,-
Zo oneerlijkhelemaal buiten mijn schuld om, geen briefje achterlaten maar wegrijden. Als ik diegene ooit te pakken krijg....
De politie had geen tijd.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat nou "geen tijd"?
Voor dit soort dingen MAAK je tijd
quote:Op maandag 23 juli 2012 17:40 schreef MaJo het volgende:
vanuit Spanje. Het is hier echt verzengend heet dus dat is wel weer even wennen na het weer van de afgelopen tijd
verder goede vlucht gehad, heb behoorlijk zitten spacen met twee valium op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |