tot en met zondag open, dan maandag tot en met donderdag vakantiequote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb je nu al vakantie of na het weekend?
Ik doe mijn best.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:10 schreef MadMaster het volgende:
Regelt iemand de zon nog vandaag?
Heb vanmiddag een BBQ...
Ja ik gebruik al mijn telepatische krachten om de zon hier heen te krijgen. Echt, allemaal.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij hebt je bikini immers al aan...![]()
Maar doe je best!
ja juist. en ik heb ook opeens allemaal goeie psychologische theorien (nu met name eentje gerelateerd aan gewelddadige videospelletjes en aggressiviteit. Ik hoop dat ik het me herinner, laterquote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:26 schreef Etcetera het volgende:
Lukt dat een beetje in jouw highe toestand
Weer 3 verhuisdozen leeg (boeken). En ik heb op 6 titels na de Kameleon-serie compleet
ja het zit wel goed mijn hoofd maar het komt er niet goed uit.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
Opschrijven PS, lijkt me geniaal om terug te lezen!
Morgen ben ik waarschijnlijk ook van de partij...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:29 schreef Cobra4 het volgende:
Mogguh.
Douchen, koffie/peuk en weer op naar het stadion.
Beide wedstrijden?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Morgen ben ik waarschijnlijk ook van de partij...
ik heb er nog wel meer argumenten voor. Die komen nog welquote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:05 schreef Etcetera het volgende:
Als games slechte invloed zouden hebben, dan zouden er veel en veel meer gevallen zijn van mensen die ineens random om zich heen gaan schieten. Want het wordt veel meer gespeeld dan dat er incidenten zijn.
Ik vind je punt wel valide PS, of het echt zo makkelijk te stellen is, is een tweede
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:05 schreef LadyBlack het volgende:
Hier was het na drieën in bed en om 09:30 eruit
Maar nu met het blijde nieuws bij mijn blije moeder
dat geeft niet, slaap is goedquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb nog steeds het artikel niet gevonden en val steeds in slaap tijdens het zoeken
Die zei niet echt iets... ze snotterde wel een heleboelquote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:23 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Die zei niet echt iets... ze snotterde wel een heleboel
Ik was met mn vriendin in de stad, mn moeder sloot aan, en toen de vriendin weg was heb ik dr midden op straat een klein cadeautje gegeven (de zwangerschapstest), en toen barstten de tranen los bij allebei
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:23 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik was met mn vriendin in de stad, mn moeder sloot aan, en toen de vriendin weg was heb ik dr midden op straat een klein cadeautje gegeven (de zwangerschapstest), en toen barstten de tranen los bij allebei
Wat mooiquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:23 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wow LB, ik ben zo blij voor julliequote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:23 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
PICSquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:35 schreef MaJo het volgende:
Ik heb nieuw haarZiet er echt heel anders uit, heb weer een pony. Voel me echt sexy
![]()
![]()
![]()
Zal zo wel even een foto makenquote:
Wou dat ik dat kon zeggen...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:35 schreef MaJo het volgende:
Ik heb nieuw haarZiet er echt heel anders uit, heb weer een pony. Voel me echt sexy
![]()
![]()
![]()
Misschien eens een volle bos laten groeien, of heb je geen groei meer?quote:
Ja al wel 10 xquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:35 schreef MadMaster het volgende:
PS, heb je je browser geschiedenis al bekeken voor dat artikel?
Die tijd is geweest, vroegah had ik het wel zo...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Misschien eens een volle bos laten groeien, of heb je geen groei meer?
Thanksquote:
Ik vind het je goed staan for what it's worthquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die tijd is geweest, vroegah had ik het wel zo...
Euh.... dat effect op die foto he...quote:
Vind ik juist wel tofquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Euh.... dat effect op die foto he...
zei iktochquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:37 schreef MadMaster het volgende:
En de zon schijnt hier fantastisch, dus onze straat-BBQ is gered...
Gelukkig wel, anders zou het ook zo saai zijnquote:
vind ik ookbeterquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:46 schreef MaJo het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor Etcie een effectloze foto
Ik vind mezelf er niet zo mooi op staanquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
vind ik ookbeter
staat je goed
Thanksquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:48 schreef Etcetera het volgende:
Kijk nu zíe ik het tenminsteStaat leuk hoor
maar lijkt het zo of is je pony niet helemaal gelijk geknipt
![]()
ik heb er zelf 1 gehad, laat het bijgroeien, is echt een petpeeve van me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |