* DJMO massage oliegel tevoorschijn haalt en op belle smeert ...quote:
whoeeee hoeeeeequote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO massage oliegel tevoorschijn haalt en op belle smeert ...
* DJMO handdoek over belle's gezicht legt en vervolgens borstpartij begint in te masseren
Zeker als je ook nog naar de wc moet.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:45 schreef JK1982 het volgende:
Jeetje, dat duurde lang..
Lastig typen zeker, met een duim in je mond?
quote:
* DJMO handen laat afzakken naar belle's bikinilijnquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:47 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk als je bijna 2 weken droog staat
nou en als hij dat nou lekker vindtquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:47 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Je zat gewoon aan je pik te sjorren door dat massage-gedoe?
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO handen laat afzakken naar belle's bikinilijn
En ik dan?quote:
oo gezelligquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:49 schreef Papabear het volgende:
Goh, wat ben ik blij dat ik bijna thuis ben
Dan hoef ik dat nog niet te weten.. Iets met MImages enzulksquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:48 schreef belle1608 het volgende:
[..]
nou en als hij dat nou lekker vindt
PB doet de interne massagequote:
* DJMO belle slip laat uittrekken en terug op buik laat liggen en billen begint te masserenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:49 schreef belle1608 het volgende:
[..]
hallo mag ik ook een keerdan doe je je oogjes maar even dicht je ligt toch nog k.o.
Nee, maar dat was ik ook sowieso niet van plan idd..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:51 schreef belle1608 het volgende:
@JK, je bent van harte welkom op de koffie/thee/limo/ iets anders, alleen slapen gaat hem niet worden iig(niet dat dat het plan was, maar dan weet je 't in ieder geval
)
Nee, liggen zonnen op het balkon in m'n string hahaquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:55 schreef DJMO het volgende:
bruiner dan normaal, maar je hebt niet te vaak op het naaktstrand gebivakkeerd
* DJMO belle terugdraait op rug en wederom bikinilijn begint te masserenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:57 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Nee, liggen zonnen op het balkon in m'n string hahamaar niet te lang, was veel te bang dat ze zouden verbranden haha
* belle1608 er stil van wordt..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO belle terugdraait op rug en wederom bikinilijn begint te masseren
Wat is dat nou weer voor een klote opmerking?quote:
Ja succes en ik hoor het wel morgen!! Wil je sowieso iets laten weten?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:00 schreef JK1982 het volgende:
Nou, ik ga voor de verandering maar eens bijtijds mijn mandje opzoeken..
Morgen een lange rit voor de boeg, waarschijnlijk rij ik door naar Zeeland 's avonds..
Welterusten, en misschien tot morgen!
Het bed lag al vol en je gaat mij een stomp geven om me uit bed te jagen, dus jouw kans was al verkekenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:00 schreef Rucky het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een klote opmerking?
Ikke!!!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:11 schreef _Ingrid_ het volgende:
Rugmassage kan ik wel gebruiken! Wie offert zich op?
hee! ben jij ook nog wakker!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:14 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ikke!!!
* vannelle masseert zich een slag in de rondte
Lekker schat?
Uhuh!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:14 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ikke!!!
* vannelle masseert zich een slag in de rondte
Lekker schat?
Okido! Trusten allemaalquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:01 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ja succes en ik hoor het wel morgen!! Wil je sowieso iets laten weten?
Hee jij bent er ook nog!! gezelligquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:27 schreef Inlognaam het volgende:
Helemaal bovenaan op een lantaarnpaal buiten. Daar is het licht.
gezellig!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:30 schreef Inlognaam het volgende:
Ja. En om in stijl te blijven na een ietwat erotische massage door DJMO; ik kom even langswippen in het topic
Waar bestond het uitje uit? Of moet ik nu vragen: hoe wordt het afgesloten?quote:
Nee DJMO was thuis met de kidsquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:31 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Waar bestond het uitje uit? Of moet ik nu vragen: hoe wordt het afgesloten?
DJMO ging toch mee, of had ik dat verkeerd begrepen?
Soms verdenk ik jou er weleens van om of bezopen te zijn, of een meid van weinig woorden.quote:
Ik dacht dat DJMO een uitje had en papabear ook.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:33 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Nee DJMO was thuis met de kidsen heeft mij gemasseerd, maar nu is papabear thuis en lig ik hier in m'n nakie zonder deken/handdoek op bed kou te lijden
Denk dat hij Rucky een pak slaag met de zweep aan het geven is!
Dat laatstequote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:33 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Soms verdenk ik jou er weleens van om of bezopen te zijn, of een meid van weinig woorden.
ook wel vluggertje genoemdquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:30 schreef Inlognaam het volgende:
Ja. En om in stijl te blijven na een ietwat erotische massage door DJMO; ik kom even langswippen in het topicHeel eventjes maar...
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:33 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Soms verdenk ik jou er weleens van om of bezopen te zijn, of een meid van weinig woorden.
slaap lekker belle!!!!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:50 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 pyjama aan doet en onder de wol kruipt, beertje tegen zich aan houdt en oogjes dicht doet.
Slaap lekker allemaal!!
quote:
als het maar gezellig wasquote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:16 schreef Ehhe het volgende:
Vandaag was de opbouw... Maar heb uiteindelijk niet geholpen. Sporten liep nogal uit. Heb net nog wel gezellig biertje gehad daar
. Morgen is het echte feest!
veel plezier... ik ga nog ff plaatjes zoeken, peukie roken en dan ook knorren.. hondje ligt al te knorrenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:56 schreef Inlognaam het volgende:
En ik ga een rondje fietsen![]()
Heerlijk die nachtrust, even langs het water ofzo.
Peukie? Ik doe er 1 meequote:Op zaterdag 21 juli 2012 02:02 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
veel plezier... ik ga nog ff plaatjes zoeken, peukie roken en dan ook knorren.. hondje ligt al te knorren
* dolfina-chica gooit een peukie richting vannelle!!quote:
kan ik me voorstellenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 02:12 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik kan uren naar dat koppie blijven kijken
Was me al eerder opgevallen en ik ga het toch vragen: Ben jij homo?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 02:15 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
kan ik me voorstellen
dat had ik vanavond met de kids van mijn dinnetje...
(die roepen: "wij zijn ook een beetje jouw kinderen" en alles wat van mij is.. is ook van hen.. gisteren bij paardje ook... "ons paardje is ziek")
echt wel!!quote:
of ik op mannen val bedoel je?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 02:20 schreef vannelle het volgende:
[..]
Was me al eerder opgevallen en ik ga het toch vragen: Ben jij homo?
Is allebei te koopquote:Op zaterdag 21 juli 2012 02:40 schreef Pulver het volgende:
Maar nu wil ik een dobermann EN een jong poesje!
whahahaha mij stil krijgen... heb je ducktape voor nodig, ik was nog steeds plaatjes kijken en zoekenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 02:28 schreef vannelle het volgende:
Oh.....toch te direct vrees ik.
Pluspunt: Ik heb D-C stil gekregen!
uitleggen hoeft niet meer, ik snap je al.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 02:40 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
of ik op mannen val bedoel je?
of dat ik homosexueel ben?
ik ben bi.. en mijn dinnetje is mijn nummer 1!
En alles wat van mij is.. is ook van haar kinderen... Haar kinderen zijn net zo eigen als dat mijn dieren van haar zijn..
zo ongeveer.. plusminus.. weet niet hoe ik het uit moet leggen..
* vannelle pakt ductapequote:Op zaterdag 21 juli 2012 02:41 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
whahahaha mij stil krijgen... heb je ducktape voor nodig, ik was nog steeds plaatjes kijken en zoekenjammer he!!
jij en welk leger wil dat op mij gaan plakken?quote:
aangezien er bij mij geen kids gaan komen...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 02:41 schreef vannelle het volgende:
[..]
uitleggen hoeft niet meer, ik snap je al.
Vind het lief.
quote:
Sorry, ook geen koffie hier.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 07:34 schreef Rucky het volgende:
[..]![]()
Morge, kan iemand voor de koffie zorgen, ik ben vergeten nieuwe te hhalen.
Nog een kwartier en dan is de super open. Niet dat ik zin heb maar ik moet er toch heen.quote:
Je laat ons toch niet het hele weekend in spanning afwachten hoop ik.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 08:13 schreef maffemuts het volgende:
Mogguh, geen nieuws... K ga weer verder proberen te slapen![]()
Heb jij soms moeite om de topic titel goed te lezen?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 08:17 schreef DJMO het volgende:
* DJMO geeft maffemuts een dreun ..
slaap lekker
Het is nog een beetje te vroeg voor bier maar dat komt ook wel goed.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 08:38 schreef Pulver het volgende:
Rot...op...met...je...koffie!!!
[ afbeelding ]
Wat zijn dat, ouders van pleeh?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 09:09 schreef Pulver het volgende:
Paarse pleehouders zijn trouwens de beste!
Een beetje schelden in de ochtend.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 09:39 schreef Pulver het volgende:
nee lul, lavendel!!
lavendel is de bom!!
ik ben gek op lavendel!!!!!! (en op witte haaien)
ik heb lavendel met slagroom.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 09:45 schreef belle1608 het volgende:
mogge is er nog thee en is er al ontbijt?
Lavendel op een taartje lijkt me niet zo lekker.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 09:52 schreef belle1608 het volgende:
ik hou niet van slagroom..
wel van lavendel
Zeg eens nee hiertegen!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 09:52 schreef belle1608 het volgende:
ik hou niet van slagroom..
wel van lavendel
die aardbeien jammie, maar 2 hapjes slagroom vind ik wel genoegquote:Op zaterdag 21 juli 2012 09:56 schreef Pulver het volgende:
[..]
Zeg eens nee hiertegen!
[ afbeelding ]
Als jij aan mijn borst komt dan krijg je zo'n dreun dat je van voren niet weet of je van achteren nog leeft.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:03 schreef Pulver het volgende:
Maar als we de slagroom nou uitsmeren over de brede borst van Rucky?
ieuw nee daar maak je me niet blij mee zelfs al deed je dat bij Merlijn...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:03 schreef Pulver het volgende:
Maar als we de slagroom nou uitsmeren over de brede borst van Rucky?
Ennuh hoe denk jij dat ik me voel na al die brakke nachten met een doos die aanvoelt alsof ik al bevallen ben, alleen maar kan liggen/zitten van de pijn, met de wetenschap dat het nog wel even kan aanhouden huh ?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 08:32 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je laat ons toch niet het hele weekend in spanning afwachten hoop ik.
[..]
Heb jij soms moeite om de topic titel goed te lezen?![]()
Koffie pruttelt geef me nog een paar minutjes en dan staat die klaar.
Je zal wel meer gemist hebben gisteravond.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:16 schreef belle1608 het volgende:
@pulver ik miste wel de naar bed smilie gisteravond
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:16 schreef belle1608 het volgende:
@pulver ik miste wel de naar bed smilie gisteravond
Der zijn van die momenten dat ik blij ben dat ik als jongetje ben geboren.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:22 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Ennuh hoe denk jij dat ik me voel na al die brakke nachten met een doos die aanvoelt alsof ik al bevallen ben, alleen maar kan liggen/zitten van de pijn, met de wetenschap dat het nog wel even kan aanhouden huh ?![]()
*geeft Rucky een enorme hormonale dreun*
Veel plezier vandaag en dan zie ik je morgen. Maak je je niet al te moe vandaag.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:25 schreef kahlie het volgende:
G'morgen opnieuw mensen. Ik ga een familie-dagje doen. Eerst lunch, daarna kletsen, daarna avondeten met fam. en daarna familie-verjaardagsfeest.
FAMILIE
Als jullie niet te snel gaan probeer ik het nog na te lezen. Van gisteren loop ik ook al 2 topics achter. Spaar me aub!
haha heb heerlijk genoten hoor gisteravond. mijn moeder had me gemist (vanaf half 7 boven op kamer gezeten..)quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:22 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je zal wel meer gemist hebben gisteravond.
Die is altijd aan het werk.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:35 schreef belle1608 het volgende:
@pulver yes!!!
@ kahlie veel plezier.
@Rucky is je pc al aan het werk?
Morge.quote:
/s was /system (bootable) als ik het me goed herinner, /u ben ik vergetenquote:
Zat al te zoeken.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:15 schreef maffemuts het volgende:
[..]
/s was /system (bootable) als ik het me goed herinner, /u ben ik vergeten
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:15 schreef maffemuts het volgende:
[..]
/s was /system (bootable) als ik het me goed herinner, /u ben ik vergeten
Heb zelfs nog gewerkt met atari, c64 en bbs(1e inbelservertjes) en de echte inbelserversquote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:18 schreef Pulver het volgende:
[..]
Zat al te zoeken.
/u staat blijkbaar voor Unconditional
Lijkt me vrij logisch als je een nieuw systeem erop zet.
de rest is trouwens ook allemaal erg 3.11.
Dacht dat ik hier met jonge mensen te maken had
DOS ftw je kon er ook nog /q (versneld) achter zetten maar dat deed ik nooit. Met /u kon je de hd volledig wissen en was het moeilijker om oude bestanden te wissen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:18 schreef Pulver het volgende:
[..]
Zat al te zoeken.
Nu pas ga ik echt van je houdenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:21 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Heb zelfs nog gewerkt met atari, c64 en bbs(1e inbelservertjes) en de echte inbelservers
Hij is net bezig nu heb ik even de tijd om te stofzuigen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:24 schreef belle1608 het volgende:
ik bedoelde of je nieuwe al aan het installeren was maar zo te lezen wel
Format maar even een schijf van 2 Gig.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:26 schreef Rucky het volgende:
[..]
Hij is net bezig nu heb ik even de tijd om te stofzuigen.
NEE!!! BAH!!! NEE!!!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 09:56 schreef Pulver het volgende:
[..]
Zeg eens nee hiertegen!
[ afbeelding ]
Hoezo niet?quote:
De leeftijd in het fhf loopt nogal uiteen van begin 20 tot begin 40.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:18 schreef Pulver het volgende:
[..]
Zat al te zoeken.
die aardbeien wil ik wel ... die slagroom mag je houdenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:32 schreef Pulver het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Ziet er toch hardstikke lekker uit?
Heerlijke verse aardbeien met versgeklopte room van huppelende koeien.
Nu pas ?!quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:26 schreef Rucky het volgende:
[..]
Hij is net bezig nu heb ik even de tijd om te stofzuigen.
Weet je wel niet hoe lang dat duurt, met een 9600 baud verbindingquote:
Precies en de was zit ook al in de droger. Alleen nu heb ik al een tijdje een zwart scherm met. een pijltje.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:42 schreef belle1608 het volgende:
[..]en de rest van het huis te poetsen
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:43 schreef Pulver het volgende:
[..]
Weet je wel niet hoe lang dat duurt, met een 9600 baud verbinding
Goed bezig!!!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:46 schreef Rucky het volgende:
[..]
Precies en de was zit ook al in de droger. Alleen nu heb ik al een tijdje een zwart scherm met. een pijltje.
Ventilators zijn zo 1990.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:56 schreef Rucky het volgende:
Die maakt idd niet zoveel herrie. Ventilators zijn temp. gestuurd.
In 1990 hadden de pc's nog geen ventilatoren nodig. En heatpipes alleen zijn niet voldoende om mijn pc koel te houden.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:00 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ventilators zijn zo 1990.
Heatpipes en puters zonder ventilatoren zijn de bom.
Kan wel zijn, maar heatpipes zijn wel mooi!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:03 schreef Rucky het volgende:
[..]
In 1990 hadden de pc's nog geen ventilatoren nodig. En heatpipes alleen zijn niet voldoende om mijn pc koel te houden.
Dat zie je toch niet als mijn kast dicht zit.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:08 schreef Pulver het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar heatpipes zijn wel mooi!
En het oog wil ook wat
Oh, je bent er zo ééntje die zijn kast dicht maaktquote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:10 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat zie je toch niet als mijn kast dicht zit.
Dan ben ik wel heel benieuwd hoe jouw pc kast er van binnen uit ziet?! heb je dan ook lampjes enzo?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:15 schreef Pulver het volgende:
[..]
Oh, je bent er zo ééntje die zijn kast dicht maakt
Ik moet wel want anders krijg je spontaan zin in spagettie.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:15 schreef Pulver het volgende:
[..]
Oh, je bent er zo ééntje die zijn kast dicht maakt
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:19 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik moet wel want anders krijg je spontaan zin in spagettie.
Ik heb een laptop.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:17 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Dan ben ik wel heel benieuwd hoe jouw pc kast er van binnen uit ziet?! heb je dan ook lampjes enzo?
Dies cool!!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:26 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik heb een laptop.
Nooit meer iets anders dan een laptop.
Met lampjes, dat dan weer wel.
Al ben ik wel helemaal verliefd op dit dingetje:
http://aldi.medion.com/md8372/nl/?refPage=aldi
Klein, geluidsarm en een coole vorm.
Ghehegehe, nee, ik had nooit een pc met gekleurde kousen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:32 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Dies cool!!Had je dan 'vroeger' wel zo'n pc kast met lampjes & gekleurde kousen (zo heten die dingen toch?)?
haha, ik keek met m'n ex altijd op van die websites waar ze dat soort dingen altijd 'showden', hij deed dat wel (lichtjes en van die kousen)quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:35 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ghehegehe, nee, ik had nooit een pc met gekleurde kousen.
Wel altijd genoeg puters die openstonden, nam de moeite niet eens meer om ze dicht te schroeven.
Da's goed, dan is het een stillequote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:36 schreef Rucky het volgende:
Hm, na het Windows logo blijft het angstvallig stil op mijn pc.
Je moet er van houden.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:38 schreef belle1608 het volgende:
[..]
haha, ik keek met m'n ex altijd op van die websites waar ze dat soort dingen altijd 'showden', hij deed dat wel (lichtjes en van die kousen)
Haha, zoveel bezig met eraan te prutsen
Dat was het woord dat ik zochtquote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:42 schreef Pulver het volgende:
[..]
Je moet er van houden.
Je doelt nu op het PC modding.
Ik heb er niets mee, maar ze maken wel mooie dingen.
[ afbeelding ]
Die doom case is zo gaaf.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:42 schreef Pulver het volgende:
[..]
Je moet er van houden.
Je doelt nu op het PC modding.
Ik heb er niets mee, maar ze maken wel mooie dingen.
[ afbeelding ]
Omdat groter beter is? (*ghighighi*)quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:43 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Dat was het woord dat ik zocht
Wow! Wat een bakbeest, wel gaaf maar waarom zo groot
Ik hou wel van een grote kast. Dan kan je makkelijk uitbreiden, je kan overal bij en de koeling is beter.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:47 schreef Pulver het volgende:
[..]
Omdat groter beter is? (*ghighighi*)
Maar serieus, het maakt voor de maker niet uit of de puter heel veel groter is.
Het is toch maar voor de show.
is jouwe ook zo groot?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:50 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik hou wel van een grote kast. Dan kan je makkelijk uitbreiden, je kan overal bij en de koeling is beter.
Jij krijgt alleen nog maar aardbeien en geen drank meer!quote:
Das goed hoorquote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:59 schreef Pulver het volgende:
[..]
Jij krijgt alleen nog maar aardbeien en geen drank meer!
Merlijn werd er stil van.quote:
whaa wat een gaaf idee! die moet ik onthouden voor de jongensquote:
Vind ik niet nodig.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:02 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Hahacool
foto willen we dan natuurlijk
Dan kom ik hem wel een keer in het echt bewonderenquote:
heb er nog wel 1:quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
whaa wat een gaaf idee! die moet ik onthouden voor de jongens
Al prutsende wordt men wijs.quote:
Kop houwe.quote:
Dan moet je wel met wat beters aan komen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:06 schreef Pulver het volgende:
[..]
Kop houwe.
Nu gewoon doen alsof je niet bij Rotjteknor in de buurt woont.
Nu gewoon ff meezingen...voor mij
Okeequote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:14 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dan moet je wel met wat beters aan komen.
Mij pest je daar echt niet mee.quote:
Nee, want je hebt wel een beetje muzieksmaak.quote:
Neem een bak koffie en zet mijn muziek op.quote:
meh, heb een klein jaartje in Amsterdam gewoond, en een poosje gewerkt (langer dan ik er gewoond heb overigensquote:
OK stuur de pijn maar naar mij toe.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:11 schreef maffemuts het volgende:
[..]
meh, heb een klein jaartje in Amsterdam gewoond, en een poosje gewerkt (langer dan ik er gewoond heb overigens) en eerlijk is eerlijk, het is simpelweg niet mijn stad ondanks dat alles er is en kan...
nee hoor, laat mij hier maar lekker zitten, zit/lig hier goed.
(en nee nog steeds geen leuke updatetenzij iemand pijn fijn vind... want daar hek genoeg van
)
Lekker wakker-word-muziekjequote:
Doe hem de groeten van mij.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:49 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 weer terug is en de gang hier volgebouwd heeft...
JK komt zo een bakkie doen
Zal ik doen!!quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:18 schreef vannelle het volgende:
Pffff............liefde is aardig voorbij hiero.
Vrouw en dochter zijn nu weg en morgen mag ik opdonderen.
Gaat lekker zo......
ze???quote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:20 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ze zijn sterk verminderd blij met mij zullen we maar zeggen
*knuffel voor jou lieve Vannelle!*quote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:18 schreef vannelle het volgende:
Gaat lekker zo......
Toch kan ik me voorstellen dat je niet blij bent als je dit nieuws hoort van je vader..quote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:21 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ze???
sorry, maar wat heeft je dochter daarover te zeggen???
Die mag gewoon haar mening geven, moedig ik alleen maar aan.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:21 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ze???
sorry, maar wat heeft je dochter daarover te zeggen???
Awwww....lief!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:23 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*knuffel voor jou lieve Vannelle!*
Ik snap de reactie ook wel, dat ik er niet blij mee ben is punt 2quote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:30 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Toch kan ik me voorstellen dat je niet blij bent als je dit nieuws hoort van je vader..
Nee, maar je had ook niet verwacht dat ze je juichend in de armen zou springen neem ik aanquote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:39 schreef vannelle het volgende:
[..]
Awwww....lief!
[..]
Ik snap de reactie ook wel, dat ik er niet blij mee ben is punt 2
mij is altijd duidelijk gezegd.. dit is iets tussen pa en ma...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:30 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Toch kan ik me voorstellen dat je niet blij bent als je dit nieuws hoort van je vader..
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:18 schreef vannelle het volgende:
Gaat lekker zo......
Thanksquote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:10 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Jaaa dat snap ik welLeuk 'broertje'!!!
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:12 schreef Egberts het volgende:
[..]
Thanks
voor de aagjes zonder feestboek![]()
![]()
groeten terug, zitten te whatsappen hahaquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:18 schreef Egberts het volgende:
[..]
Doe je Merlijn de tovenaar in disney de groeten van me? ^^
Ik een 6equote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:18 schreef Inlognaam het volgende:
Net een halve galiameloen op. Potverdorie, wat is dat lekker. Blij dat ze er weer zijn!
Niet die Merlijn!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:19 schreef belle1608 het volgende:
[..]
groeten terug, zitten te whatsappen haha
Als die er is jaquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:20 schreef Egberts het volgende:
[..]
Niet die Merlijn!
Het disney figuur Merlijn
goed bezigquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:25 schreef Inlognaam het volgende:
Oh, en ook nog eentje weggegeven ook. Ik hoorde geld uit mn zak vallen, zet mn fiets en doos neer om terug te lopen en toen kwam de bestuurster van de auto waarvoor ik 'm tegen de boom zette aanlopen en ze vond het jammer dat die doos van mij wasWater stond dr in de mond zowat... en omdat ik nummertje 7 al verloren was een keer maar eentje gegeven. Wie goed doet, ontmoet
hahaquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:40 schreef Rucky het volgende:
Ik heb honger en geen zin om te koken. En dat is best een slechte combinatie ben ik achter gekomen.
Eentje die me overal brengt waar ik moet zijn, waar ik de luiwammeshouding kan aannemen en het stuurtje omhoog kan klappen. En waarmee ik onder slagbomen en paarden kan doorfietsen als ik mn hoofd iets kantel.quote:
Nee ik mik zo meteen wel wat in de pan. Nog evenn wakker worden.quote:
www.justeat.nlquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:40 schreef Rucky het volgende:
Ik heb honger en geen zin om te koken. En dat is best een slechte combinatie ben ik achter gekomen.
Sla een keertje over, of bel de bezorgTurk voor shoarma.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:40 schreef Rucky het volgende:
haha lekker dutje gedaanquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:44 schreef Rucky het volgende:
[..]
Nee ik mik zo meteen wel wat in de pan. Nog evenn wakker worden.
pic!!!! van die fiets natuurlijk en niet van die meloenen... als ik meloenen wil zien, kijk ik wel in mijn shirtquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:43 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Eentje die me overal brengt waar ik moet zijn, waar ik de luiwammeshouding kan aannemen en het stuurtje omhoog kan klappen. En waarmee ik onder slagbomen en paarden kan doorfietsen als ik mn hoofd iets kantel.
Mja, was toevallig even naar de markt gegaan tegen sluitingstijd dus ze mochten gratis meegenomen worden. Dat moet je met meloenen niet zeggen tegen mij, en zeker niet met grote zoete. Dus maar een doos meegenomen. En dat was de reden waarom ik nog even naar de markt ging, om fruit te halen.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:43 schreef Inlognaam het volgende:
En waarmee ik onder slagbomen en paarden kan doorfietsen als ik mn hoofd iets kantel.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:44 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
pic!!!! van die fiets natuurlijk en niet van die meloenen... als ik meloenen wil zien, kijk ik wel in mijn shirt
Daar zat ik ook al aan te denken maar dat is weer zonde van het eten wat ik in huis heb.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:44 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Sla een keertje over, of bel de bezorgTurk voor shoarma.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:44 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
pic!!!! van die fiets natuurlijk en niet van die meloenen... als ik meloenen wil zien, kijk ik wel in mijn shirt
zoetsappig hoor...quote:
mag ik ook eens in een zoetsappige bui zijn ?quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
mag ik ook eens in een zoetsappige bui zijn ?
Nee, moet je een dreun?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
ja hoor... net als jij je baalbui mag hebben... enz enz...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:05 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ja hoor... net als jij je baalbui mag hebben... enz enz...
maar als jij graag in een VERDEDIGENDE bui wilt schieten!! leef je uit!!
sorry, maar jouw weg is nog heeeeeeeeeeeeel lang te gaan, voor jij bent waar je MOET zijn.quote:
dacht je dat ik zelf niet wist? het was meer symbolisch bedoeld dan dat ik dacht dat ik met naar noord-holland verkassen er wel zou zijnquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:08 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
sorry, maar jouw weg is nog heeeeeeeeeeeeel lang te gaan, voor jij bent waar je MOET zijn.
hangt er maar net vanaf waar je zelf je lat legt...
ben blij dat je dat inzicht zelf wel hebt dan!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
dacht je dat ik zelf niet wist? het was meer symbolisch bedoeld dan dat ik dacht dat ik met naar noord-holland verkassen er wel zou zijn
en dan een kusje erop?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:21 schreef Inlognaam het volgende:
Mocht je ooit onvrijwillig geswaffeld willen worden door een paard, dan is dit het model om er onderdoor te fietsen. Uiteraard niet geprobeerd, maar toen ik op koninginnedag een politiepaard zag staan recht voor me kreeg ik wel de neiging om er onderdoor te fietsen. Lag precies op de route zeg maar
Knudde. Mja zal vast ooit wel beter worden... Toch?quote:
mij te veel gefilosofeer op de zaterdagavondquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:14 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ben blij dat je dat inzicht zelf wel hebt dan!
beetje jammer dat je dan alleen met een liedje strooit... waardoor het halve waarheden worden..
1 muizen stap in de goede richting houdt nog niet in dat je de wereld hebt gewonnen
alleen voor de zaterdagavond???quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
mij te veel gefilosofeer op de zaterdagavond![]()
Dat is de enige avond dat ze op mag blijven.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:48 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
alleen voor de zaterdagavond???
ik ben de hele week al bezig met praktische regelzaken, nieuwe school voor Jan uitzoeken etc .. maatschappelijk werk, MEE, consultatiebureau en zo blijf ik doorgaan, dat ik er op zaterdagavond gewoon even NIET over wil denken eigenlijk.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:48 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
alleen voor de zaterdagavond???
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:45 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Knudde. Mja zal vast ooit wel beter worden... Toch?
Kan niet anders dan afwachten vrees ik. Maar mag wel 4x2 paracetamol
(Alleen een beetje jammer dat ik zo goed als immuun ben voor PM na jarenlang tramadol/morfine gebruik) maar we slikken t braaf, maandag bloedcontrole+urinecontrole om rarigheden op dat vlak uit te sluiten.
moe je 'n dreun?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:50 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat is de enige avond dat ze op mag blijven.
na de zwijmelbui, komt de hapbui?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik ben de hele week al bezig met praktische regelzaken, nieuwe school voor Jan uitzoeken etc .. maatschappelijk werk, MEE, consultatiebureau en zo blijf ik doorgaan, dat ik er op zaterdagavond gewoon even NIET over wil denken eigenlijk.
overigens waarschijnlijk wel een school voor Jan gevonden, ligt op ca tien minuten fietsen hiervandaan. deze
Sow dan! Heb jij je pilletje vandaag al gehad, mevrouw de psychiater?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:52 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
na de zwijmelbui, komt de hapbui?
kolere... pak een plak brood!!
of ga weer door met jezelf verdedigen.. dan mis ik alleen de slachtofferrol nog...
dan hebben we alles gehad...
hulp lijn 1 wordt ingeschakeld?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:54 schreef Papabear het volgende:
[..]
Sow dan! Heb jij je pilletje vandaag al gehad, mevrouw de psychiater?
in eerste instantie wel, want hij was 99% aangepast...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:58 schreef DJMO het volgende:
![]()
ik doe niet aan hulplijnen ... ik vind je post het gewoonweg niet meer waard om er op in te gaan
Nope. Mo stond nog op m'n laptop ingelogd, dus postte ik m'n reactie onder haar account. Vandaar de edit.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:02 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
in eerste instantie wel, want hij was 99% aangepast...
dus je hebt je bedacht..
* dolfina-chica geeft maffe een zak chipsquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:06 schreef maffemuts het volgende:
Heeft iemand mn zak chips gezien? Net wassie er nog, en nu istie weg?!
Jij mag er een kusje opgeven dan. Of je geeft er een aan die megagrote lul die erop zit.quote:
Duidelijkquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:04 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nope. Mo stond nog op m'n laptop ingelogd, dus postte ik m'n reactie onder haar account. Vandaar de edit.
Ik heb nog wel. Zal ik gelijk maar wat te drinken meenemen?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:06 schreef maffemuts het volgende:
Heeft iemand mn zak chips gezien? Net wassie er nog, en nu istie weg?!
"Goedenavond, dit is de hulplijn. Momenteel zijn wij met vakantie. In geval van erge nood, belt u 112, indien het kan wachten, toets 1 en spreek een bericht in na de pieptoon, Wij bellen u dan over 3 weken terug. *PIEP!*"quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:57 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hulp lijn 1 wordt ingeschakeld?
Nu weet ik wat ik mee moet nemen op kraamvisite als ik kom klussen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:10 schreef maffemuts het volgende:
Dankje, nu kan ik mn calorien weer aanvullendoe maar een chocomelk als je toch loopt rucky
(zonder slagroom svp)
Ik zit al (ongewenst!) Onder mn startgewicht, dus moet vreten en shakes drinken etc etc om iig op gewicht te blijven.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:11 schreef Inlognaam het volgende:
Je kan nu eten wat je wilt. Over een x-aantal uur ben je toch een flink aantal kilo's kwijt.
Die klus heeft iemand anders al voor mij geklaart en nu moet de badkamer nog gedaan worden.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:13 schreef Inlognaam het volgende:
Ruck, dat klussen is 9 maanden terug ongeveer al gedaan.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
"Goedenavond, dit is de hulplijn. Momenteel zijn wij met vakantie. In geval van erge nood, belt u 112, indien het kan wachten, toets 1 en spreek een bericht in na de pieptoon, Wij bellen u dan over 3 weken terug. *PIEP!*"
Ireth komt altijd onverwacht goed uit de hoek.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |