* DJMO massage oliegel tevoorschijn haalt en op belle smeert ...quote:
whoeeee hoeeeeequote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO massage oliegel tevoorschijn haalt en op belle smeert ...
* DJMO handdoek over belle's gezicht legt en vervolgens borstpartij begint in te masseren
Zeker als je ook nog naar de wc moet.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:45 schreef JK1982 het volgende:
Jeetje, dat duurde lang..
Lastig typen zeker, met een duim in je mond?
quote:
* DJMO handen laat afzakken naar belle's bikinilijnquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:47 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk als je bijna 2 weken droog staat
nou en als hij dat nou lekker vindtquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:47 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Je zat gewoon aan je pik te sjorren door dat massage-gedoe?
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO handen laat afzakken naar belle's bikinilijn
En ik dan?quote:
oo gezelligquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:49 schreef Papabear het volgende:
Goh, wat ben ik blij dat ik bijna thuis ben
Dan hoef ik dat nog niet te weten.. Iets met MImages enzulksquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:48 schreef belle1608 het volgende:
[..]
nou en als hij dat nou lekker vindt
PB doet de interne massagequote:
* DJMO belle slip laat uittrekken en terug op buik laat liggen en billen begint te masserenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:49 schreef belle1608 het volgende:
[..]
hallo mag ik ook een keerdan doe je je oogjes maar even dicht je ligt toch nog k.o.
Nee, maar dat was ik ook sowieso niet van plan idd..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:51 schreef belle1608 het volgende:
@JK, je bent van harte welkom op de koffie/thee/limo/ iets anders, alleen slapen gaat hem niet worden iig(niet dat dat het plan was, maar dan weet je 't in ieder geval
)
Nee, liggen zonnen op het balkon in m'n string hahaquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:55 schreef DJMO het volgende:
bruiner dan normaal, maar je hebt niet te vaak op het naaktstrand gebivakkeerd
* DJMO belle terugdraait op rug en wederom bikinilijn begint te masserenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:57 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Nee, liggen zonnen op het balkon in m'n string hahamaar niet te lang, was veel te bang dat ze zouden verbranden haha
* belle1608 er stil van wordt..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO belle terugdraait op rug en wederom bikinilijn begint te masseren
Wat is dat nou weer voor een klote opmerking?quote:
Ja succes en ik hoor het wel morgen!! Wil je sowieso iets laten weten?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:00 schreef JK1982 het volgende:
Nou, ik ga voor de verandering maar eens bijtijds mijn mandje opzoeken..
Morgen een lange rit voor de boeg, waarschijnlijk rij ik door naar Zeeland 's avonds..
Welterusten, en misschien tot morgen!
Het bed lag al vol en je gaat mij een stomp geven om me uit bed te jagen, dus jouw kans was al verkekenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:00 schreef Rucky het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een klote opmerking?
Ikke!!!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:11 schreef _Ingrid_ het volgende:
Rugmassage kan ik wel gebruiken! Wie offert zich op?
hee! ben jij ook nog wakker!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:14 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ikke!!!
* vannelle masseert zich een slag in de rondte
Lekker schat?
Uhuh!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:14 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ikke!!!
* vannelle masseert zich een slag in de rondte
Lekker schat?
Okido! Trusten allemaalquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:01 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ja succes en ik hoor het wel morgen!! Wil je sowieso iets laten weten?
Hee jij bent er ook nog!! gezelligquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:27 schreef Inlognaam het volgende:
Helemaal bovenaan op een lantaarnpaal buiten. Daar is het licht.
gezellig!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:30 schreef Inlognaam het volgende:
Ja. En om in stijl te blijven na een ietwat erotische massage door DJMO; ik kom even langswippen in het topic
Waar bestond het uitje uit? Of moet ik nu vragen: hoe wordt het afgesloten?quote:
Nee DJMO was thuis met de kidsquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:31 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Waar bestond het uitje uit? Of moet ik nu vragen: hoe wordt het afgesloten?
DJMO ging toch mee, of had ik dat verkeerd begrepen?
Soms verdenk ik jou er weleens van om of bezopen te zijn, of een meid van weinig woorden.quote:
Ik dacht dat DJMO een uitje had en papabear ook.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:33 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Nee DJMO was thuis met de kidsen heeft mij gemasseerd, maar nu is papabear thuis en lig ik hier in m'n nakie zonder deken/handdoek op bed kou te lijden
Denk dat hij Rucky een pak slaag met de zweep aan het geven is!
Dat laatstequote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:33 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Soms verdenk ik jou er weleens van om of bezopen te zijn, of een meid van weinig woorden.
ook wel vluggertje genoemdquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:30 schreef Inlognaam het volgende:
Ja. En om in stijl te blijven na een ietwat erotische massage door DJMO; ik kom even langswippen in het topicHeel eventjes maar...
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:33 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Soms verdenk ik jou er weleens van om of bezopen te zijn, of een meid van weinig woorden.
slaap lekker belle!!!!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:50 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 pyjama aan doet en onder de wol kruipt, beertje tegen zich aan houdt en oogjes dicht doet.
Slaap lekker allemaal!!
quote:
als het maar gezellig wasquote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:16 schreef Ehhe het volgende:
Vandaag was de opbouw... Maar heb uiteindelijk niet geholpen. Sporten liep nogal uit. Heb net nog wel gezellig biertje gehad daar
. Morgen is het echte feest!
veel plezier... ik ga nog ff plaatjes zoeken, peukie roken en dan ook knorren.. hondje ligt al te knorrenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:56 schreef Inlognaam het volgende:
En ik ga een rondje fietsen![]()
Heerlijk die nachtrust, even langs het water ofzo.
Peukie? Ik doe er 1 meequote:Op zaterdag 21 juli 2012 02:02 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
veel plezier... ik ga nog ff plaatjes zoeken, peukie roken en dan ook knorren.. hondje ligt al te knorren
* dolfina-chica gooit een peukie richting vannelle!!quote:
kan ik me voorstellenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 02:12 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik kan uren naar dat koppie blijven kijken
Was me al eerder opgevallen en ik ga het toch vragen: Ben jij homo?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 02:15 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
kan ik me voorstellen
dat had ik vanavond met de kids van mijn dinnetje...
(die roepen: "wij zijn ook een beetje jouw kinderen" en alles wat van mij is.. is ook van hen.. gisteren bij paardje ook... "ons paardje is ziek")
echt wel!!quote:
of ik op mannen val bedoel je?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 02:20 schreef vannelle het volgende:
[..]
Was me al eerder opgevallen en ik ga het toch vragen: Ben jij homo?
Is allebei te koopquote:Op zaterdag 21 juli 2012 02:40 schreef Pulver het volgende:
Maar nu wil ik een dobermann EN een jong poesje!
whahahaha mij stil krijgen... heb je ducktape voor nodig, ik was nog steeds plaatjes kijken en zoekenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 02:28 schreef vannelle het volgende:
Oh.....toch te direct vrees ik.
Pluspunt: Ik heb D-C stil gekregen!
uitleggen hoeft niet meer, ik snap je al.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 02:40 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
of ik op mannen val bedoel je?
of dat ik homosexueel ben?
ik ben bi.. en mijn dinnetje is mijn nummer 1!
En alles wat van mij is.. is ook van haar kinderen... Haar kinderen zijn net zo eigen als dat mijn dieren van haar zijn..
zo ongeveer.. plusminus.. weet niet hoe ik het uit moet leggen..
* vannelle pakt ductapequote:Op zaterdag 21 juli 2012 02:41 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
whahahaha mij stil krijgen... heb je ducktape voor nodig, ik was nog steeds plaatjes kijken en zoekenjammer he!!
jij en welk leger wil dat op mij gaan plakken?quote:
aangezien er bij mij geen kids gaan komen...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 02:41 schreef vannelle het volgende:
[..]
uitleggen hoeft niet meer, ik snap je al.
Vind het lief.
quote:
Sorry, ook geen koffie hier.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 07:34 schreef Rucky het volgende:
[..]![]()
Morge, kan iemand voor de koffie zorgen, ik ben vergeten nieuwe te hhalen.
Nog een kwartier en dan is de super open. Niet dat ik zin heb maar ik moet er toch heen.quote:
Je laat ons toch niet het hele weekend in spanning afwachten hoop ik.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 08:13 schreef maffemuts het volgende:
Mogguh, geen nieuws... K ga weer verder proberen te slapen![]()
Heb jij soms moeite om de topic titel goed te lezen?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 08:17 schreef DJMO het volgende:
* DJMO geeft maffemuts een dreun ..
slaap lekker
Het is nog een beetje te vroeg voor bier maar dat komt ook wel goed.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 08:38 schreef Pulver het volgende:
Rot...op...met...je...koffie!!!
[ afbeelding ]
Wat zijn dat, ouders van pleeh?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 09:09 schreef Pulver het volgende:
Paarse pleehouders zijn trouwens de beste!
Een beetje schelden in de ochtend.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 09:39 schreef Pulver het volgende:
nee lul, lavendel!!
lavendel is de bom!!
ik ben gek op lavendel!!!!!! (en op witte haaien)
ik heb lavendel met slagroom.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 09:45 schreef belle1608 het volgende:
mogge is er nog thee en is er al ontbijt?
Lavendel op een taartje lijkt me niet zo lekker.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 09:52 schreef belle1608 het volgende:
ik hou niet van slagroom..
wel van lavendel
Zeg eens nee hiertegen!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 09:52 schreef belle1608 het volgende:
ik hou niet van slagroom..
wel van lavendel
die aardbeien jammie, maar 2 hapjes slagroom vind ik wel genoegquote:Op zaterdag 21 juli 2012 09:56 schreef Pulver het volgende:
[..]
Zeg eens nee hiertegen!
[ afbeelding ]
Als jij aan mijn borst komt dan krijg je zo'n dreun dat je van voren niet weet of je van achteren nog leeft.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:03 schreef Pulver het volgende:
Maar als we de slagroom nou uitsmeren over de brede borst van Rucky?
ieuw nee daar maak je me niet blij mee zelfs al deed je dat bij Merlijn...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:03 schreef Pulver het volgende:
Maar als we de slagroom nou uitsmeren over de brede borst van Rucky?
Ennuh hoe denk jij dat ik me voel na al die brakke nachten met een doos die aanvoelt alsof ik al bevallen ben, alleen maar kan liggen/zitten van de pijn, met de wetenschap dat het nog wel even kan aanhouden huh ?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 08:32 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je laat ons toch niet het hele weekend in spanning afwachten hoop ik.
[..]
Heb jij soms moeite om de topic titel goed te lezen?![]()
Koffie pruttelt geef me nog een paar minutjes en dan staat die klaar.
Je zal wel meer gemist hebben gisteravond.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:16 schreef belle1608 het volgende:
@pulver ik miste wel de naar bed smilie gisteravond
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:16 schreef belle1608 het volgende:
@pulver ik miste wel de naar bed smilie gisteravond
Der zijn van die momenten dat ik blij ben dat ik als jongetje ben geboren.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:22 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Ennuh hoe denk jij dat ik me voel na al die brakke nachten met een doos die aanvoelt alsof ik al bevallen ben, alleen maar kan liggen/zitten van de pijn, met de wetenschap dat het nog wel even kan aanhouden huh ?![]()
*geeft Rucky een enorme hormonale dreun*
Veel plezier vandaag en dan zie ik je morgen. Maak je je niet al te moe vandaag.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:25 schreef kahlie het volgende:
G'morgen opnieuw mensen. Ik ga een familie-dagje doen. Eerst lunch, daarna kletsen, daarna avondeten met fam. en daarna familie-verjaardagsfeest.
FAMILIE
Als jullie niet te snel gaan probeer ik het nog na te lezen. Van gisteren loop ik ook al 2 topics achter. Spaar me aub!
haha heb heerlijk genoten hoor gisteravond. mijn moeder had me gemist (vanaf half 7 boven op kamer gezeten..)quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:22 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je zal wel meer gemist hebben gisteravond.
Die is altijd aan het werk.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:35 schreef belle1608 het volgende:
@pulver yes!!!
@ kahlie veel plezier.
@Rucky is je pc al aan het werk?
Morge.quote:
/s was /system (bootable) als ik het me goed herinner, /u ben ik vergetenquote:
Zat al te zoeken.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:15 schreef maffemuts het volgende:
[..]
/s was /system (bootable) als ik het me goed herinner, /u ben ik vergeten
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:15 schreef maffemuts het volgende:
[..]
/s was /system (bootable) als ik het me goed herinner, /u ben ik vergeten
Heb zelfs nog gewerkt met atari, c64 en bbs(1e inbelservertjes) en de echte inbelserversquote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:18 schreef Pulver het volgende:
[..]
Zat al te zoeken.
/u staat blijkbaar voor Unconditional
Lijkt me vrij logisch als je een nieuw systeem erop zet.
de rest is trouwens ook allemaal erg 3.11.
Dacht dat ik hier met jonge mensen te maken had
DOS ftw je kon er ook nog /q (versneld) achter zetten maar dat deed ik nooit. Met /u kon je de hd volledig wissen en was het moeilijker om oude bestanden te wissen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:18 schreef Pulver het volgende:
[..]
Zat al te zoeken.
/u staat blijkbaar voor Unconditional
Lijkt me vrij logisch als je een nieuw systeem erop zet.
de rest is trouwens ook allemaal erg 3.11.
Dacht dat ik hier met jonge mensen te maken had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |