* DJMO massage oliegel tevoorschijn haalt en op belle smeert ...quote:
whoeeee hoeeeeequote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO massage oliegel tevoorschijn haalt en op belle smeert ...
* DJMO handdoek over belle's gezicht legt en vervolgens borstpartij begint in te masseren
Zeker als je ook nog naar de wc moet.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:45 schreef JK1982 het volgende:
Jeetje, dat duurde lang..
Lastig typen zeker, met een duim in je mond?
quote:
* DJMO handen laat afzakken naar belle's bikinilijnquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:47 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk als je bijna 2 weken droog staat
nou en als hij dat nou lekker vindtquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:47 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Je zat gewoon aan je pik te sjorren door dat massage-gedoe?
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO handen laat afzakken naar belle's bikinilijn
En ik dan?quote:
oo gezelligquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:49 schreef Papabear het volgende:
Goh, wat ben ik blij dat ik bijna thuis ben
Dan hoef ik dat nog niet te weten.. Iets met MImages enzulksquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:48 schreef belle1608 het volgende:
[..]
nou en als hij dat nou lekker vindt
PB doet de interne massagequote:
* DJMO belle slip laat uittrekken en terug op buik laat liggen en billen begint te masserenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:49 schreef belle1608 het volgende:
[..]
hallo mag ik ook een keerdan doe je je oogjes maar even dicht je ligt toch nog k.o.
Nee, maar dat was ik ook sowieso niet van plan idd..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:51 schreef belle1608 het volgende:
@JK, je bent van harte welkom op de koffie/thee/limo/ iets anders, alleen slapen gaat hem niet worden iig(niet dat dat het plan was, maar dan weet je 't in ieder geval
)
Nee, liggen zonnen op het balkon in m'n string hahaquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:55 schreef DJMO het volgende:
bruiner dan normaal, maar je hebt niet te vaak op het naaktstrand gebivakkeerd
* DJMO belle terugdraait op rug en wederom bikinilijn begint te masserenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:57 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Nee, liggen zonnen op het balkon in m'n string hahamaar niet te lang, was veel te bang dat ze zouden verbranden haha
* belle1608 er stil van wordt..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO belle terugdraait op rug en wederom bikinilijn begint te masseren
Wat is dat nou weer voor een klote opmerking?quote:
Ja succes en ik hoor het wel morgen!! Wil je sowieso iets laten weten?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:00 schreef JK1982 het volgende:
Nou, ik ga voor de verandering maar eens bijtijds mijn mandje opzoeken..
Morgen een lange rit voor de boeg, waarschijnlijk rij ik door naar Zeeland 's avonds..
Welterusten, en misschien tot morgen!
Het bed lag al vol en je gaat mij een stomp geven om me uit bed te jagen, dus jouw kans was al verkekenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:00 schreef Rucky het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een klote opmerking?
Ikke!!!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:11 schreef _Ingrid_ het volgende:
Rugmassage kan ik wel gebruiken! Wie offert zich op?
hee! ben jij ook nog wakker!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:14 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ikke!!!
* vannelle masseert zich een slag in de rondte
Lekker schat?
Uhuh!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:14 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ikke!!!
* vannelle masseert zich een slag in de rondte
Lekker schat?
Okido! Trusten allemaalquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:01 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ja succes en ik hoor het wel morgen!! Wil je sowieso iets laten weten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |