SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste onderdelen
• De etappe van vandaag
• Groep die de Alpe d’Huez beklimt
• De rondemiss
• Live schakeling naar Erik & Wytse
• Culinaire tips van de Rabo kok
• Gert komt uit de kas
• Tour du Sofa klassement
• Muzikale bijdrage van Danny Vera & Dries Roelvink
• Elke maandag en vrijdag voetbalnieuws van Johan Derksen.
Vragen stellen?
Je kunt vragen stellen door te mailen naar kijkersvragen@tourdujour.nl of door te twitteren met #tourdujour.
Aflevering gemist?
Terugkijken kan via RTL XL of de mp4 die je kunt vinden op SigaarSnor. Meestal vind je vrij snel na de uitzending in dit topic ook een .mp4-link naar de uitzending.
Tour du Sofa
Verder is er dit jaar een soort spel, daarmee kun je tijdens de etappe allemaal dingen voorspellen en dergelijke. Meer informatie vind je op Tour du Sofa
NummersSPOILER: Danny Vera, Gertje Jakobs & Mooi Wark en Dries RoelvinkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GastenlijstSPOILER: Gasten t/m di 10/7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooi dat hij het overleefd heeft.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hier wordt je niet echt vrolijk van.![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:27 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Kan je nog ff nagenieten van wat je gegeten hebt
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Zijn we ook.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:28 schreef vincerusso het volgende:
[..]
die denken altijd dat ze groter zijn dan Ajax en Feyenoord![]()
succes van 09/10 was incentideelquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:28 schreef vincerusso het volgende:
[..]
die denken altijd dat ze groter zijn dan Ajax en Feyenoord![]()
Derksen heeft helemaal gelijk.
Homo's zijn zo gayOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!![]()
Wtf omgebouwde vrouwOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
is een lulverhaal dat een engelse tabloid heeft verzonnenquote:
Were making, were making!
Radio Soulwax!![]()
Genee altijd met zijn kutgeintjes
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Gewoon kapot stampen, hoor je der niets meer van.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
Inderdaad opstappen met dat homo gedoe in Nederland, gewoon normaal doen.![]()
Aaaaaaaaaah my eyesquote:Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Waar zijn Diekstra en Wytse?Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
die scheren hun oksels nietquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken? Die scheren hun benen niet of zo?
Were making, were making!
Radio Soulwax!![]()
het niveau gaat omlaag, dus we gaan maar weer naar de reservetafel
"Kill the Braavosi, bring the girl!"![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Neeee niet de reservetafel, het begon net erg leuk te worden met Erik en Gert
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Dat zei ik al eerderquote:Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Glazen staan ook allemaal goed ja. Logootjes naar vorenquote:
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Voetbal > wielrennenOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
heywoodu
![]()
Ik ben eigenlijk best benieuwd welke renners homo zijn
Kan me echt niet voorstellen dat er tussen bijna 200 mannen geen enkele homo zit.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
heywoodu
![]()
Neen.quote:Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:35 schreef Specularium het volgende:
Samenvatting van de Reservetafel:
[ afbeelding ]het is niet vaak dat die echt van toepassing is.
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Niets dus, iedereen mag doen en laten wat ie zelf wil ...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken? Die scheren hun benen niet of zo?![]()
VET KOELquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:40 schreef Specularium het volgende:
Dat nieuwe Madurodam lijkt me wel cool.![]()
Qua zingen vind ik haar ookquote:maar als persoon vind ik haar eigenlijk best aardig. Als je haar zo ziet bij sing/songwriter.
![]()
Van Gaal gaat ze laten zinkenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:41 schreef Paxcon het volgende:
Ik zou me echt bekeken voelen in zo'n woonboot en dan daar voor het raam liggen![]()
![]()
![]()
Don en Ad in de woonbootquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:41 schreef Paxcon het volgende:
Ik zou me echt bekeken voelen in zo'n woonboot en dan daar voor het raam liggen![]()
![]()
Ik word schijtziek van die kankergezinnetjes die in hun eigen Disney wereldje leven. Hoop dat er een van die gezinsleden verongelukt zodat ze met beide benen op de grond staan.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:41 schreef Specularium het volgende:
Heerlijk toch, zo'n perfect gezinnetje?
Zo.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Dan gaat hij zeker op het dak van die dingen staan.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Doen de hoeren hier ook.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:41 schreef Paxcon het volgende:
En de ventilator op 10quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:43 schreef tralalala het volgende:
Beter zondag alle rondemissen op de fiets.![]()
Met van die laag uitgesneden jurkjes.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Nee was een vrouw, dus dat kan dan alleen jij geweest zijnquote:
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Waar zijn die jurkjes voor nodig?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:43 schreef tralalala het volgende:
Beter zondag alle rondemissen op de fiets.![]()
Met van die laag uitgesneden jurkjes.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ja alsof die naam echt isquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:44 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Nee was een vrouw, dus dat kan dan alleen jij geweest zijn![]()
![]()
Johan heeft het meestal fout.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Daarom passen ze wel bij GertOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ik denk alleen dat interview van netquote:
Hij zit toch morgen hier dacht ik? Bij TdJ?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:48 schreef Djokotron het volgende:
Diekstra zit al in London. Even bij die orgies kijken in het Olympische dorp.![]()
Maandag d8 ikquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij zit toch morgen hier dacht ik? Bij TdJ?Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Maandag tochquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij zit toch morgen hier dacht ik? Bij TdJ?![]()
Maandagquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij zit toch morgen hier dacht ik? Bij TdJ?![]()
![]()
Smeets heeft geloof ik ook waardeloze gasten vandaagOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
heywoodu
![]()
Zohoo.
Jahaa.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Knakworst, hoorde ik een keer.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:49 schreef Djokotron het volgende:
Even mailen of Dries nog een bamihapje wil. Of zal ie meer van de bereklauwen zijn?![]()
obvious is obviousquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Was de reportage van Diekstra nog leuk??
![]()
Johan en Wilfred kun je buiten de uitzending beter niks persoonlijks zeggen.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Die was er nietquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Was de reportage van Diekstra nog leuk??
![]()
![]()
Best netjes terwijl je een Tour rijdt denk ik.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:51 schreef Djokotron het volgende:
Danny vond hem een held. Iemand die een keer een vrouwtje regelde.
gr gr![]()
heywoodu
![]()
DRIESSSSSSSSSSVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
heywoodu
![]()
JA HOOR, JA JA!Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Het hoogtepunt van de uitzendingOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
heywoodu
![]()
Ik hoop echt dat ze dan tenminste bij de laatste uitzending eindelijk weer eens het hele nummer draaien
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
quote:Dries zingt altijd live.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:53 schreef Karina het volgende:
Nou zeg wat is dat nou, niet live en heel kort ook nog.![]()
Goed, dat was m weer. Nog maar 3 keer ofzo
Zo de afterparty bij ons aller Mart!Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Ik kijk nu, Mart valt bijna in slaap.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:54 schreef RemcoW23 het volgende:
Zo de afterparty bij ons aller Mart!![]()
![]()
Dat belooft niet veel goedsquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:55 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik kijk nu, Mart valt bijna in slaap.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ik kijk de laatste minuten.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:54 schreef RemcoW23 het volgende:
Zo de afterparty bij ons aller Mart!![]()
Wie is die kale?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ik denk ene Benali, wat hij doet weet ik verder niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Nee, daarvoor heb ik www.xhamster.comquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:08 schreef JesseOzil het volgende:
[..]
Je hebt zeker passie tvvoor in de reclame stiekem lopen.kijken ?
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
De watervalquote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
100% dat 'ie over die massage gaat beginnen, of dat Genee het doet.![]()
![]()
Dries was wel echt heeeeel kort gisteren
En volgens mij voor het eerst niet live, want hij stond in een etalage en het leek wel alsof hij eigenlijk niet in de studio was. Maar misschien wel hoor. of misschien niet ik weet het niet.![]()
Vandaag hoop ik op een extra lange live Dries die net een waterval massage heeft gehad
Volgend jaar hopelijk TourDuJour op rtl7 van 20.30 tot 22.00Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Volgens mij was hij er inderdaad helemaal niet en hadden ze dat stukje in de etalage vantevoren opgenomen, misschien had hij ergens een optreden (al kan ik me dat niet voorstellenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dries was wel echt heeeeel kort gisteren
En volgens mij voor het eerst niet live, want hij stond in een etalage en het leek wel alsof hij eigenlijk niet in de studio was. Maar misschien wel hoor. of misschien niet ik weet het niet.)
![]()
Ik weet het niet, Günther was er wel en die is altijd waar Dries is.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij was hij er inderdaad helemaal niet en hadden ze dat stukje in de etalage vantevoren opgenomen, misschien had hij ergens een optreden (al kan ik me dat niet voorstellen)
Ja dat is waar, beetje vreemd, misschien horen we vanavond wat er aan de hand wasquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik weet het niet, Günther was er wel en die is altijd waar Dries is.![]()
![]()
Dat kun je niet maken, we moeten toch weten of de rondemiss goed gekleed isquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:38 schreef Karina het volgende:
Vanavond ben ik een half uurtje later jongens, ik kijk eerst Ik Vertrek
Je weet toch al hoe dat gaat eindigen?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:38 schreef Karina het volgende:
Vanavond ben ik een half uurtje later jongens, ik kijk eerst Ik Vertrek![]()
Een familie wil naar het buitenland, gaat naar het buitenland, alles gaat mis, uiteindelijk komt toch alles nog goed. Is het zoiets?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je weet toch al hoe dat gaat eindigen?Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Dat weten we van de tour ook al 2 wekenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je weet toch al hoe dat gaat eindigen?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt![]()
Hoe weet je dat?quote:Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Vaak komt het niet goed.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een familie wil naar het buitenland, gaat naar het buitenland, alles gaat mis, uiteindelijk komt toch alles nog goed. Is het zoiets?![]()
Aldus Mollemaquote:Na het telefoontje van Jane naar Van Houwelingen pakt hij een vlucht eerder naar Nederland, waardoor hij ruim op tijd is om Julien geboren te zien worden. In Nederland wordt hij ook geconfronteerd met de kritiek op de Nederlanders. Ze zouden, althans volgens Johan Derksen 'renners van B-garnituur' zijn. "Ach, ik snap de kritiek wel. De verwachtingen waren heel hoog en tot nu toe komt het er helemaal niet uit. Niet het klassement en ook niet om een ritzege. Dat er kritiek komt snap ik wel, maar soms is het ook wel makkelijk om zomaar iets te roepen. Op basis van één wedstrijd. Over de begeleiding van Rabobank bijvoorbeeld. Kijk, als we nou fit waren en werden weggereden, dan was het anders geweest."
Maar Mollema kan zich er geen moment druk om maken. Sterker nog: hij zapt zo af en toe om half elf 's avonds wel eens naar Tour du Jour. "Hilarisch als je ziet wie er zitten en wat er dan geroepen wordt. Ik denk dat de échte wielervolger meer verstandige dingen hoort bij de Avondetappe."
![]()
Dat willen we ook weer niet, dan kan ze beter tour du jour kijken. Of het is een echte drama queen natuurlijk, dat kan ook.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoop tranen erbij, Karina met een zakdoekje op de bank, alles.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door AFCNiels op 21-07-2012 18:27:41 ]Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ze komt later nog wel langs met het etenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat kun je niet maken, we moeten toch weten of de rondemiss goed gekleed isDit keer wel, het is volgens mij een "hoe gaat het met" aflevering.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je weet toch al hoe dat gaat eindigen?![]()
Genee heeft spijt dat hij heeft bedankt voor de Olympische Spelen.
Maar ik niet. Het zou toch weer teveel van hetzelfde worden.Wie dit leest is gek![]()
@rtl4tourdujour: Wijziging in de lineup vanavond: Steven Rooks en Maxim Hartman schuiven aan bij #tourdujourquote:![]()
alweer rooks?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:01 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
@rtl4tourdujour: Wijziging in de lineup vanavond: Steven Rooks en Maxim Hartman schuiven aan bij #tourdujour![]()
Ik moet altijd lachen wanneer de mensen heel verbaasd zijn als de aannemer zijn afspraken niet nakomt.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je weet toch al hoe dat gaat eindigen?
Dat is namelijk elke aflevering.![]()
Nog een kwartier. Tijd om de pizzabroodjes in de oven te doen
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Wel die van de sponsor toch?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:20 schreef RemcoW23 het volgende:
Nog een kwartier. Tijd om de pizzabroodjes in de oven te doen![]()
Nope, die heb ik nog niet kunnen bemachtigen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel die van de sponsor toch?Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Ik zet de frituupan ff aanquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:20 schreef RemcoW23 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik doe gewoon hotdokkies maken.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:20 schreef RemcoW23 het volgende:
[ afbeelding ]
Kan die dingen van Dr. Oetker hier niet vinden.![]()
heywoodu
![]()
Precies op tijd voor het begin van Danny Vera
Het eerste stel is redelijk terecht gekomen op het eind. Deze nu gaan een emigratiebureau beginnenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kun je ons even updaten hoe die topshow op 1 afloopt.![]()
![]()
Tomorrow will be mine. Startpagina op internet hier.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:34 schreef heywoodu het volgende:
Precies op tijd voor het begin van Danny Vera![]()
![]()
heywoodu
![]()
in b4 jahaaaVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Maxim Hartman baasOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Maxime "waterval massage" HartmanOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Mijn God wat een ellende dat "ik hou van Holland" zeg..."Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem![]()
Ik ken hem eigenlijk nietquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat vind ik allemaal wel meevallen.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
heywoodu
![]()
Nou mooie kaars joh!Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Hij denkt zelf van wel geloof ik.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Appelmoes ballenOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Heerlijk dit niveauOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
heywoodu
![]()
Gert is er stil van, wtf is dit
Lekker afmoppen na het interview in de autoOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
heywoodu
![]()
Ben jij depressief ofzo?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:39 schreef Specularium het volgende:
Hang die mic godverdomme eens goed man, is al de zoveelste keer.
Komt die vent wat tekort? Hij doet me een beetje aan mezelf denken. Teveel over sex, is niet goed
Maar ik ben FOK-er dus dan mag ik dat
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Oh die waterval heb ik al gehoordquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:38 schreef RemcoW23 het volgende:
Waterval, grote teelballen...
Je mist wat Karina.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: