Volgens mij was hij er inderdaad helemaal niet en hadden ze dat stukje in de etalage vantevoren opgenomen, misschien had hij ergens een optreden (al kan ik me dat niet voorstellenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dries was wel echt heeeeel kort gisteren
En volgens mij voor het eerst niet live, want hij stond in een etalage en het leek wel alsof hij eigenlijk niet in de studio was. Maar misschien wel hoor. of misschien niet ik weet het niet.
Ik weet het niet, Günther was er wel en die is altijd waar Dries is.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij was hij er inderdaad helemaal niet en hadden ze dat stukje in de etalage vantevoren opgenomen, misschien had hij ergens een optreden (al kan ik me dat niet voorstellen)
Ja dat is waar, beetje vreemd, misschien horen we vanavond wat er aan de hand wasquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik weet het niet, Günther was er wel en die is altijd waar Dries is.
Dat kun je niet maken, we moeten toch weten of de rondemiss goed gekleed isquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:38 schreef Karina het volgende:
Vanavond ben ik een half uurtje later jongens, ik kijk eerst Ik Vertrek
Je weet toch al hoe dat gaat eindigen?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:38 schreef Karina het volgende:
Vanavond ben ik een half uurtje later jongens, ik kijk eerst Ik Vertrek
Een familie wil naar het buitenland, gaat naar het buitenland, alles gaat mis, uiteindelijk komt toch alles nog goed. Is het zoiets?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je weet toch al hoe dat gaat eindigen?
Dat weten we van de tour ook al 2 wekenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?quote:
Vaak komt het niet goed.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een familie wil naar het buitenland, gaat naar het buitenland, alles gaat mis, uiteindelijk komt toch alles nog goed. Is het zoiets?
Aldus Mollemaquote:Na het telefoontje van Jane naar Van Houwelingen pakt hij een vlucht eerder naar Nederland, waardoor hij ruim op tijd is om Julien geboren te zien worden. In Nederland wordt hij ook geconfronteerd met de kritiek op de Nederlanders. Ze zouden, althans volgens Johan Derksen 'renners van B-garnituur' zijn. "Ach, ik snap de kritiek wel. De verwachtingen waren heel hoog en tot nu toe komt het er helemaal niet uit. Niet het klassement en ook niet om een ritzege. Dat er kritiek komt snap ik wel, maar soms is het ook wel makkelijk om zomaar iets te roepen. Op basis van één wedstrijd. Over de begeleiding van Rabobank bijvoorbeeld. Kijk, als we nou fit waren en werden weggereden, dan was het anders geweest."
Maar Mollema kan zich er geen moment druk om maken. Sterker nog: hij zapt zo af en toe om half elf 's avonds wel eens naar Tour du Jour. "Hilarisch als je ziet wie er zitten en wat er dan geroepen wordt. Ik denk dat de échte wielervolger meer verstandige dingen hoort bij de Avondetappe."
Dat willen we ook weer niet, dan kan ze beter tour du jour kijken. Of het is een echte drama queen natuurlijk, dat kan ook.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoop tranen erbij, Karina met een zakdoekje op de bank, alles.
Ze komt later nog wel langs met het etenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat kun je niet maken, we moeten toch weten of de rondemiss goed gekleed is
Dit keer wel, het is volgens mij een "hoe gaat het met" aflevering.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
@rtl4tourdujour: Wijziging in de lineup vanavond: Steven Rooks en Maxim Hartman schuiven aan bij #tourdujourquote:
alweer rooks?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:01 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
@rtl4tourdujour: Wijziging in de lineup vanavond: Steven Rooks en Maxim Hartman schuiven aan bij #tourdujour
Ik moet altijd lachen wanneer de mensen heel verbaasd zijn als de aannemer zijn afspraken niet nakomt.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |