quote:RTL 4 met Het Beste Van X Factor Worldwide
De meest bijzondere optredens uit edities van X Factor over de hele wereld vormen in juli twee avonden lang een avondvullend programma op RTL 4. Op vrijdag 6 en 13 juli komt het station met Het Beste Van X Factor Worldwide. Dat blijkt uit uitzendschema’s. X Factor heeft wereldwijd veel bekende artiesten opgeleverd. Zo wisten de Britse Cher Lloyd en Leona Lewis een carrière op te bouwen, en bereikte de eerste Ameri- kaanse winnares Melanie Amaro vorig jaar de top van de charts.
Op 20 juli gaat RTL 4 verder met Het Beste van Got Talent Worldwide. De buitenlandse versies van Holland’s Got Talent leverden waarschijnlijk de meest opmerkelijke nieuwe sterren op, waaronder de veelbesproken Susan Boyle en Paul Potts.
De programma’s zullen van half negen tot half elf te zien zijn.
Dus 6 en 13 juli: 20:30 - 22:30uur -> Het beste van X Factorquote:RTL 4 neemt kijkje bij talenten over de grens
Deze sportzomer zijn er weinig talentenjachten op tv te zien. Reden voor RTL 4 om de beste audities van X Factor over de hele wereld uit te zenden.
X Factor
Het van oorsprong Engelse programma X Factor kennen we allemaal: drie juryleden bepalen of een showtalent door mag naar de volgende ronde. Eén jurylid kennen we ook maar al te goed: Simon 'No Mercy' Cowell, ook nog eens de bedenker van de show. Na 'Het Beste van X Factor Worldwide' wordt ook 'Het Beste van Got Talent Worldwide' uitgezonden, ook al een idee van Cowell.
Doorbraak
De shows betekenden voor veel gewone mensen hun doorbraak. Zonder Britain's Got Talent hoorden we nooit van Paul Potts, die eerst voor hongerloontje mobiele telefoons verkocht. En ook niet die gekke Susan Boyle, die met haar stem de twijfels over haar uiterlijk weg zong. Uit de Engelse versie van X Factor is Leona Lewis de bekendste winnares, die ooit als serveerster bij de Pizza Hut centjes bij elkaar moest sprokkelen voor studiotijd.
Hoewel de deelnemers uit Nederland niet echt van de grond kwamen (ok, Waylon dan een beetje), lijkt het dus een slimme zet eens even over de grenzen te gaan kijken naar aanstormend talent.
Nu is het ook hopen op een 'The Worst Of' van beide shows, want dat levert aardig leedvermaak op. Het Beste Van X Factor Worldwide wordt begin juli uitgezonden op de vrijdagavond.
bron: www.veronica.nl
Goede smoes om niet uit te hoeven gaan dusquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:38 schreef Karina het volgende:
Ik kan voorlopig niet meer uit in het weekend (niet dat ik dat doe...)
Precies, scheelt een hoop geldquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Goede smoes om niet uit te hoeven gaan dus
En weer gieren op de bankquote:
Komt volgend jaar ook weer terugquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:49 schreef Paxcon het volgende:
Ik vind X-Factor eigenlijk leuker dan The Voice
Vind ik ook, maar Idols blijf favoriet.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:49 schreef Paxcon het volgende:
quote:Na het succes van de tweedelige special Het Beste van X Factor Worldwide, is ook de driedelige serie Het Beste van Got Talent Worldwide met mooie cijfers van start gegaan.
De eerste aflevering trok 1,2 miljoen kijkers. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. Het Beste van Got Talent Worldwide was de winnaar op primetime en het op een na meest bekeken programma van de avond. Alleen het Achtuurjournaal was met 2 miljoen kijkers meer in trek bij de kijkers thuis.
Bron
Zou het wat zijn?quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:11 schreef Karina het volgende:
Morgen kijk ik het niet helemaal af, ik wil de openingsceremonie van de OS kijken
Ik vind het altijd geweldig. BIJNA het leukste van de Spelen.quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik zag net een voorstukje voor morgen. Die mevrouw met huge xxxxxxxl memmen uit duitsland zit erin
vind ik ookquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:49 schreef Paxcon het volgende:
Maar Vaduzquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Die ceremonies skip ik maar al te graag.
Ik denk dat ik er morgen weer ben hier, mogelijk wel in een licht beschonken staat.
jaaaaaquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Die ceremonies skip ik maar al te graag.
Ik denk dat ik er morgen weer ben hier, mogelijk wel in een licht beschonken staat.
memmenquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:49 schreef Lutte het volgende:
Een chick die vanalles neerbeukt met d'r tergen, Pheno kijk je mee?
ik zeg tettenquote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:49 schreef iBenny het volgende:
Komende weken genoeg voer voor de vele TALs
[ afbeelding ]
....en ik ben er trouwens ook bij vanavond
Die doet ook niets.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
hier ook. Gelukkig hangt er nog zo'n ouderwets kabeltje uit
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:49 schreef iBenny het volgende:
Komende weken genoeg voer voor de vele TALs
[ afbeelding ]
....en ik ben er trouwens ook bij vanavond
Goed hequote:
We sleuren je er doorheen!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Jullie moeten me helpen op gang te komen.After biermiddag dipje.
Wordt moeilijk ik heb de hele dag al een vreselijke kutbui. Hopelijk vrolijkt dit me een beetje op.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Jullie moeten me helpen op gang te komen.After biermiddag dipje.
Ah, dit is brandstof om je op te gaan vrolijken.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Wordt moeilijk ik heb de hele dag al een vreselijke kutbui. Hopelijk vrolijkt dit me een beetje op.
Deze heb ik al gezienquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ah, dit is brandstof om je op te gaan vrolijken.
Wij zijn zielig, zitten op vrijdagavond voor de buisquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:34 schreef Lutte het volgende:
Waar is iedereen? Pimpelen op het terras zeker, sletj0s
Ik bedoel dat ik m'n best ga doen!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Deze heb ik al gezienMaar die jongen is goed
Dus datquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Zij is minder qua zang, maar zo'n lief persoon.
Echt hèquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Zij is minder qua zang, maar zo'n lief persoon.
Dat, ik raak weer een beetje emotioneel nu.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Echt hèZe weet dat ze 'minder' is, maar hij durft niet alleen dus gaat ze mee. Zo lief!
Jij kan hem hebbenquote:
Karinaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:46 schreef Karina het volgende:
7 van die dingen krijg ik ook nog wel in mijn mond denk ik.
Valt denk ik best tegen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:46 schreef Lutte het volgende:
Hahaha hier wordt druk geroepen 'dat kan ik ook'
het zijn behoorlijke grote chocolaatjesquote:
quote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:47 schreef Karina het volgende:
Oh achter elkaar! Ik dacht tegelijkertijd.
Ja. Ik ookquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:47 schreef Karina het volgende:
Me2quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:47 schreef Karina het volgende:
quote:
jaaaaaaaaa, ik ben voor!quote:
Wat lust je wel?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:47 schreef Karina het volgende:
Die dingen zijn wel een beetje scherp (puntig) geloof ik, ik lust ze niet eens
Doe ik 20 M&M's in een minuutquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:50 schreef iBenny het volgende:
Ik doe volgend jaar ook mee. 8 suprise-eieren in een minuut
Hij wikkelt ze eraf, als je ze eruit duwt gaat het al een stuk snellerquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat die papiertjes er afhalen mijn grootste manco blijkt.
Is niet zo charmant, met chips.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van zoet. Een zak chips in een minuut zou meer in mijn straatje zijn.
Ik noteer hemquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar wie weet ooit, of hij komt op de lijst met meets die er nooit komen. Ook leuk!
Daar gaan we ook niet voorquote:
eten in een bepaalde tijd wegwerken is sowieso nier zo charmantquote:
Op tijd veur die tettenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:53 schreef Pheno het volgende:
Zo, dan maar de antenne. Analoog installeren om tv te krijgen wat een bedrijf_!
Waldorf is aanwezig, toastjes pakken, snacks
Ik heb alleen analoog, geen problemen meequote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:53 schreef Pheno het volgende:
Zo, dan maar de antenne. Analoog installeren om tv te krijgen wat een bedrijf_!
Waldorf is aanwezig, toastjes pakken, snacks
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:54 schreef Lutte het volgende:
Live vanuit de voorraadkastWaar heb ik zin in?
Wij weten niet wat er ligt hequote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:54 schreef Lutte het volgende:
8 Ferrro Rocherquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:54 schreef Lutte het volgende:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:54 schreef Lutte het volgende:
Ik kwam er vandaag pas achter dat het witte duif betekentquote:
Ook lekker, maar zit al met mijn mond vol chocolade nuquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:55 schreef Apotheose het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat ik maar weer een zak popcorn in de magnetron gooi.
Dat knapt zo leuk.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:55 schreef Apotheose het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat ik maar weer een zak popcorn in de magnetron gooi.
nenucoquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:57 schreef Lutte het volgende:
Ik wil een baby, alleen voor de Zwitsal en de armbandjes bij luiers en de draagdoeken
En geen Anne Geddes foto's maken. Ik kots altijd als mensen dat nadoen en of Facebook plaatsen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:57 schreef Lutte het volgende:
Ik wil een baby, alleen voor de Zwitsal en de armbandjes bij luiers en de draagdoeken
Zwitsal shampoo kun je ook zelf gebruiken, ga je ook lekker ruiken.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:57 schreef Lutte het volgende:
Ik zou niet durven!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En geen Anne Geddes foto's maken. Ik kots altijd als mensen dat nadoen en of Facebook plaatsen.
After eight eten, 9 in een minuutquote:
Oh, zonder handen, dat is lastig.quote:
Ja das echt niksquote:
quote:
Waar kunnen we de beelden vinden?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:01 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, ik ga meer dan 9 toastjes eten, zonder handen.
quote:
quote:
Ik ga voor supriseeierenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:02 schreef Karina het volgende:
Wie geeft zich op voor HgT met een eetding
Wasai-brainfreezequote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:02 schreef Karina het volgende:
Wie geeft zich op voor HgT met een eetding
Zo hoort hetquote:
Nee, na dit programma pas.quote:
ja he, zo van zie mij eens aandoenlijk schattig zijn door samen te zingen met mijn dochtertje.quote:
En zie ons leuk een YouTube kanaal hebben met zoveel hits.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:04 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja he, zo van zie mij eens aandoenlijk schattig zijn door samen te zingen met mijn dochtertje.
Elmoquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En zie ons leuk een YouTube kanaal hebben met zoveel hits.
En hoe komt dat kind aan al die taal?
dit jaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En zie ons leuk een YouTube kanaal hebben met zoveel hits.
En hoe komt dat kind aan al die taal?
Dan hingen ze op haar knietjesquote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:08 schreef STING het volgende:
Ik zal nooit meer hetzelfde naar borsten kunnen kijken
Daar is nog een leuk gifje overquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:07 schreef Pheno het volgende:
Man, zelfs een paardenlul zou dubbelklappen als ze een Russisch standje zou doen.
quote:
Ik ook, dat vind ik ergerquote:
Don't worry, I take care of minequote:
Ik ook nietquote:
Ik nietquote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:13 schreef MissJ het volgende:
ik geloof dat dit een perfect moment is om even thee te gaan zetten
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:10 schreef STING het volgende:
Sylvie heeft nu Post Tit Stress Syndrome (PTSS)
Mij aan een walvis in een paalquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:14 schreef Karina het volgende:
Doet me denken aan die vent op het Leidseplein die in zijn string op zijn kop aan een touw gaat hangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |