Prachtig nummerquote:
Inderdaad. En toepasselijk ook hier. Het gaat wat...minder hard dan afgelopen woensdag zo te zien.quote:
Ach, iedere SC heeft z'n ups en downs.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:13 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Inderdaad. En toepasselijk ook hier. Het gaat wat...minder hard dan afgelopen woensdag zo te zien.
Het zijn wel twee uitersten gezien de eerdere post-ratio. Al zal de hectiek na het elimeren van zowat alle sc's eerder deze week ermee van doen hebben gehad.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, iedere SC heeft z'n ups en downs.
Mijn collega ging heel lief wachten tot ik klaar was met werken zodat ik niet alleen zou zijn.
Grappig, net nog het hele album zitten luisterenquote:
Mag ik daaruit concluderen dat dit een SC voor de werkende mensch is, zoals Singles? Daar leek het me ook altijd vrij doods in het weekend.quote:
Jup.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Het zijn wel twee uitersten gezien de eerdere post-ratio. Al zal de hectiek na het elimeren van zowat alle sc's eerder deze week ermee van doen hebben gehad.![]()
Een mannelijke collega?
Nouja, het is natuurlijk heerlijk dat na een dag werken je maar enkele pagina's hoeft bij te lezenquote:Op zondag 22 juli 2012 00:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Mag ik daaruit concluderen dat dit een SC voor de werkende mensch is, zoals Singles? Daar leek het me ook altijd vrij doods in het weekend.
Herkenbaar wel. Ik heb die neiging ook altijd als ik ergens vast post.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nouja, het is natuurlijk heerlijk dat na een dag werken je maar enkele pagina's hoeft bij te lezen.
Wat zoek je dan?quote:Op zondag 22 juli 2012 00:24 schreef Spezza19 het volgende:
Dat opschonen van SC's is trouwens echt
Kan niks meer terugvinden
Nu ja, ik ben ook nog zoekende. Maar in die andere SC zitten blijkbaar de 1001-plaatjes in één nacht figuren. Kantoorhumor galore.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mijn vertrouwde SC's.... Allemaal opgedoekt
Welterusten Samzz.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:30 schreef Samzz het volgende:
Ik ga slapen, morgen weer de hele dag werken.
Trusten,.
ArTiC. Wat bracht jou naar dit barre, door God en alles verlaten oord?quote:
Juist dat....ik dacht: hier is niemandquote:Op zondag 22 juli 2012 00:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
ArTiC. Wat bracht jou naar dit barre, door God en alles verlaten oord?
En je kwam hier om in alle rust te drinken en te roken? Ik snap dat.quote:
Ligt eraan...is hij 8?quote:Op zondag 22 juli 2012 00:51 schreef Tegan het volgende:
Jongens. Ik heb denk ik iemand ontmoet die ik wel leuk kan vinden. Maare, hij is jonger dan ik. Dat kan toch niet
.
Dat kan inderdaad niet. Oudere mannen ftw.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:51 schreef Tegan het volgende:
Jongens. Ik heb denk ik iemand ontmoet die ik wel leuk kan vinden. Maare, hij is jonger dan ik. Dat kan toch niet
.
Plaatjes vullen geen gaatjes, wel stiltes.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En je kwam hier om in alle rust te drinken en te roken? Ik snap dat.![]()
Maar ja. Aan de andere kant. Ik wilde net een plaatje opzetten.
Dat dusquote:Op zondag 22 juli 2012 00:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad niet. Oudere mannen ftw.
En tandartsen. Maar die ouwehoeren dan weer zo verschrikkelijk veel terwijl je nooit normaal kan replyen met hun instrumenten in je waffel.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Plaatjes vullen geen gaatjes, wel stiltes.
19 dus. Heeft ie een donssnorretje?quote:
Ik vind dat altijd kut bij de kapper. Ik weet nooit wat ik moet zeggen.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En tandartsen. Maar die ouwehoeren dan weer zo verschrikkelijk veel terwijl je nooit normaal kan replyen met hun instrumenten in je waffel.
Nou, vertel. Wat is het dat deze jongen zo bijzonder maakt?quote:Op zondag 22 juli 2012 00:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat dus. Jammer maar helaas. Collega en ik hadden het er al over dat ik casual moest gaan vragen of hij een leuke broer had.
De mijne hangt met haar lelijke kop steeds in mijn gezichtveld...dat is veel erger. Ik kan niet eens het aquarium zien wat speciaal voor de patienten aan het plafond hangtquote:Op zondag 22 juli 2012 00:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En tandartsen. Maar die ouwehoeren dan weer zo verschrikkelijk veel terwijl je nooit normaal kan replyen met hun instrumenten in je waffel.
Jij hebt nog een toffe. Bij de mijne staat er verspreid over de eh, plafondtegels of hoe die dingen ook heten in ENORME letters ''OWNED'' gespraypaint over de breedte van het plafond. En dan de daaropvolgende misselijke lach van die vent als hij je onthutste blik volgt en begint met boren.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De mijne hangt met haar lelijke kop steeds in mijn gezichtveld...dat is veel erger. Ik kan niet eens het aquarium zien wat speciaal voor de patienten aan het plafond hangt
Ja, we konden het gewoon meteen al wel goed vinden. En, hebben wel beetje zelfde humorquote:Op zondag 22 juli 2012 00:58 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nou, vertel. Wat is het dat deze jongen zo bijzonder maakt?
Dat is niemand op fok.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, we konden het gewoon meteen al wel goed vinden. En, hebben wel beetje zelfde humor. Lang geleden dat ik dat had met een irl persoon enzo. Ik ben niet zo sociaal
.
En daarom neem ik altijd een boek mee naar de kapper. Dan is de boodschap dat ze niet tegen me hoeven te praten ook duidelijkquote:Op zondag 22 juli 2012 00:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd kut bij de kapper. Ik weet nooit wat ik moet zeggen.
Bien!quote:Op zondag 22 juli 2012 01:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En daarom neem ik altijd een boek mee naar de kapper. Dan is de boodschap dat ze niet tegen me hoeven te praten ook duidelijk
Ik kan echt niet lezen als ze me knipt hoor.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En daarom neem ik altijd een boek mee naar de kapper. Dan is de boodschap dat ze niet tegen me hoeven te praten ook duidelijk
Blauw.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat is niemand op fok.Maar hoe drink je jouw humor dan? Droog, subtiel, inktzwart?
Articquote:
Oh ik welquote:Op zondag 22 juli 2012 01:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik kan echt niet lezen als ze me knipt hoor.
Oh, mijn haar is heilig.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Artic
[..]
Oh ik welMaar ik ben sowieso niet zo moeilijk... ik zeg altijd dat ze maar wat moeten doen, want als 't niet bevalt groeit t wel weer aan
Mijn kapster drukt haar immer prominent aanwezige boezem altijd tot moes in mijn nek heb ik de indruk. Maar ze is wel aardig gelukkig.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Uhuh...en je had een vage scharrel waar je niet met en niet zonder kon.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Been there, done that. Grappig dat je dat nog weet.
Owja, let's not go therequote:Op zondag 22 juli 2012 01:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Uhuh...en je had een vage scharrel waar je niet met en niet zonder kon.
Ik onthoud teveel
Ik was het niet van planquote:
Ik heb mijn (toenmalige) kapster een tijdje aangeduwtquote:Op zondag 22 juli 2012 01:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Mijn kapster drukt haar immer prominent aanwezige boezem altijd tot moes in mijn nek heb ik de indruk. Maar ze is wel aardig gelukkig.
Ja? Had ze ook over het weer toevallig tijdens de daad? Vraag me altijd af of dat een beroepsmatige interesse is.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb mijn (toenmalige) kapster een tijdje aangeduwt
Goed zoquote:Op zondag 22 juli 2012 01:16 schreef Tegan het volgende:
Ik weet echt niets meer van jou. Alleen je nick herkende ik nog wel.
Nee...ze kneep me blauw en kraste me tot bloedens toe open....ik hoop niet dat ze dat ook met haar klanten (die geknipt moeten worden) doetquote:Op zondag 22 juli 2012 01:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja? Had ze ook over het weer toevallig tijdens de daad? Vraag me altijd af of dat een beroepsmatige interesse is.
Huh?quote:
Huh?quote:Op zondag 22 juli 2012 01:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
Trouwens, ArTiC, nu ik je weer zie; nieuw kapsel? Ik herkende je in eerste instantie niet.
Nee johquote:
Ik had hier vorig jaar een donkere dame over de vloer. Mijn collega's dachten dat ik in een auto-ongeluk betrokken was geraakt zoals ik eruitzag de volgende dag. I kid you not.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee...ze kneep me blauw en kraste me tot bloedens toe open....ik hoop niet dat ze dat ook met haar klanten (die geknipt moeten worden) doet
Ik wil dat ook weleens meemaken.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik had hier vorig jaar een donkere dame over de vloer. Mijn collega's dachten dat ik in een auto-ongeluk betrokken was geraakt zoals ik eruitzag de volgende dag. I kid you not.
Je avatar. De oude beviel me beter.quote:
IRC vroegahquote:Op zondag 22 juli 2012 01:22 schreef Glijdt_licht het volgende:
Hm, wat ik opzich mis zijn die grote chatboxen van vroeger. Daar kon je alles in zeggen en verder had je er geen last van dat info op het net te zien bleef. Verdomd handig als je je even klote voelde en mensen wilde uitschelden of snel wat nieuwe contacten maken. Of gewoon ff wilde lullen.. Vroeger dan ook veelvuldig gedaan en ook vaak gezellig gehad in enkele chatboxen op o.a. Ilse en TMF.. met name epriode 2002-2006 ofzo was de TMF chatbox tof.. Eerste jaren zonder account, nog een heel lief meisje leren kennen waar ik nog steeds wel praat, later met accounts in zelfgemaakte chatrooms. Was wel leuk altijd.. skate/punk/goth of metal4ever
Waarom zijn zulke chatboxen verdwenen?! Ze bestaan nauwelijks meer.. Op een forum je gedachten spuwen is klote omdat alles forever op het web blijft.
Tegenwoordig loopt ze met 2 kipfiletjes in een winkelwagen door de supermarktquote:Op zondag 22 juli 2012 01:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik had hier vorig jaar een donkere dame over de vloer. Mijn collega's dachten dat ik in een auto-ongeluk betrokken was geraakt zoals ik eruitzag de volgende dag. I kid you not.
Dat zegt iedereen, deze blijft dus nog wel ffquote:Op zondag 22 juli 2012 01:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Je avatar. De oude beviel me beter.
Ja maar ook dat je gewoon ff ongegeneerd kon vloeken zonder gevolgen als je t ff nodig had :/.. Of een ban van een dagje op zn hoogst.. Dat mis ik :/ Over alles over niks praten..quote:Op zondag 22 juli 2012 01:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
IRC vroegah
er zijn mensen die ik al 14 jaar ken, ooit ontmoet op IRC
Kinderen, je krijgt er zoveel voor terugquote:Op zondag 22 juli 2012 01:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
Anyway, i'm off. Onderbroekenboy loopt hier rond te spurten en bedacht zich dat het een goed idee is zijn speelgoedkist met kletterend geraas om te sodemieteren in het holst van de nacht.
Dat gaan we maar eens niet doen...
Uhuhquote:
Same here.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
IRC vroegah
er zijn mensen die ik al 14 jaar ken, ooit ontmoet op IRC
#osdorpquote:
Ohnoes!quote:
Toevallig, hier ook.quote:
Absoluut!quote:
Gossiequote:Op zondag 22 juli 2012 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut!
Alles goed hier. Inmiddels weer veilig thuis en morgen weer werken.
Nice! Ga je nog wat ondernemen in je vrije week?quote:Op zondag 22 juli 2012 20:49 schreef Samzz het volgende:
Gossie. Ik heb vandaag gewerkt. Nu lekker een week vrij
.
Ja, m'n aquarium naar mijn wens maken, veel proberen te tekenen, ik moet mijn portfolio uitbreiden en verder vooral veel en goed slapen en met m'n hondje en het paard bezig zijnquote:Op zondag 22 juli 2012 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nice! Ga je nog wat ondernemen in je vrije week?
quote:Op zondag 22 juli 2012 20:39 schreef AirwiN het volgende:
Reed ik vandaag langs Tilburg, zag ik een eend en een panter in de bosjes liggen. Weet ik meteen waar rhu en T. ongeveer wonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |