Nounounou, mijn gevoel van onveiligheid neemt weer zienderogen toe hier.quote:
quote:
quote:
Dratquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:46 schreef Tegan het volgende:
Ik zit in de bus dus dat kijken wordt lastig.
Heb je zin?quote:
Ik weet niet of ik er om moet huilen of lachen, zoveel fail op één plek.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:01 schreef Q. het volgende:
Foto's van oude FOK!meets kijken, wat is dat toch altijd leuk.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:17 schreef Tegan het volgende:
Iemand die hier op de bus stond te wachten zei net dat hij alleen een leuke vrouw zocht en een hond en dat hij dan gelukkig was. Zal ik?
In welke rol?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:17 schreef Tegan het volgende:
Iemand die hier op de bus stond te wachten zei net dat hij alleen een leuke vrouw zocht en een hond en dat hij dan gelukkig was. Zal ik?
Q! Ik ben solidair met u! Geen bier! Wel vodka!quote:
Mijn fles wijn is bijna op. Stuk goedkoper dan de hele avond duur bier zuipen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Q! Ik ben solidair met u! Geen bier! Wel vodka!
Dit was trouwens een ode aan Air, maar dat heeft hij dus gemistquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:54 schreef Tegan het volgende:
http://m.youtube.com/#/wa(...)&v=_pL6fK1iNIQ&gl=NL
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn fles wijn is bijna op. Stuk goedkoper dan de hele avond duur bier zuipen.
Ik zie een overeenkomst. Wat als jullie twee nu even romantisch onder een brug goekope wijn wegtikken, chansons van Jaques Brel op de achtergrond? Ware liefdequote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh hij zei net dat hij net ontslagen was. Dat kan natuurlijk niet!
Ik heb wel een baan.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Ik zie een overeenkomst. Wat als jullie twee nu even romantisch onder een brug goekope wijn wegtikken, chansons van Jaques Brel op de achtergrond? Ware liefde
Dat scheelt weer. Meer liters wijn. Maar ik doelde meer op Q ipv die werkloze pauper bij de bushalte.quote:
Ik heb dan wel een baan maar ik ben nog steeds een bushalterende pauper hoor.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat scheelt weer. Meer liters wijn. Maar ik doelde meer op Q ipv die werkloze pauper bij de bushalte.
Waarom ben jij dan nu niet wijn aan het slurpen met Tegan in romantische setting onder een brug en zulks? Ik snap het niet meer, ik wil alleen maar dat mensen liefde voelenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb dan wel een baan maar ik ben nog steeds een bushalterende pauper hoor.
Ik ook, dus dat is niet erg.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb dan wel een baan maar ik ben nog steeds een bushalterende pauper hoor.
Deze vrouw denkt tenminste in oplossingen en mogelijkheden.quote:
Mensen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:50 schreef Tegan het volgende:
Ik weet trouwens ook weer waarom ik nooit met mensen omga.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Deze vrouw denkt tenminste in oplossingen en mogelijkheden.
Prachtig nummerquote:
Inderdaad. En toepasselijk ook hier. Het gaat wat...minder hard dan afgelopen woensdag zo te zien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |