Prachtig nummerquote:
Inderdaad. En toepasselijk ook hier. Het gaat wat...minder hard dan afgelopen woensdag zo te zien.quote:
Ach, iedere SC heeft z'n ups en downs.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:13 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Inderdaad. En toepasselijk ook hier. Het gaat wat...minder hard dan afgelopen woensdag zo te zien.
Het zijn wel twee uitersten gezien de eerdere post-ratio. Al zal de hectiek na het elimeren van zowat alle sc's eerder deze week ermee van doen hebben gehad.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, iedere SC heeft z'n ups en downs.
Mijn collega ging heel lief wachten tot ik klaar was met werken zodat ik niet alleen zou zijn.
Grappig, net nog het hele album zitten luisterenquote:
Mag ik daaruit concluderen dat dit een SC voor de werkende mensch is, zoals Singles? Daar leek het me ook altijd vrij doods in het weekend.quote:
Jup.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Het zijn wel twee uitersten gezien de eerdere post-ratio. Al zal de hectiek na het elimeren van zowat alle sc's eerder deze week ermee van doen hebben gehad.![]()
Een mannelijke collega?
Nouja, het is natuurlijk heerlijk dat na een dag werken je maar enkele pagina's hoeft bij te lezenquote:Op zondag 22 juli 2012 00:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Mag ik daaruit concluderen dat dit een SC voor de werkende mensch is, zoals Singles? Daar leek het me ook altijd vrij doods in het weekend.
Herkenbaar wel. Ik heb die neiging ook altijd als ik ergens vast post.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nouja, het is natuurlijk heerlijk dat na een dag werken je maar enkele pagina's hoeft bij te lezen.
Wat zoek je dan?quote:Op zondag 22 juli 2012 00:24 schreef Spezza19 het volgende:
Dat opschonen van SC's is trouwens echt
Kan niks meer terugvinden
Nu ja, ik ben ook nog zoekende. Maar in die andere SC zitten blijkbaar de 1001-plaatjes in één nacht figuren. Kantoorhumor galore.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mijn vertrouwde SC's.... Allemaal opgedoekt
Welterusten Samzz.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:30 schreef Samzz het volgende:
Ik ga slapen, morgen weer de hele dag werken.
Trusten,.
ArTiC. Wat bracht jou naar dit barre, door God en alles verlaten oord?quote:
Juist dat....ik dacht: hier is niemandquote:Op zondag 22 juli 2012 00:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
ArTiC. Wat bracht jou naar dit barre, door God en alles verlaten oord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |