En je kwam hier om in alle rust te drinken en te roken? Ik snap dat.quote:
Ligt eraan...is hij 8?quote:Op zondag 22 juli 2012 00:51 schreef Tegan het volgende:
Jongens. Ik heb denk ik iemand ontmoet die ik wel leuk kan vinden. Maare, hij is jonger dan ik. Dat kan toch niet
.
Dat kan inderdaad niet. Oudere mannen ftw.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:51 schreef Tegan het volgende:
Jongens. Ik heb denk ik iemand ontmoet die ik wel leuk kan vinden. Maare, hij is jonger dan ik. Dat kan toch niet
.
Plaatjes vullen geen gaatjes, wel stiltes.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En je kwam hier om in alle rust te drinken en te roken? Ik snap dat.![]()
Maar ja. Aan de andere kant. Ik wilde net een plaatje opzetten.
Dat dusquote:Op zondag 22 juli 2012 00:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad niet. Oudere mannen ftw.
En tandartsen. Maar die ouwehoeren dan weer zo verschrikkelijk veel terwijl je nooit normaal kan replyen met hun instrumenten in je waffel.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Plaatjes vullen geen gaatjes, wel stiltes.
19 dus. Heeft ie een donssnorretje?quote:
Ik vind dat altijd kut bij de kapper. Ik weet nooit wat ik moet zeggen.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En tandartsen. Maar die ouwehoeren dan weer zo verschrikkelijk veel terwijl je nooit normaal kan replyen met hun instrumenten in je waffel.
Nou, vertel. Wat is het dat deze jongen zo bijzonder maakt?quote:Op zondag 22 juli 2012 00:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat dus. Jammer maar helaas. Collega en ik hadden het er al over dat ik casual moest gaan vragen of hij een leuke broer had.
De mijne hangt met haar lelijke kop steeds in mijn gezichtveld...dat is veel erger. Ik kan niet eens het aquarium zien wat speciaal voor de patienten aan het plafond hangtquote:Op zondag 22 juli 2012 00:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En tandartsen. Maar die ouwehoeren dan weer zo verschrikkelijk veel terwijl je nooit normaal kan replyen met hun instrumenten in je waffel.
Jij hebt nog een toffe. Bij de mijne staat er verspreid over de eh, plafondtegels of hoe die dingen ook heten in ENORME letters ''OWNED'' gespraypaint over de breedte van het plafond. En dan de daaropvolgende misselijke lach van die vent als hij je onthutste blik volgt en begint met boren.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De mijne hangt met haar lelijke kop steeds in mijn gezichtveld...dat is veel erger. Ik kan niet eens het aquarium zien wat speciaal voor de patienten aan het plafond hangt
Ja, we konden het gewoon meteen al wel goed vinden. En, hebben wel beetje zelfde humorquote:Op zondag 22 juli 2012 00:58 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nou, vertel. Wat is het dat deze jongen zo bijzonder maakt?
Dat is niemand op fok.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, we konden het gewoon meteen al wel goed vinden. En, hebben wel beetje zelfde humor. Lang geleden dat ik dat had met een irl persoon enzo. Ik ben niet zo sociaal
.
En daarom neem ik altijd een boek mee naar de kapper. Dan is de boodschap dat ze niet tegen me hoeven te praten ook duidelijkquote:Op zondag 22 juli 2012 00:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd kut bij de kapper. Ik weet nooit wat ik moet zeggen.
Bien!quote:Op zondag 22 juli 2012 01:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En daarom neem ik altijd een boek mee naar de kapper. Dan is de boodschap dat ze niet tegen me hoeven te praten ook duidelijk
Ik kan echt niet lezen als ze me knipt hoor.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En daarom neem ik altijd een boek mee naar de kapper. Dan is de boodschap dat ze niet tegen me hoeven te praten ook duidelijk
Blauw.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat is niemand op fok.Maar hoe drink je jouw humor dan? Droog, subtiel, inktzwart?
Articquote:
Oh ik welquote:Op zondag 22 juli 2012 01:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik kan echt niet lezen als ze me knipt hoor.
Oh, mijn haar is heilig.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Artic
[..]
Oh ik welMaar ik ben sowieso niet zo moeilijk... ik zeg altijd dat ze maar wat moeten doen, want als 't niet bevalt groeit t wel weer aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |