Ja maar ook dat je gewoon ff ongegeneerd kon vloeken zonder gevolgen als je t ff nodig had :/.. Of een ban van een dagje op zn hoogst.. Dat mis ik :/ Over alles over niks praten..quote:Op zondag 22 juli 2012 01:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
IRC vroegah
er zijn mensen die ik al 14 jaar ken, ooit ontmoet op IRC
Kinderen, je krijgt er zoveel voor terugquote:Op zondag 22 juli 2012 01:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
Anyway, i'm off. Onderbroekenboy loopt hier rond te spurten en bedacht zich dat het een goed idee is zijn speelgoedkist met kletterend geraas om te sodemieteren in het holst van de nacht.
Dat gaan we maar eens niet doen...
Uhuhquote:
Same here.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
IRC vroegah
er zijn mensen die ik al 14 jaar ken, ooit ontmoet op IRC
#osdorpquote:
Ohnoes!quote:
Toevallig, hier ook.quote:
Absoluut!quote:
Gossiequote:Op zondag 22 juli 2012 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut!
Alles goed hier. Inmiddels weer veilig thuis en morgen weer werken.
Nice! Ga je nog wat ondernemen in je vrije week?quote:Op zondag 22 juli 2012 20:49 schreef Samzz het volgende:
Gossie. Ik heb vandaag gewerkt. Nu lekker een week vrij
.
Ja, m'n aquarium naar mijn wens maken, veel proberen te tekenen, ik moet mijn portfolio uitbreiden en verder vooral veel en goed slapen en met m'n hondje en het paard bezig zijnquote:Op zondag 22 juli 2012 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nice! Ga je nog wat ondernemen in je vrije week?
quote:Op zondag 22 juli 2012 20:39 schreef AirwiN het volgende:
Reed ik vandaag langs Tilburg, zag ik een eend en een panter in de bosjes liggen. Weet ik meteen waar rhu en T. ongeveer wonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |