En die hebben dan weer geen school shootings: http://en.wikipedia.org/wiki/School_shooting#Europequote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zwitserland sta ik eigenlijk ook van te kijken
Heb je gelijk in. Klein beetje misschien.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is nou niet dat dat het extra erg maakt.
Klopt, volle zalen..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Jezus.
Moet wel zeggen dat een première van een film een goed doelwit is als je veel slachtoffers wilt maken. Verbaast me dat het niet vaker voorkomt.
Of een andere vorm van shootings die het nieuws halen hier, terwijl toch heel veel mensen in het bezit zijn van.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:49 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En die hebben dan weer geen school shootings: http://en.wikipedia.org/wiki/School_shooting#Europe
Is waar dat het daar gemakkelijker is. Maar als ze in europa echt willen is het ook mogelijk.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:46 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Dat schijnt een paramilitaire groep geweest te zijn met heimelijke steun van extremisten in het belgisch leger om angst te zaaien onder de bevolking.
Dit is wel typisch amerikaans. True het gebeurt heel af en toe ook in Europa, maar in America is dit wekelijkse kost, zal toch met de wapenwetgeving daar te maken hebben, Sad but true
En als een Amerikaan met wapens nu eens gemiddeld 2 wapens in huis heeft? Daar gaat je onderbouwing.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:45 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ja hoor.
Country // Guns per 100 residents (2007)
United States // 88.8
Serbia // 58.2
Yemen // 54.8
Switzerland // 45.7
Cyprus // 36.4
Saudi Arabia // 35.0
Bron: Small arms survey
Bijna 9/10 Amerikanen hebben een wapen in huis, en dan raar staan te kijken dat er af en toe een gek bij zit die met zon wapen een boel mensen neer knalt.
Volgens mij gaat dit over het gemiddelde.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:50 schreef ioko het volgende:
[..]
En als een Amerikaan met wapens nu eens gemiddeld 2 wapens in huis heeft? Daar gaat je onderbouwing.
Klopt. Ik maak inderdaad een verkeerde redenering zie ik nuquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:50 schreef ioko het volgende:
[..]
En als een Amerikaan met wapens nu eens gemiddeld 2 wapens in huis heeft? Daar gaat je onderbouwing.
Dat onderscheid snap ik ook nooit. Het maakt toch niks uit of het slachtoffer 14 of 24 is, beide hebben nog een heel leven voor zich.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is nou niet dat dat het extra erg maakt.
Euhm, nee. Aantal wapens per 100 inwoners. Hoe kan dat gemiddeld zijn?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:51 schreef andre347 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dit over het gemiddelde.
Ben ik helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:52 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Klopt. Ik maak inderdaad een verkeerde redenering zie ik nu![]()
Feit blijft dat het wapenbezit in de VS extreem hoog is en het dit soort schietpartijen in de hand werkt.
er wonen meer dan 100 mensen in die landenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:56 schreef ioko het volgende:
[..]
Euhm, nee. Aantal wapens per 100 inwoners. Hoe kan dat gemiddeld zijn?
Dat IS een gemiddelde, lichtje.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:56 schreef ioko het volgende:
[..]
Euhm, nee. Aantal wapens per 100 inwoners. Hoe kan dat gemiddeld zijn?
Nee hoor, dat is een exact getal. Heeft niets met gemiddelde te maken.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat IS een gemiddelde, lichtje.
De opa van die vriendin van me woont in the middle of nowhere in Colorado op een ranch, en die heeft 6 vuurwapens. Die hebben ze nodig om, als ze op het land werken, wilde beesten weg te jagen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:02 schreef opgebaarde het volgende:
88 wapens per 100? Wordt het materiaal van het leger meegeteld ofzo?
Volgens mij wel, is anders moeilijk te geloven.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:02 schreef opgebaarde het volgende:
88 wapens per 100? Wordt het materiaal van het leger meegeteld ofzo?
Dus elke groep van 100 inwoners heeft gezamenlijk exact 88 wapens. Bizarquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:03 schreef ioko het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is een exact getal. Heeft niets met gemiddelde te maken.
Zal mij niets verbazen als het een religieus gerelateerde actie was. 'Dark Knight rises' enz. Er zijn religieuze gekken die dit aangrijpen om het kwaad (Dark Knight)/illuminatie/ insert anything te bestrijden en geloven dat ze iets goed doen ook nogquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
2 gemaskerde mannen. Gezellig weer
In welke hoek moet dit nou weer gezocht worden?
88,8quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:08 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dus elke groep van 100 inwoners heeft gezamenlijk exact 88 wapens. Bizar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |