Truequote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, only in America.
Of gewoon in Nederland in een winkelcentrum.
1 persoon is gearresteerd, en ze denken dat hij alleen was, maar ze zijn er niet zeker van.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
2 gemaskerde mannen. Gezellig weer
In welke hoek moet dit nou weer gezocht worden?
Ik wou nog zeggen 'in b4: alle superhelden films moeten verboden worden' maar helaas.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:02 schreef SteveBudin het volgende:
Gelijk die film uit alle bioscopen halen.
Ik las ergens anders twee.. Maar goed, zoals zo vaak met dit soort dingen; verwarring alom!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
1 persoon is gearresteerd, en ze denken dat hij alleen was, maar ze zijn er niet zeker van.
Dat zal haast wel.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:05 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik las ergens anders twee.. Maar goed, zoals zo vaak met dit soort dingen; verwarring alom!
Wel vaag met traangas en maskers eventueel.. Doet je haast vermoeden dat het in de stijl van de film is.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:02 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Tegenwoordig schuwt men geen enkel middel om hun produkt bij een zo groot mogelijk publiek onder de aandacht te brengen.
Maar het kan natuurlijk ook gewoon helemaal niks met de film zelf te maken hebben. Afgrijselijk, zeg.
wel appart bijna exact jaar geleden na de oslo aanslagen, op 2 dagen na..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
1 persoon is gearresteerd, en ze denken dat hij alleen was, maar ze zijn er niet zeker van.
Snel, maak 'm verboden.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:08 schreef agentstarling het volgende:
trouwens in België heeft toch ook iemand lopen moorden verkleerd als The Joker? Blijkbaar sporen deze film aan tot waanzin
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:09 schreef agentstarling het volgende:
weet niet hoor zijn echt toffe films wel!
quote:
* Aluhoedjes.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:10 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]Er bestaan heus wel zieke geesten die een moord niet schuwen als het maar genoeg centjes schuift. Ik kijk ook wel eens een film.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |