quote:12 Dead in Shooting Rampage at Midnight Showing of The Dark Knight Rises
Twelve cinema-goers are reported to have been killed and 20 hurt at a cinema in the Colorado city of Aurora during a midnight showing of the new Batman film, The Dark Knight Rises.
Local media also report that two gunmen went on the rampage. Further reports confirmed that a blast went off at the Century 16 cinema in Aurora, leaving several injured.
"The number of injured is unclear right now," Al Boe, journalist at BNO News, told IBTimes UK on Twitter. "An explosion definitely went off but early reports said shots were fired. Multiple injuries"
A second device may have been located in the parking lot of the theatre, according to police radio. Explosive K9's are on scene.
quote:'Tien doden bij schietpartij in Denver'
AMSTERDAM - Bij de première van de nieuwste Batman-film in de Amerikaanse stad Denver zijn tien mensen doodgeschoten.
Dat meldt persbureau Reuters op basis een lokaal radiostation.
In totaal zouden 13 personen geraakt zijn door kogels, die werden afgevuurd door twee gemaskerde mannen. Ook zouden er traangasgranaten zijn gebruikt.
Noorwegen ?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:30 schreef ComplexConjugate het volgende:
Only in America.
De echte terroristen zitten niet in een grot in Afghanistan, de echte terroristen lopen daar gewoon vrij rond met hun voorraad wapens die ze gewoon bij de Walmart konden kopen![]()
Je zal maar niet terug komen van een leuk avondje uit, veel sterkte voor de nabestaanden
Radio-1 ook.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:40 schreef horned_reaper het volgende:
nu.nl heeft net nu al over minimaal 30 tot 40 geraakten....
Ja, only in Americaquote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:30 schreef ComplexConjugate het volgende:
Only in America.
De echte terroristen zitten niet in een grot in Afghanistan, de echte terroristen lopen daar gewoon vrij rond met hun voorraad wapens die ze gewoon bij de Walmart konden kopen![]()
Je zal maar niet terug komen van een leuk avondje uit, veel sterkte voor de nabestaanden
Inderdaad.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, only in America.
Of gewoon in Nederland in een winkelcentrum.
Misschien zit ze in de bios heeft ze haar telefoon uitgezet.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:48 schreef spijkerbroek het volgende:
gvd.. een vriendin van me woont in Aurora, CO, en ik kan geen contact krijgen
Ik ben er vrij zeker van dat ze er niet was, maar niet 100% natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:49 schreef Ulx het volgende:
Misschien zit ze in de bios heeft ze haar telefoon uitgezet.
Hopelijk ligt ze gewoon te slapen, 't is midden in de nacht daar.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ben er vrij zeker van dat ze er niet was, maar niet 100% natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |