SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen
Voorgaande delen
Topicreeks: Het grote anime/manga topic
------------------------------------------------------------
Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.
1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.
2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.
IRC Slowchat
#fokanime op irc.tweakers.net
Download Mirc of xchat
Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!
Alleen buiten de randstad misschien, op diesel.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:55 schreef Klipnap het volgende:
Wat las ik? Rijden er geen rode dubbeldekkers meer?
2 jaar geleden nog wel.
http://nl.wikipedia.org/wiki/AEC_Routemaster#Vervangingquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:55 schreef Klipnap het volgende:
2 jaar geleden nog wel.
Kom je gezellig op IRC? Anders ga ik nu denk ik wel slapen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:55 schreef Klipnap het volgende:
2 jaar geleden nog wel.
Verstuurd vanaf mijn iPhone waar nu het album "Singing" op staat
Het wordt leuker echt.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:06 schreef BaBy-G het volgende:
Ik heb twee weken geleden net het 3e deel van Naruto seizoen 1 gezien
Naruto is mweh. Death Note is een veel betere beginnersanime.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:06 schreef BaBy-G het volgende:
Ik heb twee weken geleden net het 3e deel van Naruto seizoen 1 gezien
True dat.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Naruto is mweh. Death Note is een veel betere beginnersanime.
Ik ook niet. Sowieso net pas een beginnetje gemaakt aan K-On uberhauptquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:30 schreef .Cake. het volgende:
[..]
True dat.
Wauw, ik heb denk ik als enige hier de K-ON! film nog niet gezien?
Ben ik nu hipster? Nee toch?!
*meldt zich...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:30 schreef .Cake. het volgende:
[..]
True dat.
Wauw, ik heb denk ik als enige hier de K-ON! film nog niet gezien?
Ben ik nu hipster? Nee toch?!
Naruto is leuk. En fillers kun je skippen, als je dat wilt.quote:
Kijken danquote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:31 schreef De_Ilias het volgende:
De gehele dag alleen dat K ON ik word er gek van serieus.
Die onderste komt volgens mij uit een opening van de serie.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Kwestun, is die onderste een photoshop of was het echt in de anime?
[ afbeelding ]
Niemand die zich noemt naar zo'n epos zou een epic-misbruiker kunnen zijn. Wie ben jij?quote:
Oh, jammer.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Die onderste komt volgens mij uit een opening van de serie.
Epic is geen superlatief.quote:
Ow... je bedoelde...quote:
Ik ben al lang blij als Sasuke en Naruto het einde beide overleven.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:01 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ow... je bedoelde...
Ik zou het trouwens wel dapper van Kishimoto vinden als hij kiest voor een yoai einde.
vind het iig al een stuk creatiever dan alsmaar die broer-fetishistsquote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:28 schreef Klipnap het volgende:
Het hele repetoire van K-ON! is leuk, maar de Ui-Character Song moesten ze weglaten. "Onee-chan daisuki"? Kan Ui het over niets anders hebben dan haar zus?
Serieuze problemen.
Ik ben al lang blij als het überhaupt eindigt.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij als Sasuke en Naruto het einde beide overleven.![]()
Ow! Niet veel mensen gebruiken hun voornaam als handle, dus ik dacht... Leuke naam heb je trouwens.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:04 schreef De_Ilias het volgende:
Repel oke nu begrijp ik je, klopt het wat je zegt. (Ik vernoem mezelf niet naar De Ilias het is gewoon mijn voornaam)
Is je voornaam dan ook met De ervoor?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:04 schreef De_Ilias het volgende:
Repel oke nu begrijp ik je, klopt het wat je zegt. (Ik vernoem mezelf niet naar De Ilias het is gewoon mijn voornaam)
Om de een of andere reden vermoed ik van niet hoewel het leuk zou zijn als het zo was.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Is je voornaam dan ook met De ervoor?
Een vriend van mij had die game.. Vervolgens zelf ook gekocht omdat het wel een toffe simple fighter was. maar die serie man man man.. dat is echt stiekem homo propaganda dat moet wel.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Naruto is leuk. En fillers kun je skippen, als je dat wilt.
Bevestigingquote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Een vriend van mij had die game.. Vervolgens zelf ook gekocht omdat het wel een toffe simple fighter was. maar die serie man man man.. dat is echt stiekem homo propaganda dat moet wel.
Elke man heeft wel een *Special bond* met een andere kerel in die serie. Zo als die Naruto en die vriend van hem om elkaar heendraaien... en in het begin die kerel met dat Zwaard en dat jongetje dat op een meisje lijkt. Dat ligt er zo dik bovenop je moet wel heel blind zijn wil je niet zien dat het een gay serie is.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bevestiging![]()
![]()
Dat roep ik al eeuwen. Maar ik vind het wel tof.
Dit zou toch genoeg bewijs moeten zijn?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:51 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Zeker weten?
Als het er komt ga ik soberzo kijken. Azunyan-senpai.
Er is een manga van ja. Maar ze weten niet of het geanimeerd wordt.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:52 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dit zou toch genoeg bewijs moeten zijn?
http://www.mangareader.net/k-on/53
net 17 miljoen is toch niet veel voor een film, lijkt mij?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:56 schreef De_Dakgoot het volgende:
Als je alleen al met een film zoveel omzet maakt dan zou het eigenlijk wel logisch zijn om door te gaan.
¥1,639,685,078 en dit is alleen van de bioscopen
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:01 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Yui heeft ook al een Azunyan op de universiteit...
Op mangareader staat de doujinshi en echte manga door elkaar heen, en niet eens op de goede volgordequote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:39 schreef Easymodo het volgende:
Heeft iemand een K-on manga gelezen? Ik vond de anime niet zo heel boeiend, maar bij de manga kun je in ieder geval een beetje fastforwarden :3.
Ik heb de eerste 2 volumes gekocht.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:39 schreef Easymodo het volgende:
Heeft iemand een K-on manga gelezen? Ik vond de anime niet zo heel boeiend, maar bij de manga kun je in ieder geval een beetje fastforwarden :3.
Als Naruto stopt gaan die makers vast een JK Rowlingetje doen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bevestiging![]()
![]()
Dat roep ik al eeuwen. Maar ik vind het wel tof.
Meaning?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als Naruto stopt gaan die makers vast een JK Rowlingetje doen.
Toen Harry potter afgelopen was vertelde Rowling overal dat Perkamenus homo is en gevoelens had voor Harry. Ik zie ze dat bij Naruto ook wel doen.quote:
Nee dat verzin je.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toen Harry potter afgelopen was vertelde Rowling overal dat Perkamenus homo is en gevoelens had voor Harry. Ik zie ze dat bij Naruto ook wel doen.
Nohhh.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
http://towntalk.wordpress(...)amentus-uit-de-kast/
Met de voorloper van Voldiemorie nog wel.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nohhh.
Ach naja, ook niet heel boeiend eigenlijk.
Vooral dat laatste zinnetjequote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
http://towntalk.wordpress(...)amentus-uit-de-kast/
quote:Wij fantaseren liever over Harry zelf…
Pedo en homo tegelijk?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
dat Perkamenus homo is en gevoelens had voor Harry.
Sneep was gek op Hermelien ja.quote:
Harry was toch geen 3.quote:
Hermione is Taiga?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Om al dit gepotter weer relevant te maken.
Ze lijkt er wel op. Of een soort van anti Louise. In ieder geval zou ze ingesproken moeten worden door Kugimiya Rie.quote:
En Dumbledore door Wakamotoquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:34 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ze lijkt er wel op. Of een soort van anti Louise. In ieder geval zou ze ingesproken moeten worden door Kugimiya Rie.
quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:16 schreef Klipnap het volgende:
[..]![]()
Net toen ik dit nummer ophad in de auto prikten mijn ogen weer een beetje
Einzu zwei dureiquote:
Is het niet waard. Eerste episodes zijn leuk, daarna gaat het bergafwaarts.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:26 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Einzu zwei durei
Ik moet hem nog eens kijken
Mirai Nikki had beter gekund, Yuno is eigenlijk niet te overtreffen!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:50 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Yuuno blijft de koningin van de yandere's.
Ik vind het er niet echt bij passen eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:21 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Mirai Nikki had beter gekund, Yuno is eigenlijk niet te overtreffen!
Hij is echter niet zo slecht als men hier wel eens beweert. Het is alleen wel zo dat je het niet serieus moet nemen en gewoon mee moet gaan in de gekte van de serie.
Ik keek het voornamelijk voor Yuno.![]()
[ afbeelding ]
Ik heb er stiekem zelfs een tijdje over gedacht om een AMV te maken over Yuno met dit nummer:
Stiekem.
Ichi, ni, san, kome, gohan...quote:
quote:Naruto mangaka Masashi Kishimoto has been busily embarrassing Narutards with his first ever TV interview, revealing that he initially planned Naruto to be about ramen and that it is aimed at boys in middle school. Paraphrasing some of his comments, he apparently wanted to write a ramen manga but this was not accepted so he decided to write a manga about not being accepted, for schoolboys and full of ninja and so Naruto was born:
There has been a certain amount of despair amongst Naruto fans online at him being so blunt about the manga targeting 2nd year middle school boys (not that this would surprise anyone) in Japanese the phrase chuu-ni-byou (), 8th grader sickness, is actually slang for behaving in the juvenile manner expected of a knuckle-headed little 14-year-old.
MYGOD Tevens MPCHCquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
QFT
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een 'ramen manga'?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:03 schreef robin007bond het volgende:
Hahahaha.
Narutards opgelet:
http://www.sankakucomplex(...)write-a-ramen-manga/
[..]
Hij wilde het eerst dus een manga over ramen laten wordenquote:
Ja, ik dacht haast dat 'ramen manga' een term op zich zou zijnquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hij wilde het eerst dus een manga over ramen laten worden
Tja. Ik weet ook niet wat ik er bij moet voorstellen.
quote:
Fixed.quote:
Leuk maar mag ik je herinneren aan Ben-Toquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:03 schreef robin007bond het volgende:
Hahahaha.
Narutards opgelet:
http://www.sankakucomplex(...)write-a-ramen-manga/
[..]
Mwah, Ben-To ging meer over de uitverkoopjesquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:48 schreef wdn het volgende:
[..]
Leuk maar mag ik je herinneren aan Ben-To
Het KAN dus wel he een manga over ramen
Dikke bluf zodat hij niet gelyncht zou worden, maar nu gaat hij het wel proberen waar te maken.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:59 schreef robin007bond het volgende:
Sword Art Online 2 was vet, alleen deed hij op het laatst wel een beetje misplaatst stoer.
Oh, en het is wel erg shonen, maar op een leuke manier.
QFT,quote:
de live action? die was echt beroerd..quote:
ja er is niks aan, en dat stukje over disney slaat natuurlijk kant nog wal (gezien hoeveel (soorten) films disney produceert en uitgeeft)quote:
My taste your taste. All over againquote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Is het niet waard. Eerste episodes zijn leuk, daarna gaat het bergafwaarts.
Oh, en Yuki is nog pussier dan Shinji, alleen heeft hij er geen legitieme redenen voor.
Aldus Crunchyroll.quote:At the end of the last episode of The Future Diary (Mirai Nikki) TV series, which aired earlier today, it was announced that a new project is in the works with a screen that read "Next Project begins." No other details were given, but it had been previously announced that there would be a major announcement at the "Mirai Nikki The Live World" concert on July 29th. The announcement for the concert also said that video for a new, 3rd, opening and ending theme would be revealed there.
Ik doelde meer op het kinderlijke dat de film uitstraalt. Acteerwerk a la Zack and Cody en de overall sfeer is gewoon om te janken.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:12 schreef mschol het volgende:
[..]
de live action? die was echt beroerd..
[..]
ja er is niks aan, en dat stukje over disney slaat natuurlijk kant nog wal (gezien hoeveel (soorten) films disney produceert en uitgeeft)
Je moet toch iets met je airmiles die binnenkort vervallenquote:
Niet de film maar van episode 13 dat ze naar summer festival gaanquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:40 schreef wdn het volgende:
[..]
Je moet toch iets met je airmiles die binnenkort vervallen
Die trip was ook met airmiles gefinancierd daarom kon ze maar 1 dag naar Londenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:42 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Niet de film maar van episode 13 dat ze naar summer festival gaan
Wauw, dommer dan Dragonball Evolution.quote:
Is dat wel mogelijk?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wauw, dommer dan Dragonball Evolution.
Dragonball Evolution, is op zichzelf, een leuke film. Dit had op zichzelf een leuke film kunnen zijn.quote:
Toen ze in een van de eerste episodes door die hoepel sprong was ze opeens mijn favoriete personage.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:07 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Sawako is altijd een stevige "" waard.
Je zegt altijd tegen me: niet haten op Sawachan.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:56 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Toen ze in een van de eerste episodes door die hoepel sprong was ze opeens mijn favoriete personage.
Niet haten op Sawa-chan![]()
[ afbeelding ]
http://img299.imageshack.us/img299/8027/konfinale014.gif (copy/paste deze link)quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:02 schreef De_Dakgoot het volgende:
als je denkt dat 1 yui al genoeg is
[ afbeelding ]
Japanse schooluniformenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:02 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hmmmmmmmmmmmm. Klipnap zou jij niet zoiets willen dragen?
opgeslagenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:03 schreef Klipnap het volgende:
[..]
http://img299.imageshack.us/img299/8027/konfinale014.gif (copy/paste deze link)
Stomme imageshackblokkade
Die dingen hebben ze toch niet in mijn maatquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:02 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hmmmmmmmmmmmm. Klipnap zou jij niet zoiets willen dragen?
Via mobiel kan ik geen bewegende gifs opslaan en opnieuw uploadenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:04 schreef Qunix het volgende:
Doe dan uploaden op de 1000 andere images sites... www.imgur.com
Ze hebben vast wel supesharu gaijin seifuku. En als het iets strakker zit.... ach....quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:04 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Die dingen hebben ze toch niet in mijn maatiedereen daar is 1,60 ofzo.
Alles kan, je weet alleen niet hoequote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:04 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Via mobiel kan ik geen bewegende gifs opslaan en opnieuw uploaden
Huh...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:04 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Via mobiel kan ik geen bewegende gifs opslaan en opnieuw uploaden
Kom op zeg. Je hoort toch wel een gif te kunnen opslaanquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:06 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Antwoord zal wel te maken hebben met Apple sucks balls.
Goede cosplay voor Tsunaconquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:05 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ze hebben vast wel supesharu gaijin seifuku. En als het iets strakker zit.... ach....
Ik weet hoe het komt Klipnap.quote:
Nee, Apple maakt gifs automatisch stilstaand.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik weet hoe het komt Klipnap.
Imgur converteert alle bestanden groter dan 1 MB naar .jpeg.
Zet je plaatje op imgdumper.nl en hij zal het als het goed is doen
Ik weet zeker van niet.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:12 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nee, Apple maakt gifs automatisch stilstaand.
naja, niks is onmogelijk, maar als het al zo is (wat inderdaad sterk is) moet het zeker wel te verhelpen zijn.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik weet zeker van niet.
Dat kan gewoon niet.
Waarschijnlijk kun je geen gifs bekijken in de ingebouwde image viewer, maar het kan gewoon echt niet dat ze het bestand converteren bij het opslaan. Impossible
Inderdaad. Dat face. Why we love Tsumugi.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:15 schreef De_Dakgoot het volgende:
Dit is wel 1 van de beste stukjes uit de film
[ afbeelding ]
Ik zag nog veel meer.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:15 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
Het einde waar ze het lied voor azunyan zingen.quote:
quote:Hi, I'm pretty sure animated gifs are not supported in the Photos folder on the iPhone.
Wat dacht je van dat ze in het hotel azu-nyan kwijtraken omdat 2 deuren enzo.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:16 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Het einde waar ze het lied voor azunyan zingen.
qw3lgawergaerjgoaerngquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:17 schreef Arashimashou het volgende:
[..]! Are you kidding me. Verder lezen gaat.
Wat een onzin. MAar goed.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
qw3lgawergaerjgoaerng
Dit is echt zo sneu.
Dat Apple dit voor elkaar krijgt.
Vanaf nu heb ik besloten NOOIT iets van Apple te kopen. Zo'n Macbook Air is wel mooi, maar dit soort dingen. What the...
Dit is echt gewoon de users naaien. Waarom zou je dit überhaupt doen? Ik snap Apple soms echt niet. WAAROM is het nodig om een gif te converteren naar jpeg bij het opslaan. Dit is zo retarded.
Als hun imageviewer het niet ondersteunt, laat het dan gewoon niet weergeven o.i.d. Of speel het gewoon niet geanimeerd af zoals bij de Android Gallery.
Dat is bijna precies dezelfde scene als in K-ON!! 24.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:16 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Het einde waar ze het lied voor azunyan zingen.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:23 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dat is bijna precies dezelfde scene als in K-ON!! 24.
Het coolste vond ik alle "M-mawa-tteru
![]()
" en "Can you azu-sist me with this?" stukjes
quote:The US LZW patent expired on June 20, 2003.[19] The counterpart patents in the United Kingdom, France, Germany and Italy expired on June 18, 2004, the Japanese counterpart patents expired on June 20, 2004 and the counterpart Canadian patent expired on July 7, 2004.[19] Consequently, while Unisys has further patents and patent applications relating to improvements to the LZW technique,[19] the GIF format may now be used freely[20]
Hahaha. Wtfquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:26 schreef Arashimashou het volgende:
Voor zover ik begrepen heb slaat dat ding een gif wel degelijk op als een jpg!!!
http://www.idownloadblog.com/2012/05/07/giffy/
http://www.iphoneforums.n(...)-animated-gifs-6800/
Eigenlijk weiger ik dit te geloven. Ik moet iets verkeerd gelezen hebben. Robin, wat zeg jij?
edit: Ik bedoel, als de iPhone nou een apparaat was van voor 2005 kon ik het nog enigszins begrijpen. Maar oeps... dat is het helemaal niet.
[quote=Wikipedia]The US LZW patent expired on June 20, 2003.[19] The counterpart patents in the United Kingdom, France, Germany and Italy expired on June 18, 2004, the Japanese counterpart patents expired on June 20, 2004 and the counterpart Canadian patent expired on July 7, 2004.[19] Consequently, while Unisys has further patents and patent applications relating to improvements to the LZW technique,[19] the GIF format may now be used freely[20]
Tja, het probleem lijkt te liggen aan de browser. Op zich zou de iPhone zelf er geen moeite mee moeten hebben, lijkt me. Maar goed, ik weet niet of je uberhaupt op een non-jailbreak toestel een andere browser kan zetten? Of dat zoiets uberhaupt bestaat?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hahaha. Wtf
Een $800 smartphone die niet eens een gif kan opslaan. Ik wilde het eerst niet geloven, omdat ik het zo absurd vond klinken.
Man, man, man. Dit is echt erg. Valt me nog mee dat Apple geen eigen afbeeldingsformaat gebruikt en dat aan gebruikers dwingtdoor alles te converteren.
Mijn Nokia N96 kon gifs normaal afspelen. Fuck, zelfs mijn Sony Ericsson W850i. En dan nog, laat de afbeelding wel gewoon opslaan in plaats van te converteren.
Alles moet via Safari.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:35 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Tja, het probleem lijkt te liggen aan de browser. Op zich zou de iPhone zelf er geen moeite mee moeten hebben, lijkt me. Maar goed, ik weet niet of je uberhaupt op een non-jailbreak toestel een andere browser kan zetten? Of dat zoiets uberhaupt bestaat?
Okequote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:37 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Alles moet via Safari.
Alle andere browsers gebruiken Safari's engine.
Dus nee het kan niet.
Je hebt Opera voor de iPhone.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:35 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Tja, het probleem lijkt te liggen aan de browser. Op zich zou de iPhone zelf er geen moeite mee moeten hebben, lijkt me. Maar goed, ik weet niet of je uberhaupt op een non-jailbreak toestel een andere browser kan zetten? Of dat zoiets uberhaupt bestaat?
Wtfquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:40 schreef AnimeFan het volgende:
Dolphin gebruikt ook Safari's engine
Opera Mini is alleen voor iOS. Opera Mobile (de uitgebreide) niet
Een iPhone aanschaffenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wtf
Oh man. Zelfs Symbian kon Opera Mobile gebruiken.
Ik zit hier echt met verbazing naar te kijken. Jammer is dat je zulke dingen vaak pas na aanschaf komt te weten.
Eens.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:45 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Een iPhone aanschaffen
Sorry Napke
Oké, vanaf dit stukje heb ik het topic niet meer gelezen uit angst voor spoilers!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:15 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
dubbel gevoel hiero: ik wil em graag zien.. maar weet dan ook dat vermoedelijk afgelopen is..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:57 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Oké, vanaf dit stukje heb ik het topic niet meer gelezen uit angst voor spoilers!
Zondagavond ga ik m pas kijken.
Tja, dat is waarschijnlijk wel zo. Hoewel ik hier en daar af en toe wel gefluisterd hoor worden dat er een derde seizoen mogelijk is.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:58 schreef mschol het volgende:
[..]
dubbel gevoel hiero: ik wil em graag zien.. maar weet dan ook dat vermoedelijk afgelopen is..(zo'n voorgevoel heb ik erbij)
De K-ON! manga is volgens mij al gestopt.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:00 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Tja, dat is waarschijnlijk wel zo. Hoewel ik hier en daar af en toe wel gefluisterd hoor worden dat er een derde seizoen mogelijk is.
Ik geloof dat Kakifly wel gestopt is of gaat stoppen met de manga maar dat er genoeg is dus voor een derde seizoen. Geen van deze informatie is 100% bevestigd voor/door mij though.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die laatste vond ik het schokkendste uit de film.
Als je de meisjes schattig vindt, dan moet je kijken.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:07 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Wat is er zo leuk aan K-ON? Als ik naar de gifjes kijk, ziet het er niet zo leuk uit... Ik zit te twijfelen of ik het moet kijken
Oh laat maar, meisjes in anime vind ik heeeeeel irritant. Tenminste als ze net zo als misamisa van death note zijn. En ik haak heel snel afquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als je de meisjes schattig vindt, dan moet je kijken.
Zo niet, dan valt er weinig te beleven. Geen verhaal o.i.d.
K-ON is moe. Moe is K-ON.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:07 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Wat is er zo leuk aan K-ON? Als ik naar de gifjes kijk, ziet het er niet zo leuk uit... Ik zit te twijfelen of ik het moet kijken
Niet ieder meisje is zoals MisaMisa hequote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:08 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
Oh laat maar, meisjes in anime vind ik heeeeeel irritant. Tenminste als ze net zo als misamisa van death note zijn. En ik haak heel snel af
Ja i know, oke ik zal het wel proberen...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niet ieder meisje is zoals MisaMisa he
Maar goed. Je doet er denk ik beter aan deze te skippen als het niet je ding is. Stiekem heeft het ook wel zijn charme.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:03 schreef Klipnap het volgende:
[..]Die laatste gifSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die laatste vond ik het schokkendste uit de film.Kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkgghquote:
Ik ben moequote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:08 schreef Klipnap het volgende:
[..]
K-ON is moe. Moe is K-ON.
Kun je pure innocent moe niet waarderen, dan kun je K-ON niet waarderen.
Probeer een paar afleveringen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je goed had opgelet kwamen er kleine flitsjes van in de film. Deze persoon heeft ze samengevoegd en laat de echte werkelijkheid zien van wat er zich afspeelde in Londen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was ook te mooi om waar te zijn.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:16 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Ik ben moeMoe moe kyun~!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:16 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Als je goed had opgelet kwamen er kleine flitsjes van in de film. Deze persoon heeft ze samengevoegd en laat de echte werkelijkheid zien van wat er zich afspeelde in Londen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was ook te mooi om waar te zijn.![]()
Mensen gaan complotten verzinnen om het gebrek aan plot in hun hersenen te compenseren.quote:
Maar... maar mijn Roland kleed ik elke avond aanquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:23 schreef robin007bond het volgende:
Trouwens. Een tip aan de meisjes.
Neem geen trekjes over van moe meisjes in anime. In het echt zijn die dingen vaak zo retarded als het maar kan om te zien
Gr gr
Dat is oke. Dat is gewoon algemene gestoordheid.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:28 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Maar... maar mijn Roland kleed ik elke avond aan
Ah.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:28 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Maar... maar mijn Roland kleed ik elke avond aan
Niets. Ik ben saai daarin.quote:
SPOILER: Niet anime gerelateerdOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:35 schreef Arashimashou het volgende:
9gagSPOILER: Niet anime gerelateerdOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
Mijn lenzendoosje heet Marie-Louisequote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niets. Ik ben saai daarin.
Sowieso mensen die een bijnaampje gaan geven aan objecten. Autism to the max.![]()
Mannen die hun lul een naam geven.![]()
Sarcasme niet doorhebbenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:42 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Jij...
Kom op, zelfs ik geef niet echt namen aan voorwerpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het schijnt dat autisten vaak moeilijk sarcasme kunnen herkennen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:43 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Oh, dus je meende het niet?
Oke, goed.
Zo is hetquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het schijnt dat autisten vaak moeilijk sarcasme kunnen herkennen.![]()
Sowieso is dat een stuk moeilijkerbop internet. Voor ieder mens wel.
Mwah, ik ken Klipnap langer van vandaag. Die meent dat soort dingen niet.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:50 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Zo is het
Bovendien had het best gekund... toch?
Mijn wekker heet Klootzak want hij maakt me steeds wakker.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:10 schreef Qunix het volgende:
Mijn mac heet Nelleke en mijn iPhone heet Truus. Zo zijn er ook andere apparaten met namen Bep, Clara, Kiki, Trees en Pien.
Inderdaad. Je kan blijkbaar ook géén leven hebben.quote:
Ja goed, maar dat is ook nodigquote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:08 schreef Repelsteeltju het volgende:
Mijn computer heeft een naam --MAXI-REPEL-- maar alleen omdat hij daar om vroeg.
Mijn wekker heet Nintento DS.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:11 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Mijn wekker heet Klootzak want hij maakt me steeds wakker.
Al 5,5 jaar JMW5-CP2quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:23 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ik moet mijn computer ook een naam geven
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:28 schreef De_Dakgoot het volgende:
Eigenlijk heb ik altijd dezelfde pc naam :p
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:21 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Tenchi Muyo!! stamboom is echt een mind fuck!!![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat is dit toch met die k-on zooi de laatste tijd
Ook wazig,zeker met tijdreizen!!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:26 schreef Klipnap het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gr gr
[..]
[ afbeelding ]
De film is een paar dagen terug vertaald door coalguys. Het houdt wel op als alle gifjes twee keer gebruikt zijn...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Kijk de K-ON film nou maar!!!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Spot alle animees.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De film is een paar dagen terug vertaald door coalguys. Het houdt wel op als alle gifjes twee keer gebruikt zijn...
Yui heeft wel bekende kleding aan.. en ik heb waarschijnlijk iets van Oh die, als ik hoor welke het is..quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
Hatsune Miku, Asuka Langley, Yoko Littner, Haruhi Suzumiya, OS-tan (Mugi, welke OS-tan weet ik niet).
Wie Yui en Azu-nyan uitbeelden weet ik niet. Wat is mijn score?
Ik weet net zoveel als jij, minus Mugiquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
Hatsune Miku, Asuka Langley, Yoko Littner, Haruhi Suzumiya, OS-tan (Mugi, welke OS-tan weet ik niet).
Wie Yui en Azu-nyan uitbeelden weet ik niet. Wat is mijn score?
Idd niet heel duur. Bedoel je Okami of Okamiden?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:35 schreef Easymodo het volgende:
Even off topic. Zojuist Okami en Muramasa: The demon blade gekocht voor de wii. Beide zo'n 16 euro, valt wel mee.
Haha, doet mij hier aan denken:quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:50 schreef Easymodo het volgende:
Okami, niet okamiden. Het zijn toch redelijk oude games, maar ook redelijk afgeprijst. Tegen de tijd dat ik al die nieuwe games koop, zijn die ook weer afgeprijst. Zo blijf ik alsmaar achter de feiten aanlopen :3.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:35 schreef Easymodo het volgende:
Even off topic. Zojuist Okami en Muramasa: The demon blade gekocht voor de wii. Beide zo'n 16 euro, valt wel mee.
Geduld. Gaat wel weer overquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:22 schreef -Strawberry- het volgende:
"DAT ZEI M'N VROUW VANNACHT OOK, BWAHAHAHA!"quote:
Ayequote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:14 schreef omelette het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Cadeautje van de postbode
Okami is ook nice
Dat probleem heb ik ook met anime. Vandaar dat ik ook niet over SOA en Kokoro connect kan meepraten.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:52 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Haha, doet mij hier aan denken:
[ afbeelding ]
Inderdaad. Ik heb geen geduld.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:28 schreef De_Dakgoot het volgende:
het gaat niet over
maar Eva 4 moet eventjes uitkomen.
Is waarschijnlijk een doujin of zo.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:17 schreef De_Dakgoot het volgende:
Op packlist staat er een zipje genaamd K-On(adult)
met 1 snelle kijk op google afbeeldingenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:29 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Hagure Yuusha no Estetica is ook niet wat ik had gehoopt dat het zou zijn
Normaal ben ik wel in to dat soort anime, beetje ecchi hier en daar, maar ik had voor deze misschien te hoge verwachtingenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:30 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
met 1 snelle kijk op google afbeeldingen!
nyaaquote:
Ik vond TT fijn.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach, er zijn zo veel alternatieven.
Ik ook.quote:
LOLquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:03 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik ook.
Vind trouwens want alleen de search is dood (was de hele site eergisteren)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |