ik was aan het zappen en zag het ook.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:20 schreef Soempie het volgende:
Ik ben Metropolis van de VPRO aan het kijken. Een man uit Pakistan belt random tel.nummers om zo de ware te vinden.
Jahoorquote:
als je niet op zaterdag gaat. Dan staat men in de rijquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
De trein is het meest praktisch, tussen twee treien door kun je net een volle doos halen
Uiteraard op een doordeweekse dagquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
als je niet op zaterdag gaat. Dan staat men in de rij
a: je bedoelt trein?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
De trein is het meest praktisch, tussen twee treien door kun je net een volle doos halen
Bijvullen mag altijdquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:56 schreef Nint het volgende:
[..]
a: je bedoelt trein?
b: een volle doos halen? Zit je nog niet vol genoeg dan?
c: je mag niet spelen op het spoor
quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:56 schreef Nint het volgende:
[..]
a: je bedoelt trein?
b: een volle doos halen? Zit je nog niet vol genoeg dan?
c: je mag niet spelen op het spoor
quote:
* Its-Jojo-4you pakt cola en popcornquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:04 schreef LadyBlack het volgende:
Hoho, geen bemoeizuchtige vriendjes hier
Zijn lenzen zijn niet eens goed genoeg om een woordenboek te vindenquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[ afbeelding ]
LB, in Den Bosch zeggen ze dat je de Bosche Bollen van Jan de Groot moet hebben. In Groningen zou ik Jan niet aanraden
Misschien heeft Grunninger Jan ook wel heerlijke bollen...quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[ afbeelding ]
LB, in Den Bosch zeggen ze dat je de Bosche Bollen van Jan de Groot moet hebben. In Groningen zou ik Jan niet aanraden
Nee inderdaadquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[ afbeelding ]
Of bolle Jan heeft heerlijke Groningers!quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien heeft Grunninger Jan ook wel heerlijke bollen...
De mijne speelt bulldozer in zijn etensbakquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:08 schreef LadyBlack het volgende:
Jemig, de kat ligt echt keihard te snurken hier
Bolle Jan is helaas overleden...quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Of bolle Jan heeft heerlijke Groningers!
Hoe moet ik dat voor me zien??quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
De mijne speelt bulldozer in zijn etensbak
Bek wijd open en zoveel mogelijk brokken ineens naar binnen werken...quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat voor me zien??Eten met veel lawaai?
quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Bek wijd open en zoveel mogelijk brokken ineens naar binnen werken...
Paupers zijn universeelquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:37 schreef LadyBlack het volgende:
OMG![]()
Als je had gezegd dat het Amerikanen waren had ik het ook geloofd
Even een pica voor de pics roepers:quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:40 schreef LadyBlack het volgende:
Ja die foto van die polonaise..... dan denk je dat het voorste meisje erg is, en dan zie je die oma 2 achter haar![]()
Uhuhquote:
Het is vast precies hun bedoelingquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
UhuhIk snap ook nooit dat die meiden dan zo hoogblond zijn, dat contrast is toch juist extra lelijk?
Ja dat soort programma's vind ik heerlijkquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het is vast precies hun bedoeling![]()
Keek je wel eens Dames in de Dop? Die Jenna wilde ook echt zo goor bruin zijn. En Barbie uit Oh oh Cherso natuurlijk ook.. brrrr
Same here...quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat soort programma's vind ik heerlijkDie meiden staan zo ontzettend ver van mij af, maar moet er altijd wel erg om lachen
fuck yeah 220 euro gepintquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:35 schreef MaJo het volgende:
Whehehe deze site
http://loldutchpeople.tumblr.com/
quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:45 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
fuck yeah 220 euro gepint
[ afbeelding ]
Dat zijn bijna 1000 blikjes merkloze energydrink bij de supermarkt joenguh !
Tfoe wallah dat is pas veel doekoesj joh!quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:45 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
fuck yeah 220 euro gepint
[ afbeelding ]
Dat zijn bijna 1000 blikjes merkloze energydrink bij de supermarkt joenguh !
Ik twijfel serieusquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:46 schreef MaJo het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch niet serieus een vrouw?![]()
Het enige wat me doet twijfelen is dat hij/zij een BH lijkt te dragen maar verderquote:
Saffie doen?quote:
Wow dat zou wel heel bijzonder zijn jaquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:53 schreef LadyBlack het volgende:
Ik realiseerde me net dat als dit goed blijft gaan, dat ik dan dus zwanger ben als ik mn vader zie, in november in Canada (de laatste keer was 10 jaar geleden!)
Wat een timing
Tuurlijk!quote:
Nee dusquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wow dat zou wel heel bijzonder zijn jaEn we gaan er gewoon vanuit dat het goed gaat toch?
Wist helemaal niet dat je vader in Canada woonde, heb je wel veel contact met hem?
De oudste welquote:
Wist ook niet dat je halfzusjes hebtquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee dus
Vroeger wel regelmatig, maar we zijn allebei niet zo'n ster in mailen, dus toen hij naar Canada verhuisde en daar kinderen kreeg is het aardig verwaterd.
Maar zo tof, ik heb daar dus 2 halfzusjes, dus die krijgen dan gewoon een neefje of nichtje
Check 'My gypsy wedding'...quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat soort programma's vind ik heerlijkDie meiden staan zo ontzettend ver van mij af, maar moet er altijd wel erg om lachen
Dat soort rijdt gemeentehuizen binnen...quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ohja dat heb ik ook wel eens gezien....
Wat een drama
Ja dat lijkt me ook wel watquote:
Da's 10 x Barbie in het kwadraat ...quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me ook wel wat
Wij hebben helaas geen TLC, anders zou ik dat de hele dag kijken denk ik
Ik zit in een hotel.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Al weer thuis?
Wat heeft NL gedaan?
Was te gaar om het live te bekijken...
Echt iets voor mijquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's 10 x Barbie in het kwadraat ...
Ohja barbie had ook dr eigen show he? Inclusief huwelijk en zwangerschap? Dat heb ik niet gekekenquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's 10 x Barbie in het kwadraat ...
Hotel?quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zit in een hotel.
1-0 verloren van USA. Maar een erg mooie pot.
WTF?quote:
Ja, scheelt me per keer 80 minuten reizen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hotel?
Hmmm, geen finaleplek dus...
Dat was een grapje vriendquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
WTF?
Ik geloof niet dat ik je nog wil kennen.
Dequote:
Wel grappig.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja daarom vond ik het juist zo hilarischzwembroek én zwemband
Dequote:
Dat dusquote:
Die staat er vaker achter guilty pleasures. Dus dat was voor mij geen reden om aan te nemen dat het een grap wasquote:
Ik dacht dat dat wel vrij duidelijk wasquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die staat er vaker achter guilty pleasures. Dus dat was voor mij geen reden om aan te nemen dat het een grap was
Slaap lekker.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:24 schreef LadyBlack het volgende:
Goed, bedtijd!
Hopen dat ik niet zoveel wakker word als vannachtHeb de buienradar gecheckt en volgens mij gaat het iig niet zoveel regenen
Ik krijg er de chills van. Als man zijnde.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:39 schreef Whiteguy het volgende:
Krijgen de dames hier ook spontaan jeuk van de chilly-gel reclames?
alleen de naam van het product al![]()
Said it before, will say it again: Het klinkt als chili en dat stop ik daar echt niet!quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:39 schreef Whiteguy het volgende:
Krijgen de dames hier ook spontaan jeuk van de chilly-gel reclames?
alleen de naam van het product al![]()
Ik heb vast iets gemist, ik snap 3. niet.quote:
Er is een gezegd: "When life gives you lemons...make lemonade"quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb vast iets gemist, ik snap 3. niet.
Dat laatste ben ik mee eens. Dit is zóóó iets waar je niet mee moet gaan aankutten en denken dat rust houden wel helpt. Beter 3x keer teveel bellen dan 1x te weinig.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb vast iets gemist, ik snap 3. niet.
PS, ik heb nog nooit een borstoperatie gezien en al helemaal niet hoe het er naderhand uit zou moeten zien. Operatiewonden uiteraard wel, maar bijvoorbeeld niet of asymmetrie nog wegtrekt.
Hebben ze je niet verteld hoe het verloop is? Zwelling, blauwe plekken, wanneer je aan de bel moet trekken etc.? En als je het echt niet vertrouwt kun je beter bellen.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik mee eens. Dit is zóóó iets waar je niet mee moet gaan aankutten en denken dat rust houden wel helpt. Beter 3x keer teveel bellen dan 1x te weinig.
Doordeweeks ook vaak, hoorquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
als je niet op zaterdag gaat. Dan staat men in de rij
Oh ja, dat ken ik wel. Er ging gewoon geen belletje.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:22 schreef Nembrionic het volgende:
Er is een gezegd: "When life gives you lemons...make lemonade"
Oftewel, je moet er maar het beste van maken.
Maar ze zijn snel. Heel veel zit al in dozen verpakt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |