ik was aan het zappen en zag het ook.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:20 schreef Soempie het volgende:
Ik ben Metropolis van de VPRO aan het kijken. Een man uit Pakistan belt random tel.nummers om zo de ware te vinden.
Jahoorquote:
als je niet op zaterdag gaat. Dan staat men in de rijquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
De trein is het meest praktisch, tussen twee treien door kun je net een volle doos halen
Uiteraard op een doordeweekse dagquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
als je niet op zaterdag gaat. Dan staat men in de rij
a: je bedoelt trein?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
De trein is het meest praktisch, tussen twee treien door kun je net een volle doos halen
Bijvullen mag altijdquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:56 schreef Nint het volgende:
[..]
a: je bedoelt trein?
b: een volle doos halen? Zit je nog niet vol genoeg dan?
c: je mag niet spelen op het spoor
quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:56 schreef Nint het volgende:
[..]
a: je bedoelt trein?
b: een volle doos halen? Zit je nog niet vol genoeg dan?
c: je mag niet spelen op het spoor
quote:
* Its-Jojo-4you pakt cola en popcornquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:04 schreef LadyBlack het volgende:
Hoho, geen bemoeizuchtige vriendjes hier
Zijn lenzen zijn niet eens goed genoeg om een woordenboek te vindenquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[ afbeelding ]
LB, in Den Bosch zeggen ze dat je de Bosche Bollen van Jan de Groot moet hebben. In Groningen zou ik Jan niet aanraden
Misschien heeft Grunninger Jan ook wel heerlijke bollen...quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[ afbeelding ]
LB, in Den Bosch zeggen ze dat je de Bosche Bollen van Jan de Groot moet hebben. In Groningen zou ik Jan niet aanraden
Nee inderdaadquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[ afbeelding ]
Of bolle Jan heeft heerlijke Groningers!quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien heeft Grunninger Jan ook wel heerlijke bollen...
De mijne speelt bulldozer in zijn etensbakquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:08 schreef LadyBlack het volgende:
Jemig, de kat ligt echt keihard te snurken hier
Bolle Jan is helaas overleden...quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Of bolle Jan heeft heerlijke Groningers!
Hoe moet ik dat voor me zien??quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
De mijne speelt bulldozer in zijn etensbak
Bek wijd open en zoveel mogelijk brokken ineens naar binnen werken...quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat voor me zien??Eten met veel lawaai?
quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Bek wijd open en zoveel mogelijk brokken ineens naar binnen werken...
Paupers zijn universeelquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:37 schreef LadyBlack het volgende:
OMG![]()
Als je had gezegd dat het Amerikanen waren had ik het ook geloofd
Even een pica voor de pics roepers:quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:40 schreef LadyBlack het volgende:
Ja die foto van die polonaise..... dan denk je dat het voorste meisje erg is, en dan zie je die oma 2 achter haar![]()
Uhuhquote:
Het is vast precies hun bedoelingquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
UhuhIk snap ook nooit dat die meiden dan zo hoogblond zijn, dat contrast is toch juist extra lelijk?
Ja dat soort programma's vind ik heerlijkquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het is vast precies hun bedoeling![]()
Keek je wel eens Dames in de Dop? Die Jenna wilde ook echt zo goor bruin zijn. En Barbie uit Oh oh Cherso natuurlijk ook.. brrrr
Same here...quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat soort programma's vind ik heerlijkDie meiden staan zo ontzettend ver van mij af, maar moet er altijd wel erg om lachen
fuck yeah 220 euro gepintquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:35 schreef MaJo het volgende:
Whehehe deze site
http://loldutchpeople.tumblr.com/
quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:45 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
fuck yeah 220 euro gepint
[ afbeelding ]
Dat zijn bijna 1000 blikjes merkloze energydrink bij de supermarkt joenguh !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |