Als jij met mij mee hoopt, dan hoop ik met jou mee, en voor we het weten zit die wc-pot tot de rand vol.quote:
quote:
Okequote:Op zondag 22 juli 2012 16:33 schreef Fok-it het volgende:
Paderborn is ook wel een tegenstander van formaat jongens. Niks aan de hand![]()
![]()
Twente-falers
Stoer manquote:Op zondag 22 juli 2012 16:33 schreef Fok-it het volgende:
Paderborn is ook wel een tegenstander van formaat jongens. Niks aan de hand![]()
![]()
Twente-falers
Hebben ze verloren?quote:Op zondag 22 juli 2012 18:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waarom komen al die Ajacieden en Feyenoorders hier altijd triest doen als Twente heeft verloren?
Doe mij eens een eerlijke lijst van Tukkers die gaan zitten kutten in hún topics, dan zie ik of het terecht is.
Piep piep.quote:Op zondag 22 juli 2012 18:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waarom komen al die Ajacieden en Feyenoorders hier altijd triest doen als Twente heeft verloren?
Doe mij eens een eerlijke lijst van Tukkers die gaan zitten kutten in hún topics, dan zie ik of het terecht is.
Oh wat leuk twente heeft verloren[/trollmodus]quote:Op zondag 22 juli 2012 18:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
van wie heeft Twente dan verloren? Heb helemaal niks gehoord van een toernooi waarin ze meedoen.quote:Op zondag 22 juli 2012 18:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gelukkig wel het B-elftal, maar dan hoor je ze nog op te rollenquote:Op zondag 22 juli 2012 18:41 schreef Adames het volgende:
Oh Paderborn blijkbaar, dat is wel erg triest.
En jij bent nog wel het ergst van allemaal. Heb jij hier überhaupt weleens gepost zonder te trollen op Twente?quote:
Jaquote:Op zondag 22 juli 2012 19:15 schreef tompsv18 het volgende:
Zijn er tegenwoordig ook al vrouwen in de clubtopics
quote:Op zondag 22 juli 2012 19:17 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zie het ja. Het moet niet gekker worden.
Welkom in de 21ste eeuwquote:Op zondag 22 juli 2012 19:15 schreef tompsv18 het volgende:
Zijn er tegenwoordig ook al vrouwen in de clubtopics
Ga jij weer eens terug naar de keuken.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:01 schreef Mama_Mia het volgende:
Het enige wat nog triester is dan het verlies van Twente vandaag is sommige reacties hier
Maar mijn combimagnetron staat niet in de fikquote:Op zondag 22 juli 2012 20:20 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ga jij weer eens terug naar de keuken.
idd , die kan er echt niks vanquote:Op zondag 22 juli 2012 20:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Schop die engelse clown er nou gewoon uit.
quote:Steve McClaren: ‘Resultaat irrelevant’
FC Twente-trainer Steve McClaren heeft geen boodschap aan het slechte resultaat in de oefenwedstrijd van FC Twente tegen SC Paderborn 07 uit de Tweede Bundesliga. ,,De uitslag is irrelevant. We voetbalden met een compleet ander team dan afgelopen donderdag. Het is een goede oefenwedstrijd geweest tegen een lastige tegenstander. Ik heb weer enkele jonge spelers aan het werk kunnen zien”, aldus de Engelsman.
FC Twente werkt tussen de talrijke Europese verplichtingen door vriendschappelijke duels af om de eerste keus en reserves conditioneel op hetzelfde peil te houden.
De eerste ‘echte’ opstelling tegen FC Inter Turku na de niemendalletjes tegen UE Santa Coloma zorgde voor de nodige teleurgestelde gezichten. Zo kreeg vaste waarde Wout Brama een zeldzame reserverol toebedeeld. ,,Daar was ik zeker verbaasd over, omdat ik normaal eigenlijk altijd speel. Maar elke voetballer kan hiermee te maken krijgen”, reageerde Brama na de wedstrijd tegen de Finnen.
Tim Breukers
Tegelijkertijd beseffen de FC Twente-spelers, dat McClaren nog volop aan het experimenteren is. De Engelsman heeft bijvoorbeeld drie rechtsbacks in zijn selectie, maar in de basisopstelling tegen FC Inter Turku stond Rasmus Bengtsson op die positie en niet Roberto Rosales, Tim Cornelisse of Tim Breukers.
Die laatste - overgekomen van Heracles Almelo - ontbrak zelfs totaal in de wedstrijdselectie. ,,De trainer heeft er met me over gesproken en me aangegeven, dat ik er pas net ben en dat ik meer tijd nodig heb. Ik wil er zo snel mogelijk staan, maar het is wel zo dat ik moet wennen. Het niveau ligt een stuk hoger als je het hebt over de balsnelheid en de aannames. Het is voor mij nu zaak om snel aan te haken op dat niveau.”
quote:Bjelland mee naar Finland
Andreas Bjelland heeft in zijn tweede week in Enschede een uur meegespeeld in de oefenwedstrijd van FC Twente tegen SC Paderborn 07 (0-1 nederlaag). FC Twente-trainer Steve McClaren probeert de Deense international de achterstand die hij heeft opgelopen door zijn late entree snel in te laten halen.
,,Het is belangrijk voor hem, dat hij snel fit wordt en daarvoor heeft hij wedstrijden nodig. Ik neem hem ook mee naar Finland. Hij maakt tegen FC Inter Turku deel uit van de selectie”, aldus McClaren.
Bjelland beseft dat er werk aan de winkel is. ,,Ik kom terug van het EK, terwijl de andere jongens al scherp waren. Nu moet ik scherp worden en zoveel mogelijk minuten maken. Dit is voor mij een belangrijke fase om het team beter te leren kennen.”
Felipe Gutierrez
Ook de Chileense versterking Felipe Gutierrez, die zaterdag is aangekomen en gisteren het eerste conditionele werk verrichtte, moet een achterstand zien weg te werken. ,,Ik heb nog geen enkel idee waar hij staat, zowel fysiek niet als qua voetbal niet”, aldus McClaren.
Ik heb hetzelfde, prima gast, misschien goede veldtrainer...maar op de 1 of andere manier heb ik sterk mijn twijfels over zijn tactisch inzicht, nog niet hebbende over het feit dat je eigenlijk gewoon geen mooi voetbal meer ziet...quote:Op maandag 23 juli 2012 11:04 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik kan McClaren in ieder geval totaal niet serieus nemen, onder hem komt het niet goed.
Joopie zit nu in het vliegtuig naar Milaan.quote:Op maandag 23 juli 2012 11:08 schreef Caland het volgende:
Terwijl als je een goede spits aantrekt je wel een selectie hebt waar heel veel voetbal in kán zitten. Met zo'n clichébrakende Engelsman zal er echter nooit het optimale uitgehaald worden. Opvallend stil rondom Castaignos, nog nieuwe ontwikkelingen?
Gaat hij daar ook de wijken in?quote:Op maandag 23 juli 2012 11:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Joopie zit nu in het vliegtuig naar Milaan.
Met spelers als Rosales, Brama, Wisgerhof en Verhoek wordt je niet bepaald met twee vingers in de neus kampioenquote:Op maandag 23 juli 2012 11:11 schreef Q. het volgende:
Zo'n goeie selectie en dan zo'n clown aan het roer. Met elke willekeurige andere trainer zouden we met twee vingers in de neus kampioen worden.
Rosales gaat toch voor 10 miljoen naar Real?quote:Op maandag 23 juli 2012 11:13 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Met spelers als Rosales, Brama, Wisgerhof en Verhoek wordt je niet bepaald met twee vingers in de neus kampioen
Wisgerhof naar Barcaquote:Op maandag 23 juli 2012 11:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Rosales gaat toch voor 10 miljoen naar Real?
Niet op EL toch?quote:Op maandag 23 juli 2012 11:39 schreef Dos37 het volgende:
Hopelijk komt de wedstrijd donderdag nog wel ergens op TV.
Nog niet inderdaad. Kan misschien nog komen al zenden ze Vitesse - Lokomotiv Plovdiv al uit.quote:
Guardiolaquote:Op maandag 23 juli 2012 12:01 schreef d1ce het volgende:
Wie zien jullie het liefst als opvolger van McClaren dan?
[sarcasmemodus aan] Guardiolo is op zoek naar een uitdaging, met zo'n brede en sterke selectie als wat wij hebben is er natuurlijk geen uitdaging meer...je weet van te voren wel wat het gaat worden...[sarcasmemodus uit]quote:
Nee!quote:Op maandag 23 juli 2012 12:38 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Laten we eerst dit jaar maar afwachten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |