Ik hoop met je mee...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:54 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Steve zal het gewoon moeten laten zien, en ik heb er vertrouwen in dat dat hem lukt.
Als jij met mij mee hoopt, dan hoop ik met jou mee, en voor we het weten zit die wc-pot tot de rand vol.quote:
quote:
Okequote:Op zondag 22 juli 2012 16:33 schreef Fok-it het volgende:
Paderborn is ook wel een tegenstander van formaat jongens. Niks aan de hand![]()
![]()
Twente-falers
Stoer manquote:Op zondag 22 juli 2012 16:33 schreef Fok-it het volgende:
Paderborn is ook wel een tegenstander van formaat jongens. Niks aan de hand![]()
![]()
Twente-falers
Hebben ze verloren?quote:Op zondag 22 juli 2012 18:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waarom komen al die Ajacieden en Feyenoorders hier altijd triest doen als Twente heeft verloren?
Doe mij eens een eerlijke lijst van Tukkers die gaan zitten kutten in hún topics, dan zie ik of het terecht is.
Piep piep.quote:Op zondag 22 juli 2012 18:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waarom komen al die Ajacieden en Feyenoorders hier altijd triest doen als Twente heeft verloren?
Doe mij eens een eerlijke lijst van Tukkers die gaan zitten kutten in hún topics, dan zie ik of het terecht is.
Oh wat leuk twente heeft verloren[/trollmodus]quote:Op zondag 22 juli 2012 18:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
van wie heeft Twente dan verloren? Heb helemaal niks gehoord van een toernooi waarin ze meedoen.quote:Op zondag 22 juli 2012 18:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gelukkig wel het B-elftal, maar dan hoor je ze nog op te rollenquote:Op zondag 22 juli 2012 18:41 schreef Adames het volgende:
Oh Paderborn blijkbaar, dat is wel erg triest.
En jij bent nog wel het ergst van allemaal. Heb jij hier überhaupt weleens gepost zonder te trollen op Twente?quote:
Jaquote:Op zondag 22 juli 2012 19:15 schreef tompsv18 het volgende:
Zijn er tegenwoordig ook al vrouwen in de clubtopics
quote:Op zondag 22 juli 2012 19:17 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zie het ja. Het moet niet gekker worden.
Welkom in de 21ste eeuwquote:Op zondag 22 juli 2012 19:15 schreef tompsv18 het volgende:
Zijn er tegenwoordig ook al vrouwen in de clubtopics
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |