Guardiolaquote:Op maandag 23 juli 2012 12:01 schreef d1ce het volgende:
Wie zien jullie het liefst als opvolger van McClaren dan?
[sarcasmemodus aan] Guardiolo is op zoek naar een uitdaging, met zo'n brede en sterke selectie als wat wij hebben is er natuurlijk geen uitdaging meer...je weet van te voren wel wat het gaat worden...[sarcasmemodus uit]quote:
Nee!quote:Op maandag 23 juli 2012 12:38 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Laten we eerst dit jaar maar afwachten...
Maar ja voor je het weet is het seizoen dan al weer verloren, maar goed we zullen zien idd.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:38 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Laten we eerst dit jaar maar afwachten...
Ajoh, waarom niet? De trainer is nog aan het uitproberen en rouleert nog veel. Straks is er een vaste basis dat elkaar prima begrijpt en de nodige creativiteit heeft. Nu nog een fatsoenlijke spits erbij om die houthakker scherp te houden en dan is het zo goed als voor elkaar.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:39 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Maar ja voor je het weet is het seizoen dan al weer verloren, maar goed we zullen zien idd.
Kan me op dit moment niet voorstellen dat er over enkele weken een sprankelend Fc Twente op het veld staat onder deze trainer.
Ik hoop dat 'ie met een frisse en gretige selectie start. Als het weer dit laffe kut cleansheetvoetbal wordt mag 'ie van mij opsodemieteren.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:30 schreef Daywalk3r het volgende:
Of Steve doet t gelijk goed, of hij ligt er in de winter uit.
ik ga voorlopig nog van het eerste uitquote:Op maandag 23 juli 2012 18:30 schreef Daywalk3r het volgende:
Of Steve doet t gelijk goed, of hij ligt er in de winter uit.
quote:Trainverbod voor Bulykin
De nieuwe FC Twente-spits Dmitriy Bulykin moet nog even geduld hebben, voordat hij echt aan de slag kan. Omdat zijn werkvergunning is verlopen, zit de Rus in de wachtkamer bij de autoriteiten.
Zolang de nieuwe aanvraag niet is behandeld, mag Bulykin geen werk verrichten voor FC Twente en daar valt ook trainen in clubverband onder. De spits ziet zich daarom genoodzaakt tot die tijd individueel te trainen. Wel heeft hij gisteren fitheidstesten ondergaan. FC Twente overweegt ook incidenteel over de grens in Duitsland te gaan trainen, omdat het Bulykin dan wel is toegestaan om op het veld te staan.
Hoe lang de procedure voor een nieuwe werkvergunning in beslag neemt, is onduidelijk, maar in het algemeen zijn dit tijdrovende procedures. De Chileense aanwinst Felipe Gutierrez was er ruim drie weken zoet mee. Het scheelt wel dat Bulykin al twee seizoenen in Nederland actief is geweest. In een vergelijkbare situatie bij Ajax verliep de procedure soepel.
Met het oog op de voorrondes voor de Europa League en de matige bezetting van de spitspositie is er FC Twente veel aan gelegen om haast te maken met Bulykin en ook Luc Castaignos, over wie vandaag onderhandelingen worden gevoerd met Inter Milaan. Aanstaande vrijdag sluit al de inschrijvingstermijn voor de derde voorronde van de Europa League.
twitter:JeroenKapteijns twitterde op dinsdag 24-07-2012 om 09:39:50FC Twente traint vandaag besloten in Duitsland, zodat Bulykin mee kan doen. In Nederland mag spits niet trainen ivm ontbreken werkvergunning reageer retweet
Gerucht gaat dat ie vanmiddag tekent.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:37 schreef Plasterk het volgende:
Ik ben benieuwd naar de vorderingen met Luc.
twitter:SempreIntercom twitterde op maandag 23-07-2012 om 12:57:25Gazzetta dello sport: Castaignos will be sold to Twente for 7 million euros and bonus reageer retweet
Ondertussen al weer 24 uur geleden en nog nergens officieel.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:28 schreef Pandorum het volgende:
twitter:SempreIntercom twitterde op maandag 23-07-2012 om 12:57:25Gazzetta dello sport: Castaignos will be sold to Twente for 7 million euros and bonus reageer retweet
quote:Twente legt 17-jarige Hölscher vast
FC Twente heeft de zeventienjarige middenvelder Tim Hölscher vastgelegd. De Duitse middenvelder speelt sinds 2008 in de FC Twente Voetbalacademie, maar tekende maandag een driejarig contract. Komend seizoen zal hij in Jong FC Twente spelen. In de afgelopen weken mocht hij als stagespeler wel meetrainen bij het eerste elftal.
Hölscher, die de jeugdopleiding van Schalke 04 verruilde voor Twente, is blij met zijn contract. "Ik speel nu vier seizoenen in de Voetbalacademie en op dit moment gaat het boven verwachting. Vorig seizoen ben ik het seizoen begonnen als speler van de B1 en aan het begin van deze zomer had ik verwacht dat ik bij Jong FC Twente zou trainen en de oefenwedstrijden zou spelen."
De jongeling trainde al met het eerste en speelde ook al in het eerste elftal van FC Twente. Hölscher had dat niet verwacht. "Dat ik mee mocht trainen met de eerste selectie en wedstrijden speelde, verraste mij echt. Net als mijn officiële debuut in de uitwedstrijd tegen Santa Coloma (tweede voorronde Europa League, red.). Ik merk dat deze periode met het eerste elftal een heel bijzondere ervaring is en waarvan ik heel veel kan leren als jonge voetballer. "
"Als straks het seizoen begonnen is zal ik mijn wedstrijden bij Jong FC Twente spelen, maar hoop ik nog een paar keer in de week met het eerste mee te trainen", aldus Hölscher. "Ik ben heel blij met dit nieuwe contract en ik wil mij de komende jaren als voetballer verder ontwikkelen bij deze club."
Afgelopen zondag verloor Twente een oefenduel tegen SC Paderborn uit de Tweede Bundesliga met 0-1. Voor Hölscher was het echter een mooi duel. "We speelden deze wedstrijd op het veld van SG Gronau en ik heb in mijn jeugd acht jaar bij die club gespeeld. Het was zondag dan ook best wel speciaal om daar met FC Twente te spelen."
FC Twente heeft veel vertrouwen in Hölscher, zo liet technisch manager Cees Lok weten. "We zijn verheugd dat Tim een nieuw contract heeft getekend bij FC Twente. In voorbereiding op het nieuwe seizoen maakt Tim als stagespeler deel uit van de eerste selectie en heeft hij zijn opwachting gemaakt en meerdere oefenwedstrijden."
"Daarnaast heeft hij op zeventienjarige leeftijd zijn Europese debuut voor FC Twente gemaakt Tim is een zeer talentvolle middenvelder die zich afgelopen jaar sterk heeft ontwikkeld en graag bij FC Twente door wil groeien. Deze kans bieden wij hem", aldus Lok.
Dan zal het wel verkeerd in de koppies van de spelers zitten. Cleansheet is niet als een stel oude bange omaatjes de bal werkeloos rondtikkenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:33 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Met cleansheetvoetbal is niets mis. Als je daarmee wint. Gaat me niet om hoe ze winnen, als ze maar winnen.
Ja dat zag ik vorige week ook weer tegen Turku. Beetje terug spelen en achterin verdelen. Winst is het belangrijkst maar het is waardeloos om te kijken. En ze speelden ook nog eens gelijk dus effectief is het niet. 2 jaar terug tegen Inter Milan speelden we gelijk en dat was door aanvallend voetbal. Daar hadden goeie ploegen echt moeite mee. Dat moet nu ook weer gebeuren. Het zit niet echt in Steves gedachte maar toch.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan zal het wel verkeerd in de koppies van de spelers zitten. Cleansheet is niet als een stel oude bange omaatjes de bal werkeloos rondtikken
quote:Transfer Castaignos van Inter naar Twente nog ver weg
FC Twente verwacht niet snel tot een akkoord te komen met Internazionale over de transfer van Luc Castaignos. Dat is de conclusie na de onderhandelingen die in Milaan gevoerd werden.
Voorzitter Joop Munsterman en commissaris Aldo van der Laan spraken maandag met een delegatie van de Nerazzurri over een transfer van de negentienjarige aanvaller. Maar het gat tussen vraag en aanbod is groter dan aanvankelijk gedacht.
Eerder al werd een miljoenenbod van Queens Park Rangers geweigerd door Inter. De club heeft ook weinig haast om Castaignos te verkopen, aangezien de transferdeadline pas op 31 augustus is. FC Twente wil wél snel een nieuwe spits vastleggen, vanwege de derde voorronde van de Europa League.
De club uit Enschede moet uiterlijk 27 juli een spelerslijst bij de UEFA indienen, maar mag een dag voor de heenwedstrijd - op 1 augustus - nog één speler aan deze lijst toevoegen.
Godsakker. Laat ze aanmaken.quote:
quote:Op maandag 23 juli 2012 11:49 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nog niet inderdaad. Kan misschien nog komen al zenden ze Vitesse - Lokomotiv Plovdiv al uit.
quote:Geen tvsignaal Turku-Twente
De return van FC Twente in de tweede kwalificatieronde van de UEFA Europa League tegen Inter Turku wordt in Finland niet op TV gebracht. Hierdoor is het ook onmogelijk voor Eredivisie Live om de wedstrijd rechtstreeks op het scherm te brengen. Eredivisie Live betreurt het dat de bereidheid ontbreekt om de wedstrijd in Finland te registreren.
De uitzendrechten voor de kwalificatiefase van de UEFA Europa League rusten bij de thuisspelende clubs. Eredivisie Live heeft met alle Nederlandse deelnemers de afspraak dat het de thuiswedstrijden live op TV brengt. Voor de uitwedstrijden moeten aparte afspraken gemaakt worden met de betreffende rechtenhouders in het buitenland. Daarbij kan het voorkomen dat een wedstrijd überhaupt niet in beeld wordt gebracht, een lot dan FC Twente en hun fans nu in zowel de eerste als tweede ronde heeft getroffen.
Eredivisie Live hoopt dat de Tukkers erin slagen om kwalificatie naar de derde ronde af te dwingen zodat in ieder geval de daarop volgende thuiswedstrijd zoals vertrouwd bij de fans in de huiskamer kan worden gebracht. Uiteraard zal ook dan weer getracht worden ook de uitwedstrijd naar Nederland te halen.
Ja dat krijg je met die halve amateur tegenstanders als Inter Turku, en daar kan Twente dan thuis niet eens van winnen.quote:
Dat mag ik hopen, anders zie ik Joop Steve er nog wel uitgooienquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:17 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ja dat krijg je met die halve amateur tegenstanders als Inter Turku, en daar kan Twente dan thuis niet eens van winnen.
Maar goed, het zal in Finland wel goed komen.
Ja in dat geval moet zelfs Joop erkennen, dat het niet goed komt met Steve aan het roer.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen, anders zie ik Joop Steve er nog wel uitgooien
Uhu, Steve zal altijd een plekje in de harten van Twentefans hebben, maar je moet ook realistisch zijn: zo komen we er niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:29 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ja in dat geval moet zelfs Joop erkennen, dat het niet goed komt met Steve aan het roer.
http://voetbal.tctubantia(...)ft-terug-naar-tweedequote:Bengtsson disciplinair gestraft: terug naar tweede
woensdag, 25 juli, 2012 - 07:07
ENSCHEDE - Rasmus Bengtsson reist vandaag (woensdag) niet mee met de selectie naar Finland. Hij is gestraft en moet thuisblijven.
Bengtsson is voorlopig gestationeerd bij het tweede elftal. Waarom wil FC Twente niet zeggen. Bengtsson speelde dinsdagavond mee met de beloften tegen Veendam (2-2).
Ook doelman Sander Boschker reist niet mee naar Finland.
quote:
Het lijkt er gvd wel opquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:34 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft onsNiki
nu een rokje aan en roze strikjes in z'n sneakers?
Hoorde een bod van 8 miljoen... man, die portugezen willen alles kopen zeg...quote:
Inderdaad, laat ze eens lekker oprotten.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:39 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Hoorde een bod van 8 miljoen... man, die portugezen willen alles kopen zeg...
Mja, beetje ons elftal leegroven. Ze tyfen maar mooi een eind opquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:42 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Inderdaad, laat ze eens lekker oprotten.
Vooral dat constante gezeik in de media dat ze weer aan Twente spelers lopen te trekken terwijl morgen de topper tegen Turko op het programma staat.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, beetje ons elftal leegroven. Ze tyfen maar mooi een eind op
Geef mij die auto en ik lak zijn teennagelsquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:34 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft onsNiki
nu een rokje aan en roze strikjes in z'n sneakers?
Voor die auto wil ik ook wel een dag in een rokje door parijs lopen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:55 schreef d1ce het volgende:
[..]
Geef mij die auto en ik lak zijn teennagels
Was die lamborghini niet van Fer?quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:11 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Voor die auto wil ik ook wel een dag in een rokje door parijs lopen.
En hij heeft hier in Nederland ook nog een matzwarte Lambo staan volgens mij.
Fer heeft wel een matzwarte bakquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Was die lamborghini niet van Fer?
Volgens mij ook ja.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:33 schreef ReMcOrE het volgende:
Fer rijdt toch in een dikke matzwarte Audi?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |