Dat mag ik hopen, anders zie ik Joop Steve er nog wel uitgooienquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:17 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ja dat krijg je met die halve amateur tegenstanders als Inter Turku, en daar kan Twente dan thuis niet eens van winnen.
Maar goed, het zal in Finland wel goed komen.
Ja in dat geval moet zelfs Joop erkennen, dat het niet goed komt met Steve aan het roer.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen, anders zie ik Joop Steve er nog wel uitgooien
Uhu, Steve zal altijd een plekje in de harten van Twentefans hebben, maar je moet ook realistisch zijn: zo komen we er niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:29 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ja in dat geval moet zelfs Joop erkennen, dat het niet goed komt met Steve aan het roer.
http://voetbal.tctubantia(...)ft-terug-naar-tweedequote:Bengtsson disciplinair gestraft: terug naar tweede
woensdag, 25 juli, 2012 - 07:07
ENSCHEDE - Rasmus Bengtsson reist vandaag (woensdag) niet mee met de selectie naar Finland. Hij is gestraft en moet thuisblijven.
Bengtsson is voorlopig gestationeerd bij het tweede elftal. Waarom wil FC Twente niet zeggen. Bengtsson speelde dinsdagavond mee met de beloften tegen Veendam (2-2).
Ook doelman Sander Boschker reist niet mee naar Finland.
quote:
Het lijkt er gvd wel opquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:34 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft onsNiki
nu een rokje aan en roze strikjes in z'n sneakers?
Hoorde een bod van 8 miljoen... man, die portugezen willen alles kopen zeg...quote:
Inderdaad, laat ze eens lekker oprotten.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:39 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Hoorde een bod van 8 miljoen... man, die portugezen willen alles kopen zeg...
Mja, beetje ons elftal leegroven. Ze tyfen maar mooi een eind opquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:42 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Inderdaad, laat ze eens lekker oprotten.
Vooral dat constante gezeik in de media dat ze weer aan Twente spelers lopen te trekken terwijl morgen de topper tegen Turko op het programma staat.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, beetje ons elftal leegroven. Ze tyfen maar mooi een eind op
Geef mij die auto en ik lak zijn teennagelsquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:34 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft onsNiki
nu een rokje aan en roze strikjes in z'n sneakers?
Voor die auto wil ik ook wel een dag in een rokje door parijs lopen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:55 schreef d1ce het volgende:
[..]
Geef mij die auto en ik lak zijn teennagels
Was die lamborghini niet van Fer?quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:11 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Voor die auto wil ik ook wel een dag in een rokje door parijs lopen.
En hij heeft hier in Nederland ook nog een matzwarte Lambo staan volgens mij.
Fer heeft wel een matzwarte bakquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Was die lamborghini niet van Fer?
Volgens mij ook ja.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:33 schreef ReMcOrE het volgende:
Fer rijdt toch in een dikke matzwarte Audi?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |