SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag nieuwe topicstarter scores in de openingspost bijwerken![]()
Overzicht. Dat heb je of heb je niet imo, is niet echt trainbaar.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:30 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Wat is de belangrijkste eigenschap? Volgens mij komt hij vaak genoeg in de positie om te scoren of een pass te kunnen geven. Alleen het doen, daar ontbreekt het hem nog aan. Het moet mogelijk zijn om daaraan te werken. Zeker wanneer je nu eens geen last hebt van een naar binnen komende Lens en Toivonen, en hopelijk blijft ook Strootman wat meer naar achteren.
Ik weet niet of dat zo is. Of het wel of niet trainbaar is, en of Gini het niet zal hebben wanneer hij leert om niet overal in te rennen. Verder weet ik niet of een 10 perse van het type Litmanen moet zijn. Je kan ook een (John) De Jong zijn die gaten trekt en een bal aflegt of erin legt.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Overzicht. Dat heb je of heb je niet imo, is niet echt trainbaar.
Lens zou ik vooralsnog willen houden. Ik moet het nog zien of Matavz het gaat maken. Met Lens heb je een meer dan degelijke spits achter de hand. En om het nu al van spelers als Locadia af te laten hangen, vind ik te vroeg. Een verdediger erbij zou niet verkeerd zijn.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:29 schreef BeamofLight het volgende:
Ik voorzie nog een Toivonen, Lens verkoop en een verdediger-aankoop.
Het is bullshit om dat aan Wijnaldum op te hangen. Dan doe je net alsof het hele team afhankelijk is van Wijnaldum en alsof die kans die hij gemist heeft ook een positie was waar een ander in terecht zou komen. Dat is natuurlijk onzin. En dan heb je het niet eens over alle externe factoren die spelen, als spelers die in de weg lopen, een pass niet geven, etc. Wijnaldum maakt daar natuurlijk net zo goed deel van uit tov anderen en even goed is het onzin om een dergelijke redenatie over een andere speler te trekken.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:44 schreef BlaZ het volgende:
Xaobotnik :
Wijnaldum is ten eerste heel erg onregelmatig. De ene wedstrijd erg goed de volgende wedstrijd bakt hij er werkelijk niks van.
Consistentie is erg belangrijk in een competitie.
Daarnaast is hij absoluut niet koelbloedig en mist daarom ook enorm veel kansen. Dit zijn precies de eigenschappen van spelers waarmee je geen kampioen wordt. Speel je net een keer of twee gelijk omdat hij zijn kansen mist.
Feyenoord deed het beter toen Wijnaldum naar PSV ging.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:07 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Het is bullshit om dat aan Wijnaldum op te hangen. Dan doe je net alsof het hele team afhankelijk is van Wijnaldum en alsof die kans die hij gemist heeft ook een positie was waar een ander in terecht zou komen. Dat is natuurlijk onzin. En dan heb je het niet eens over alle externe factoren die spelen, als spelers die in de weg lopen, een pass niet geven, etc. Wijnaldum maakt daar natuurlijk net zo goed deel van uit tov anderen en even goed is het onzin om een dergelijke redenatie over een andere speler te trekken.
Het moment waarop Wijnaldum faalt zijn in de regel momenten waar hij zichzelf ook in brengt.
Verder heeft hij bij Feyenoord ook laten zien dat hij het kon, met goede cijfers. Bij een slecht draaiend Feyenoord scoorde hij in een half seizoen 10 goals (het laatste halve seizoen bij Feyenoord. Het eerste van dat laatste jaar stond hij op de rechtsbuiten positie). Als middenvelder is dat gewoon veel en erg knap. Dat zegt mij dat hij dan toch wel bepaalde scorende kwaliteiten moet hebben.
De rol van Wijnaldum had daar weinig mee te maken. Fer ging ook weg. Zijn ze zeker ook beter van geworden? En die schulden ook? Factoren van onbewezen invloed. Dat PSV Tyton aangetrokken had heeft zeker ook bijgedragen aan het succes van Feyenoord? Staat redenatie-technisch op hetzelfde niveau als de redenatie die jij nu trekt.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:08 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Feyenoord deed het beter toen Wijnaldum naar PSV ging.
dat opzich is geen argument natuurlijkquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:08 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Feyenoord deed het beter toen Wijnaldum naar PSV ging.
Wijnaldum op 10 bij Feyenoord heeft eigenlijk nooit echt gerendeerd. Ik snap er nog steeds helemaal niks van dat hij zichzelf inschat als 10. Hij was zelfs zijn plek even kwijt aan Luigi fucking Bruins. Zijn vertrek heb ik nooit echt als een gemis gezien, dat van Fer bijvoorbeeld wel.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:15 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
De rol van Wijnaldum had daar weinig mee te maken. Fer ging ook weg. Zijn ze zeker ook beter van geworden? En die schulden ook? Factoren van onbewezen invloed. Dat PSV Tyton aangetrokken had heeft zeker ook bijgedragen aan het succes van Feyenoord? Staat redenatie-technisch op hetzelfde niveau als de redenatie die jij nu trekt.
Of zou het kunnen komen door gewoon goede coaching en jonge talenten die op hun plek vielen en de tomeloze inzet van die ploeg plus het toevoegen van spelers als Guidetti en El Ahmadi?
Hij scoorde wel die goals. Dan rendeert hij toch? Als je het vergelijkt met Afellay, die kwam in een heel seizoen nooit verder dan 14. Perez kwam in de buurt met 8 in dat halve jaar bij PSV, maar had wel meer assists. Als rechtsbuiten vond ik Gini niet veel bij Feyenoord.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Wijnaldum op 10 bij Feyenoord heeft eigenlijk nooit echt gerendeerd. Ik snap er nog steeds helemaal niks van dat hij zichzelf inschat als 10. Hij was zelfs zijn plek even kwijt aan Luigi fucking Bruins. Zijn vertrek heb ik nooit echt als een gemis gezien, dat van Fer bijvoorbeeld wel.
Tsja, 4 goals in één wedstrijd ofzo, nauwelijks assists. Beetje vertekend beeld.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:24 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Hij scoorde wel die goals. Dan rendeert hij toch? Als rechtsbuiten vond ik het niet veel bij Feyenoord.
De natuurtalenten hebben dat van zichzelf idd. Je kan er wel wat aan doen op de training maar als het niks is zal het ook nooit wat worden.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Overzicht. Dat heb je of heb je niet imo, is niet echt trainbaar.
Een 10 moet veel meer dan andere spelers al weten wat hij met de bal gaat doen nog voordat hij hem krijgt. Wijnaldum loopt zich dan meestal vast.
Dan nog. Zijn nog steeds 4 goals, toch? En laat er wat van af trekken, dan is het over een half jaar nog steeds knap als je daarin zoveel scoort. Assists is wel zorgelijk. Als rechtsbuiten heb ik hem nooit zoveel gevonden. Leuk en frivool, maar ver kom je daar niet mee op de lange termijn. Verder hebben we bij PSV Van Bommel en Strootman die de as kunnen laten functioneren, waar Wijnaldum een gat kan trekken voor een van de middenvelders of een naar binnentrekkende Mertens.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, 4 goals in één wedstrijd ofzo, nauwelijks assists. Beetje vertekend beeld.
Als rechtsbuiten maakte hij juist indruk in de beginperiode. Maar meneer wilde liever in de as spelen. Met als gevolg dat hij nu eigenlijk op beide plekken tekort komt.
Narsingh wegsturen is inderdaad iets waar we van zouden kunnen profiteren. Maar in de regel is Narsingh toch meer een speler die zelf de actie maakt en dan de voorzet geeft. Maar een buitenspeler op die manier aanspelen is niet zo lastig. Die zijn immers altijd op rechts en altijd in dezelfde richting met dezelfde intentie en op dezelfde speler die ook in diezelfde richting loopt. Kortom: daar is geen briljante speler voor nodig. Steekpass in het centrum is veel lastiger.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:28 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik vind Wijnaldum ook geen 10. Een rechtsbuiten vind ik hem evenmin. Ik vind hem dan in een 3-mans middenveld op rechts nog het beste renderen. Daar kan die meters maken en dribbelen. Helaas is hij niet de man van de steekpass. Die pass heeft Narsingh wel nodig wil hij renderen.
4 goals in een wedstrijd, wel een duidelijk voorbeeld van wat ik bedoelde. Onregelmatig.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:37 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Dan nog. Zijn nog steeds 4 goals, toch? En laat er wat van af trekken, dan is het over een half jaar nog steeds knap als je daarin zoveel scoort. Assists is wel zorgelijk. Als rechtsbuiten heb ik hem nooit zoveel gevonden. Leuk en frivool, maar ver kom je daar niet mee op de lange termijn. Verder hebben we bij PSV Van Bommel en Strootman die de as kunnen laten functioneren, waar Wijnaldum een gat kan trekken voor een van de middenvelders of een naar binnentrekkende Mertens.
De vraag is hoe hij presteert met een beter PSV om zich heen. Trouwens betekent het scoren van 4 of geen goals niet dat je wel of niet goed hebt gespeeld. En als hij slecht is kun je inderdaad punten verliezen. Maar dat kan met een andere speler net zo goed. Als Wijnaldum slecht speelt, moet je hem dàt verwijten. Niet een hele wedstrijd op hem hangen. Wijnaldum zorgt niet voor de opbouw. Strootman heeft daar vaak genoeg gefaald. Toch krijgt hij daar zelden tot nooit kritiek op. Ook wel terecht, aangezien hij het niet in zijn eentje kan. Maar het individuele deel van zijn spel viel ook vaak genoeg wat op aan te merken. Net als bij Wijnaldum, laat dat duidelijk zijn. Ik wilde alleen maar zeggen dat mensen te makkelijk Wijnaldum wegschrijven als een overschatte speler die er niet veel van kan, terwijl anderen net zo vaak gefaald hebben.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:45 schreef BlaZ het volgende:
[..]
4 goals in een wedstrijd, wel een duidelijk voorbeeld van wat ik bedoelde. Onregelmatig.
Om kampioen te worden moet je spelers in de as hebben die elke wedstrijd voldoende kunnen voetballen.
Wijnaldum is soms slecht en soms heel goed. De keren dat hij slecht is kun je gewoon punten verliezen.
De enige 2 acties die Narsingh heeft zijn: De bal naast zijn tegenstander gooien en er snel langsaf rennen en een soort van pirouette maken. Hij werd bijna altijd door Djuricic gelanceerd. Daar is hij op zijn sterkst.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:37 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Narsingh wegsturen is inderdaad iets waar we van zouden kunnen profiteren. Maar in de regel is Narsingh toch meer een speler die zelf de actie maakt en dan de voorzet geeft. Maar een buitenspeler op die manier aanspelen is niet zo lastig. Die zijn immers altijd op rechts en altijd in dezelfde richting met dezelfde intentie en op dezelfde speler die ook in diezelfde richting loopt. Kortom: daar is geen briljante speler voor nodig. Steekpass in het centrum is veel lastiger.
Hij is denk ik in de war met Assaidi.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
De enige 2 acties die Narsingh heeft zijn: De bal naast zijn tegenstander gooien en er snel langsaf rennen en een soort van pirouette maken. Hij werd bijna altijd door Djuricic gelanceerd. Daar is hij op zijn sterkst.
Uhm... onze verdediging werd gedold door jeugdspelers van Eindhoven. Sorry hoor, maar dat was toch wel echt een dieptepunt in mijn voetbalkijkcarriere.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:23 schreef Doublepain het volgende:
We kunnen wel zorgen maken om onze verdediging. Maar die van Twente en Vitesse zijn ook niet zo.. Ajax heeft hun beste verkocht en Feyenoord ook. Zo erg is het ook weer niet
Jawel heb je enigszins gelijk in.. maar wat als Hutch dadelijk weer geblesseerd raakt ?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:23 schreef Doublepain het volgende:
We kunnen wel zorgen maken om onze verdediging. Maar die van Twente en Vitesse zijn ook niet zo.. Ajax heeft hun beste verkocht en Feyenoord ook. Zo erg is het ook weer niet
Valt ook wel mee, die eerste goal was puur geluk. Die bal viel voor zijn voeten. Die 2de kan gebeuren, daarom is Derijck gelukkig wisselquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:27 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Uhm... onze verdediging werd gedold door jeugdspelers van Eindhoven. Sorry hoor, maar dat was toch wel echt een dieptepunt in mijn voetbalkijkcarriere.
Dat is met elke club zo, maar Brands gaat echt geen verdediger erbij kopen als hij nu 5 heeft voor 2 posities. (Pieters erbij)quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:27 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Jawel heb je enigszins gelijk in.. maar wat als Hutch dadelijk weer geblesseerd raakt ?
En Zanka of een Marcelo ? Zit je opgescheept met Derijck en een Bouma die het dadelijk gewoon niet meer aan kan, vooral als die tegen een snelle behendige aanvaller moet spelen.
Hoop stiekem dat Lens verkocht gaat worden voor een mooi bedrag, zodat je van dat geld kan investeren in de verdediging.
Het gaat niet alleen om de goals hè. Het gebeurde ook diverse malen wanneer Eindhoven niet scoorde. Een beetje voorhoede had er tegen PSV 6 ingelegd.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Valt ook wel mee, die eerste goal was puur geluk. Die bal viel voor zijn voeten. Die 2de kan gebeuren, daarom is Derijck gelukkig wisselAnders speelt Waterman binnenkort tegen Ajax
Jezus. Dan ben je ook niet veel gewend..quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:27 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Uhm... onze verdediging werd gedold door jeugdspelers van Eindhoven. Sorry hoor, maar dat was toch wel echt een dieptepunt in mijn voetbalkijkcarriere.
Dat is maar net hoe je het ziet, een beetje meer inzet en PSV had er 6 ingelegd.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:29 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om de goals hè. Het gebeurde ook diverse malen wanneer Eindhoven niet scoorde. Een beetje voorhoede had er tegen PSV 6 ingelegd.
Juist. Normaal staat bouma daar gelukkig...quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Valt ook wel mee, die eerste goal was puur geluk. Die bal viel voor zijn voeten. Die 2de kan gebeuren, daarom is Derijck gelukkig wisselAnders speelt Waterman binnenkort tegen Ajax
Oefenwedstrijd inderdaad. Maar dat was het voor Eindhoven ook. Natuurlijk zijn die meer gedreven om van de grote broer te winnen, maar met name Manolev, de Rijck en ook Zanka waren gewoon gruwelijk slecht. Bouma sprong er positief bovenuit en dat zegt toch wel veel....quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:29 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Jezus. Dan ben je ook niet veel gewend..
Het blijft 'maar' een oefenwedstrijd hoor.
Liever Bouma links dan Derijck. Vorig seizoen was het wel anders, maar ik heb liever Bouma nuquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:30 schreef Piebe het volgende:
[..]
Juist. Normaal staat bouma daar gelukkig...
*Proest*
Tegen een betere tegenstander (Genk) stond het wel weer goed, dus een ramp is het niet. Als je nagaat dat Genk nauwelijks wat te vertellen had thuis.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:31 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Oefenwedstrijd inderdaad. Maar dat was het voor Eindhoven ook. Natuurlijk zijn die meer gedreven om van de grote broer te winnen, maar met name Manolev, de Rijck en ook Zanka waren gewoon gruwelijk slecht. Bouma sprong er positief bovenuit en dat zegt toch wel veel....
Wees blij dat ze dat nu zijn. Als ze dat na een aantal wedstrijden in de competitie nog ijn dan is er pas echt reden om te klagen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:31 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Oefenwedstrijd inderdaad. Maar dat was het voor Eindhoven ook. Natuurlijk zijn die meer gedreven om van de grote broer te winnen, maar met name Manolev, de Rijck en ook Zanka waren gewoon gruwelijk slecht. Bouma sprong er positief bovenuit en dat zegt toch wel veel....
Nu alweer afgelopen seizoen vergeten ?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:33 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wees blij dat ze dat nu zijn. Als ze dat na een aantal wedstrijden in de competitie nog ijn dan is er pas echt reden om te klagen.
True. Ik denk dat het met Zanka wel goed komt. Die haalde zijn niveau van 2 jaar geleden bij lange na niet. Willems zal het over het algemeen ook wel redelijk doen. Maar verder is het best een tragische verdediging.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:33 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wees blij dat ze dat nu zijn. Als ze dat na een aantal wedstrijden in de competitie nog ijn dan is er pas echt reden om te klagen.
Dat is ook wel weer overdreven maar voor de rest heb je wel gelijk ja.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:35 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
True. Ik denk dat het met Zanka wel goed komt. Die haalde zijn niveau van 2 jaar geleden bij lange na niet. Willems zal het over het algemeen ook wel redelijk doen. Maar verder is het best een tragische verdediging.
Tegen Genk was het inderdaad beter, maar eerlijk gezegd schat ik dit Genk ook niet veel hoger in dan Eindhoven...
Ik zit dit seizoen ook zeker niet rustig op mijn stoel hoor, maar er werd olv Cocu bv al heel anders verdedigd dan onder Rutten.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:35 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Nu alweer afgelopen seizoen vergeten ?
Maak me toch stiekem zorgen hoor, Zanka moet nog maar een echte aanwinst blijken.
Zolang Manolev hier nog speelt houd ik me hart vast..die Hutch hoeft maar weer 1x geblesseerd te raken.
Spelers op de vleugels kunnen toch ook goed op RB of LB spelen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:46 schreef Hoppahoppa het volgende:
Persoonlijk hoop ik dat Lens of Toivonen vertrekt en dat de transfersom wordt gebruikt voor een goede rechtsback.
Mwaaa. Ik geloof niet dat het zo simpel is. Ze moeten ook een bal kunnen afpakken in de verdediging.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Spelers op de vleugels kunnen toch ook goed op RB of LB spelen?
Dacht ik laatst gehoord te hebben net als Jordi Alba
Lens kan het wel, die helpt Manolev vaak met succesquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:49 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Mwaaa. Ik geloof niet dat het zo simpel is. Ze moeten ook een bal kunnen afpakken in de verdediging.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:49 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Mwaaa. Ik geloof niet dat het zo simpel is. Ze moeten ook een bal kunnen afpakken in de verdediging.
Ik moet er niet aan denken dat Lens als back staat....quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lens kan het wel, die helpt Manolev vaak met succes
Als backup kan het wel, vooral als je achter staat.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:52 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken dat Lens als back staat....
Dan zijn we wel een heel armoeiig cluppie ja als Lens als back moet gaan fungerenquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als backup kan het wel, vooral als je achter staat.
Valt ook wel meequote:Op donderdag 19 juli 2012 20:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dan zijn we wel een heel armoeiig cluppie ja als Lens als back moet gaan fungeren
Je spits/rechtervleugel als back gebruiken vind je niet armoeiig?quote:
Denk je dat Manolev vroeger geen rechtvleugel was?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Je spits/rechtervleugel als back gebruiken vind je niet armoeiig?
Geen succesvollequote:Op donderdag 19 juli 2012 20:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Denk je dat Manolev vroeger geen rechtvleugel was?
Je snapt dat dit wel een heel slecht voorbeeld is he?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Weet ik maar ik zeg ook niet dat Lens daar in de basis moet beginnen, maar hij kan er wel spelen als het niet anders kan.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Je snapt dat dit wel een heel slecht voorbeeld is he?
Ja, njah.. Oke. Maar dan zou ik dat eerder met een middenvelder proberen. Maar goed, neem aan dat het niet zo ver zal komen allemaalquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Weet ik maar ik zeg ook niet dat Lens daar in de basis moet beginnen, maar hij kan er wel spelen als het niet anders kan.
Hutchinson ?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Weet ik maar ik zeg ook niet dat Lens daar in de basis moet beginnen, maar hij kan er wel spelen als het niet anders kan.
Neuh, Advocaat weet er wel wat op. Dan maar Hutchinson als Brands niemand meer gaat halenquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:00 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ja, njah.. Oke. Maar dan zou ik dat eerder met een middenvelder proberen. Maar goed, neem aan dat het niet zo ver zal komen allemaal
Klopt. Een vrij statische speler. Heb ik ooit iets anders beweerd? Erg afhankelijk van zijn snelheid, en timing. Heeft geen echte passeerbeweging. Maar een man voorbij en een rush naar voren is ook een actie natuurlijk.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
De enige 2 acties die Narsingh heeft zijn: De bal naast zijn tegenstander gooien en er snel langsaf rennen en een soort van pirouette maken. Hij werd bijna altijd door Djuricic gelanceerd. Daar is hij op zijn sterkst.
Wat bedoel je precies?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is denk ik in de war met Assaidi.
Vroeger. Maar heeft er wel wat bijgeleerd. Net als Bouma bijv. ook vroeger een spits was daarna middenvelder en nu verdediger. Is misschien nog geen topper, maar Lens als verdediger slaat natuurlijk nergens op.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die was van de twee buitenspelers bij Heerenveen meer de man van de actie en erlangs, Assaidi moet weggestuurd worden. Jij beschreef dus eigenlijk Assaidi ipv narsingh.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:05 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Klopt. Een vrij statische speler. Heb ik ooit iets anders beweerd? Erg afhankelijk van zijn snelheid, en timing. Heeft geen echte passeerbeweging. Maar een man voorbij en een rush naar voren is ook een actie natuurlijk.
[..]
Wat bedoel je precies?
Hangt ervan af wat je onder het maken van een actie verstaat. Dat Narsingh geen passeerbeweging heeft, wil niet zeggen dat hij geen acties kan maken. Inzet van een rush naar voren is ook een actie.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Die was van de twee buitenspelers bij Heerenveen meer de man van de actie en erlangs, Assaidi moet weggestuurd worden. Jij beschreef dus eigenlijk Assaidi ipv narsingh.
Tsja Vukovic. Maar die gaat geen kans meer krijgen, lijkt me. Is destijds toch sowieso gehaald als middenvelder? Ik denk dat dat hij overal achteraan het rijtje staat.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:16 schreef Doublepain het volgende:
oh fuck Vukovic is er ook nog ja![]()
Er komt echt geen nieuwe verdediger bij
Eens, Lens op rechtsback gaat hem echt niet wordenquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:09 schreef GotenSSJ het volgende:
Wat een non discussie over Lens op RB. Zelfs Drogba kan als back spelen
Zonder gekheid, gaat natuurlijk nooit gebeuren met Hutch en Manolev in de selectie. En mocht 1 van deze 2 verkocht worden dan zet je er maar een jeugdspeler of Willems/Pieters neer. Moet in Nederland vast kunnen.
twitter:thijsslegers twitterde op vrijdag 20-07-2012 om 08:51:48Het bod van #Southampton op #lens bedroeg tussen 3 en 4 miljoen. De salarisindicatie die Lens zelf kreeg was ook voor hem niet interessant reageer retweet
Makkie.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:28 schreef Lemming22 het volgende:
PSV tegen Athetic Bilbao op de Polish Masters. Leuke tegenstander, serieuze test!
Ik heb zelf een seizoenskaart op West, maar tof dat je dit aanbied manquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:55 schreef WooZ het volgende:
Iemand hier interesse om komend seizoen wat wedstrijdjes mee te pikken op Oost (sfeervakken) ?
Ik kan een wedstrijd of 5-6 niet voor de winterstop en als er iemand is die tegen normale vergoeding (¤16/wedstrijd) m'n kaart voor die wedstrijden wilt hebben, dan meldt je maar
wedstrijden op zondag![]()
Heb zelf mn SK, maar op PN zijn er altijd wel geinteresseerden.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:55 schreef WooZ het volgende:
Iemand hier interesse om komend seizoen wat wedstrijdjes mee te pikken op Oost (sfeervakken) ?
Ik kan een wedstrijd of 5-6 niet voor de winterstop en als er iemand is die tegen normale vergoeding (¤16/wedstrijd) m'n kaart voor die wedstrijden wilt hebben, dan meldt je maar
wedstrijden op zondag![]()
twitter:PSV twitterde op vrijdag 20-07-2012 om 15:36:08De wedstrijd Athletic Bilbao-PSV is zaterdagmiddag te zien op @eredivisielive om 14.00 uur. #polishmasters #psv reageer retweet
quote:EINDHOVEN - De Eindhovense PvdA-fractie heeft zorgen over de recente reeks financiële tegenvallers bij PSV. De partij vraagt zich af of de club wel in staat is de financiële balans op orde te krijgen, zoals vorig jaar is afgesproken met de gemeente Eindhoven.
Zie ook:
PSV-deal is aangenomen door gemeente Eindhoven
Depla: 'Hulp bij deal zeker niet overbodig'
'Ambtenaren scholen voor PSV-deal'
Volg PSV-verslaggever Rik Elfrink op Twitter
Alles over PSV
Ook wil de partij weten of PSV wel verantwoord omgaat met de door de gemeente betaalde miljoenen tijdens de omstreden PSV-deal. De grond onder het Philips Stadion en trainingscomplex De Herdgang werden voor 48 miljoen euro van PSV gekocht. De gemeente leende dat geld. PSV betaalt jaarlijks 2,4 miljoen euro aan de gemeente voor het gebruik van de gronden.
De PvdA vraagt zich af wat de stand van zaken is en heeft over het onderwerp opheldering gevraagd bij het college van B en W.
Wat zijn die tegenslagen in de reeks van tegenslagen waarover de PvdA het heeft? Lente-akkoord is één. Maar verder?quote:
Waarom ? Mag je er niet kritisch naar kijken dan ?quote:
Zolang het goed gaat is het geen onvoordelige deal (hoewel je vraagtekens kan zetten dat een gemeente een deel van hun leen vermogen hiervoor gebruikt) wel zijn er afspraken gemaakt over de begroting en die haalt PSV bij lange na niet. Het interen houdt dus aan wat dan weer een gevaar vormt voor afbetaling van deze constructie.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:47 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Waarom ? Mag je er niet kritisch naar kijken dan ?
Wel vreemd trouwens dat de PvdA er een jaar geleden mee instemde (zelfs er initiatief heeft voor genomen in de persoon van Depla) en een jaar later pas vragen gaan stellen over deze voor de gemeente zeer onvoordelige deal.
Dit. Ben het zeker eens dat PSV best opheldering mag geven over bepaalde zaken op financieel gebied.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:47 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Waarom ? Mag je er niet kritisch naar kijken dan ?
Wel vreemd trouwens dat de PvdA er een jaar geleden mee instemde (zelfs er initiatief heeft voor genomen in de persoon van Depla) en een jaar later pas vragen gaan stellen over deze voor de gemeente zeer onvoordelige deal.
Welke afspraken worden bij lange na niet nagekomen dan door PSV?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zolang het goed gaat is het geen onvoordelige deal (hoewel je vraagtekens kan zetten dat een gemeente een deel van hun leen vermogen hiervoor gebruikt) wel zijn er afspraken gemaakt over de begroting en die haalt PSV bij lange na niet. Het interen houdt dus aan wat dan weer een gevaar vormt voor afbetaling van deze constructie.
De begrotingsafspraken die met de gemeente gemaakt zijn, dat PSV nu weer in categorie 3 zit heeft uiteraard met die financiële injectie te maken, het negatieve vermogen is hiermee omgezet in positief vermogenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:10 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Welke afspraken worden bij lange na niet nagekomen dan door PSV?
De KNVB heeft PSV ondertussen wel weer in categorie 3 geplaatst. Blijkt dat PSV zijn begroting dus wel gewoon netjes in orde heeft?
Dat is zo. Maar zijn er afspraken met de gemeente omtrent de begroting niet nagekomen? En de PvdA begint ineens over een serie van tegenslagen? Heb ik allebei gemist geloof ik.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
De begrotingsafspraken die met de gemeente gemaakt zijn, dat PSV nu weer in categorie 3 zit heeft uiteraard met die financiële injectie te maken, het negatieve vermogen is hiermee omgezet in positief vermogen
Ik heb de cijfers uiteraard niet maar je kan wel concluderen dat de salaris huishouding er niet beter op geworden is tov een jaar geleden, verder is er meer geld aan aankopen besteed dan er is binnen gekomen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:53 schreef Lemming22 het volgende:
Ik ben overigens ook wel benieuwd naar de stand van zaken mbt de begroting. Gewoon uit nieuwsgierigheid als PSV-supporter. Ik ben wel benieuwd hoe de club ervoor staat op dit moment en de komende jaren.
Dat is waar, er moeten nog wel spelers verkocht worden (Engelaar, Toivonen, Manolev) volgens planning (maar daar faalt Brands nog behoorlijk in). Maar misschien heeft PSV de begroting wel op een andere manier in balans gekregen. Bijvoorbeeld door meer sponsorinkomsten dan verwacht. Ik ben hier wel nieuwsgierig naar.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb de cijfers uiteraard niet maar je kan wel concluderen dat de salaris huishouding er niet beter op geworden is tov een jaar geleden, verder is er meer geld aan aankopen besteed dan er is binnen gekomen.
Dat was dus niet de afspraak
Als dat zo was, zou die man van de gemeente geen vragen hebben, hij trekt aan de bel omdat het niet gaat zoals afgesproken en dan moet hij met z'n billen blootquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:02 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dat is waar, er moeten nog wel spelers verkocht worden (Engelaar, Toivonen, Manolev) volgens planning (maar daar faalt Brands nog behoorlijk in). Maar misschien heeft PSV de begroting wel op een andere manier in balans gekregen. Bijvoorbeeld door meer sponsorinkomsten dan verwacht. Ik ben hier wel nieuwsgierig naar.
die moeten helemaal niet verkocht worden. In de afspraken met de gemeente is gewoon netjes afgesproken dat er in 2 jaar naar een gesloten begroting wordt gewerkt. Je kan nou eenmaal niet zomaar van spelers af. En hoe faalt Brands dat Engelaar nog niet weg is? Er is nog geen enkele club concreet gekomenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:02 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dat is waar, er moeten nog wel spelers verkocht worden (Engelaar, Toivonen, Manolev) volgens planning (maar daar faalt Brands nog behoorlijk in). Maar misschien heeft PSV de begroting wel op een andere manier in balans gekregen. Bijvoorbeeld door meer sponsorinkomsten dan verwacht. Ik ben hier wel nieuwsgierig naar.
net zoals met alle politiek is het in om bij het minste of geringste vragen te stellen want dat genereert publiciteit. Vaak gaat het daar meer om dan om het antwoord.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als dat zo was, zou die man van de gemeente geen vragen hebben, hij trekt aan de bel omdat het niet gaat zoals afgesproken en dan moet hij met z'n billen bloot
Hij stelt zijn vragen vanwege 'een reeks van financiële tegenslagen bij PSV'. Ik ben erg benieuwd wat daarmee bedoeld wordt. En of dat "inside information" waar wij als supporters niets van weten (behalve de strop van het Kunduz-akkoord).quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als dat zo was, zou die man van de gemeente geen vragen hebben, hij trekt aan de bel omdat het niet gaat zoals afgesproken en dan moet hij met z'n billen bloot
Ja dat klinkt allemaal wel leuk maar als je binnen 2 jaar een sluitende begroting moet hebben maar op de helft van die 2 jaar eigenlijk alleen maar meer tekorten hebt wordt het wel heel moeilijk om die begroting binnen de termijn sluitend te krijgenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die moeten helemaal niet verkocht worden. In de afspraken met de gemeente is gewoon netjes afgesproken dat er in 2 jaar naar een gesloten begroting wordt gewerkt. Je kan nou eenmaal niet zomaar van spelers af. En hoe faalt Brands dat Engelaar nog niet weg is? Er is nog geen enkele club concreet gekomenen die gaat er ook niet komen gok ik.
Ik denk dat het zeer gewenst is dat die spelers (waarvan twee overbodig met een riant salaris) vertrekken om de begroting zo snel mogelijk sluitend te maken. Misschien is het geen kwestie van moeten, maar ik denk dat het de club wel zeer goed uitkomt.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die moeten helemaal niet verkocht worden. In de afspraken met de gemeente is gewoon netjes afgesproken dat er in 2 jaar naar een gesloten begroting wordt gewerkt. Je kan nou eenmaal niet zomaar van spelers af. En hoe faalt Brands dat Engelaar nog niet weg is? Er is nog geen enkele club concreet gekomenen die gaat er ook niet komen gok ik.
nee, je bouwt tekorten af, zo gaat dat altijd. Er zijn betere sponsorcontracten binnen gehaald en kosten terug gebracht. Volgend jaar gaat dat verder en dan loop je in de pas. Ik kan nergens vinden dat we dit seizoen ineens meer tekorten hebben.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja dat klinkt allemaal wel leuk maar als je binnen 2 jaar een sluitende begroting moet hebben maar op de helft van die 2 jaar eigenlijk alleen maar meer tekorten hebt wordt het wel heel moeilijk om die begroting binnen de termijn sluitend te krijgen
Jij zou een club kunnen vinden die het salaris van Engelaar wil betalen?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:36 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik denk dat het zeer gewenst is dat die spelers (waarvan twee overbodig met een riant salaris) vertrekken om de begroting zo snel mogelijk sluitend te maken. Misschien is het geen kwestie van moeten, maar ik denk dat het de club wel zeer goed uitkomt.
En ik vind dat Brands wel faalt als hij Engelaar in twee jaar tijd niet heeft kunnen slijten. Een TD moet ook spelers in de etalage kunnen zetten en kunnen verkopen. Hij heeft nog even, maar de tekenen zijn niet echt hoopgevend.
verder heeft ook geen enkele nieuwsbron melding gemaakt van tegenslagen dus ik vermoed, zoals eerder gezegd, gewoon weer gevalletje stuntquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:31 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Hij stelt zijn vragen vanwege 'een reeks van financiële tegenslagen bij PSV'. Ik ben erg benieuwd wat daarmee bedoeld wordt. En of dat "inside information" waar wij als supporters niets van weten (behalve de strop van het Kunduz-akkoord).
Hij faalde meer met Manolev, die eigenlijk gewoon transfervrij wasquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat was volgens mij een contract van voor zijn tijdquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij faalde meer met Manolev, die eigenlijk gewoon transfervrij was
8 miljoen is ook goedtwitter:thijsslegers twitterde op vrijdag 20-07-2012 om 22:38:47Nog even contact gehad met 'kamp-Southampton.' Bod op Lens begon met een 5. Meer krijg ik niet los. Zeker is dat er een 2e poging volgt reageer retweet
Thijs verwacht dat PSV rond de 8 overstag zal gaan..... dit zou best eens kunnen gaan gebeuren. En dan iemand halen of vertrouwen op Depay die dat gat kan vullen?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:07 schreef Doublepain het volgende:
PSV wil tien en southampton heet 5 geboden
https://twitter.com/thijsslegers/status/2264158834997452808 miljoen is ook goedtwitter:thijsslegers twitterde op vrijdag 20-07-2012 om 22:38:47Nog even contact gehad met 'kamp-Southampton.' Bod op Lens begon met een 5. Meer krijg ik niet los. Zeker is dat er een 2e poging volgt reageer retweet
Van dat geld zou ik toch echt een verdediger (RB) gaan halen.. Lens heb ik graag in het team, en zie ik liever niet gaan, maar als je 8-10 mio kan krijgen en een nieuwe verdediger haalt ga je er zeker niet op achteruit.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Thijs verwacht dat PSV rond de 8 overstag zal gaan..... dit zou best eens kunnen gaan gebeuren. En dan iemand halen of vertrouwen op Depay die dat gat kan vullen?
En we hebben nog die Uruguayan van 18. Ben naam ff vergeten.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Voor Lens? Lijkt mij niet nee. Hebben Locadia/Matavz/Mertens/Depay/Narsingh, desnoods nog Wijnaldum.
Eerst moet een verdediger weg, voordat er 1 bij komt. Dus als Lens weg gaat, dan komt er niemand bij. Narsingh is al soort vervanger voor hem.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:31 schreef rubbereend het volgende:
mooi Bram Nuytinck ophalen voor een mooi prijsje. Kan hij wennen volgend jaar valt sowieso Bouma weg en moet je toch een centrale verdediger halen
Die wil niet als rechtsbuiten. Dus dan heb je 2 jeugdspelers achter de hand die gelijk basis zijn als 1 van de 3 (mertens/matavz/narsingh) iets overkomt? Ik vind het gewaagd...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Voor Lens? Lijkt mij niet nee. Hebben Locadia/Matavz/Mertens/Depay/Narsingh, desnoods nog Wijnaldum.
Dus? Moet je alleen maar A spelers hebben?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:41 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Die wil niet als rechtsbuiten. Dus dan heb je 2 jeugdspelers achter de hand die gelijk basis zijn als 1 van de 3 (mertens/matavz/narsingh) iets overkomt? Ik vind het gewaagd...
Nee maar je speelt wel een heel seizoen met competitie, beker en europa league. Dat doe ik liever met 4 goede aanvallers + 2 talenten dan 3 goede aanvallers + 2 talenten.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus? Moet je alleen maar A spelers hebben?
Mertens, Matavz, Narsingh, Toivonen en Wijnaldum kunnen nu aanval.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:44 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Nee maar je speelt wel een heel seizoen met competitie, beker en europa league. Dat doe ik liever met 4 goede aanvallers + 2 talenten dan 3 goede aanvallers + 2 talenten.
Wijnaldum wil niet rechstbuiten, en Toivonen wil geen spits. Dat moet de laastse jaren wel duidelijk geworden zijn toch?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mertens, Matavz, Narsingh, Toivonen en Wijnaldum kunnen nu aanval.
2 talenten zijn dan Depay en Locadia.
Dus nu valt het gewoon wel mee.
Ja ze willen niet die posities spelen als iedereen fit is, maar wanneer het niet anders kan moet het wel gewoon. Ik denk dat ze het dan ook accepteren.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:48 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Wijnaldum wil niet rechstbuiten, en Toivonen wil geen spits. Dat moet de laastse jaren wel duidelijk geworden zijn toch?
Ja.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:48 schreef Tyron het volgende:
En Locadia is dan vervanger bij eventuele blessure Matavz?
opzich klopt dat..... maar je zal volgend jaar toch een verdediger moeten halen...... en iemand die uit de subtop komt heeft aanpassingstijd nodig. Mijn part verhuur je hem eerst nog een jaar.......quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Eerst moet een verdediger weg, voordat er 1 bij komt. Dus als Lens weg gaat, dan komt er niemand bij. Narsingh is al soort vervanger voor hem.
een soort Buylikinquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:48 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Dan zou het wel fijn zijn als psv dan een breekijzer erbij haalt...
quote:
Maar als je hem verhuurt, dan past hij zich toch niet aan?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
opzich klopt dat..... maar je zal volgend jaar toch een verdediger moeten halen...... en iemand die uit de subtop komt heeft aanpassingstijd nodig. Mijn part verhuur je hem eerst nog een jaar.......
Ja voor 1 wedstrijd misschien, maar niet voor langer. Advocaat geeft nu ook aan dat Toivonen en Wijnaldum voor nummer 10 moeten strijden.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja ze willen niet die posities spelen als iedereen fit is, maar wanneer het niet anders kan moet het wel gewoon. Ik denk dat ze het dan ook accepteren.
[..]
Ja.
Nu is het zo.
1. Matavz
2. Lens
3. Locadia
Dat vind ik onzin. Als 1 iemand voor 5 wedstrijden geblesseerd is, dan gaan ze echt niet zeuren. Maar als Lens en Toivonen weg gaan, dan komt voor Toivonen een vervanger en dat is Maher.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:52 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ja voor 1 wedstrijd misschien, maar niet voor langer. Advocaat geeft nu ook aan dat Toivonen en Wijnaldum voor nummer 10 moeten strijden.
En wat doe je als Lens weg gaat en 31 augustus komt er een engelse club met 12 miljoen voor Toivonen?
Psv kende komen ze dan gewoon weer met een paniekaankoop.
Als lens dan zo nodig weg moet, haal dan lekker een breekijzer (al zou ik niet weten wie)
Ook als het 31 aug is? Ik ken psv langer dan vandaag. Dan krijgen we weer m.ball praktijken.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat vind ik onzin. Als 1 iemand voor 5 wedstrijden geblesseerd is, dan gaan ze echt niet zeuren. Maar als Lens en Toivonen weg gaan, dan komt voor Toivonen een vervanger en dat is Maher.
Ja dan gaan ze overdreven veel betalen voor Maher, dat is wel weer zo.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:58 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ook als het 31 aug is? Ik ken psv langer dan vandaag. Dan krijgen we weer m.ball praktijken.
Del Piero of Inzaghi.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:52 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ja voor 1 wedstrijd misschien, maar niet voor langer. Advocaat geeft nu ook aan dat Toivonen en Wijnaldum voor nummer 10 moeten strijden.
En wat doe je als Lens weg gaat en 31 augustus komt er een engelse club met 12 miljoen voor Toivonen?
Psv kende komen ze dan gewoon weer met een paniekaankoop.
Als lens dan zo nodig weg moet, haal dan lekker een breekijzer (al zou ik niet weten wie)
ja klopt. gaf het ook aan als optie die ook kan, dan komt hij nog aan spelen toe.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar als je hem verhuurt, dan past hij zich toch niet aan?
ben ook gewoon bang dat iemand anders hem wegkaapt.quote:Ik vind echt dat je gelijk hebt, maar het ziet er gewoon niet naar uit dat er iemand nu komt.
tja die staat hoog op de lijst als Toivonen gaat....... en AZ wil de hoofdprijs. ik hoop gewoon dat er voor dergelijke spelers snel duidelijkheid isquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja dan gaan ze overdreven veel betalen voor Maher, dat is wel weer zo.
We hebben geluk dat wij enige zijn die hem dan kunnen kopen, maar ze vroegen 3/4 miljoen. Dus half- 1jaar wachten is ook niet echt verkeerd.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja klopt. gaf het ook aan als optie die ook kan, dan komt hij nog aan spelen toe.
Ja maar wie? Hij valt ook niet echt zó erg op.quote:ben ook gewoon bang dat iemand anders hem wegkaapt.
Voor 8 miljoen kunnen we Maher ophalen, maar dan houd hij weer ontwikkeling van Wijnaldum tegen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tja die staat hoog op de lijst als Toivonen gaat....... en AZ wil de hoofdprijs. ik hoop gewoon dat er voor dergelijke spelers snel duidelijkheid is
Gewoon vuko + geld aanbiedenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:08 schreef rubbereend het volgende:
Voor Nuytinck is het afgelopen jaar al regelmatig interesse geweest. Die vindt binnen een jaar een goede club.
Als Toivonen verkocht gaat worden, dan gaat Markus Henriksen zijn vervanger zijn.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat vind ik onzin. Als 1 iemand voor 5 wedstrijden geblesseerd is, dan gaan ze echt niet zeuren. Maar als Lens en Toivonen weg gaan, dan komt voor Toivonen een vervanger en dat is Maher.
wie wil Vuko nou hebbenquote:
Oh ja das waar.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:09 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Als Toivonen verkocht gaat worden, dan gaat Markus Henriksen zijn vervanger zijn.
Beste optie was gewoon Zeefuik plus een beetje.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wie wil Vuko nou hebben
Nijland hadden ze ook al niks aan
Wijnaldum heeft niks te willen. Als hij rechtsbuiten moet spelen speelt hij rechtsbuiten.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:41 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Die wil niet als rechtsbuiten. Dus dan heb je 2 jeugdspelers achter de hand die gelijk basis zijn als 1 van de 3 (mertens/matavz/narsingh) iets overkomt? Ik vind het gewaagd...
Ik zeg ook niet dat het nodig is.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:14 schreef Stevenzenl het volgende:
Daarnaast, Maher is echt niet haalbaar hoor. 8 miljoen zouden we hem kunnen ophalen? Dat krijgen we niet eens voor Toivonen en daarnaast hebben we Wijnaldum ook nog. Zou dus kapitaalsvernietiging zijn.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:04 schreef mrstylo het volgende:
Voor 8 miljoen kunnen we Maher ophalen, maar dan houd hij weer ontwikkeling van Wijnaldum tegen.
Sorry, niet gezienquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het nodig is.
[..]
Yep. Wijnaldum kan wel goed voor de goal komen alleen kansen afmaken is écht zijn grootste zwakke punt.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:15 schreef rubbereend het volgende:
als je Wijnaldum op 10 zet heb je een veelscorende spits nodig....... want Wijnaldum gaat dat niet in de mate van Toivonen doen.....
We zullen het dit seizoen zien, Advocaat heeft meteen al duidelijk gemaakt wat hij van hem verwacht. Hij is gelukkig geen Ruttenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:16 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Yep. Wijnaldum kan wel goed voor de goal komen alleen kansen afmaken is écht zijn grootste zwakke punt.
Ik vergeef je.quote:
Komt wel goed denk ik.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:16 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Yep. Wijnaldum kan wel goed voor de goal komen alleen kansen afmaken is écht zijn grootste zwakke punt.
Loten is een verkeerde woord keuze.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 04:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ah Bilbao dus, leuke lotingHopelijk daarna Benfica.
Die zou plaats maken voor een eventueel vertrek van Engelaar, niet voor Toivonen, voor dat vertrek word Maher genoemd.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:09 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Als Toivonen verkocht gaat worden, dan gaat Markus Henriksen zijn vervanger zijn.
Natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:02 schreef Cyber2003 het volgende:
Zijn er streams voor de wedstrijd van vanmiddag tegen Bilbao?
Hoe laat spelen ze?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waterman
Hutch - Marcelo - Bouma - Willems
van Bommel - Toivonen - Strootman
Narsingh - Lens - Mertens
Wisselspelers: Tyton, Swinkels; Zanka, Matavz, Wijnaldum, Derijck, Locadia, Van Ooijen, Depay, Manolev en Ritzmaier.
13:55 start EL, maar 14:10 beginnen ze met spelen.quote:
Goed Engels weer Kevin.twitter:Kevin_strootman twitterde op vrijdag 20-07-2012 om 13:05:30Just arrived in Poland.. Tonight training to prepair for the friendly games on Saturday and Sunday.. #PSV reageer retweet
Gewoon 14:00?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
13:55 start EL, maar 14:10 beginnen ze met spelen.
Ja ik zag het is gewoon 14:00quote:
Door paar reacties hier te zien, dacht het van wel.quote:
De meesten zijn ook gewoon lui om het op te zoekenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Door paar reacties hier te zien, dacht het van wel.
DM ff.quote:
1 mannetje uitgespeeld inderdaad, wat een baas.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:21 schreef tompsv18 het volgende:
Hoop dat het meevalt. Speelde weer als een baas
Speelde gewoon een sterke openingsfase. Jammer man.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
1 mannetje uitgespeeld inderdaad, wat een baas.
Wedstrijdje, lekker. Vanavond ook nog Ajax-Celtic. Niks meer aan doen.quote:
?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:45 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Toivonen blijft een viezerik, óók in oefenwedstrijden.
Niet gezienquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:47 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Enkeltje gaan staan als de bal al 3 seconden weg is.
Moet hij gaan zitten dan?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:47 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ach, hij bleef gewoon staan, die andere gast draaide op hem in.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:45 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Toivonen blijft een viezerik, óók in oefenwedstrijden.
Volgens mij hield hij zich zelfs nog in? Maar weetniet, zalwel.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:47 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Probleem is dat je bij Toivonen nooit weet of het expres was of per ongeluk.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ach, hij bleef gewoon staan, die andere gast draaide op hem in.
+1 voor jou grapje.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Moet hij gaan zitten dan?
Nee geintje zag het en was best vies.
Rubin Kazanquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:50 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
+1 voor jou grapje.![]()
Ik denk dat Ola een beetje gefrustreerd is, hij wil een keer een volgende stap maken. Hij heeft Anzi toch afgezegd?
Daar zit wat in jaquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Probleem is dat je bij Toivonen nooit weet of het expres was of per ongeluk.
Volgens Thijsje willen we minstens 9 mil.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:52 schreef tompsv18 het volgende:
Net alsof PSV daar akkoord mee zou gegaan, 7 miljoen is veel te weinig.
Goed voorbeeld is Honda.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:52 schreef AFCNiels het volgende:
Ik vind het niet zo gek dat spelers niet naar al die rijke clubs in het Oosten willen, je verdient ongelofelijk goed, maar sportief gezien stelt je carrière bijna niks meer voor.
Ik denk dat Toivonen alleen naar de Premier League wil. Misschien schopt hij daarom zo: om zijn fysieke spel onder de aandacht te brengen van PL-scouts..quote:
Mooi gezegdquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:52 schreef AFCNiels het volgende:
Ik vind het niet zo gek dat spelers niet naar al die rijke clubs in het Oosten willen, je verdient ongelofelijk goed, maar sportief gezien stelt je carrière bijna niks meer voor.
Wiesdattan? Istiegoed?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:53 schreef tompsv18 het volgende:
thijsslegers In de tweede helft komen #vanooijen #Derijck #Wijnaldum en #matavz erin #athpsv
Die competities worden wel steeds beter, logisch gevolg van al het geld.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:52 schreef AFCNiels het volgende:
Blonk nooit echt uit bij Jong PSV, maar Advocaat ziet het wel in hem zitten. Doet het in de voorbereiding ook wel goed.quote:
Haha, zou nog goed kunnen ja.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:53 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik denk dat Toivonen alleen naar de Premier League wil. Misschien schopt hij daarom zo: om zijn fysieke spel onder de aandacht te brengen van PL-scouts..
Derijck?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:53 schreef tompsv18 het volgende:
thijsslegers In de tweede helft komen #vanooijen #Derijck #Wijnaldum en #matavz erin #athpsv
Ik zal hem in de gaten houden, en als hij zijn best niet doet dan spreek ik hem daar even op aan.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:57 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Blonk nooit echt uit bij Jong PSV, maar Advocaat ziet het wel in hem zitten. Doet het in de voorbereiding ook wel goed.
0-0quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:59 schreef Compliment het volgende:
Wat is de tussenstand?
Speelt psv goed?
Kan het niet volgen atm.
0-0quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:59 schreef Compliment het volgende:
Wat is de tussenstand?
Speelt psv goed?
Kan het niet volgen atm.
Dat kan natuurlijk komen omdat de rest er niks van bakt..quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
0-0
Aanval PSV speelt slordig. Marcelo valt op (positief).
Dat kan.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:01 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk komen omdat de rest er niks van bakt..
Had hij dus ook negatief kunnen opvallenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:01 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk komen omdat de rest er niks van bakt..
Tot iedereen vreemd gaat. Dan beginnen ze met 3rd Love.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat kan.
Hoelang blijf secondlove reclame maken.
staat goed te spelen, Matavz creëert niks en krijgt ook geen aanvoer.. ben benieuwd of ie morgen met Narsing er samen op staat!quote:
Kijkt ie moeilijk dan?!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:44 schreef mrstylo het volgende:
Heeft Strootman iemands vriendin verkracht?
Hij krijgt alleen maar harde tackles te voortduren.quote:
Baas.quote:
Als we winnen wel.quote:
Herkent hem bijna niet joh met dat nieuwe kapsel van hem.quote:
We missen een goede LCV. Bouma en Derijck bakken er niets van. Over Willems, Marcelo en Hutch maak ik me niet zoveel zorgen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:07 schreef Lemming22 het volgende:
Niks van gezien, maar blijkbaar kwam de verdediging weer aardig in de problemen als er maar even druk gezet werd door Bilbao? Flashbacks naar vorig jaar
Viel ook wel weer mee. Maar hun aanvallers liepen inderdaad soms opvallend makkelijk rustig tussen 2 verdedigers door. Maar zo slecht was het allemaal nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:07 schreef Lemming22 het volgende:
Niks van gezien, maar blijkbaar kwam de verdediging weer aardig in de problemen als er maar even druk gezet werd door Bilbao? Flashbacks naar vorig jaar
Zou Pieters kunnen wordenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:12 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
We missen een goede LCV. Bouma en Derijck bakken er niets van. Over Willems, Marcelo en Hutch maak ik me niet zoveel zorgen.
Doet ie netjes die Witselquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:57 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Waarschijnlijk mogen we tegen BenficaStaat 1-0 nu..
[ afbeelding ]
Hoe sterker de tegenstander des te beter de zwakke verdediging getest wordtquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:57 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Waarschijnlijk mogen we tegen BenficaStaat 1-0 nu..
[ afbeelding ]
De Russische competitie is gewoon erg sterk en die ploegen spelen ook gewoon CL/EL.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:52 schreef AFCNiels het volgende:
Wat een voetballer. Die had PSV een paar jaar terug nog gewoon kunnen halen.quote:
mwah, dat betwijfel ik.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:35 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Wat een voetballer. Die had PSV een paar jaar terug nog gewoon kunnen halen.
Hij heeft toch die speler van Anderlecht ongelukkig geschopt, ik denk dat hij toen voor weinig weg kon bij Standardquote:
2009 daar dacht ik ook aan. Toen had PSV hem waarschijnlijk wel kunnen halen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft toch die speler van Anderlecht ongelukkig geschopt, ik denk dat hij toen voor weinig weg kon bij Standard
quote:Geweldige analyse van ene Erik Lamela op AN van de wedstrijd PSV-Bilbao waarbij hij haarfijn aangeeft wat PSV's sterke en zwakke punten zijn:
PSV op dit moment tegen Athletic de Bilbao aan het voetballen. Ondanks dat het vroeg in het seizoen is kun je de contouren, positieve en negatieve zaken van PSV wel ontwaren:
Opstelling
PSV speelt nagenoeg op volle kracht met de beoogde basisopstelling. Alleen Tyton staat ernaast en Pieters nog niet terug. PSV speelt op papier 4-3-3, met Van Bommel als controleur, Toivonen op 10 en Strootman als box-to-box speler op rechtshalf. Mertens op links zakt veelvuldig in en Narsingh probeert diepte te houden.
Bilbao speelt met een B-ploeg. Llorente net in training en nog niet terug. Muniain, Javi Martinez en Herrera bij de Spaanse ploeg.
Speelwijze
In balbezit probeert PSV eerst de storende aanvallers van de tegenstander positioneel eruit te spelen. Lukt dat, dan volgt een splijtende pass van Van Bommel op Narsingh in de diepte, of een inzakkende Mertens en Lens. Toivonen moet eronder komen of eroverheen. Lukt dat, dan staan spelers vaak 1 tegen 1. Het lijkt ook de bedoeling dat het middenveld bijsluit. Zo kon Van Bommel 1 maal vanaf randje 16 uithalen.
Bij balbezit tegenstander wordt er afgewacht en begint men bij de middellijn
druk te zetten met een linie van 4 aanvallers/aanvallende middenvelders, gokkende op een foutje van de tegenstander. Het druk zetten wordt getracht door te drukken tot aan de 16 van de tegenstander
Als men zelf onder druk komt te staan probeert PSV de voetballende oplossing te zoeken. Mijns inziens een slechte keuze voor deze verdedigers. Positioneel is het daarvoor bij vlagen dramatisch wat PSV laat zien. Als Athletic doordekt raken Bouma en Marcelo gewoon in paniek en gaan ze rare dingen doen. Over de bal struikelen. Daarnaast moet je vertrouwen in je eigen techniek en het teamspel hebben. Dat is niet aanwezig.
Opvallende puntjes
De verdediging was vVorig jaar het zorgenkindje van PSV. En dan voornamelijk de ruimtes tussen middenveld en verdediging. Van Bommel wordt de controleur, waardoor dat probleem deels wordt weggenomen. Van Bommel zakt ook ala Anita in om als libero centraal te gaan spelen. PSV heeft hier dus duidelijk stappen in gemaakt middels de aankoop van Van Bommel.
Verdedigen doe je echter ook door op een juiste manier druk te zetten. De eerste 20 minuten lukte dat op eigen helft nog wel. Echter, het voetbal van Athletic is onder andere gebaseerd op via combinaties en het verleggen van het spel van flank naar flank openingen te creeren. Ondanks dat men met een B-ploeg speelt lukt dit ook. Dan zie je toch echt dat de verdedigers (Bouma speelt ipv Zanka) nog niet doordekken. Van Bommel wil dit juist wel doen waardoor er gaten vallen en mensen dus zogenaamd uit zijn rug weglopen. Als Advocaat hier niets aan doet loopt hij tegen dezelfde problemen als Rutten aan. Helemaal als van Bommel en Strootman door willen dekken tot aan de 16. De vraag is ook of PSV-spelers conditioneel zo fit kunnen worden dat het allemaal ook te belopen blijft.
Een ander punt is de manier van druk zetten. Zeker bj het druk zetten op de helft van de tegenstander stoort PSV wel vooruit, maar dekt niet altijd door. Dan lijkt men zo snel mogelijk terug te willen rennen. PSV zette bijvoorbeeld druk bij de linkerhoek van de vijandige 16. Athletic kon zich eruit voetballen omdat het uitpasste op de centrale verdediger. In plaats van door te dekken op de CV om zo te voorkomen dat de CV een pass vooruit kon geven, rende PSV een beetje afwachtend terug. Gevolgd, de rechter aanvallende middenvelder kon uit de rug van van Bommel weglopen en de CV kon met een fraaie pass rechtdoor iedereen te kijk zetten.
Over individuele spelers.
Narsingh: Moet echt doorhebben dat hij bij PSV speelt en niet bij Heerenveen. Verdedigt matig terug, laat zich door een agressieve back verschalken en verliest elk duel. Aanvallend zijn zn kwaliteiten bekend. Geweldige voorzet en snel op de 1e meters. Met de dieptepasses van van Bommel en Strootman een geweldig wapen. Maar al rennende kijkt hij alleen maar naar de bal waardoor hij 1 seconde voorafgaand aan het moment dat hij voor de keeper staat pas doorheeft dat hij moet schieten: te laat dus. Zal echt over de bal heen moeten gaan kijken.
Van Bommel: De bedenkingen om zijn fysiek zijn gegrond. De eerste 20/25 minuten top, daarna loopt men uit zn rug weg en lijkt hij soms mensen kwijt. Komt ook door het coachingsgebrek vanuit de verdediging. Speelt bij PSV als controleur maar komt ook veelvuldig mee naar voren. Heb hem dat al jaren niet meer zien doen. ben benieuwd in welke mate hij dat gaat doen. Zal voor hem ook weer zoeken naar de balans zijn dit jaar.
Lens: Als ik PSV was verkocht ik Matavz en gaf mn vertrouwen aan Lens. Verrast me echt positief. Sterk, snel, functionele techniek, diepte, in de bal komen, combineren. Hij kan het allemaal. Veel meer dan counterspits Matavz.
Willems: Is gewoon een hangende vleugelaanvaller die omgeschoold is naar de backpositie. Brengt aanvallend iets extras. Erg leuk om te zien. Valt geblesseerd uit waardoor Ritzmaier erin komt die het alleraardigst doet.
Conclusie:
Als team is Ajax op dit moment verder dan PSV. Maar PSV heeft de mogelijkheden om een gelijkwaardig teamspel op de mat te gaan leggen. Daarvoor moet Advocaat wel een aantal trends gaan doorbreken in verdedigende zin. Doet hij dat is PSV de grootste kanshebber op de titel aangezien het naast het teamspel de individuele klasse op de mat kan leggen en wedstrijden individueel kan beslissen. Ajax mist dit gewoon. De vraag is of Advocaat dit kan. Er zijn meer trainers geweest bij PSV die hier tegenaan zijn gelopen.
Kweet niet. Heb hem gewoon op Eredivisie Live gezien. Ga ik vanmiddag weer doen denk ik. Toch wel leuk om te zien hoe met name die jonge gasten het oppakken.quote:Op zondag 22 juli 2012 10:54 schreef alf89 het volgende:
Was de wedstrijd van PSV gisteren via stream te volgen?
Zo niet; zou dat vandaag wel het geval zijn?
Nigger please. Vorig seizoen had Ajax de meest scorende spelers van alle clubs uit de Eredivisie. Als er één team is wat een wedstrijd individueel kan beslissen, dan is het Ajax wel.quote:Op zondag 22 juli 2012 09:02 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Stuk van netwerk, zijn jullie het daar ook mee eens. Is een lap tekst maar volgens mij wel treffend.
[..]
Doet hij dat is PSV de grootste kanshebber op de titel aangezien het naast het teamspel de individuele klasse op de mat kan leggen en wedstrijden individueel kan beslissen. Ajax mist dit gewoon.
Of ze hebben gewoon 1 iemand die een goede pas kan geven?quote:Op zondag 22 juli 2012 10:59 schreef Devv het volgende:
[..]
Nigger please. Vorig seizoen had Ajax de meest scorende spelers van alle clubs uit de Eredivisie. Als er één team is wat een wedstrijd individueel kan beslissen, dan is het Ajax wel.
De conclusie over meer individuele klasse hebben, slaat gewoon als een tang op een varken. Hij heeft de wedstrijd van gisteren tegen Celtic waarschijnlijk nog niet gezien. Ajax heeft straks minimaal twee spelers die een goede pass kunnen gevenquote:Op zondag 22 juli 2012 11:02 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Of ze hebben gewoon 1 iemand die een goede pas kan geven?
Bilbao met B teamquote:Op zondag 22 juli 2012 09:02 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Stuk van netwerk, zijn jullie het daar ook mee eens. Is een lap tekst maar volgens mij wel treffend.
[..]
Tenzij je Aissati-passes geeft, kan je daarmee niet een wedstrijd individueel beslissenquote:Op zondag 22 juli 2012 11:04 schreef Devv het volgende:
[..]
De conclusie over meer individuele klasse hebben, slaat gewoon als een tang op een varken. Hij heeft de wedstrijd van gisteren tegen Celtic waarschijnlijk nog niet gezien. Ajax heeft straks minimaal twee spelers die een goede pass kunnen geven.
Nigger please. Jij denkt dat een wedstrijd individueel beslissen afhangt van het aantal spelers dat minimaal 1 doelpunt maakt?quote:Op zondag 22 juli 2012 10:59 schreef Devv het volgende:
[..]
Nigger please. Vorig seizoen had Ajax de meest scorende spelers van alle clubs uit de Eredivisie. Als er één team is wat een wedstrijd individueel kan beslissen, dan is het Ajax wel.
Keeper op Aissati. Of zou hij de uittrap ook zelf willen verzorgen?quote:Op zondag 22 juli 2012 11:40 schreef Adames het volgende:
[..]
Tenzij je Aissati passes geeft, kan je daarmee niet een wedstrijd individueel beslissen
oh even streepje tussen zetten, ik doelde daarmee op de voorzet van Aissati tegen PSV dit jaarquote:Op zondag 22 juli 2012 11:42 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Keeper op Aissati. Of zou hij de uittrap ook zelf willen verzorgen?
zo ziet het er wat mooier uittwitter:thijsslegers twitterde op zondag 22-07-2012 om 12:10:48Het is ongelooflijk maar waar; de affaire #Labyad is ten einde. #PSV en #sporting hebben mondeling akkoord. Zie VI.nl zo direct reageer retweet
Hoe doe je dat?quote:Op zondag 22 juli 2012 12:17 schreef rubbereend het volgende:
zo ziet het er wat mooier uittwitter:thijsslegers twitterde op zondag 22-07-2012 om 12:10:48Het is ongelooflijk maar waar; de affaire #Labyad is ten einde. #PSV en #sporting hebben mondeling akkoord. Zie VI.nl zo direct reageer retweet
in het reageer venster die je een klein twitterlogo, als je daarop klikt dan kan je de link van de tweet invullen en dan komt hij er netjes in te staanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |