abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114425228

Welkom in het grote PSV topic! :W

Officiele PSV website
PSV TV
PSV Netwerk
Supportersvereniging PSV
PSV Fans United
Lighttown Madness
PSV Ultras

Landskampioenschap (21x)
1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978,
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997,
2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008

KNVB Beker (9x)
1950, 1974, 1976, 1988, 1989, 1990, 1996,
2005, 2012

Johan Cruijff Schaal (8x)
1992, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2003,
2008

Europacup I (1x)
1988

UEFA Cup (1x)
1978

11-8-2012 - RKC Waalwijk - PSV , x-x
18-8-2012 - PSV - Roda JC Kerkrade , x-x
26-8-2012 - FC Groningen - PSV , x-x
2-9-2012 - PSV - AZ , x-x
16-9-2012 - FC Utrecht - PSV , x-x
23-9-2012 - PSV - Feyenoord , x-x
30-9-2012 - VVV-Venlo - PSV , x-x
7-10-2012 - PSV - NAC Breda , x-x
20-10-2012 - PSV - Willem II , x-x
28-10-2012 - PEC Zwolle - PSV , x-x
3-11-2012 - PSV - Heracles Almelo , x-x
11-11-2012 - PSV - SC Heerenveen , x-x
17-11-2012 - ADO Den Haag - PSV , x-x
25-11-2012 - PSV - Vitesse , x-x
1-12-2012 - Ajax - PSV , x-x
9-12-2012 - PSV - FC Twente , x-x
15-12-2012 - NEC - PSV , x-x
22-12-2012 - NAC Breda - PSV , x-x
18-1-2013 - PSV - PEC Zwolle , x-x
26-1-2013 - Heracles Almelo - PSV , x-x
2-2-2013 - PSV - ADO Den Haag , x-x
9-2-2013 - Vitesse - PSV , x-x
16-2-2013 - PSV - FC Utrecht , x-x
24-2-2013 - Feyenoord - PSV , x-x
2-3-2013 - PSV - VVV-Venlo , x-x
10-3-2013 - SC Heerenveen - PSV , x-x
16-3-2013 - PSV - RKC Waalwijk , x-x
31-3-2013 - Roda JC Kerkrade - PSV , x-x
6-4-2013 - Willem II - PSV , x-x
14-4-2013 - PSV - Ajax , x-x
20-4-2013 - AZ - PSV , x-x
27-4-2013 - PSV - FC Groningen , x-x
5-5-2013 - PSV - NEC , x-x
12-5-2013 - FC Twente - PSV , x-x

xxx

25/26/27-9-2012 - Spakenburg/Achilles'29 - PSV , x-x

1. x
2. x
3. x
4. x
5. x

Samenvattingen van afgelopen wedstrijden
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Graag nieuwe topicstarter scores in de openingspost bijwerken ^O^
  donderdag 19 juli 2012 @ 18:32:55 #2
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_114425292
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 18:30 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Wat is de belangrijkste eigenschap? Volgens mij komt hij vaak genoeg in de positie om te scoren of een pass te kunnen geven. Alleen het doen, daar ontbreekt het hem nog aan. Het moet mogelijk zijn om daaraan te werken. Zeker wanneer je nu eens geen last hebt van een naar binnen komende Lens en Toivonen, en hopelijk blijft ook Strootman wat meer naar achteren.
Overzicht. Dat heb je of heb je niet imo, is niet echt trainbaar.

Een 10 moet veel meer dan andere spelers al weten wat hij met de bal gaat doen nog voordat hij hem krijgt. Wijnaldum loopt zich dan meestal vast.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_114425420
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 18:32 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat zo is. Of het wel of niet trainbaar is, en of Gini het niet zal hebben wanneer hij leert om niet overal in te rennen. Verder weet ik niet of een 10 perse van het type Litmanen moet zijn. Je kan ook een (John) De Jong zijn die gaten trekt en een bal aflegt of erin legt.

Hoe dan ook, Wijnaldum krijgt een kans. Er komt een nieuw PSV waar Gini waarschijnlijk veel meer ruimte voor zich zal hebben. kwa tactisch, veldbezetting en organisatie wordt het nodige veranderd. Ik wil het eerst eens zien voordat ik mijn conclusies trek.
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 18:29 schreef BeamofLight het volgende:
Ik voorzie nog een Toivonen, Lens verkoop en een verdediger-aankoop.
Lens zou ik vooralsnog willen houden. Ik moet het nog zien of Matavz het gaat maken. Met Lens heb je een meer dan degelijke spits achter de hand. En om het nu al van spelers als Locadia af te laten hangen, vind ik te vroeg. Een verdediger erbij zou niet verkeerd zijn.
  donderdag 19 juli 2012 @ 18:44:21 #4
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_114425769
Xaobotnik :

Wijnaldum is ten eerste heel erg onregelmatig. De ene wedstrijd erg goed de volgende wedstrijd bakt hij er werkelijk niks van.
Consistentie is erg belangrijk in een competitie.

Daarnaast is hij absoluut niet koelbloedig en mist daarom ook enorm veel kansen. Dit zijn precies de eigenschappen van spelers waarmee je geen kampioen wordt. Speel je net een keer of twee gelijk omdat hij zijn kansen mist.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_114426640
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 18:44 schreef BlaZ het volgende:
Xaobotnik :

Wijnaldum is ten eerste heel erg onregelmatig. De ene wedstrijd erg goed de volgende wedstrijd bakt hij er werkelijk niks van.
Consistentie is erg belangrijk in een competitie.

Daarnaast is hij absoluut niet koelbloedig en mist daarom ook enorm veel kansen. Dit zijn precies de eigenschappen van spelers waarmee je geen kampioen wordt. Speel je net een keer of twee gelijk omdat hij zijn kansen mist.
Het is bullshit om dat aan Wijnaldum op te hangen. Dan doe je net alsof het hele team afhankelijk is van Wijnaldum en alsof die kans die hij gemist heeft ook een positie was waar een ander in terecht zou komen. Dat is natuurlijk onzin. En dan heb je het niet eens over alle externe factoren die spelen, als spelers die in de weg lopen, een pass niet geven, etc. Wijnaldum maakt daar natuurlijk net zo goed deel van uit tov anderen en even goed is het onzin om een dergelijke redenatie over een andere speler te trekken.

Het moment waarop Wijnaldum faalt zijn in de regel momenten waar hij zichzelf ook in brengt.

Verder heeft hij bij Feyenoord ook laten zien dat hij het kon, met goede cijfers. Bij een slecht draaiend Feyenoord scoorde hij in een half seizoen 10 goals (het laatste halve seizoen bij Feyenoord. Het eerste van dat laatste jaar stond hij op de rechtsbuiten positie). Als middenvelder is dat gewoon veel en erg knap. Dat zegt mij dat hij dan toch wel bepaalde scorende kwaliteiten moet hebben.
  donderdag 19 juli 2012 @ 19:08:38 #6
56749 BlaZ
pi_114426681
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 19:07 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Het is bullshit om dat aan Wijnaldum op te hangen. Dan doe je net alsof het hele team afhankelijk is van Wijnaldum en alsof die kans die hij gemist heeft ook een positie was waar een ander in terecht zou komen. Dat is natuurlijk onzin. En dan heb je het niet eens over alle externe factoren die spelen, als spelers die in de weg lopen, een pass niet geven, etc. Wijnaldum maakt daar natuurlijk net zo goed deel van uit tov anderen en even goed is het onzin om een dergelijke redenatie over een andere speler te trekken.

Het moment waarop Wijnaldum faalt zijn in de regel momenten waar hij zichzelf ook in brengt.

Verder heeft hij bij Feyenoord ook laten zien dat hij het kon, met goede cijfers. Bij een slecht draaiend Feyenoord scoorde hij in een half seizoen 10 goals (het laatste halve seizoen bij Feyenoord. Het eerste van dat laatste jaar stond hij op de rechtsbuiten positie). Als middenvelder is dat gewoon veel en erg knap. Dat zegt mij dat hij dan toch wel bepaalde scorende kwaliteiten moet hebben.
Feyenoord deed het beter toen Wijnaldum naar PSV ging.

Maar we zijn het oneens dan. Ook goed. Voor mij blijft het een waardeloze voetballer.
pi_114426948
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 19:08 schreef BlaZ het volgende:

[..]

De rol van Wijnaldum had daar weinig mee te maken. Fer ging ook weg. Zijn ze zeker ook beter van geworden? En die schulden ook? Factoren van onbewezen invloed. Dat PSV Tyton aangetrokken had heeft zeker ook bijgedragen aan het succes van Feyenoord? Staat redenatie-technisch op hetzelfde niveau als de redenatie die jij nu trekt.

Of zou het kunnen komen door gewoon goede coaching en jonge talenten die op hun plek vielen en de tomeloze inzet van die ploeg plus het toevoegen van spelers als Guidetti en El Ahmadi?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 19 juli 2012 @ 19:15:11 #8
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_114426951
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 19:08 schreef BlaZ het volgende:

[..]

dat opzich is geen argument natuurlijk :D PSV won de Europacup 1 toen Gullit weg ging
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 19 juli 2012 @ 19:18:08 #9
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_114427080
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 19:15 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

De rol van Wijnaldum had daar weinig mee te maken. Fer ging ook weg. Zijn ze zeker ook beter van geworden? En die schulden ook? Factoren van onbewezen invloed. Dat PSV Tyton aangetrokken had heeft zeker ook bijgedragen aan het succes van Feyenoord? Staat redenatie-technisch op hetzelfde niveau als de redenatie die jij nu trekt.

Of zou het kunnen komen door gewoon goede coaching en jonge talenten die op hun plek vielen en de tomeloze inzet van die ploeg plus het toevoegen van spelers als Guidetti en El Ahmadi?
Wijnaldum op 10 bij Feyenoord heeft eigenlijk nooit echt gerendeerd. Ik snap er nog steeds helemaal niks van dat hij zichzelf inschat als 10. Hij was zelfs zijn plek even kwijt aan Luigi fucking Bruins. Zijn vertrek heb ik nooit echt als een gemis gezien, dat van Fer bijvoorbeeld wel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 19 juli 2012 @ 19:24:51 #10
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_114427367
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 19:18 schreef Caland het volgende:

[..]

Wijnaldum op 10 bij Feyenoord heeft eigenlijk nooit echt gerendeerd. Ik snap er nog steeds helemaal niks van dat hij zichzelf inschat als 10. Hij was zelfs zijn plek even kwijt aan Luigi fucking Bruins. Zijn vertrek heb ik nooit echt als een gemis gezien, dat van Fer bijvoorbeeld wel.
Hij scoorde wel die goals. Dan rendeert hij toch? Als je het vergelijkt met Afellay, die kwam in een heel seizoen nooit verder dan 14. Perez kwam in de buurt met 8 in dat halve jaar bij PSV, maar had wel meer assists. Als rechtsbuiten vond ik Gini niet veel bij Feyenoord.
  donderdag 19 juli 2012 @ 19:27:06 #11
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_114427470
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 19:24 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Hij scoorde wel die goals. Dan rendeert hij toch? Als rechtsbuiten vond ik het niet veel bij Feyenoord.
Tsja, 4 goals in één wedstrijd ofzo, nauwelijks assists. Beetje vertekend beeld.

Als rechtsbuiten maakte hij juist indruk in de beginperiode. Maar meneer wilde liever in de as spelen. Met als gevolg dat hij nu eigenlijk op beide plekken tekort komt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_114427544
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 18:32 schreef Caland het volgende:

[..]

Een 10 moet veel meer dan andere spelers al weten wat hij met de bal gaat doen nog voordat hij hem krijgt. Wijnaldum loopt zich dan meestal vast.
De natuurtalenten hebben dat van zichzelf idd. Je kan er wel wat aan doen op de training maar als het niks is zal het ook nooit wat worden.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_114427559
Ik vind Wijnaldum ook geen 10. Een rechtsbuiten vind ik hem evenmin. Ik vind hem dan in een 3-mans middenveld op rechts nog het beste renderen. Daar kan die meters maken en dribbelen. Helaas is hij niet de man van de steekpass. Die pass heeft Narsingh wel nodig wil hij renderen.
pi_114427749
p$v :')
  donderdag 19 juli 2012 @ 19:37:22 #15
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_114427944
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 19:27 schreef Caland het volgende:

[..]

Tsja, 4 goals in één wedstrijd ofzo, nauwelijks assists. Beetje vertekend beeld.

Als rechtsbuiten maakte hij juist indruk in de beginperiode. Maar meneer wilde liever in de as spelen. Met als gevolg dat hij nu eigenlijk op beide plekken tekort komt.
Dan nog. Zijn nog steeds 4 goals, toch? En laat er wat van af trekken, dan is het over een half jaar nog steeds knap als je daarin zoveel scoort. Assists is wel zorgelijk. Als rechtsbuiten heb ik hem nooit zoveel gevonden. Leuk en frivool, maar ver kom je daar niet mee op de lange termijn. Verder hebben we bij PSV Van Bommel en Strootman die de as kunnen laten functioneren, waar Wijnaldum een gat kan trekken voor een van de middenvelders of een naar binnentrekkende Mertens.
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 19:28 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik vind Wijnaldum ook geen 10. Een rechtsbuiten vind ik hem evenmin. Ik vind hem dan in een 3-mans middenveld op rechts nog het beste renderen. Daar kan die meters maken en dribbelen. Helaas is hij niet de man van de steekpass. Die pass heeft Narsingh wel nodig wil hij renderen.
Narsingh wegsturen is inderdaad iets waar we van zouden kunnen profiteren. Maar in de regel is Narsingh toch meer een speler die zelf de actie maakt en dan de voorzet geeft. Maar een buitenspeler op die manier aanspelen is niet zo lastig. Die zijn immers altijd op rechts en altijd in dezelfde richting met dezelfde intentie en op dezelfde speler die ook in diezelfde richting loopt. Kortom: daar is geen briljante speler voor nodig. Steekpass in het centrum is veel lastiger.
  donderdag 19 juli 2012 @ 19:45:39 #16
56749 BlaZ
pi_114428365
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 19:37 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Dan nog. Zijn nog steeds 4 goals, toch? En laat er wat van af trekken, dan is het over een half jaar nog steeds knap als je daarin zoveel scoort. Assists is wel zorgelijk. Als rechtsbuiten heb ik hem nooit zoveel gevonden. Leuk en frivool, maar ver kom je daar niet mee op de lange termijn. Verder hebben we bij PSV Van Bommel en Strootman die de as kunnen laten functioneren, waar Wijnaldum een gat kan trekken voor een van de middenvelders of een naar binnentrekkende Mertens.

4 goals in een wedstrijd, wel een duidelijk voorbeeld van wat ik bedoelde. Onregelmatig.

Om kampioen te worden moet je spelers in de as hebben die elke wedstrijd voldoende kunnen voetballen.

Wijnaldum is soms slecht en soms heel goed. De keren dat hij slecht is kun je gewoon punten verliezen.
  donderdag 19 juli 2012 @ 20:06:32 #17
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_114429404
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 19:45 schreef BlaZ het volgende:

[..]

4 goals in een wedstrijd, wel een duidelijk voorbeeld van wat ik bedoelde. Onregelmatig.

Om kampioen te worden moet je spelers in de as hebben die elke wedstrijd voldoende kunnen voetballen.

Wijnaldum is soms slecht en soms heel goed. De keren dat hij slecht is kun je gewoon punten verliezen.
De vraag is hoe hij presteert met een beter PSV om zich heen. Trouwens betekent het scoren van 4 of geen goals niet dat je wel of niet goed hebt gespeeld. En als hij slecht is kun je inderdaad punten verliezen. Maar dat kan met een andere speler net zo goed. Als Wijnaldum slecht speelt, moet je hem dàt verwijten. Niet een hele wedstrijd op hem hangen. Wijnaldum zorgt niet voor de opbouw. Strootman heeft daar vaak genoeg gefaald. Toch krijgt hij daar zelden tot nooit kritiek op. Ook wel terecht, aangezien hij het niet in zijn eentje kan. Maar het individuele deel van zijn spel viel ook vaak genoeg wat op aan te merken. Net als bij Wijnaldum, laat dat duidelijk zijn. Ik wilde alleen maar zeggen dat mensen te makkelijk Wijnaldum wegschrijven als een overschatte speler die er niet veel van kan, terwijl anderen net zo vaak gefaald hebben.

Derijck is daar ook zo'n goed voorbeeld van. Faalt bijna structureel wanneer hij echt op de proef gesteld wordt, en is een speler die gezien zijn positie makkelijker te beoordelen is omdat zijn functioneren minder afhankelijk is van anderen. Toch heb je nog genoeg mensen die hem zelfs voor de basis voorstellen.
pi_114430054
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 19:37 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Narsingh wegsturen is inderdaad iets waar we van zouden kunnen profiteren. Maar in de regel is Narsingh toch meer een speler die zelf de actie maakt en dan de voorzet geeft. Maar een buitenspeler op die manier aanspelen is niet zo lastig. Die zijn immers altijd op rechts en altijd in dezelfde richting met dezelfde intentie en op dezelfde speler die ook in diezelfde richting loopt. Kortom: daar is geen briljante speler voor nodig. Steekpass in het centrum is veel lastiger.
De enige 2 acties die Narsingh heeft zijn: De bal naast zijn tegenstander gooien en er snel langsaf rennen en een soort van pirouette maken. Hij werd bijna altijd door Djuricic gelanceerd. Daar is hij op zijn sterkst.
  donderdag 19 juli 2012 @ 20:19:42 #19
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_114430094
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:18 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

De enige 2 acties die Narsingh heeft zijn: De bal naast zijn tegenstander gooien en er snel langsaf rennen en een soort van pirouette maken. Hij werd bijna altijd door Djuricic gelanceerd. Daar is hij op zijn sterkst.
Hij is denk ik in de war met Assaidi.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_114430301
We kunnen wel zorgen maken om onze verdediging. Maar die van Twente en Vitesse zijn ook niet zo.. Ajax heeft hun beste verkocht en Feyenoord ook. Zo erg is het ook weer niet :')
pi_114430495
quote:
14s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:23 schreef Doublepain het volgende:
We kunnen wel zorgen maken om onze verdediging. Maar die van Twente en Vitesse zijn ook niet zo.. Ajax heeft hun beste verkocht en Feyenoord ook. Zo erg is het ook weer niet :')
Uhm... onze verdediging werd gedold door jeugdspelers van Eindhoven. Sorry hoor, maar dat was toch wel echt een dieptepunt in mijn voetbalkijkcarriere.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_114430510
quote:
14s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:23 schreef Doublepain het volgende:
Jawel heb je enigszins gelijk in.. maar wat als Hutch dadelijk weer geblesseerd raakt ?
En Zanka of een Marcelo ? Zit je opgescheept met Derijck en een Bouma die het dadelijk gewoon niet meer aan kan, vooral als die tegen een snelle behendige aanvaller moet spelen.

Hoop stiekem dat Lens verkocht gaat worden voor een mooi bedrag, zodat je van dat geld kan gebruiken voor de verdediging.
pi_114430568
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:27 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Uhm... onze verdediging werd gedold door jeugdspelers van Eindhoven. Sorry hoor, maar dat was toch wel echt een dieptepunt in mijn voetbalkijkcarriere.
Valt ook wel mee, die eerste goal was puur geluk. Die bal viel voor zijn voeten. Die 2de kan gebeuren, daarom is Derijck gelukkig wissel :') Anders speelt Waterman binnenkort tegen Ajax :')
pi_114430626
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:27 schreef MRN89 het volgende:

[..]

Jawel heb je enigszins gelijk in.. maar wat als Hutch dadelijk weer geblesseerd raakt ?
En Zanka of een Marcelo ? Zit je opgescheept met Derijck en een Bouma die het dadelijk gewoon niet meer aan kan, vooral als die tegen een snelle behendige aanvaller moet spelen.

Hoop stiekem dat Lens verkocht gaat worden voor een mooi bedrag, zodat je van dat geld kan investeren in de verdediging.
Dat is met elke club zo, maar Brands gaat echt geen verdediger erbij kopen als hij nu 5 heeft voor 2 posities. (Pieters erbij)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-07-2012 20:29:42 ]
pi_114430631
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:28 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Valt ook wel mee, die eerste goal was puur geluk. Die bal viel voor zijn voeten. Die 2de kan gebeuren, daarom is Derijck gelukkig wissel :') Anders speelt Waterman binnenkort tegen Ajax :')
Het gaat niet alleen om de goals hè. Het gebeurde ook diverse malen wanneer Eindhoven niet scoorde. Een beetje voorhoede had er tegen PSV 6 ingelegd.
pi_114430640
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:27 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Jezus. Dan ben je ook niet veel gewend..
Het blijft 'maar' een oefenwedstrijd hoor.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_114430684
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:29 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Het gaat niet alleen om de goals hè. Het gebeurde ook diverse malen wanneer Eindhoven niet scoorde. Een beetje voorhoede had er tegen PSV 6 ingelegd.
Dat is maar net hoe je het ziet, een beetje meer inzet en PSV had er 6 ingelegd. ;)
  donderdag 19 juli 2012 @ 20:30:45 #28
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_114430699
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:28 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Juist. Normaal staat bouma daar gelukkig...

*Proest*
Ja ja
pi_114430719
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:29 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Jezus. Dan ben je ook niet veel gewend..
Het blijft 'maar' een oefenwedstrijd hoor.
Oefenwedstrijd inderdaad. Maar dat was het voor Eindhoven ook. Natuurlijk zijn die meer gedreven om van de grote broer te winnen, maar met name Manolev, de Rijck en ook Zanka waren gewoon gruwelijk slecht. Bouma sprong er positief bovenuit en dat zegt toch wel veel....
pi_114430776
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:30 schreef Piebe het volgende:

[..]

Juist. Normaal staat bouma daar gelukkig...

*Proest*
Liever Bouma links dan Derijck. Vorig seizoen was het wel anders, maar ik heb liever Bouma nu :)
pi_114430819
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:31 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Oefenwedstrijd inderdaad. Maar dat was het voor Eindhoven ook. Natuurlijk zijn die meer gedreven om van de grote broer te winnen, maar met name Manolev, de Rijck en ook Zanka waren gewoon gruwelijk slecht. Bouma sprong er positief bovenuit en dat zegt toch wel veel....
Tegen een betere tegenstander (Genk) stond het wel weer goed, dus een ramp is het niet. Als je nagaat dat Genk nauwelijks wat te vertellen had thuis.
pi_114430827
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:31 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Wees blij dat ze dat nu zijn. Als ze dat na een aantal wedstrijden in de competitie nog ijn dan is er pas echt reden om te klagen. ;)
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_114430935
quote:
14s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:33 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Wees blij dat ze dat nu zijn. Als ze dat na een aantal wedstrijden in de competitie nog ijn dan is er pas echt reden om te klagen. ;)
Nu alweer afgelopen seizoen vergeten ? :')
Maak me toch stiekem zorgen hoor, Zanka moet nog maar een echte aanwinst blijken.
Zolang Manolev hier nog speelt houd ik me hart vast..die Hutch hoeft maar weer 1x geblesseerd te raken.
pi_114430950
quote:
14s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:33 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

True. Ik denk dat het met Zanka wel goed komt. Die haalde zijn niveau van 2 jaar geleden bij lange na niet. Willems zal het over het algemeen ook wel redelijk doen. Maar verder is het best een tragische verdediging.

Tegen Genk was het inderdaad beter, maar eerlijk gezegd schat ik dit Genk ook niet veel hoger in dan Eindhoven...
pi_114431307
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:35 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

True. Ik denk dat het met Zanka wel goed komt. Die haalde zijn niveau van 2 jaar geleden bij lange na niet. Willems zal het over het algemeen ook wel redelijk doen. Maar verder is het best een tragische verdediging.

Tegen Genk was het inderdaad beter, maar eerlijk gezegd schat ik dit Genk ook niet veel hoger in dan Eindhoven...
Dat is ook wel weer overdreven maar voor de rest heb je wel gelijk ja.
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:35 schreef MRN89 het volgende:

[..]

Nu alweer afgelopen seizoen vergeten ? :')
Maak me toch stiekem zorgen hoor, Zanka moet nog maar een echte aanwinst blijken.
Zolang Manolev hier nog speelt houd ik me hart vast..die Hutch hoeft maar weer 1x geblesseerd te raken.
Ik zit dit seizoen ook zeker niet rustig op mijn stoel hoor, maar er werd olv Cocu bv al heel anders verdedigd dan onder Rutten.
En aangezien ik nog meer vertrouwen heb ik Advocaat zie ik het wel redelijk goed komen.
Maar het klopt, op deze verdediging kan je zeker niet vertrouwen, en dat blijft een probleem. Maar eenmaal als een team in het seizoen/jaar groeit, groeit de verdediging mee. Dus ik wil eerste wedstrijden die er echt toe doen toch eerst even aankijken. Daarna weet je pas echt hoe het zit.
Alleen Manolev krijgt geen 10e kans van me, die mag zo snel mogelijk weg inderdaad.
pi_114431530
Persoonlijk hoop ik dat Lens of Toivonen vertrekt en dat de transfersom wordt gebruikt voor een goede rechtsback.
pi_114431672
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:46 schreef Hoppahoppa het volgende:
Persoonlijk hoop ik dat Lens of Toivonen vertrekt en dat de transfersom wordt gebruikt voor een goede rechtsback.
Spelers op de vleugels kunnen toch ook goed op RB of LB spelen?

Dacht ik laatst gehoord te hebben net als Jordi Alba
pi_114431713
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:48 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Spelers op de vleugels kunnen toch ook goed op RB of LB spelen?

Dacht ik laatst gehoord te hebben net als Jordi Alba
Mwaaa. Ik geloof niet dat het zo simpel is. Ze moeten ook een bal kunnen afpakken in de verdediging.
pi_114431763
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:49 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Mwaaa. Ik geloof niet dat het zo simpel is. Ze moeten ook een bal kunnen afpakken in de verdediging.
Lens kan het wel, die helpt Manolev vaak met succes
pi_114431784
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:49 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

:Y

Het lijkt zo makkelijk.. tegenwoordig denken ze dat een back een 2e vleugelspeler moet zijn, maar daar krijg je 10 opkomende problemen gratis bij.
pi_114431890
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:50 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Lens kan het wel, die helpt Manolev vaak met succes
Ik moet er niet aan denken dat Lens als back staat....
pi_114431957
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:52 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ik moet er niet aan denken dat Lens als back staat....
Als backup kan het wel, vooral als je achter staat.
pi_114432037
quote:
14s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:52 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Als backup kan het wel, vooral als je achter staat.
Dan zijn we wel een heel armoeiig cluppie ja als Lens als back moet gaan fungeren :')
pi_114432079
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Dan zijn we wel een heel armoeiig cluppie ja als Lens als back moet gaan fungeren :')
Valt ook wel mee :')
pi_114432143
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:54 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Valt ook wel mee :')
Je spits/rechtervleugel als back gebruiken vind je niet armoeiig?
pi_114432225
quote:
15s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Je spits/rechtervleugel als back gebruiken vind je niet armoeiig?
Denk je dat Manolev vroeger geen rechtvleugel was?
pi_114432271
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:57 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Geen succesvolle :D
pi_114432277
quote:

[..]

Je snapt dat dit wel een heel slecht voorbeeld is he? :')
pi_114432307
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Je snapt dat dit wel een heel slecht voorbeeld is he? :')
Weet ik maar ik zeg ook niet dat Lens daar in de basis moet beginnen, maar hij kan er wel spelen als het niet anders kan.
  donderdag 19 juli 2012 @ 20:59:39 #50
56749 BlaZ
pi_114432332
Je kan Lens best rechtsback opstellen maar dan moet je wel je formatie daar op aanpassen.
pi_114432362
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:59 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Weet ik maar ik zeg ook niet dat Lens daar in de basis moet beginnen, maar hij kan er wel spelen als het niet anders kan.
Ja, njah.. Oke. Maar dan zou ik dat eerder met een middenvelder proberen. Maar goed, neem aan dat het niet zo ver zal komen allemaal :)
pi_114432375
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:59 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Hutchinson ?
Manolev mooi op de bank, het liefst weg.. je hebt Narsingh nu rechtsbuiten, je moet hem niet teveel in de weg lopen
pi_114432401
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 21:00 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ja, njah.. Oke. Maar dan zou ik dat eerder met een middenvelder proberen. Maar goed, neem aan dat het niet zo ver zal komen allemaal :)
Neuh, Advocaat weet er wel wat op. Dan maar Hutchinson als Brands niemand meer gaat halen
  donderdag 19 juli 2012 @ 21:05:47 #54
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_114432687
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:18 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Klopt. Een vrij statische speler. Heb ik ooit iets anders beweerd? Erg afhankelijk van zijn snelheid, en timing. Heeft geen echte passeerbeweging. Maar een man voorbij en een rush naar voren is ook een actie natuurlijk.
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:19 schreef Caland het volgende:

[..]

Hij is denk ik in de war met Assaidi.
Wat bedoel je precies?
quote:

[..]

Vroeger. Maar heeft er wel wat bijgeleerd. Net als Bouma bijv. ook vroeger een spits was daarna middenvelder en nu verdediger. Is misschien nog geen topper, maar Lens als verdediger slaat natuurlijk nergens op.
  donderdag 19 juli 2012 @ 21:07:08 #55
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_114432773
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 21:05 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Klopt. Een vrij statische speler. Heb ik ooit iets anders beweerd? Erg afhankelijk van zijn snelheid, en timing. Heeft geen echte passeerbeweging. Maar een man voorbij en een rush naar voren is ook een actie natuurlijk.

[..]

Wat bedoel je precies?
Die was van de twee buitenspelers bij Heerenveen meer de man van de actie en erlangs, Assaidi moet weggestuurd worden. Jij beschreef dus eigenlijk Assaidi ipv narsingh.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 19 juli 2012 @ 21:09:01 #56
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_114432892
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 21:07 schreef Caland het volgende:

[..]

Die was van de twee buitenspelers bij Heerenveen meer de man van de actie en erlangs, Assaidi moet weggestuurd worden. Jij beschreef dus eigenlijk Assaidi ipv narsingh.
Hangt ervan af wat je onder het maken van een actie verstaat. Dat Narsingh geen passeerbeweging heeft, wil niet zeggen dat hij geen acties kan maken. Inzet van een rush naar voren is ook een actie.

Verder is Assaidi iemand die niet perse weggestuurd hoeft te worden. Het is een speler die ook zelf veel initieert. Of het iets brengt is een tweede. Ik denk dat een statische buitenspeler precies is wat we nodig hebben.
pi_114433257
oh fuck Vukovic is er ook nog ja :{

Er komt echt geen nieuwe verdediger bij ;(
  donderdag 19 juli 2012 @ 21:22:24 #58
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_114433617
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 21:16 schreef Doublepain het volgende:
oh fuck Vukovic is er ook nog ja :{

Er komt echt geen nieuwe verdediger bij ;(
Tsja Vukovic. Maar die gaat geen kans meer krijgen, lijkt me. Is destijds toch sowieso gehaald als middenvelder? Ik denk dat dat hij overal achteraan het rijtje staat.
pi_114435555
Misschien heeft PSV toch wel een beetje gefaald door Manolev te verlengen, net als dat ze vorig jaar Engelaar gewoon transfervrij hadden moeten laten gaan. Dat was toen nog wel gelukt denk ik, nu gaat dat m echt niet meer worden.

En de scout die Vukovic aanbevolen heeft mag ook wel even geëvalueerd worden :')

Maar al met al ben ik best tevreden over het beleid het afgelopen jaar hoor. Nu hopen dat we ook op het veld gaan presteren.
pi_114435789
Trouwens...

Nog 2 dagen tot het nieuwe shirt *O*
  donderdag 19 juli 2012 @ 22:09:04 #61
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_114436122
Wat een non discussie over Lens op RB. Zelfs Drogba kan als back spelen ^O^

Zonder gekheid, gaat natuurlijk nooit gebeuren met Hutch en Manolev in de selectie. En mocht 1 van deze 2 verkocht worden dan zet je er maar een jeugdspeler of Willems/Pieters neer. Moet in Nederland vast kunnen.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_114436184
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 22:09 schreef GotenSSJ het volgende:
Wat een non discussie over Lens op RB. Zelfs Drogba kan als back spelen ^O^

Zonder gekheid, gaat natuurlijk nooit gebeuren met Hutch en Manolev in de selectie. En mocht 1 van deze 2 verkocht worden dan zet je er maar een jeugdspeler of Willems/Pieters neer. Moet in Nederland vast kunnen.
Eens, Lens op rechtsback gaat hem echt niet worden
pi_114447230

Staat hem goed ^O^
  vrijdag 20 juli 2012 @ 09:02:43 #64
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_114449562
Heh heh, Slegers is terug. Eindelijk weer wat inside information over biedingen enzo.

thijsslegers twitterde op vrijdag 20-07-2012 om 08:51:48 Het bod van #Southampton op #lens bedroeg tussen 3 en 4 miljoen. De salarisindicatie die Lens zelf kreeg was ook voor hem niet interessant reageer retweet
pi_114449732
Polishmasters op EL :)

Edit:

Op de poolse website staat er een stukje over PSV, vertaler gebruikt:
http://www.polish-masters.pl/druzyny.html

Przemyslaw tabak :D

[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2012 09:40:12 ]
pi_114458130
4 miljoen is inderdaad te weinig voor Lens, toch als er een club komt met een miljoen of 5/6 wordt het interessant om te gaan onderhandelen
pi_114461651

Goeie indruk achtergelaten dus :7
pi_114462653
Iemand hier interesse om komend seizoen wat wedstrijdjes mee te pikken op Oost (sfeervakken) ? :)

Ik kan een wedstrijd of 5-6 niet voor de winterstop en als er iemand is die tegen normale vergoeding (¤16/wedstrijd) m'n kaart voor die wedstrijden wilt hebben, dan meldt je maar :)

wedstrijden op zondag :(

:Y)
  vrijdag 20 juli 2012 @ 15:28:46 #69
79837 Lemming22
pi_114464090
PSV tegen Athetic Bilbao op de Polish Masters. Leuke tegenstander, serieuze test!
  vrijdag 20 juli 2012 @ 15:29:29 #70
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_114464118
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 15:28 schreef Lemming22 het volgende:
PSV tegen Athetic Bilbao op de Polish Masters. Leuke tegenstander, serieuze test!
Makkie.
pi_114464120
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 14:55 schreef WooZ het volgende:
Iemand hier interesse om komend seizoen wat wedstrijdjes mee te pikken op Oost (sfeervakken) ? :)

Ik kan een wedstrijd of 5-6 niet voor de winterstop en als er iemand is die tegen normale vergoeding (¤16/wedstrijd) m'n kaart voor die wedstrijden wilt hebben, dan meldt je maar :)

Ik heb zelf een seizoenskaart op West, maar tof dat je dit aanbied man _O_
pi_114465304
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 14:55 schreef WooZ het volgende:

Heb zelf mn SK, maar op PN zijn er altijd wel geinteresseerden. ;)
pi_114466410
Ik wil niet op 'Oost' zitten. Enge tatoeage-types daar.
pi_114466797
PSV twitterde op vrijdag 20-07-2012 om 15:36:08 De wedstrijd Athletic Bilbao-PSV is zaterdagmiddag te zien op @eredivisielive om 14.00 uur. #polishmasters #psv reageer retweet
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_114466886
Ah nice, die kan mooi op de achtergrond aan
pi_114467028
Mooi ^O^ Heb ik morgen middag ook wat te doen.. :D
pi_114468586
PVDA wil stemmen winnen?

quote:
EINDHOVEN - De Eindhovense PvdA-fractie heeft zorgen over de recente reeks financiële tegenvallers bij PSV. De partij vraagt zich af of de club wel in staat is de financiële balans op orde te krijgen, zoals vorig jaar is afgesproken met de gemeente Eindhoven.

Zie ook:
PSV-deal is aangenomen door gemeente Eindhoven
Depla: 'Hulp bij deal zeker niet overbodig'
'Ambtenaren scholen voor PSV-deal'
Volg PSV-verslaggever Rik Elfrink op Twitter
Alles over PSV
Ook wil de partij weten of PSV wel verantwoord omgaat met de door de gemeente betaalde miljoenen tijdens de omstreden PSV-deal. De grond onder het Philips Stadion en trainingscomplex De Herdgang werden voor 48 miljoen euro van PSV gekocht. De gemeente leende dat geld. PSV betaalt jaarlijks 2,4 miljoen euro aan de gemeente voor het gebruik van de gronden.

De PvdA vraagt zich af wat de stand van zaken is en heeft over het onderwerp opheldering gevraagd bij het college van B en W.
  vrijdag 20 juli 2012 @ 17:45:32 #78
79837 Lemming22
pi_114469622
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 17:14 schreef Doublepain het volgende:
PVDA wil stemmen winnen?

[..]

Wat zijn die tegenslagen in de reeks van tegenslagen waarover de PvdA het heeft? Lente-akkoord is één. Maar verder?
pi_114469683
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 17:14 schreef Doublepain het volgende:
PVDA wil stemmen winnen?

[..]

Waarom ? Mag je er niet kritisch naar kijken dan ?
Wel vreemd trouwens dat de PvdA er een jaar geleden mee instemde (zelfs er initiatief heeft voor genomen in de persoon van Depla) en een jaar later pas vragen gaan stellen over deze voor de gemeente zeer onvoordelige deal.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  vrijdag 20 juli 2012 @ 17:55:42 #80
131800 Tarado
capô de fusca
pi_114469884
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 17:47 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Wel vreemd trouwens dat de PvdA er een jaar geleden mee instemde (zelfs er initiatief heeft voor genomen in de persoon van Depla) en een jaar later pas vragen gaan stellen over deze voor de gemeente zeer onvoordelige deal.
Zolang het goed gaat is het geen onvoordelige deal (hoewel je vraagtekens kan zetten dat een gemeente een deel van hun leen vermogen hiervoor gebruikt) wel zijn er afspraken gemaakt over de begroting en die haalt PSV bij lange na niet. Het interen houdt dus aan wat dan weer een gevaar vormt voor afbetaling van deze constructie.
pi_114471850
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 17:47 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Dit. Ben het zeker eens dat PSV best opheldering mag geven over bepaalde zaken op financieel gebied.
U MAD?
  vrijdag 20 juli 2012 @ 19:10:00 #82
79837 Lemming22
pi_114472063
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 17:55 schreef Tarado het volgende:

[..]

Zolang het goed gaat is het geen onvoordelige deal (hoewel je vraagtekens kan zetten dat een gemeente een deel van hun leen vermogen hiervoor gebruikt) wel zijn er afspraken gemaakt over de begroting en die haalt PSV bij lange na niet. Het interen houdt dus aan wat dan weer een gevaar vormt voor afbetaling van deze constructie.
Welke afspraken worden bij lange na niet nagekomen dan door PSV?

De KNVB heeft PSV ondertussen wel weer in categorie 3 geplaatst. Blijkt dat PSV zijn begroting dus wel gewoon netjes in orde heeft?
pi_114472328
Volgens rik is psv kerngezond en

“@RikElfrink: Er is meer goed nieuws. #Sevilla heeft zich bij #PSV gemeld voor overleg over betaling van 2 miljoen inzake #Kone. #PSV is optimistisch.”
  vrijdag 20 juli 2012 @ 19:26:59 #84
131800 Tarado
capô de fusca
pi_114472621
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 19:10 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Welke afspraken worden bij lange na niet nagekomen dan door PSV?

De KNVB heeft PSV ondertussen wel weer in categorie 3 geplaatst. Blijkt dat PSV zijn begroting dus wel gewoon netjes in orde heeft?
De begrotingsafspraken die met de gemeente gemaakt zijn, dat PSV nu weer in categorie 3 zit heeft uiteraard met die financiële injectie te maken, het negatieve vermogen is hiermee omgezet in positief vermogen
  vrijdag 20 juli 2012 @ 19:48:07 #85
79837 Lemming22
pi_114473369
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 19:26 schreef Tarado het volgende:

[..]

De begrotingsafspraken die met de gemeente gemaakt zijn, dat PSV nu weer in categorie 3 zit heeft uiteraard met die financiële injectie te maken, het negatieve vermogen is hiermee omgezet in positief vermogen
Dat is zo. Maar zijn er afspraken met de gemeente omtrent de begroting niet nagekomen? En de PvdA begint ineens over een serie van tegenslagen? Heb ik allebei gemist geloof ik.
  vrijdag 20 juli 2012 @ 19:53:51 #86
79837 Lemming22
pi_114473556
Ik ben overigens ook wel benieuwd naar de stand van zaken mbt de begroting. Gewoon uit nieuwsgierigheid als PSV-supporter. Ik ben wel benieuwd hoe de club ervoor staat op dit moment en de komende jaren. Wanneer mag de gemeente de cijfers inzien?

Sanders was trouwens slimmer geweest als hij had gezegd: we zijn kerngezond, kom maar eens kijken. In plaats van: we zijn kerngezond, we zitten in categorie 3 en de landelijke politiek mag ook wel eens naar de eigen landelijke maatregelen kijken. Dat straalt wel iets meer vertrouwen uit, dan snel wijzen naar anderen.
  vrijdag 20 juli 2012 @ 19:56:13 #87
131800 Tarado
capô de fusca
pi_114473626
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 19:53 schreef Lemming22 het volgende:
Ik ben overigens ook wel benieuwd naar de stand van zaken mbt de begroting. Gewoon uit nieuwsgierigheid als PSV-supporter. Ik ben wel benieuwd hoe de club ervoor staat op dit moment en de komende jaren.
Ik heb de cijfers uiteraard niet maar je kan wel concluderen dat de salaris huishouding er niet beter op geworden is tov een jaar geleden, verder is er meer geld aan aankopen besteed dan er is binnen gekomen.

Dat was dus niet de afspraak
  vrijdag 20 juli 2012 @ 20:02:22 #88
79837 Lemming22
pi_114473846
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 19:56 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik heb de cijfers uiteraard niet maar je kan wel concluderen dat de salaris huishouding er niet beter op geworden is tov een jaar geleden, verder is er meer geld aan aankopen besteed dan er is binnen gekomen.

Dat was dus niet de afspraak
Dat is waar, er moeten nog wel spelers verkocht worden (Engelaar, Toivonen, Manolev) volgens planning (maar daar faalt Brands nog behoorlijk in). Maar misschien heeft PSV de begroting wel op een andere manier in balans gekregen. Bijvoorbeeld door meer sponsorinkomsten dan verwacht. Ik ben hier wel nieuwsgierig naar.
  vrijdag 20 juli 2012 @ 20:19:23 #89
131800 Tarado
capô de fusca
pi_114474464
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 20:02 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Dat is waar, er moeten nog wel spelers verkocht worden (Engelaar, Toivonen, Manolev) volgens planning (maar daar faalt Brands nog behoorlijk in). Maar misschien heeft PSV de begroting wel op een andere manier in balans gekregen. Bijvoorbeeld door meer sponsorinkomsten dan verwacht. Ik ben hier wel nieuwsgierig naar.
Als dat zo was, zou die man van de gemeente geen vragen hebben, hij trekt aan de bel omdat het niet gaat zoals afgesproken en dan moet hij met z'n billen bloot
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 20 juli 2012 @ 20:30:00 #90
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_114474799
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 20:02 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

die moeten helemaal niet verkocht worden. In de afspraken met de gemeente is gewoon netjes afgesproken dat er in 2 jaar naar een gesloten begroting wordt gewerkt. Je kan nou eenmaal niet zomaar van spelers af. En hoe faalt Brands dat Engelaar nog niet weg is? Er is nog geen enkele club concreet gekomen _O- en die gaat er ook niet komen gok ik.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 20 juli 2012 @ 20:30:44 #91
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_114474817
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 20:19 schreef Tarado het volgende:

[..]

Als dat zo was, zou die man van de gemeente geen vragen hebben, hij trekt aan de bel omdat het niet gaat zoals afgesproken en dan moet hij met z'n billen bloot
net zoals met alle politiek is het in om bij het minste of geringste vragen te stellen want dat genereert publiciteit. Vaak gaat het daar meer om dan om het antwoord.
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 20 juli 2012 @ 20:31:07 #92
79837 Lemming22
pi_114474833
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 20:19 schreef Tarado het volgende:

[..]

Hij stelt zijn vragen vanwege 'een reeks van financiële tegenslagen bij PSV'. Ik ben erg benieuwd wat daarmee bedoeld wordt. En of dat "inside information" waar wij als supporters niets van weten (behalve de strop van het Kunduz-akkoord).
  vrijdag 20 juli 2012 @ 20:32:59 #93
131800 Tarado
capô de fusca
pi_114474895
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 20:30 schreef rubbereend het volgende:

[..]

die moeten helemaal niet verkocht worden. In de afspraken met de gemeente is gewoon netjes afgesproken dat er in 2 jaar naar een gesloten begroting wordt gewerkt. Je kan nou eenmaal niet zomaar van spelers af. En hoe faalt Brands dat Engelaar nog niet weg is? Er is nog geen enkele club concreet gekomen _O- en die gaat er ook niet komen gok ik.
Ja dat klinkt allemaal wel leuk maar als je binnen 2 jaar een sluitende begroting moet hebben maar op de helft van die 2 jaar eigenlijk alleen maar meer tekorten hebt wordt het wel heel moeilijk om die begroting binnen de termijn sluitend te krijgen
  vrijdag 20 juli 2012 @ 20:36:59 #94
79837 Lemming22
pi_114475037
quote:

[..]

Ik denk dat het zeer gewenst is dat die spelers (waarvan twee overbodig met een riant salaris) vertrekken om de begroting zo snel mogelijk sluitend te maken. Misschien is het geen kwestie van moeten, maar ik denk dat het de club wel zeer goed uitkomt.

En ik vind dat Brands wel faalt als hij Engelaar in twee jaar tijd niet heeft kunnen slijten. Een TD moet ook spelers in de etalage kunnen zetten en kunnen verkopen. Hij heeft nog even, maar de tekenen zijn niet echt hoopgevend.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 20 juli 2012 @ 20:41:06 #95
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_114475184
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 20:32 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ja dat klinkt allemaal wel leuk maar als je binnen 2 jaar een sluitende begroting moet hebben maar op de helft van die 2 jaar eigenlijk alleen maar meer tekorten hebt wordt het wel heel moeilijk om die begroting binnen de termijn sluitend te krijgen
nee, je bouwt tekorten af, zo gaat dat altijd. Er zijn betere sponsorcontracten binnen gehaald en kosten terug gebracht. Volgend jaar gaat dat verder en dan loop je in de pas. Ik kan nergens vinden dat we dit seizoen ineens meer tekorten hebben.
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 20 juli 2012 @ 20:41:36 #96
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_114475200
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 20:36 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Ik denk dat het zeer gewenst is dat die spelers (waarvan twee overbodig met een riant salaris) vertrekken om de begroting zo snel mogelijk sluitend te maken. Misschien is het geen kwestie van moeten, maar ik denk dat het de club wel zeer goed uitkomt.

En ik vind dat Brands wel faalt als hij Engelaar in twee jaar tijd niet heeft kunnen slijten. Een TD moet ook spelers in de etalage kunnen zetten en kunnen verkopen. Hij heeft nog even, maar de tekenen zijn niet echt hoopgevend.
Jij zou een club kunnen vinden die het salaris van Engelaar wil betalen? _O-
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 20 juli 2012 @ 20:51:14 #97
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_114475619
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 20:31 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Hij stelt zijn vragen vanwege 'een reeks van financiële tegenslagen bij PSV'. Ik ben erg benieuwd wat daarmee bedoeld wordt. En of dat "inside information" waar wij als supporters niets van weten (behalve de strop van het Kunduz-akkoord).
verder heeft ook geen enkele nieuwsbron melding gemaakt van tegenslagen dus ik vermoed, zoals eerder gezegd, gewoon weer gevalletje stunt
DeLuna vindt me dik ;(
pi_114476387
quote:

[..]

Hij faalde meer met Manolev, die eigenlijk gewoon transfervrij was
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 20 juli 2012 @ 22:11:47 #99
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_114478714
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 21:11 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Hij faalde meer met Manolev, die eigenlijk gewoon transfervrij was
dat was volgens mij een contract van voor zijn tijd
DeLuna vindt me dik ;(
pi_114478810
pi_114481278
PSV wil tien en southampton heet 5 geboden

https://twitter.com/thijsslegers/status/226415883499745280
thijsslegers twitterde op vrijdag 20-07-2012 om 22:38:47 Nog even contact gehad met 'kamp-Southampton.' Bod op Lens begon met een 5. Meer krijg ik niet los. Zeker is dat er een 2e poging volgt reageer retweet
8 miljoen is ook goed
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 20 juli 2012 @ 23:11:31 #102
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_114481426
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 23:07 schreef Doublepain het volgende:
PSV wil tien en southampton heet 5 geboden

https://twitter.com/thijsslegers/status/226415883499745280
thijsslegers twitterde op vrijdag 20-07-2012 om 22:38:47 Nog even contact gehad met 'kamp-Southampton.' Bod op Lens begon met een 5. Meer krijg ik niet los. Zeker is dat er een 2e poging volgt reageer retweet
8 miljoen is ook goed
Thijs verwacht dat PSV rond de 8 overstag zal gaan..... dit zou best eens kunnen gaan gebeuren. En dan iemand halen of vertrouwen op Depay die dat gat kan vullen?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_114481502
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 23:11 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Thijs verwacht dat PSV rond de 8 overstag zal gaan..... dit zou best eens kunnen gaan gebeuren. En dan iemand halen of vertrouwen op Depay die dat gat kan vullen?
Van dat geld zou ik toch echt een verdediger (RB) gaan halen.. Lens heb ik graag in het team, en zie ik liever niet gaan, maar als je 8-10 mio kan krijgen en een nieuwe verdediger haalt ga je er zeker niet op achteruit.
pi_114481749
Vervanger is toch niet nodig?
pi_114481945
Voor Lens? Lijkt mij niet nee. Hebben Locadia/Matavz/Mertens/Depay/Narsingh, desnoods nog Wijnaldum.
pi_114482094
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 23:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Voor Lens? Lijkt mij niet nee. Hebben Locadia/Matavz/Mertens/Depay/Narsingh, desnoods nog Wijnaldum.
En we hebben nog die Uruguayan van 18. Ben naam ff vergeten.
pi_114482142
Bentancourt inderdaad. Maar weet niet of die er al 'klaar' voor is.
pi_114482166
Gewoon Depay, die kan dat wel aan ^O^
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 20 juli 2012 @ 23:31:54 #109
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_114482418
mooi Bram Nuytinck ophalen voor een mooi prijsje. Kan hij wennen volgend jaar valt sowieso Bouma weg en moet je toch een centrale verdediger halen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_114482774
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 23:31 schreef rubbereend het volgende:
mooi Bram Nuytinck ophalen voor een mooi prijsje. Kan hij wennen volgend jaar valt sowieso Bouma weg en moet je toch een centrale verdediger halen
Eerst moet een verdediger weg, voordat er 1 bij komt. Dus als Lens weg gaat, dan komt er niemand bij. Narsingh is al soort vervanger voor hem.
  vrijdag 20 juli 2012 @ 23:41:58 #111
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_114482898
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 23:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Die wil niet als rechtsbuiten. Dus dan heb je 2 jeugdspelers achter de hand die gelijk basis zijn als 1 van de 3 (mertens/matavz/narsingh) iets overkomt? Ik vind het gewaagd...
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_114482968
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 23:41 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Die wil niet als rechtsbuiten. Dus dan heb je 2 jeugdspelers achter de hand die gelijk basis zijn als 1 van de 3 (mertens/matavz/narsingh) iets overkomt? Ik vind het gewaagd...
Dus? Moet je alleen maar A spelers hebben?
  vrijdag 20 juli 2012 @ 23:44:39 #113
163488 RubenSosa
pi_114483014
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 23:43 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Dus? Moet je alleen maar A spelers hebben?
Nee maar je speelt wel een heel seizoen met competitie, beker en europa league. Dat doe ik liever met 4 goede aanvallers + 2 talenten dan 3 goede aanvallers + 2 talenten.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_114483130
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 23:44 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Nee maar je speelt wel een heel seizoen met competitie, beker en europa league. Dat doe ik liever met 4 goede aanvallers + 2 talenten dan 3 goede aanvallers + 2 talenten.
Mertens, Matavz, Narsingh, Toivonen en Wijnaldum kunnen nu aanval.
2 talenten zijn dan Depay en Locadia.
Dus nu valt het gewoon wel mee.
pi_114483176
En Locadia is dan vervanger bij eventuele blessure Matavz?
  vrijdag 20 juli 2012 @ 23:48:36 #116
163488 RubenSosa
pi_114483203
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 23:47 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Mertens, Matavz, Narsingh, Toivonen en Wijnaldum kunnen nu aanval.
2 talenten zijn dan Depay en Locadia.
Dus nu valt het gewoon wel mee.
Wijnaldum wil niet rechstbuiten, en Toivonen wil geen spits. Dat moet de laastse jaren wel duidelijk geworden zijn toch?

Dan zou het wel fijn zijn als psv dan een breekijzer erbij haalt...
pi_114483289
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 23:48 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Wijnaldum wil niet rechstbuiten, en Toivonen wil geen spits. Dat moet de laastse jaren wel duidelijk geworden zijn toch?
Ja ze willen niet die posities spelen als iedereen fit is, maar wanneer het niet anders kan moet het wel gewoon. Ik denk dat ze het dan ook accepteren.

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 23:48 schreef Tyron het volgende:
En Locadia is dan vervanger bij eventuele blessure Matavz?
Ja.
Nu is het zo.
1. Matavz
2. Lens
3. Locadia
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 20 juli 2012 @ 23:51:05 #118
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_114483321
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 23:39 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Eerst moet een verdediger weg, voordat er 1 bij komt. Dus als Lens weg gaat, dan komt er niemand bij. Narsingh is al soort vervanger voor hem.
opzich klopt dat..... maar je zal volgend jaar toch een verdediger moeten halen...... en iemand die uit de subtop komt heeft aanpassingstijd nodig. Mijn part verhuur je hem eerst nog een jaar.......
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 20 juli 2012 @ 23:52:01 #119
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_114483362
misschien handig een om een ervaren all rond aanvaller te halen/stormram?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_114483377
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 23:48 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Dan zou het wel fijn zijn als psv dan een breekijzer erbij haalt...
een soort Buylikin ;)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 20 juli 2012 @ 23:52:31 #121
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_114483394
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 23:52 schreef Pipo_de_Clown het volgende:

[..]

een soort Buylikin ;)
_O-
DeLuna vindt me dik ;(
pi_114483405
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 23:51 schreef rubbereend het volgende:

[..]

opzich klopt dat..... maar je zal volgend jaar toch een verdediger moeten halen...... en iemand die uit de subtop komt heeft aanpassingstijd nodig. Mijn part verhuur je hem eerst nog een jaar.......
Maar als je hem verhuurt, dan past hij zich toch niet aan?
Ik vind echt dat je gelijk hebt, maar het ziet er gewoon niet naar uit dat er iemand nu komt.
  vrijdag 20 juli 2012 @ 23:52:49 #123
163488 RubenSosa
pi_114483412
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 23:50 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Ja ze willen niet die posities spelen als iedereen fit is, maar wanneer het niet anders kan moet het wel gewoon. Ik denk dat ze het dan ook accepteren.

[..]

Ja.
Nu is het zo.
1. Matavz
2. Lens
3. Locadia

Ja voor 1 wedstrijd misschien, maar niet voor langer. Advocaat geeft nu ook aan dat Toivonen en Wijnaldum voor nummer 10 moeten strijden.

En wat doe je als Lens weg gaat en 31 augustus komt er een engelse club met 12 miljoen voor Toivonen?

Psv kende komen ze dan gewoon weer met een paniekaankoop.

Als lens dan zo nodig weg moet, haal dan lekker een breekijzer (al zou ik niet weten wie)
pi_114483554
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 23:52 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Ja voor 1 wedstrijd misschien, maar niet voor langer. Advocaat geeft nu ook aan dat Toivonen en Wijnaldum voor nummer 10 moeten strijden.

En wat doe je als Lens weg gaat en 31 augustus komt er een engelse club met 12 miljoen voor Toivonen?

Als lens dan zo nodig weg moet, haal dan lekker een breekijzer (al zou ik niet weten wie)
Dat vind ik onzin. Als 1 iemand voor 5 wedstrijden geblesseerd is, dan gaan ze echt niet zeuren. Maar als Lens en Toivonen weg gaan, dan komt voor Toivonen een vervanger en dat is Maher.
  vrijdag 20 juli 2012 @ 23:58:51 #125
163488 RubenSosa
pi_114483604
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 23:57 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Dat vind ik onzin. Als 1 iemand voor 5 wedstrijden geblesseerd is, dan gaan ze echt niet zeuren. Maar als Lens en Toivonen weg gaan, dan komt voor Toivonen een vervanger en dat is Maher.
Ook als het 31 aug is? Ik ken psv langer dan vandaag. Dan krijgen we weer m.ball praktijken.
pi_114483662
Vennegoor misschien?
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_114483676
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 23:58 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Ook als het 31 aug is? Ik ken psv langer dan vandaag. Dan krijgen we weer m.ball praktijken.
Ja dan gaan ze overdreven veel betalen voor Maher, dat is wel weer zo.
pi_114483679
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 23:52 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Del Piero of Inzaghi.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 21 juli 2012 @ 00:00:54 #129
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_114483688
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 23:52 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Maar als je hem verhuurt, dan past hij zich toch niet aan?
ja klopt. gaf het ook aan als optie die ook kan, dan komt hij nog aan spelen toe.
quote:
Ik vind echt dat je gelijk hebt, maar het ziet er gewoon niet naar uit dat er iemand nu komt.
ben ook gewoon bang dat iemand anders hem wegkaapt.
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 21 juli 2012 @ 00:01:51 #130
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_114483724
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 00:00 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Ja dan gaan ze overdreven veel betalen voor Maher, dat is wel weer zo.
tja die staat hoog op de lijst als Toivonen gaat....... en AZ wil de hoofdprijs. ik hoop gewoon dat er voor dergelijke spelers snel duidelijkheid is
DeLuna vindt me dik ;(
pi_114483842
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 00:00 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ja klopt. gaf het ook aan als optie die ook kan, dan komt hij nog aan spelen toe.
We hebben geluk dat wij enige zijn die hem dan kunnen kopen, maar ze vroegen 3/4 miljoen. Dus half- 1jaar wachten is ook niet echt verkeerd.
quote:
ben ook gewoon bang dat iemand anders hem wegkaapt.
Ja maar wie? Hij valt ook niet echt zó erg op.
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 00:01 schreef rubbereend het volgende:

[..]

tja die staat hoog op de lijst als Toivonen gaat....... en AZ wil de hoofdprijs. ik hoop gewoon dat er voor dergelijke spelers snel duidelijkheid is
Voor 8 miljoen kunnen we Maher ophalen, maar dan houd hij weer ontwikkeling van Wijnaldum tegen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 21 juli 2012 @ 00:08:09 #132
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_114483977
Voor Nuytinck is het afgelopen jaar al regelmatig interesse geweest. Die vindt binnen een jaar een goede club.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_114483996
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 00:08 schreef rubbereend het volgende:
Voor Nuytinck is het afgelopen jaar al regelmatig interesse geweest. Die vindt binnen een jaar een goede club.
Gewoon vuko + geld aanbieden
  zaterdag 21 juli 2012 @ 00:09:42 #134
352163 Stevenzenl
PSV Eindhoven
pi_114484033
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 23:57 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Als Toivonen verkocht gaat worden, dan gaat Markus Henriksen zijn vervanger zijn.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 21 juli 2012 @ 00:11:15 #135
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_114484086
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 00:08 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Gewoon vuko + geld aanbieden
wie wil Vuko nou hebben :')

Nijland hadden ze ook al niks aan _O-
DeLuna vindt me dik ;(
pi_114484110
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 00:09 schreef Stevenzenl het volgende:

[..]

Als Toivonen verkocht gaat worden, dan gaat Markus Henriksen zijn vervanger zijn.
Oh ja das waar.
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 00:11 schreef rubbereend het volgende:

[..]

wie wil Vuko nou hebben :')

Nijland hadden ze ook al niks aan _O-
Beste optie was gewoon Zeefuik plus een beetje.
pi_114484156
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 23:41 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Wijnaldum heeft niks te willen. Als hij rechtsbuiten moet spelen speelt hij rechtsbuiten.
Voor de rest is er niet veel anders dan vorig jaar dus, ik vind de verdediging veel gewaagder. En wie weet spelen we straks wedstrijden 442 dus die verdediger is toch echt harder nodig.
  zaterdag 21 juli 2012 @ 00:14:05 #138
352163 Stevenzenl
PSV Eindhoven
pi_114484183
Daarnaast, Maher is echt niet haalbaar hoor. 8 miljoen zouden we hem kunnen ophalen? Dat krijgen we niet eens voor Toivonen en daarnaast hebben we Wijnaldum ook nog. Zou dus kapitaalsvernietiging zijn.
pi_114484213
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 00:14 schreef Stevenzenl het volgende:
Daarnaast, Maher is echt niet haalbaar hoor. 8 miljoen zouden we hem kunnen ophalen? Dat krijgen we niet eens voor Toivonen en daarnaast hebben we Wijnaldum ook nog. Zou dus kapitaalsvernietiging zijn.
Ik zeg ook niet dat het nodig is.
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 00:04 schreef mrstylo het volgende:
Voor 8 miljoen kunnen we Maher ophalen, maar dan houd hij weer ontwikkeling van Wijnaldum tegen.
  zaterdag 21 juli 2012 @ 00:15:37 #140
352163 Stevenzenl
PSV Eindhoven
pi_114484231
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 00:14 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat het nodig is.

[..]

Sorry, niet gezien :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 21 juli 2012 @ 00:15:52 #141
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_114484244
als je Wijnaldum op 10 zet heb je een veelscorende spits nodig....... want Wijnaldum gaat dat niet in de mate van Toivonen doen.....
DeLuna vindt me dik ;(
  zaterdag 21 juli 2012 @ 00:16:44 #142
352163 Stevenzenl
PSV Eindhoven
pi_114484287
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 00:15 schreef rubbereend het volgende:
als je Wijnaldum op 10 zet heb je een veelscorende spits nodig....... want Wijnaldum gaat dat niet in de mate van Toivonen doen.....
Yep. Wijnaldum kan wel goed voor de goal komen alleen kansen afmaken is écht zijn grootste zwakke punt.
pi_114484368
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 00:16 schreef Stevenzenl het volgende:

[..]

Yep. Wijnaldum kan wel goed voor de goal komen alleen kansen afmaken is écht zijn grootste zwakke punt.
We zullen het dit seizoen zien, Advocaat heeft meteen al duidelijk gemaakt wat hij van hem verwacht. Hij is gelukkig geen Rutten :)
pi_114484405
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 00:15 schreef Stevenzenl het volgende:

[..]

Sorry, niet gezien :)
Ik vergeef je. :P
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 00:16 schreef Stevenzenl het volgende:

[..]

Komt wel goed denk ik.
pi_114486491
Wijnaldum moet je ook niet op 10 zetten, dat is vragen om problemen. Daarom snap ik die move van PSV ook niet. Narsingh is als rechtsbuiten beter dan Wijnaldum maar Wijnaldum kan alleen op rechtsbuiten, want in het midden heeft het geen zin om met je hoofd naar beneden naar de bal te kijken en trucjes te doen.

Voor de rest is dit typerend:
Open kans mis, en dan niet opletten als die bal weer terugkomt. Dat kan als rechtsbuiten, dat je even staat te kijken maar op 10 echt niet.

Ik bedoel zelfs Bakkal heeft dat "10" meer in zich. Atletisch en qua techniek natuurlijk veel minder, maar qua intelligentie en inzicht beter. Wijnaldum is 't gewoon net niet eigenlijk. Hij heeft de echte superpass niet, dus hij is geen 10 met inzicht, maar hij kan dus ook niet afmaken als hij wel de juiste loopactie maakt.

Ik mag die Toivonen niet maar hij is wel een afmakende 10, en het is dus zeker wel een aderlating als die weggaat. Zeker omdat je dan een net-niet rechtsbuiten net-niet-10 hebt die je daar wel neer moet zetten, anders gooi je of de miljoenen van Wijnaldum, of de miljoenen van Narsingh weg.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_114488417
Ah Bilbao dus, leuke loting :) Hopelijk daarna Benfica.
pi_114488479
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 04:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ah Bilbao dus, leuke loting :) Hopelijk daarna Benfica.
Loten is een verkeerde woord keuze. :D
pi_114488485
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 04:25 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Ik zie het idd _O-
pi_114488644
Heb nog geen EL. Dat wordt ergens anders kijken.
  zaterdag 21 juli 2012 @ 10:13:05 #150
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_114490042
Zal vast wel een streampje zijn toch?
Ik heb iidd nu ook geen EL, even uitgezet, nu er toch niks boeiends is..
Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .
pi_114491727
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 00:09 schreef Stevenzenl het volgende:

[..]

Die zou plaats maken voor een eventueel vertrek van Engelaar, niet voor Toivonen, voor dat vertrek word Maher genoemd.

De Noors international komt in beeld wanneer Orlando Engelaar vertrekt, meldt technisch manager Marcel Brands tegenover Voetbal International. PSV heeft nog geen bod uitgebracht. De Eindhovenaren werden al enige tijd in verband gebracht met de voormalig jeugdinternational
You should read your Bible, sirs. You'll find all types of weird shit in there. Like, did you know Jesus was a Jew?
pi_114492042
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 04:25 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Hoezo? Heb het niet gezien.
  zaterdag 21 juli 2012 @ 11:57:45 #153
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_114492127
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 11:54 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Hoezo? Heb het niet gezien.
quote:
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_114492148
Iets met sopcast.
pi_114492439
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 11:57 schreef DuTank het volgende:

[..]

[..]

_O-
pi_114492664
Haha die van Bommel! Flauw maar heel leuke grap _O_
You should read your Bible, sirs. You'll find all types of weird shit in there. Like, did you know Jesus was a Jew?
  zaterdag 21 juli 2012 @ 12:27:53 #157
163488 RubenSosa
pi_114492824
Die reactie van Dickie maakt het helemaal compleet _O_
pi_114493778
Zijn er streams voor de wedstrijd van vanmiddag tegen Bilbao?
  zaterdag 21 juli 2012 @ 13:04:17 #159
163488 RubenSosa
pi_114493825
quote:
5s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 13:02 schreef Cyber2003 het volgende:
Zijn er streams voor de wedstrijd van vanmiddag tegen Bilbao?
Natuurlijk.
pi_114493907
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 13:04 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Natuurlijk.
Linkie? Niks nog op rojadirecta namelijk.
pi_114494239
Waterman
Hutch - Marcelo - Bouma - Willems
van Bommel - Toivonen - Strootman
Narsingh - Lens - Mertens

Wisselspelers: Tyton, Swinkels; Zanka, Matavz, Wijnaldum, Derijck, Locadia, Van Ooijen, Depay, Manolev en Ritzmaier.
pi_114494830
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 13:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waterman
Hutch - Marcelo - Bouma - Willems
van Bommel - Toivonen - Strootman
Narsingh - Lens - Mertens

Wisselspelers: Tyton, Swinkels; Zanka, Matavz, Wijnaldum, Derijck, Locadia, Van Ooijen, Depay, Manolev en Ritzmaier.
Hoe laat spelen ze?
pi_114494859
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 13:36 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Hoe laat spelen ze?
14:00 uur
pi_114494861
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 13:36 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Hoe laat spelen ze?
13:55 start EL, maar 14:10 beginnen ze met spelen.
pi_114494863
Kevin_strootman twitterde op vrijdag 20-07-2012 om 13:05:30 Just arrived in Poland.. Tonight training to prepair for the friendly games on Saturday and Sunday.. #PSV reageer retweet
Goed Engels weer Kevin.
pi_114494910
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 13:37 schreef mrstylo het volgende:

[..]

13:55 start EL, maar 14:10 beginnen ze met spelen.
Gewoon 14:00?
pi_114494959
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 13:39 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Gewoon 14:00?
Ja ik zag het is gewoon 14:00
pi_114494982
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 13:41 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Ja ik zag het is gewoon 14:00
Mooi, nu snel fietsen naar iemand, heb nog geen EL :+
pi_114494984
Bij Bilbao geen Javi Martinez, Muniain, Llorente..
pi_114495050
Heb EL op sopcast gevonden. _O_
pi_114495075
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 13:45 schreef mrstylo het volgende:
Dat is ook niet zo moeilijk he. :D
pi_114495101
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 13:46 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Dat is ook niet zo moeilijk he. :D
Door paar reacties hier te zien, dacht het van wel. :P
pi_114495124
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 13:47 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Door paar reacties hier te zien, dacht het van wel. :P
De meesten zijn ook gewoon lui om het op te zoeken ;)
pi_114495182
Deel het ff.
pi_114495350
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 13:45 schreef mrstylo het volgende:
DM ff. :P
pi_114495443
Volgens mij waren kaarten uitverkocht.
pi_114495448
Haha Camerafaal :')
pi_114495705
Beetje te veel slordigheden nu.
pi_114495732
Wat een pass van Van Bommel _O_
  zaterdag 21 juli 2012 @ 14:20:25 #181
378177 Kotsdrol
Feel the Misery...
pi_114496009
Willem geblesseerd?
*Team Anti-Waaif*
pi_114496024
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 14:20 schreef Kotsdrol het volgende:
Willem geblesseerd?
Ik zie het. :'(
pi_114496038
NEE WILLEMS
pi_114496042
Hoop dat het meevalt. Speelde weer als een baas
  zaterdag 21 juli 2012 @ 14:22:00 #185
378177 Kotsdrol
Feel the Misery...
pi_114496068
Die gaat niet meer verder denk ik..
*Team Anti-Waaif*
pi_114496092
Beter niet spelen Willems. Gewoon ff rusten.
pi_114496179
Ritzmaier LB nu
pi_114496186
Van Oijen? Is Ritzmaier toch?
pi_114496206
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 14:21 schreef tompsv18 het volgende:
Hoop dat het meevalt. Speelde weer als een baas
1 mannetje uitgespeeld inderdaad, wat een baas. _O_
pi_114496251
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 14:25 schreef Typisch het volgende:

[..]

1 mannetje uitgespeeld inderdaad, wat een baas. _O_
Speelde gewoon een sterke openingsfase. Jammer man.
  zaterdag 21 juli 2012 @ 14:27:19 #191
238694 Rbhp
sakwadicock
pi_114496262
Iemand de stream op sopcast aub?
No bad soldiers under a good leader
  zaterdag 21 juli 2012 @ 14:31:53 #192
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_114496401
Dick Lawyer, wat is het toch ook een chef! _O_

Gullit: "Wil je ook nog een bekertje water Dick?"

Lawyer: "Je weet dat ik alleen hard liquor drink ouwe.."
Look behind you! It's your ass!
pi_114496492
Van bommel wat een schot.
  zaterdag 21 juli 2012 @ 14:35:16 #194
302138 HuffTheTalbot
pi_114496514
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 14:34 schreef Longcat. het volgende:
Van bommel wat een schot.
Wedstrijdje, lekker. Vanavond ook nog Ajax-Celtic. Niks meer aan doen. ^O^
pi_114496542
Jammer van Willems, speelde sterke wedstrijd. Maar beter om hem maar voor de zekerheid eraf te halen.. :)
Het staat allemaal wel goed, alleen meeverdedigen en het positie kiezen bij het verdedigen zelf blijft een hekel punt.. Maar het ziet er allemaal redelijk goed uit iniedergeval ^O^
pi_114496662
OEF!!111
pi_114496687
Ritzbaas. :D
  zaterdag 21 juli 2012 @ 14:45:30 #198
302138 HuffTheTalbot
pi_114496770
Toivonen blijft een viezerik, óók in oefenwedstrijden. :N
pi_114496801
Dit gaat denk ik zo´n lullige 1-0 voor Bilbao worden :')
pi_114496808
quote:
13s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 14:45 schreef HuffTheTalbot het volgende:
?
pi_114496812
Marcelo is best dominant aanwezig.
  zaterdag 21 juli 2012 @ 14:47:40 #202
302138 HuffTheTalbot
pi_114496829
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 14:46 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

?
Enkeltje gaan staan als de bal al 3 seconden weg is. :s)
pi_114496839
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 14:47 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Niet gezien
pi_114496847
quote:

[..]

Moet hij gaan zitten dan?
Nee geintje zag het en was best vies.
pi_114496886
quote:
13s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 14:45 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Ach, hij bleef gewoon staan, die andere gast draaide op hem in.

Dacht ik, althans.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_114496906
quote:

[..]

Volgens mij hield hij zich zelfs nog in? Maar weetniet, zalwel.

Maar vind Marcelo ook wel heel goed verdedigen ^O^ Jammer dat hij zo'n lamma clown naast zich heeft staan.
pi_114496909
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 14:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Ach, hij bleef gewoon staan, die andere gast draaide op hem in.
Probleem is dat je bij Toivonen nooit weet of het expres was of per ongeluk. :')
  zaterdag 21 juli 2012 @ 14:50:37 #208
302138 HuffTheTalbot
pi_114496920
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 14:48 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Moet hij gaan zitten dan?
Nee geintje zag het en was best vies.
+1 voor jou grapje. :{w

Ik denk dat Ola een beetje gefrustreerd is, hij wil een keer een volgende stap maken. Hij heeft Anzi toch afgezegd?
pi_114496946
quote:
11s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 14:50 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

+1 voor jou grapje. :{w

Ik denk dat Ola een beetje gefrustreerd is, hij wil een keer een volgende stap maken. Hij heeft Anzi toch afgezegd?
Rubin Kazan ;)
pi_114496995
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 14:50 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Probleem is dat je bij Toivonen nooit weet of het expres was of per ongeluk. :')
Daar zit wat in ja ;(
Brutal. Fucking. Metal.
pi_114496996
Net alsof PSV daar akkoord mee zou gegaan, 7 miljoen is veel te weinig.
  zaterdag 21 juli 2012 @ 14:52:44 #212
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_114497000
Ik vind het niet zo gek dat spelers niet naar al die rijke clubs in het Oosten willen, je verdient ongelofelijk goed, maar sportief gezien stelt je carrière bijna niks meer voor.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_114497013
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 14:52 schreef tompsv18 het volgende:
Net alsof PSV daar akkoord mee zou gegaan, 7 miljoen is veel te weinig.
Volgens Thijsje willen we minstens 9 mil.

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 14:52 schreef AFCNiels het volgende:
Ik vind het niet zo gek dat spelers niet naar al die rijke clubs in het Oosten willen, je verdient ongelofelijk goed, maar sportief gezien stelt je carrière bijna niks meer voor.
Goed voorbeeld is Honda.
  zaterdag 21 juli 2012 @ 14:53:41 #214
302138 HuffTheTalbot
pi_114497034
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 14:51 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Rubin Kazan ;)
Ik denk dat Toivonen alleen naar de Premier League wil. Misschien schopt hij daarom zo: om zijn fysieke spel onder de aandacht te brengen van PL-scouts.. :|W
pi_114497035
quote:
Mooi gezegd :s)
Brutal. Fucking. Metal.
pi_114497039
thijsslegers In de tweede helft komen #vanooijen #Derijck #Wijnaldum en #matavz erin #athpsv
  zaterdag 21 juli 2012 @ 14:55:19 #217
378177 Kotsdrol
Feel the Misery...
pi_114497092
Ben wel benieuwd naar Zanka eigenlijk..
*Team Anti-Waaif*
pi_114497107
Ik mistte Thijsslegers wel. :@
Die Rik is niet echt een goede PSV watcher. :')
  zaterdag 21 juli 2012 @ 14:55:47 #219
302138 HuffTheTalbot
pi_114497109
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 14:53 schreef tompsv18 het volgende:
thijsslegers In de tweede helft komen #vanooijen #Derijck #Wijnaldum en #matavz erin #athpsv
Wiesdattan? Istiegoed? :?
  zaterdag 21 juli 2012 @ 14:56:24 #220
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_114497133
quote:
Die competities worden wel steeds beter, logisch gevolg van al het geld.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_114497155
quote:
5s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 14:55 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Wiesdattan? Istiegoed? :?
Blonk nooit echt uit bij Jong PSV, maar Advocaat ziet het wel in hem zitten. Doet het in de voorbereiding ook wel goed.
pi_114497191
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 14:53 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Ik denk dat Toivonen alleen naar de Premier League wil. Misschien schopt hij daarom zo: om zijn fysieke spel onder de aandacht te brengen van PL-scouts.. :|W
Haha, zou nog goed kunnen ja.
Maar als hij nou voor de rest nog eens goed zou spelen, maar dat vergeet ie dan ook nog.. :|W

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 14:53 schreef tompsv18 het volgende:
Derijck? :N Had gewoon Zanka erin gezet voor Bouma, daar hebben we tenminste nog iets aan }:|
  zaterdag 21 juli 2012 @ 14:58:05 #223
302138 HuffTheTalbot
pi_114497195
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 14:57 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Blonk nooit echt uit bij Jong PSV, maar Advocaat ziet het wel in hem zitten. Doet het in de voorbereiding ook wel goed.
Ik zal hem in de gaten houden, en als hij zijn best niet doet dan spreek ik hem daar even op aan. ^O^
  zaterdag 21 juli 2012 @ 14:59:54 #224
361368 Compliment
Ki Ka Compliment
pi_114497257
Wat is de tussenstand?
Speelt psv goed?

Kan het niet volgen atm. :'(
pi_114497281
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 14:59 schreef Compliment het volgende:
Wat is de tussenstand?
Speelt psv goed?

0-0
redelijk
pi_114497290
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 14:59 schreef Compliment het volgende:
Wat is de tussenstand?
Speelt psv goed?

0-0
Aanval PSV speelt slordig. Marcelo valt op (positief).
  zaterdag 21 juli 2012 @ 15:01:19 #227
302138 HuffTheTalbot
pi_114497306
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 15:00 schreef mrstylo het volgende:

[..]

0-0
Aanval PSV speelt slordig. Marcelo valt op (positief).
Dat kan natuurlijk komen omdat de rest er niks van bakt.. :Y
pi_114497351
quote:
12s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 15:01 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Dat kan.

Hoelang blijf secondlove reclame maken. :')
pi_114497375
quote:
12s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 15:01 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Had hij dus ook negatief kunnen opvallen :D
pi_114497532
Van Bommel, Bouma, Toivonen en Narsingh er dus uit.
  zaterdag 21 juli 2012 @ 15:09:32 #231
302138 HuffTheTalbot
pi_114497618
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 15:02 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Dat kan.

Hoelang blijf secondlove reclame maken. :')
Tot iedereen vreemd gaat. Dan beginnen ze met 3rd Love. ^O^
pi_114497998
Mooie aanval.
pi_114498007
`Wijnaldum solo :D
pi_114498263
Wedstrijd is echt ingezakt.
pi_114498350
1-0 Wijnaldum :)
pi_114498362
Golazooooo
  zaterdag 21 juli 2012 @ 15:31:51 #237
378177 Kotsdrol
Feel the Misery...
pi_114498373
Mooi voor Wijnaldum!
*Team Anti-Waaif*
pi_114498385
goaaalalalalaa
pi_114498406
Ik wil Lens niet weg hebben. :'(
  zaterdag 21 juli 2012 @ 15:33:14 #240
302138 HuffTheTalbot
pi_114498422
Niet verkeerd hoor. Bilbao heeft een goede ploeg. ^O^
pi_114498447
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 15:32 schreef mrstylo het volgende:
Ik wil Lens niet weg hebben. :'(
staat goed te spelen, Matavz creëert niks en krijgt ook geen aanvoer.. ben benieuwd of ie morgen met Narsing er samen op staat!
  zaterdag 21 juli 2012 @ 15:38:23 #242
378177 Kotsdrol
Feel the Misery...
pi_114498590
Derijck speelt slecht..
*Team Anti-Waaif*
pi_114498660
Lens speelt wel heel lekker ja! _O_
pi_114498778
Heeft Strootman iemands vriendin verkracht?
pi_114498811
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 15:44 schreef mrstylo het volgende:
Heeft Strootman iemands vriendin verkracht?
Kijkt ie moeilijk dan?!
pi_114498824
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 15:45 schreef Pipo_de_Clown het volgende:

[..]

Kijkt ie moeilijk dan?!
Hij krijgt alleen maar harde tackles te voortduren.
pi_114498942
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
  zaterdag 21 juli 2012 @ 15:50:35 #248
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_114498961
Gaat PSV naar de finale?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zaterdag 21 juli 2012 @ 15:51:16 #249
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_114498977
quote:
Mooi doelpunt
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_114498985
quote:
Baas. _O_
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 15:50 schreef chufi het volgende:
Gaat PSV naar de finale?
Als we winnen wel.
  zaterdag 21 juli 2012 @ 15:52:30 #251
302138 HuffTheTalbot
pi_114499011
Schnitzelmaier! *O*
  zaterdag 21 juli 2012 @ 15:52:45 #252
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_114499020
quote:
Herkent hem bijna niet joh met dat nieuwe kapsel van hem.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_114499034
JAAAA IN DE FINALE!!! _O_
  zaterdag 21 juli 2012 @ 15:54:14 #254
302138 HuffTheTalbot
pi_114499063
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 15:53 schreef mrstylo het volgende:
JAAAA IN DE FINALE!!! _O_
Slask Grosk here we come! *O*
pi_114499074
Goede wedstrijd van Marcelo :) morgen PSV - Benfica ^O^
pi_114499082
Hopelijk mogen we tegen Benfica :)

Goei wedstrijdje gezien ^O^
pi_114499086
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 15:54 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Slask Grosk here we come! *O*
Of Benfica. *O*
pi_114499106
Ik heb alleen een grootdeel van de tweede helft gezien. Lens speelde sterk, marcelo vond ik fysiek sterk maar de verdediging in het geheel komt nog steeds te makkelijk in de problemen. Ritzmaier is toch wel een leuk spelertje om achter de hand te houden. Matavz schijnt ook ingevallen te zijn in de tweede helft maar die heb ik niet gezien.
pi_114499138
*computerfaal
pi_114499174
Marcelo en Lens staken er boven uit.
pi_114499225
Gini die gewoon 4 man dolt _O_
  zaterdag 21 juli 2012 @ 16:07:46 #262
79837 Lemming22
pi_114499513
Niks van gezien, maar blijkbaar kwam de verdediging weer aardig in de problemen als er maar even druk gezet werd door Bilbao? Flashbacks naar vorig jaar :'(
pi_114499682
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 16:07 schreef Lemming22 het volgende:
Niks van gezien, maar blijkbaar kwam de verdediging weer aardig in de problemen als er maar even druk gezet werd door Bilbao? Flashbacks naar vorig jaar :'(
We missen een goede LCV. Bouma en Derijck bakken er niets van. Over Willems, Marcelo en Hutch maak ik me niet zoveel zorgen.
pi_114499825
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 16:07 schreef Lemming22 het volgende:
Viel ook wel weer mee. Maar hun aanvallers liepen inderdaad soms opvallend makkelijk rustig tussen 2 verdedigers door. Maar zo slecht was het allemaal nou ook weer niet.
pi_114500869
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 16:12 schreef Tauchmeister het volgende:

[..]

We missen een goede LCV. Bouma en Derijck bakken er niets van. Over Willems, Marcelo en Hutch maak ik me niet zoveel zorgen.
Zou Pieters kunnen worden
pi_114503813
Waarschijnlijk mogen we tegen Benfica ^O^ Staat 1-0 nu..
  zaterdag 21 juli 2012 @ 18:00:45 #267
131800 Tarado
capô de fusca
pi_114503928
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 17:57 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[ afbeelding ]
Doet ie netjes die Witsel
pi_114503966
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 17:57 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe sterker de tegenstander des te beter de zwakke verdediging getest wordt ^O^
Patat Friet
pi_114504234
pi_114504487
2-0 Benfica, Luisão.

pi_114504677
En het staat opeens 2-2 .. :|W
  zaterdag 21 juli 2012 @ 18:30:09 #272
131800 Tarado
capô de fusca
pi_114504690
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 18:29 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
En het staat opeens 2-2 .. :|W
Belchinezen
pi_114504725
En 2-3 weer.. :o
pi_114504774
1-2 Wroclaw:

2-2 Wroclaw:

2-3 Benfica:

zaterdag 21 juli 2012 @ 18:34:34 #275
56749 BlaZ
pi_114504801
quote:
De Russische competitie is gewoon erg sterk en die ploegen spelen ook gewoon CL/EL.
Denk overigens dat veel spelers ook gewoon niet in Rusland willen wonen.
  zaterdag 21 juli 2012 @ 18:35:18 #276
56749 BlaZ
pi_114504819
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 18:00 schreef Tarado het volgende:

[..]

Doet ie netjes die Witsel
Wat een voetballer. Die had PSV een paar jaar terug nog gewoon kunnen halen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 21 juli 2012 @ 19:00:44 #277
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_114505408
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 18:35 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Wat een voetballer. Die had PSV een paar jaar terug nog gewoon kunnen halen.
mwah, dat betwijfel ik.
DeLuna vindt me dik ;(
  zaterdag 21 juli 2012 @ 19:05:24 #278
131800 Tarado
capô de fusca
pi_114505543
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 19:00 schreef rubbereend het volgende:

[..]

mwah, dat betwijfel ik.
Hij heeft toch die speler van Anderlecht ongelukkig geschopt, ik denk dat hij toen voor weinig weg kon bij Standard
  zaterdag 21 juli 2012 @ 19:12:18 #279
56749 BlaZ
pi_114505706
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 19:05 schreef Tarado het volgende:

[..]

Hij heeft toch die speler van Anderlecht ongelukkig geschopt, ik denk dat hij toen voor weinig weg kon bij Standard
2009 daar dacht ik ook aan. Toen had PSV hem waarschijnlijk wel kunnen halen.
pi_114522545
Stuk van netwerk, zijn jullie het daar ook mee eens. Is een lap tekst maar volgens mij wel treffend.

quote:
Geweldige analyse van ene Erik Lamela op AN van de wedstrijd PSV-Bilbao waarbij hij haarfijn aangeeft wat PSV's sterke en zwakke punten zijn:

PSV op dit moment tegen Athletic de Bilbao aan het voetballen. Ondanks dat het vroeg in het seizoen is kun je de contouren, positieve en negatieve zaken van PSV wel ontwaren:

Opstelling
PSV speelt nagenoeg op volle kracht met de beoogde basisopstelling. Alleen Tyton staat ernaast en Pieters nog niet terug. PSV speelt op papier 4-3-3, met Van Bommel als controleur, Toivonen op 10 en Strootman als box-to-box speler op rechtshalf. Mertens op links zakt veelvuldig in en Narsingh probeert diepte te houden.

Bilbao speelt met een B-ploeg. Llorente net in training en nog niet terug. Muniain, Javi Martinez en Herrera bij de Spaanse ploeg.

Speelwijze
In balbezit probeert PSV eerst de storende aanvallers van de tegenstander positioneel eruit te spelen. Lukt dat, dan volgt een splijtende pass van Van Bommel op Narsingh in de diepte, of een inzakkende Mertens en Lens. Toivonen moet eronder komen of eroverheen. Lukt dat, dan staan spelers vaak 1 tegen 1. Het lijkt ook de bedoeling dat het middenveld bijsluit. Zo kon Van Bommel 1 maal vanaf randje 16 uithalen.

Bij balbezit tegenstander wordt er afgewacht en begint men bij de middellijn
druk te zetten met een linie van 4 aanvallers/aanvallende middenvelders, gokkende op een foutje van de tegenstander. Het druk zetten wordt getracht door te drukken tot aan de 16 van de tegenstander

Als men zelf onder druk komt te staan probeert PSV de voetballende oplossing te zoeken. Mijns inziens een slechte keuze voor deze verdedigers. Positioneel is het daarvoor bij vlagen dramatisch wat PSV laat zien. Als Athletic doordekt raken Bouma en Marcelo gewoon in paniek en gaan ze rare dingen doen. Over de bal struikelen. Daarnaast moet je vertrouwen in je eigen techniek en het teamspel hebben. Dat is niet aanwezig.

Opvallende puntjes
De verdediging was vVorig jaar het zorgenkindje van PSV. En dan voornamelijk de ruimtes tussen middenveld en verdediging. Van Bommel wordt de controleur, waardoor dat probleem deels wordt weggenomen. Van Bommel zakt ook ala Anita in om als libero centraal te gaan spelen. PSV heeft hier dus duidelijk stappen in gemaakt middels de aankoop van Van Bommel.

Verdedigen doe je echter ook door op een juiste manier druk te zetten. De eerste 20 minuten lukte dat op eigen helft nog wel. Echter, het voetbal van Athletic is onder andere gebaseerd op via combinaties en het verleggen van het spel van flank naar flank openingen te creeren. Ondanks dat men met een B-ploeg speelt lukt dit ook. Dan zie je toch echt dat de verdedigers (Bouma speelt ipv Zanka) nog niet doordekken. Van Bommel wil dit juist wel doen waardoor er gaten vallen en mensen dus zogenaamd uit zijn rug weglopen. Als Advocaat hier niets aan doet loopt hij tegen dezelfde problemen als Rutten aan. Helemaal als van Bommel en Strootman door willen dekken tot aan de 16. De vraag is ook of PSV-spelers conditioneel zo fit kunnen worden dat het allemaal ook te belopen blijft.

Een ander punt is de manier van druk zetten. Zeker bj het druk zetten op de helft van de tegenstander stoort PSV wel vooruit, maar dekt niet altijd door. Dan lijkt men zo snel mogelijk terug te willen rennen. PSV zette bijvoorbeeld druk bij de linkerhoek van de vijandige 16. Athletic kon zich eruit voetballen omdat het uitpasste op de centrale verdediger. In plaats van door te dekken op de CV om zo te voorkomen dat de CV een pass vooruit kon geven, rende PSV een beetje afwachtend terug. Gevolgd, de rechter aanvallende middenvelder kon uit de rug van van Bommel weglopen en de CV kon met een fraaie pass rechtdoor iedereen te kijk zetten.

Over individuele spelers.
Narsingh: Moet echt doorhebben dat hij bij PSV speelt en niet bij Heerenveen. Verdedigt matig terug, laat zich door een agressieve back verschalken en verliest elk duel. Aanvallend zijn zn kwaliteiten bekend. Geweldige voorzet en snel op de 1e meters. Met de dieptepasses van van Bommel en Strootman een geweldig wapen. Maar al rennende kijkt hij alleen maar naar de bal waardoor hij 1 seconde voorafgaand aan het moment dat hij voor de keeper staat pas doorheeft dat hij moet schieten: te laat dus. Zal echt over de bal heen moeten gaan kijken.

Van Bommel: De bedenkingen om zijn fysiek zijn gegrond. De eerste 20/25 minuten top, daarna loopt men uit zn rug weg en lijkt hij soms mensen kwijt. Komt ook door het coachingsgebrek vanuit de verdediging. Speelt bij PSV als controleur maar komt ook veelvuldig mee naar voren. Heb hem dat al jaren niet meer zien doen. ben benieuwd in welke mate hij dat gaat doen. Zal voor hem ook weer zoeken naar de balans zijn dit jaar.

Lens: Als ik PSV was verkocht ik Matavz en gaf mn vertrouwen aan Lens. Verrast me echt positief. Sterk, snel, functionele techniek, diepte, in de bal komen, combineren. Hij kan het allemaal. Veel meer dan counterspits Matavz.

Willems: Is gewoon een hangende vleugelaanvaller die omgeschoold is naar de backpositie. Brengt aanvallend iets extras. Erg leuk om te zien. Valt geblesseerd uit waardoor Ritzmaier erin komt die het alleraardigst doet.

Conclusie:
Als team is Ajax op dit moment verder dan PSV. Maar PSV heeft de mogelijkheden om een gelijkwaardig teamspel op de mat te gaan leggen. Daarvoor moet Advocaat wel een aantal trends gaan doorbreken in verdedigende zin. Doet hij dat is PSV de grootste kanshebber op de titel aangezien het naast het teamspel de individuele klasse op de mat kan leggen en wedstrijden individueel kan beslissen. Ajax mist dit gewoon. De vraag is of Advocaat dit kan. Er zijn meer trainers geweest bij PSV die hier tegenaan zijn gelopen.
pi_114523837
Was de wedstrijd van PSV gisteren via stream te volgen?
Zo niet; zou dat vandaag wel het geval zijn?
pi_114523907
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 10:54 schreef alf89 het volgende:
Was de wedstrijd van PSV gisteren via stream te volgen?
Zo niet; zou dat vandaag wel het geval zijn?
Kweet niet. Heb hem gewoon op Eredivisie Live gezien. Ga ik vanmiddag weer doen denk ik. Toch wel leuk om te zien hoe met name die jonge gasten het oppakken.
pi_114523957
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 09:02 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Stuk van netwerk, zijn jullie het daar ook mee eens. Is een lap tekst maar volgens mij wel treffend.

[..]

Doet hij dat is PSV de grootste kanshebber op de titel aangezien het naast het teamspel de individuele klasse op de mat kan leggen en wedstrijden individueel kan beslissen. Ajax mist dit gewoon.
Nigger please. Vorig seizoen had Ajax de meest scorende spelers van alle clubs uit de Eredivisie. Als er één team is wat een wedstrijd individueel kan beslissen, dan is het Ajax wel.
pi_114524008
quote:
10s.gif Op zondag 22 juli 2012 10:59 schreef Devv het volgende:

[..]

Nigger please. Vorig seizoen had Ajax de meest scorende spelers van alle clubs uit de Eredivisie. Als er één team is wat een wedstrijd individueel kan beslissen, dan is het Ajax wel.
Of ze hebben gewoon 1 iemand die een goede pas kan geven?
pi_114524066
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 11:02 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Of ze hebben gewoon 1 iemand die een goede pas kan geven?
De conclusie over meer individuele klasse hebben, slaat gewoon als een tang op een varken. Hij heeft de wedstrijd van gisteren tegen Celtic waarschijnlijk nog niet gezien. Ajax heeft straks minimaal twee spelers die een goede pass kunnen geven _O_ .
  zondag 22 juli 2012 @ 11:17:53 #287
163488 RubenSosa
pi_114524320
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 09:02 schreef Pipo_de_Clown het volgende:

[..]

Bilbao met B team :')
pi_114524793
quote:
10s.gif Op zondag 22 juli 2012 11:04 schreef Devv het volgende:

[..]

De conclusie over meer individuele klasse hebben, slaat gewoon als een tang op een varken. Hij heeft de wedstrijd van gisteren tegen Celtic waarschijnlijk nog niet gezien. Ajax heeft straks minimaal twee spelers die een goede pass kunnen geven _O_ .
Tenzij je Aissati-passes geeft, kan je daarmee niet een wedstrijd individueel beslissen

[ Bericht 0% gewijzigd door Adames op 22-07-2012 11:45:50 ]
  zondag 22 juli 2012 @ 11:41:27 #289
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_114524819
quote:
10s.gif Op zondag 22 juli 2012 10:59 schreef Devv het volgende:

[..]

Nigger please. Jij denkt dat een wedstrijd individueel beslissen afhangt van het aantal spelers dat minimaal 1 doelpunt maakt? :')

Daarmee bedoelen ze iemand als Ruiz bij Twente in 2010(?), Robben en Sneijder in 2010 dat soort types.
pi_114524852
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 11:40 schreef Adames het volgende:

[..]

Tenzij je Aissati passes geeft, kan je daarmee niet een wedstrijd individueel beslissen
Keeper op Aissati. Of zou hij de uittrap ook zelf willen verzorgen?
pi_114524920
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 11:42 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Keeper op Aissati. Of zou hij de uittrap ook zelf willen verzorgen?
oh even streepje tussen zetten, ik doelde daarmee op de voorzet van Aissati tegen PSV dit jaar
pi_114525615
thijsslegers‏
Het is ongelooflijk maar waar; de affaire #Labyad is ten einde. #PSV en #sporting hebben mondeling akkoord. Zie VI.nl zo direct
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 22 juli 2012 @ 12:17:24 #293
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_114525631
thijsslegers twitterde op zondag 22-07-2012 om 12:10:48 Het is ongelooflijk maar waar; de affaire #Labyad is ten einde. #PSV en #sporting hebben mondeling akkoord. Zie VI.nl zo direct reageer retweet
zo ziet het er wat mooier uit :P
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 22 juli 2012 @ 12:17:35 #294
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_114525639
en *O*
DeLuna vindt me dik ;(
pi_114525650
Hopelijk +2 mil
pi_114525666
Qua individuele kwaliteit had ajax vertonghen die voor op ging in de strijd die met zijn individuele kwaliteit met kop en schouders boven uit stak, tja en Blind gaat dat gat niet opvullen.

Goede analyse hierboven, kan me et wel in vinden.
pi_114525672
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 12:17 schreef rubbereend het volgende:
thijsslegers twitterde op zondag 22-07-2012 om 12:10:48 Het is ongelooflijk maar waar; de affaire #Labyad is ten einde. #PSV en #sporting hebben mondeling akkoord. Zie VI.nl zo direct reageer retweet
zo ziet het er wat mooier uit :P
Hoe doe je dat?
pi_114525691
Godzijdank eindelijk klaar met Labyad. Niet meer naar omkijken nu.

Kan Brands hopelijk zich volledig richten op de verkoop van Engelaar
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 22 juli 2012 @ 12:22:55 #299
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_114525788
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 12:18 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Hoe doe je dat?
in het reageer venster die je een klein twitterlogo, als je daarop klikt dan kan je de link van de tweet invullen en dan komt hij er netjes in te staan
DeLuna vindt me dik ;(
pi_114525875
Mooi, als er ook een eind komt met de spaanse kwesties dan is er voorlopig rust in de tent.
pi_114525894
Labyrat weg *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')