abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 19 juli 2012 @ 17:15:45 #1
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_114422058
quote:
Gouden Kooi Amanda zwanger van Afrojack

van onze redactie
AMSTERDAM - De Nederlandse dj Afrojack en zijn vriendin Amanda Balk, die eerder te zien was in de Gouden Kooi en Echte meisjes in de jungle, krijgen samen een kindje.

De dj, echte naam Nick van de Wall, en zijn vriendin zijn door het dolle heen. "Hoewel wij allebei pas 23 jaar zijn, is de zwangerschap helemaal gepland", laat Amanda weten aan RTL Boulevard. "We zijn dolgelukkig."
Amanda en Afrojack zijn inmiddels twee jaar samen. Hun eerste kindje wordt in maart verwacht.
Dat was toen...maar nu werd zojuist naar buiten gebracht bij RTL Blvd dat hij haar onlangs zwanger en wel uit het huis heeft gezet...haar verklaring zou zijn dat hij erg kwaad op haar is geworden omdat zij uit haar dak was gegaan nadat hij aan haar had bekend dat hij was vreemdgegaan begrijpu.

Bij gebrek aan een opener. Deel vijf. Waarin Afrojack many nights in Paris te wachten staat en de verschrikkelijk zwangere Amanda met haar dochtertje genegeerd achterblijft.

Gossip On!

En het de laatste smeuïge berichten uit de media (hun commnunicatiemiddel):

Afgelopen dinsdag in het AD:

Hoogzwangere ex-vriendin Afrojack in geldnood

quote:
Amanda Balk (23), de hoogzwangere ex-vriendin van dj Afrojack zit in ernstige geldnood. Volgens haar komt Afrojack zijn belofte niet na om haar tot de bevalling in februari financieel te ondersteunen.

Via haar advocaat probeert Balk - ooit deelneemster aan de realityserie de Gouden Kooi - haar voormalige levenspartner er al tijden van te overtuigen dat hij toch weer geld aan haar overmaakt. Die roep om hulp bleef tot nu toe onbeantwoord. Dat meldt het AD vandaag.

'Ik krijg niets meer'
Nadat Balk in september na een knallende ruzie door de 24-jarige Afrojack met al haar bezittingen op straat werd gezet, kreeg ze via zijn management een geldbedrag om de eerste maanden mee door te komen. Om hoeveel geld het gaat, wil ze niet zeggen. Wel dat het pertinent niet zo is dat ze er in korte tijd een klein fortuin doorheen heeft gejaagd. 'Hij zou tot de geboorte van zijn dochter blijven betalen. Nu krijg ik al een hele tijd niets meer. Gelukkig springt mijn familie bij, anders zou ik niet weten hoe ik de huur moet betalen,' aldus de 31 weken zwangere vrouw. 'Godzijdank zit mijn dochter nog veilig in mijn buik en maakt ze niks mee van deze toestand.'

Afrojack stelde kort na de breuk in een officiële verklaring zich te distantiëren van negatieve uitspraken die Amanda over hem deed. Ook benadrukte hij in het statement zijn verantwoordelijkheid voor honderd procent te nemen en ervoor te zorgen dat zijn ex zich 'de komende tijd geen zorgen hoefde te maken'. Gisteren waren Nick van de Wall en zijn management niet bereikbaar voor commentaar op de jongste ontwikkelingen.

'Recht op paar honderd euro per maand'
Sinds de breuk heeft Amanda Nick nooit meer gezien of gesproken. 'Ook van zijn familie heb ik niks meer gehoord. Er is dus, omdat er geen contact is, nog niks duidelijk over een eventuele co-ouderschapsregeling.' Amanda Balk en Afrojack waren niet getrouwd en hadden geen samenlevingscontract. Formeel hoeft hij haar dus niet te betalen. 'Wettelijk heeft mijn dochter wel recht op een paar honderd euro per maand.'
Vervolgens een dag later in het AD:

quote:
Advocaten praten over toekomst baby Afrojack

De advocaten van Amanda Balk (23) en haar ex-vriend dj Afrojack, de 24-jarige Nick van de Wall uit Spijkenisse, voeren overleg over regelingen die moeten worden getroffen als voormalig Gouden Kooi-deelneemster Balk in februari bevalt van Afrojacks dochtertje. Dat stelt Hugo Langras, de manager van de wereldberoemde producer en dj.

Of de juridische onderhandelingen gaan over een financiële bijdrage aan moeder en kind, of om een eventuele co-ouderschapregeling is onduidelijk. Langras en ook Nick van de Wall willen geen commentaar geven op de beschuldiging van Amanda Balk dat haar ex zijn belofte niet is nagekomen om haar tot en met de bevalling financieel te ondersteunen.

Afrojack zette gisteren wel een korte reactie op Twitter: Liars Suck. Onzeker is of hij daarmee doelt op Amanda's uitlatingen. Na hun knallende ruzie in september, waarbij Balk met al haar bezittingen door Afrojack op straat werd gezet, kreeg de jonge vrouw via het management van de dj een onbekend geldbedrag om elders opnieuw te beginnen.

Dat geld ging, aldus Balk, snel op aan het inrichten van een babykamer en het bewoonbaar maken van haar Amsterdamse flatje. Balk moet nu een beroep doen op financiële steun van haar familie om het hoofd boven water te houden. Ze probeert Afrojack ervan te overtuigen met extra middelen over de brug te komen. Afrojack heeft altijd gezegd zijn verantwoordelijkheden voor honderd procent te zullen nemen. Afrojack zou nu een verhouding hebben met hotelerfgename Paris Hilton. (Redactie)
En nog een artikel:

quote:
do 26 apr 2012, 19:46
Afrojack heeft geen tijd voor dochter

van onze redactie
AMSTERDAM - Dj Afrojack heeft zijn bijna zes weken oude dochter Vegas nog niet in levenden lijve kunnen bewonderen. De dj, die in het echt Nick van de Wall heet, heeft het momenteel te druk met zijn werk.

"Ik heb haar nog niet vast mogen houden, maar ik heb wel filmpjes en foto's gezien van haar", vertelt de wereldberoemde dj aan RTL Boulevard. "Maar ze lijkt wel op me. Ik ben heel trots."
Afrojack verklaart waarom hij de baby die hij heeft met Amanda Balk, nog niet heeft gezien: zijn werkschema laat een bezoek aan Vegas simpelweg niet toe. "Maar volgende week ga ik haar zien. Ik denk niet dat een baby het verschil merkt of ik haar nu zie, volgende week of volgend jaar. Er komt veel bij kijken, maar ik probeer mijn verantwoordelijkheid te nemen."
Overigens blijft de dj vaag over zijn vermeende romance met de steenrijke Paris Hilton. Eerder deze maand lekte een foto uit waarop de twee intiem te zien zijn. Afrojack: "In een club is het donker en kan je elkaar niet goed horen. Dus dan praat je in iemands oor."
En uiteraard nog een ontroerende blik :'( op de babykamer van Amanda.... aan het aantal schoenen te zien zal het kind wel Imelda gaan heten:
http://www.shownieuws.tv/video/amanda-klaar-voor-komst-baby/
---------------------------------------------------------------------------------------------

Dit schitterende moment overtreft al mijn dromen!!

Op Vrijdag 16 maart is mijn prachtige prinsesje om 23.35 uur geboren.

Ze woog bij de geboorte 3322 gram.

Haar naam is Vegas.

Na een zware bevalling is ze uiteindelijk met een keizersnede geboren.

Ik ben intens gelukkig met mijn klein meisje, we maken het samen goed en genieten intens van elkaar.

XX Amanda
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
  donderdag 19 juli 2012 @ 17:19:52 #2
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_114422284
quote:
Paris Hilton bedrogen door Afrojack?

van onze redactie
AMSTERDAM - Zou het contact tussen Afrojack en Paris Hilton verwaterd zijn omdat de populaire dj vreemd is gegaan...?

Eerder deze week onthulde Afrojack, die in het echt Nick van de Wall heet, geen contact meer te hebben met de Amerikaanse blondine. "Ik draai er niet omheen. En ik zeg eerlijk: ik zie Paris niet meer", vertelt Afrojack in Story. "Ik wil er niet veel over kwijt, omdat ik haar niet door het slijk wil halen."

Dat Afrojack geen woorden aan de ‘breuk’ vuil wil maken zou kunnen duiden op een slippetje van de dj. Er zou veel gebeurd zijn de laatste tijd. "Leuke, maar ook minder leuke dingen. Laat ik het hierop houden: we hebben het te druk om elkaar te zien. Jammer dat sommige dingen anders lopen dan je verwacht en hoopt."

Dit verhaal zou ondersteund kunnen worden door een uiterst merkwaardige tweet vandaag van de steenrijke hotelerfgename. “Het is verschrikkelijk moeilijk om te vertrouwen. Helemaal als degenen die je het meest vertrouwd je juist verraden,” luidt het mysterieuze bericht van Paris.

Ook de felle kritiek van Afrojack op het magere dj-debuut van Hilton zou de realityster als een mes in de rug hebben kunnen ervaren.

Afrojack zou het momenteel erg gezellig hebben met Lauren Pope, een Engels glamour model.
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
pi_114422781
Die Afro jackt er lekker op los!

Oh ja, wie had wie nu nodig?
  donderdag 19 juli 2012 @ 17:31:58 #4
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114422881
Wat een invuloefening.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 19 juli 2012 @ 18:01:24 #5
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_114423937
Was het ooit aan dan?
pi_114425065
quote:
Dat Afrojack geen woorden aan de ‘breuk’ vuil wil maken zou kunnen duiden op een slippetje van de dj.
Een slippetje, is dat als je je onderbroek op je hoofd draagt?
  donderdag 19 juli 2012 @ 18:43:39 #7
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_114425738
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:19 schreef Poeke het volgende:

[..]

Wat een raar bericht. Snap er geen jota van.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  donderdag 19 juli 2012 @ 18:45:18 #8
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114425813
En Paris twitterde iets als 'especially when it is someone you trusd'?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_114426014
quote:
9s.gif Op donderdag 19 juli 2012 18:45 schreef Copycat het volgende:
En Paris twitterde iets als 'especially when it is someone you trusd'?
Het is echt treurig gesteld met de taalkennis van het journaille. Vooral de online-berichten van de kranten staan vol taalfouten.
pi_114427984
Paris kan wel uit de TT :D
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_114601505
Amanda is in ieder geval veilig op haar vakantie-adres op Ibiza aangekomen.

Overdag gaat mama bakken op het strand en zwemmen met haar kleine meid


's Avonds doet ze een jurkje aan en gaat ze met de tante van Vegas op stap


En wordt ze gespot in de wat chiquere gelegenheden


Iemand een idee waarom ze zo achterover geleund staat op foto's?
pi_114602160
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 13:07 schreef Scrutinizer het volgende:

Iemand een idee waarom ze zo achterover geleund staat op foto's?

Dat maakt je langer als je eigenlijk zelf maar een midget bent :Y
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 13:35:32 #13
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_114602436
Ze ziet er erg flitsend uit op die foto met dat zwarte jurkje, prachtig figuurtje voor iemand die net moeder geworden is

_O_
pi_114602644
Zou oma ook mee zijn om 's avonds op Vegas te passen?
  dinsdag 24 juli 2012 @ 13:45:41 #15
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114602701
quote:
3s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 13:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou oma ook mee zijn om 's avonds op Vegas te passen?
Die woonde toch sowieso in Spanje?
Zou wel mooi zijn als ze zich als lieve oma ontpopte. Compleet met aandacht.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 24 juli 2012 @ 13:47:30 #16
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_114602752
Goed figuur. :Y

En weer ouderwets ordinair, dat ook. :')
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_114602945
Idd een mooi figuurtje hoor, vind haar sowieso wel mooi maar idd beetje ;-) trashy ...

Lieve foto met Vegas in zee!
pi_114603259
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 13:45 schreef Copycat het volgende:

[..]

Die woonde toch sowieso in Spanje?
België toch?
quote:
Zou wel mooi zijn als ze zich als lieve oma ontpopte. Compleet met aandacht.
Dat is geen onbekend fenomeen maar in Mamanda's geval twijfel ik daaraan. Maar wie weet wordt zelfs Pafrojack nog wel eens een leuke Opafrojack voor de kinderen van Vegas.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 14:02:14 #19
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114603334
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 14:00 schreef Scrutinizer het volgende:

België toch?

Belgie/Spanje ... al die zuidelijke landen lijken op elkaar.
quote:
Dat is geen onbekend fenomeen maar in Mamanda's geval twijfel ik daaraan. Maar wie weet wordt zelfs Pafrojack nog wel eens een leuke Opafrojack voor de kinderen van Vegas.
En dan vormen Opafrojack en Omamanda een setje en maken ze met de hulp van een Italiaanse wonderdokter een liefdesbaby. Kan Amanda oppassen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_114603462
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 14:02 schreef Copycat het volgende:

[..]

Belgie/Spanje ... al die zuidelijke landen lijken op elkaar.
In ieder geval gaan al onze belastingcenten daar naartoe.
quote:
[..]

En dan vormen Opafrojack en Omamanda een setje en maken ze met de hulp van een Italiaanse wonderdokter een liefdesbaby. Kan Amanda oppassen.
Opafrojack kijkt wel uit, voor je het weet valt-ie uit een raam of zo.
pi_114774866
Ik heb me ook altijd al afgevraagd waarom ze altijd achterover leund.Jeetje wat een aandachttrekster .Ik las net toevallig op haar facebook dat ze binnenkort naar spanje gaat naar haar mama maar volgensmij was ze toch al in ibiza (spanje)of bedoeld ze belgie!!!!! bij haar moeder :6
pi_114775015
Spanje! Copycat had toch gelijk. Ze is eerder deze week alweer teruggekomen van Ibiza want ze staat ook op foto's bij Bloomingdale met één of andere snolliebollie.


  zaterdag 28 juli 2012 @ 20:04:07 #23
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_114775503
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 19:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Spanje! Copycat had toch gelijk. Ze is eerder deze week alweer teruggekomen van Ibiza want ze staat ook op foto's bij Bloomingdale met één of andere snolliebollie.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weer die achterover pose.. :')
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
  zaterdag 28 juli 2012 @ 20:23:12 #24
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114776039
Die siliconen blijven wel op hun plek en zo lijkt het nog meer.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator zaterdag 28 juli 2012 @ 21:12:59 #25
184769 crew  Deisyy
pi_114777653
Borstjesen vooruit en lipjes getuit!
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  zondag 29 juli 2012 @ 00:48:54 #26
251975 kissaa
fka: kissa
pi_114787668
Ik vind dat navelgedoe :r
pi_114796479
Ik vind haar altijd een beetje viezig. Heb nog nooit aan haar geroken, maar heb altijd het idee dat dat niet fris ruikt...
  zondag 29 juli 2012 @ 11:54:01 #28
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_114796536
Wel een mooie buik hoor, zo een half jaar na de bevalling.
  zondag 29 juli 2012 @ 11:54:54 #29
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114796571
Prachtige buik, afschuwelijke bikini.

En wie zal toch steeds de zorg over Paris-Texas op zich nemen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_114797527
quote:
11s.gif Op zondag 29 juli 2012 11:54 schreef Copycat het volgende:
Prachtige buik, afschuwelijke bikini.

En wie zal toch steeds de zorg over Paris-Texas op zich nemen?
Ik zorg wel voor mezelf 8-)
Syl moet winnen!
  zondag 29 juli 2012 @ 12:28:27 #31
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114797569
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:26 schreef Paris_Texas het volgende:

Ik zorg wel voor mezelf 8-)
Gelukkig!

Nu nog de weg naar Vegas vinden. Via Venice Beach.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 29 juli 2012 @ 12:32:07 #32
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_114797685
Voor een net-moeder ziet ze er niet verkeerd uit :9~
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Moderator zondag 29 juli 2012 @ 21:36:18 #33
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_114821009
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 11:52 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind haar altijd een beetje viezig. Heb nog nooit aan haar geroken, maar heb altijd het idee dat dat niet fris ruikt...
Gezien haar subtiele make up-gebruik en haar bescheiden smaak, zal ze wel ruiken naar overvloedige hoeveelheden uit een flesje ter waarde van een kwartaal kinderbijslag.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Moderator / Miss SHO donderdag 2 augustus 2012 @ 11:57:45 #34
22592 crew  Ole
pi_114989462
Eerst zien...
quote:
Afrojack ziet dochter niet opgroeien

van onze redactie
AMSTERDAM - Dj Afrojack speelt nog altijd weinig rol van betekenis in het leven van zijn bijna vijf maanden oude dochter Vegas.

"Vegas’ vader speelt momenteel niet zo’n belangrijke rol in haar leven. Nick werkt veel. Hij is veel onderweg waardoor hij zijn dochter niet vaak heeft gezien", vertelt Amanda Balk in een interview met Viva.
"Maar daar komt verandering in. Sinds kort hebben we weer regelmatig contact, omdat we allebei het beste voor Vegas willen. Dat hij er niet elke dag voor haar kan zijn, vind ik jammer, maar erg is het niet."
Amanda, die bekend is geworden door haar deelname aan De Gouden Kooi, is sinds de geboorte van Vegas veranderd in vele opzichten. "Sinds mijn kleine meid er is, is alles een bijzaak geworden. Het klinkt gek, maar dat ik niet meer op nummer één sta, geeft me een fijn gevoel. Vegas zorgt ervoor dat ik bewuster leef. Ook gezonder."
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  donderdag 2 augustus 2012 @ 12:44:40 #35
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_114991372
http://db.tt/KfTbWCRy

Het interview in Viva
  Moderator donderdag 2 augustus 2012 @ 12:53:03 #36
184769 crew  Deisyy
pi_114991740
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 12:44 schreef Aventura het volgende:
http://db.tt/KfTbWCRy

Het interview in Viva
Bedankt ^O^

"Langs de kant van de weg stond om mijn meisje borstvoeding te geven". 8)7
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  donderdag 2 augustus 2012 @ 13:16:43 #37
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114992818
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 12:53 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Bedankt ^O^

"Langs de kant van de weg stond om mijn meisje borstvoeding te geven". 8)7
Mwah, honger is honger, en op die leeftijd is dat toch de primaire voedingsbron (tenzij je kunstvoeding geeft). Ik ben ook wel eens onderweg gestopt om Soneal te voeden, sterker nog; een paar weken geleden schopte hij zo'n drama en was van vermoeidheid en honger volledig ontroostbaar, en toen zijn we even op een carpoolplaats gaan staan zodat ik hem kon voeden...

Het verbaast me meer dat ze nog borstvoeding geeft, dat had ik niet van haar verwacht.
Vooralsnog lijkt ze het als moeder heel aardig te doen :Y

Wel opvallend dat ze weer meer contact met Nick heeft sinds Paris uit beeld is....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 10:03:02 #38
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_115039056
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 12:44 schreef Aventura het volgende:
http://db.tt/KfTbWCRy

Het interview in Viva
ahh vind haar eigenlijk gewoon lief overkomen in dit interview, zou het dan mischien toch allemaal goed komen met kleine Vegas?
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 10:26:03 #39
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_115039749
Ik vind haar sterk overkomen en ook leuk om te lezen dat Nick weer wat meer in beeld is.
pi_115039843
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mwah, honger is honger, en op die leeftijd is dat toch de primaire voedingsbron (tenzij je kunstvoeding geeft). Ik ben ook wel eens onderweg gestopt om Soneal te voeden, sterker nog; een paar weken geleden schopte hij zo'n drama en was van vermoeidheid en honger volledig ontroostbaar, en toen zijn we even op een carpoolplaats gaan staan zodat ik hem kon voeden...

Het verbaast me meer dat ze nog borstvoeding geeft, dat had ik niet van haar verwacht.
Vooralsnog lijkt ze het als moeder heel aardig te doen :Y

Wel opvallend dat ze weer meer contact met Nick heeft sinds Paris uit beeld is....
"Leg ik haar even tegen mijn borst", dat klinkt bij mij meer als een knuffelmomentje eigenlijk.

Maar ik heb het artikel nog niet in z'n geheel gelezen.

-edit-
Ah idd in het begin :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 10:51:36 #41
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_115040777
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 12:44 schreef Aventura het volgende:
http://db.tt/KfTbWCRy

Het interview in Viva
Leuk en positief stukje. Ik vind Vegas een leuke dreumes worden en Amanda ziet er goed uit.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 6 augustus 2012 @ 09:49:53 #42
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_115175205
  maandag 6 augustus 2012 @ 11:13:05 #43
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_115177371
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:51 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Leuk en positief stukje. Ik vind Vegas een leuke dreumes worden en Amanda ziet er goed uit.
Vegas is toch nog lang geen dreumes?
pi_115177812
Wat een milf is ze nu.
pi_115469799
Iemand deze al gezien?

Peace; it does not mean to be in a place where there is no noise or trouble. It means to be in the midst of those things and still be calm in your heart.
  maandag 13 augustus 2012 @ 03:59:58 #46
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_115501201
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 18:06 schreef Beeertjee het volgende:
Iemand deze al gezien?

[ afbeelding ]
Ze kijkt zo verdrietig. -O-
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_115507820
Mooie kindje ze kijkt inderdaad verdrietig :@

[ Bericht 18% gewijzigd door shelly504 op 13-08-2012 13:54:17 ]
pi_115512550
Ze lijkt sprekend op Amanda en ze kijkt inderdaad verdrietig.
  maandag 13 augustus 2012 @ 14:57:20 #49
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115512671
Ik denk dat de stijltang iets te dicht bij het voorhoofdje is gekomen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 13 augustus 2012 @ 18:07:19 #50
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_115520517
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 14:54 schreef kissaa het volgende:
Ze lijkt sprekend op Amanda en ze kijkt inderdaad verdrietig.
Ze lijkt sprekend op haar vader, vind ik.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_115523256
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 18:07 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ze lijkt sprekend op haar vader, vind ik.
:Y

pi_115546503
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 18:07 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ze lijkt sprekend op haar vader, vind ik.
Ik vind dat ze het slechste van beide heeft. Het grote voorhoofd van haar moeder en de ogen van haar vader.
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 09:41:59 #53
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115546577
Jeez, het is een baby van nog geen half jaar oud, en zo ziet ze er ook gewoon uit.
Hoe ze er nu uitziet zegt niets over hoe ze er over een half jaar, 2 jaar, 20 jaar uitziet.
Een hoop kinderen herken je als kleuter al niet meer van hun babyfoto's.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 10:12:54 #54
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_115547303
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 18:06 schreef Beeertjee het volgende:
Iemand deze al gezien?

[ afbeelding ]
Prachtig vestje!
pi_115596298
Op weg naar Mamanda?


only blind people and assholes wear sunglasses inside
  woensdag 15 augustus 2012 @ 14:20:36 #56
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115596873
Is ze faghag geworden? :o
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 15 augustus 2012 @ 14:21:24 #57
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115596900
Die Ricardo is eerder een hagfag.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 15 augustus 2012 @ 14:27:16 #58
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115597134
Oh, is het Ricardo.... hij kwam me al zo bekend voor :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_115597189
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 14:27 schreef Leandra het volgende:
Oh, is het Ricardo.... hij kwam me al zo bekend voor :')
Amanda heeft natuurlijk af en toe een avondbutler nodig als ze op stap gaat.
  Moderator vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:47:59 #60
184769 crew  Deisyy
pi_115964296
Vegas gaat geen pony krijgen van papa :N
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_115970536
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 19:47 schreef Deisyy het volgende:
Vegas gaat geen pony krijgen van papa :N
Wromnie?
  Moderator vrijdag 24 augustus 2012 @ 21:47:11 #62
184769 crew  Deisyy
pi_115971223
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 21:36 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Wromnie?
Ze moet leren er hard voor te werken, zegt papa.

http://www.shownieuws.tv/video/afrojack-weer-even-thuis/
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 24 augustus 2012 @ 21:47:37 #63
163650 Greys
pi_115971242
Ik vond het wel een (voor zijn doen) aardig gesprekje ja bij... erhm... wat zag ik? Shownieuws? Boulevard?

Nick zei dat het heel goed gaat met zijn dochter en dat ie er voor gaat waken dat ze alles krijgt wat ze wil 'omdat pa geld genoeg heeft'. Dus dat ie niet met dure dingen gaat smijten omdat zij dat wil. Dat ze de waarde van geld leert en dat ze net als anderen leert dat je daarvoor moet werken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 21:51:10 #64
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115971460
Dat je je daar al druk om maakt terwijl het kind nog niet eens kan kruipen....
Laat hij dat soort verhalen maar bewaren voor wanneer het speelt, en dan ook de daad bij het woord voegen.

Tenzij het antwoorden op vragen waren natuurlijk, dan zijn het gewoon domme vragen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator vrijdag 24 augustus 2012 @ 21:53:29 #65
184769 crew  Deisyy
pi_115971618
Ik vind Vegas wel een schatje O+
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_115972187
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 21:51 schreef Leandra het volgende:
Dat je je daar al druk om maakt terwijl het kind nog niet eens kan kruipen....
Laat hij dat soort verhalen maar bewaren voor wanneer het speelt, en dan ook de daad bij het woord voegen.

Hij vertelt z'n dochter iedere twee weken hoe goed het met hem gaat, begrijp ik. Het lijkt me dat dat ook nog wat vroeg is en dat ze dat nog niet begrijpt.
  Moderator vrijdag 24 augustus 2012 @ 22:09:31 #67
184769 crew  Deisyy
pi_115972707
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 22:02 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Hij vertelt z'n dochter iedere twee weken hoe goed het met hem gaat, begrijp ik. Het lijkt me dat dat ook nog wat vroeg is en dat ze dat nog niet begrijpt.
Ik heb 3 keer naar die zin geluisterd, maar ik snap het nog steeds niet :N
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_115983453
Mijn ex partner had ook van deze mooie praatjes!!! Eerst zien dan geloven.
Hij wil Amanda gewoon iets duidelijk maken dat ze gewoon zelf voor haar inkomsten moet zorgen,want volgensmij doet ze helemaal niets en hij weet dat ze een GOLDDIGGER is 8)7 8)7 en gelijk heeft hij
pi_115983591
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 21:51 schreef Leandra het volgende:
Dat je je daar al druk om maakt terwijl het kind nog niet eens kan kruipen....
Laat hij dat soort verhalen maar bewaren voor wanneer het speelt, en dan ook de daad bij het woord voegen.

Tenzij het antwoorden op vragen waren natuurlijk, dan zijn het gewoon domme vragen.
Zoiets begint al bij de geboorte. 'Alles krijgen wat ze wil' houdt ook in dat ze nu al alle knuffels zou krijgen als ze er alleen maar naar kijkt. En dat wil hij ook niet. Dat geld leren komt vast later wel, maar ook al vrij snel als je een kindje een centje geeft om iets uit te zoeken in de snoepwinkel. Het is niet zo dat geldkwesties en spullne verdienen ipv krijgen pas begint op het 15e levensjaar wanneer een kind kan werken voor zijn/haar geld.
pi_116103470
Amanda heeft net een foto van Afrojack met Vegas gepost op fb. Iemand die 'm hier kan posten?
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_116103667
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 13:59:20 #72
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_116105084
quote:
Hij heeft meer aandacht voor de kat zo te zien. :P
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 15:08:32 #73
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_116107700
Stond net nog 1 op die in ibiza gemaakt was
pi_116108053


"Kijk Vegas, dit is de highscore van papa in Angry Birds."
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 15:19:20 #75
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_116108137
Nog even en de verkering is weer aan....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_116108460
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 15:19 schreef Leandra het volgende:
Nog even en de verkering is weer aan....
Ik denk dat Amanda geen seconde zou twijfelen als hij haar weer terug zou willen.
  † In Memoriam † dinsdag 28 augustus 2012 @ 15:31:59 #77
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_116108667
Leuke foto's O+
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_116115212
Misschien beter voor Vegas ,maar hij komt bij mij heel erg autistisch/asperger over !!! :W

[ Bericht 0% gewijzigd door shelly504 op 28-08-2012 18:29:33 ]
pi_116115577
Maar waarom wanneer er een verandering plaats vindt bij HUIZE Balk moet heel Nederland dat weten.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 28 augustus 2012 @ 18:37:17 #80
22592 crew  Ole
pi_116115769
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 13:59 schreef static het volgende:

[..]

Hij heeft meer aandacht voor de kat zo te zien. :P
Is het geen hond?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_116117501
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 15:27 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ik denk dat Amanda geen seconde zou twijfelen als hij haar weer terug zou willen.
Dat denk ik dus ook al een poos!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 19:25:41 #82
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_116117878
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 18:31 schreef shelly504 het volgende:
Maar waarom wanneer er een verandering plaats vindt bij HUIZE Balk moet heel Nederland dat weten.
Ze post het op haar FB, net als duizenden anderen iedere scheet op FB zetten.
Laat haar lekker.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_116117913
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 18:19 schreef shelly504 het volgende:
Misschien beter voor Vegas ,maar hij komt bij mij heel erg autistisch/asperger over !!! :W

Hij is ook een beetje autistisch :Y
pi_116332722
De nieuwe 'tatoo' van Amanda
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 3 september 2012 @ 00:06:55 #85
163650 Greys
pi_116333346
Ze lijken in elk geval een stuk beter door één deur te kunnen, als zij gezellige foto's op FB zet van Afro met Vegas :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 3 september 2012 @ 00:19:09 #86
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_116333691
quote:
6s.gif Op zondag 2 september 2012 23:51 schreef Scrutinizer het volgende:
De nieuwe 'tatoo' van Amanda
[ afbeelding ]
Wat moet dat voorstellen?
Is dat de Vegas strip? ;)

Daar ben ik wel eens overheen geweest, maar toen zag het er nog heel anders uit.
Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
pi_116336446
quote:
6s.gif Op zondag 2 september 2012 23:51 schreef Scrutinizer het volgende:
De nieuwe 'tatoo' van Amanda
[ afbeelding ]
Wat een typisch lettertype voor een vrouw :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 3 september 2012 @ 08:35:10 #88
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_116336691
Leuke foto's idd, en wie weet komt het alsnog goed tussen Sjek en de aandacht voor die kleine. Meneer zit natuurlijk niet zo breed in zijn tijd.

Die tattoos met namen, teksten, gedichten, spreuken en aanverwanten vind ik zo kamp en cheap ass, ik hou daar niet van verder best een mooie foto van Amanda.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 3 september 2012 @ 09:29:37 #89
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_116337335
Subtiel!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_116337350
Wat erg zeg, je zult 20 zijn en je moeder van 50 heeft je naam op d'r buik.....
pi_116337359
Meestal heb ik bij Amanda maar 1 woord: waarom?
  maandag 3 september 2012 @ 09:43:28 #92
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_116337544
Wordt lastig als Vegas nog broertjes of zusjes krijgt...
  Moderator maandag 3 september 2012 @ 09:51:16 #93
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_116337696
quote:
14s.gif Op maandag 3 september 2012 09:29 schreef Copycat het volgende:
Subtiel!
Het is tenminste wel goed gespeld.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Moderator maandag 3 september 2012 @ 10:42:16 #94
184769 crew  Deisyy
pi_116338729
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 09:43 schreef Aventura het volgende:
Wordt lastig als Vegas nog broertjes of zusjes krijgt...
Misschien heeft ze haar buik er over een paar jaar wel vol van ;)
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  maandag 3 september 2012 @ 10:53:36 #95
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_116338953
Ze kan ook aan een kruiswoordpuzzel beginnen. Vanity, Emiliano, Giovanni, Ashanti, Shanaya.
pi_118022666
Afrosjek nu bij Pauw en WItteman trouwens.
know'm sayin?
×
word? word.
  Admin maandag 15 oktober 2012 @ 23:34:44 #97
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_118023968
Hij heeft een hele lieve dochter en in maart is ze jarig en dat vind hij heel belangrijk, maar moet ook draaien, dus of hij neemt haar mee, of hij vliegt op en neer.

Aardige knul.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Moderator / Miss SHO maandag 15 oktober 2012 @ 23:38:27 #98
22592 crew  Ole
pi_118024115
Topvader!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_118024936
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 23:38 schreef Ole het volgende:
Topvader!
:o
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Admin dinsdag 16 oktober 2012 @ 00:08:18 #100
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_118025012
Hij zat heel lief over z'n dochtertje te praten, geen gekat naar Amanda, gewoon leuk.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_118026328
_O- Jeroen Pauw deed net of hij niet wist dat hij een dochter heeft.
pi_118027480
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 09:38 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Ik vind dat ze het slechste van beide heeft. Het grote voorhoofd van haar moeder en de ogen van haar vader.
Tis denk ik een heel lief kind...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_118029053
Leuke intervieuw over zijn dochtertje *O*
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:36:12 #105
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_118033408
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 23:38 schreef Ole het volgende:
Topvader!
Hij heeft er alleen wel even over gedaan ...

Zijn er al nieuwe foto's van Vegas O+?
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_118033658
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 15:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]

"Kijk Vegas, dit is de highscore van papa in Angry Birds."
huh , ik kan er niets aan doen maar het ziet er een beetje vreemd uit. Net alsof papa zoiets heeft van ik heb een kind maar wat moet ik nu doen ???
  Moderator dinsdag 16 oktober 2012 @ 19:54:26 #107
184769 crew  Deisyy
pi_118050858
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 12:43 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

huh , ik kan er niets aan doen maar het ziet er een beetje vreemd uit. Net alsof papa zoiets heeft van ik heb een kind maar wat moet ik nu doen ???
Aan zijn semi-duckface te zien maakt Afrojack een foto van zichzelf met zijn dochter.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator dinsdag 16 oktober 2012 @ 19:56:04 #108
184769 crew  Deisyy
pi_118050953
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 12:36 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Hij heeft er alleen wel even over gedaan ...

Zijn er al nieuwe foto's van Vegas O+?
Vegas met haar iPhone.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 19:58:48 #109
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_118051074
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 12:43 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

huh , ik kan er niets aan doen maar het ziet er een beetje vreemd uit. Net alsof papa zoiets heeft van ik heb een kind maar wat moet ik nu doen ???
Daar kan ik me wel wat bij voorstellen als nieuwbakken vader die amper wat heeft meegekregen van de zwangerschap en geboorte. En dagelijks in een compleet andere leefwereld. Zal best even zoeken zijn voor hem, maar hij komt er wel, hij doet in elk geval zijn best.
pi_118053117
Ik heb maar een klein stukje meegekregen van dit interview met Afrojack maar vond het wel apart dat hij zijn dochtertje leek te claimen op haar eerste verjaardag. Het lijkt me helemaal niet leuk voor Amanda als hij zijn dochtertje uitgerekend op haar verjaardag komt ophalen. Zij zorgt het hele jaar door voor de kleine en als ze dan jarig is wil papa het kind meenemen.
pi_118054103
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 20:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb maar een klein stukje meegekregen van dit interview met Afrojack maar vond het wel apart dat hij zijn dochtertje leek te claimen op haar eerste verjaardag. Het lijkt me helemaal niet leuk voor Amanda als hij zijn dochtertje uitgerekend op haar verjaardag komt ophalen. Zij zorgt het hele jaar door voor de kleine en als ze dan jarig is wil papa het kind meenemen.
Oh dat idee kreeg ik dus gister uit een post hierboven in het topic, maar ik wist niet hoe ik het op moest vatten. Wilt hij dat echt? You've got to be kidding me :') Arme moeder...
Wekenlang maakte het niet uit wanneer en of hij haar zag, want och ze was nog te klein ( :') ) en dan nu dit? :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 21:16:17 #112
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_118055922
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 19:56 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Vegas met haar iPhone.
[ afbeelding ]
O+
Als baby sabbelen op een iPhone; het kan allemaal als je vader Afrojack is.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 21:21:28 #113
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118056167
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 20:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb maar een klein stukje meegekregen van dit interview met Afrojack maar vond het wel apart dat hij zijn dochtertje leek te claimen op haar eerste verjaardag. Het lijkt me helemaal niet leuk voor Amanda als hij zijn dochtertje uitgerekend op haar verjaardag komt ophalen. Zij zorgt het hele jaar door voor de kleine en als ze dan jarig is wil papa het kind meenemen.
Ah joh, misschien neemt hij Amanda ook wel mee, daar zal ze geen moeite mee hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_118110496
Vegas is klaar voor de winter


Haar eerste bontkraagje.
pi_118118120
hahaha dat koppie!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 18 oktober 2012 @ 12:54:16 #116
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_118122072
_O-
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_118171422


Leuke foto!!!! *O*
pi_118172226
quote:
geweldigggggg!!!!!!!!! om jullie zo eens tezien joh HOUWEZOOOOOOO!!!!!!!!!! laten jullie ELKAARRRR!!!! niet MEERRR!!!!!!LOSSSSSSS!!!!! PROFICIATTTTTT!!!!!!
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:56:32 #119
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_118174530
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 14:40 schreef shelly504 het volgende:
[ afbeelding ]

Leuke foto!!!! *O*

Is dat David?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 19 oktober 2012 @ 16:02:27 #120
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_118174739
zo te zien wel :D
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_118174813
David Guetta O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator vrijdag 19 oktober 2012 @ 16:11:36 #122
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_118175079
Yep, die was ook op het 020 dance event.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_118175541
En is dat de nieuwe vriend van Amanda?
  Moderator vrijdag 19 oktober 2012 @ 16:29:35 #124
184769 crew  Deisyy
pi_118175790
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 16:23 schreef Scrutinizer het volgende:
En is dat de nieuwe vriend van Amanda?
Of de nieuwe oude vriend? :o
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator vrijdag 19 oktober 2012 @ 16:33:26 #125
184769 crew  Deisyy
pi_118175959
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 16:11 schreef Gert het volgende:
Yep, die was ook op het 020 dance event.
En dus even bij Mannie thuis op de koffie.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 16:44:52 #126
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_118176481
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 16:23 schreef Scrutinizer het volgende:
En is dat de nieuwe vriend van Amanda?
http://en.wikipedia.org/wiki/David_Guetta

Of bedoelde je dat niet?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_118176686
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 16:44 schreef static het volgende:

[..]

http://en.wikipedia.org/wiki/David_Guetta

Of bedoelde je dat niet?
Hmmm, is die niet wat te oud voor haar?
  Admin vrijdag 19 oktober 2012 @ 16:52:18 #128
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_118176823
sprekend Amanda :o
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 16:56:04 #129
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_118176965
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 14:40 schreef shelly504 het volgende:
[ afbeelding ]

Leuke foto!!!! *O*

Ik snap eigenlijk niet dat ze erbij gaat staan. Beter gezegd, waarom gooit ze deze foto op internet?!
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_118177019
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 16:56 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik snap eigenlijk niet dat ze erbij gaat staan. Beter gezegd, waarom gooit ze deze foto op internet?!
Ik zie geen reden waarom ze er niet bij zou gaan staan?
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 16:57:43 #131
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_118177051
quote:
5s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 16:57 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik zie geen reden waarom ze er niet bij zou gaan staan?
Na al die toestanden? Nee dankje. Ik zou het niet doen.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_118177080
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 16:57 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Na al die toestanden? Nee dankje. Ik zou het niet doen.
'Die toestanden' weten wij eigenlijk niks over. Behalve wat geteutebel in roddelbladen.
En we zijn nu een jaar verder.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 17:00:23 #133
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_118177162
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 16:58 schreef mootie het volgende:

[..]

'Die toestanden' weten wij eigenlijk niks over. Behalve wat geteutebel in roddelbladen.
En we zijn nu een jaar verder.
Wat we weten uit haar eigen ruif.
Verder vind ik het best hoor, het was wat in mij opkwam toen ik de foto zag.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_118179458
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 16:57 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Na al die toestanden? Nee dankje. Ik zou het niet doen.
"No beef" staat er boven de foto. Dus alles is weer goed *O* *; O+
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 18:37:04 #135
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_118180688
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 17:58 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

"No beef" staat er boven de foto. Dus alles is weer goed *O* *; O+
Aha.
Dat had ik eigenlijk al begrepen uit de recente berichten enzo. Leuk voor het kleintje in ieder geval.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_118180940
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 17:58 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

"No beef" staat er boven de foto. Dus alles is weer goed *O* *; O+
Nog even en het is weer aan!!! Ik denk dat Amanda dat graag zou willen dan heeft ze haar luxe leventje weer terug.Misschien vindt Amanda dat ook beter voor kleine Vegas :W
  Moderator vrijdag 19 oktober 2012 @ 19:13:25 #137
184769 crew  Deisyy
pi_118181967
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 16:57 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Na al die toestanden? Nee dankje. Ik zou het niet doen.
Zo te zien is de foto zelfs bij Mannie thuis genomen, ik herken de klok.

Misschien worden Jack en Mannie wel weer een setje O+
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 19:15:32 #138
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_118182043
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 19:13 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Zo te zien is de foto zelfs bij Mannie thuis genomen, ik herken de klok.

Misschien worden Jack en Mannie wel weer een setje O+
Wie weet. Ik denk dat zij wel wil.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  Moderator vrijdag 19 oktober 2012 @ 19:24:33 #139
184769 crew  Deisyy
pi_118182367
Aan Amanda zal het denk ik niet liggen, het zou wel leuk zijn voor Vegas.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_118303472


Vegas heeft eindelijk gaatjes in de oren. Het wachten is op haar eerste tattoo.
  † In Memoriam † maandag 22 oktober 2012 @ 22:04:00 #141
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_118303627
Ik vind het zielig ;(.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_118304409
Ik kan nooit slapen met die prikdingen. Arme Vegas.
  maandag 22 oktober 2012 @ 22:18:00 #143
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_118304656
Serieus, gaatjes ? :')
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_118306450
waarom is vegas zielig en arm, omdat ze gaatjes in dr oren heeft?
  maandag 22 oktober 2012 @ 23:02:55 #145
123170 alors
zlata1234
pi_118307502
Het is wel een beetje paupers natuurlijk. Maar goed 99% van de meisjes wil toch gaatjes uiteindelijk dus ik vind het niet zielig of sneu.


Leuke foto trouwens met Guetta :D
know'm sayin?
×
word? word.
  maandag 22 oktober 2012 @ 23:06:30 #146
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118307712
Ik vind het behoorlijk triest, zo'n kleintje met gaatjes in haar oren....
Dus ja, zielig, arm, sneu, pauper.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_118311576
quote:
14s.gif Op maandag 22 oktober 2012 22:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]

Vegas heeft eindelijk gaatjes in de oren. Het wachten is op haar eerste tattoo.
Natuurlijk, dit stond ook in de voorspellingen _O-


Lekker kamperig, maar bovenal zielig.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_118311677
Ik had ook vrij snel na mijn geboorte gaatjes in mijn oren :@
pi_118311854
Vegas heten...nu al gaatjes hebben in haar oren...een moeder hebben als Amanda...tegen de tijd dat ze 3 is heeft ze haar eerste tattoo denk ik zo.
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_118311880
En op haar vijftiende is ze zwanger.
pi_118312105
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 00:23 schreef bloodymary1 het volgende:
En op haar vijftiende is ze zwanger.
Is dat voor of na de borstvergroting?
pi_118312254
Tja, da's een moeilijke vraag, wat was er eerst. Een soort kip-eiverhaal. Maar ik denk toch eerst de zwangerschap en dan de borstvergroting, want die lijden er natuurlijk wel wat van.
pi_118312371
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 00:34 schreef ThunderBitch het volgende:

Ik vind het erger dat ze lippenstift op heeft (tenminste dat lijkt zo).
Dat zal toch niet?
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 00:37:39 #154
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_118312417
quote:
11s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 00:36 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Dat zal toch niet?
Tsja, ik vind ze wel verdacht (die lippen).

[ Bericht 1% gewijzigd door ThunderBitch op 23-10-2012 00:53:35 ]
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 06:02:03 #155
134537 Radobe
nooit meer wijn.
pi_118316257
Wie weet kunnen Vegas en Angelina (van Barbie) samen een tattoo nemen en doen ze later allebei mee aan 16 and pregnant. Want Angelina krijgt straks ook al oorbellen en dat gaat dan natuurlijk nooit meer goed komen met die twee.

:')
wijn, iets te veel wijn maar net niet genoeg om van de wereld te zijn
veels te veel wijn, iets te veel wijn, maar net niet voldoende om tevreden te zijn
pi_118330593
Ik zie geen lippenstift? :D
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 15:49:10 #157
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118331113
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 15:20 schreef shelly504 het volgende:

[..]

Het lijkt er werkelijk op maar ze heeft inderdaad een foto van dat kleine meid met lipstift op
Waar? Wat op de foto met de oorbellen heeft ze imho geen lippenstift op.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_118331114
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 22:45 schreef JaneDoe het volgende:
waarom is vegas zielig en arm, omdat ze gaatjes in dr oren heeft?
Omdat ze op 9 van de 10 foto's lijkt te beseffen dat ze liever niet was geboren.
pi_118333694
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 15:49 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Omdat ze op 9 van de 10 foto's lijkt te beseffen dat ze liever niet was geboren.
In jouw fantasie misschien.
pi_118334251
Ik heb niet eerder zo'n droevige baby gezien. En al helemaal niet als je er over nadenkt en tot de conclusie komt dat dit kennelijk 'leuke' foto's moeten zijn.











  dinsdag 23 oktober 2012 @ 17:15:46 #161
123170 alors
zlata1234
pi_118334584
^^ :') ik mag toch hopen dat je niet serieus bent en anders zou ik maar snel aangifte doen, want het houdt niet op, niet vanzelf, het houdt niet op niet vanzelf, het houdt niet op... tot dat je iiieetss dooooeeet....
know'm sayin?
×
word? word.
  Moderator dinsdag 23 oktober 2012 @ 17:22:50 #162
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_118334846
Wat een dieptreurige droevenis straalt er van die foto's af. De holocaust is er niets bij, op wereldleedniveau. ;(
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 23 oktober 2012 @ 17:24:14 #163
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_118334880
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 17:15 schreef alors het volgende:
^^ :') ik mag toch hopen dat je niet serieus bent en anders zou ik maar snel aangifte doen, want het houdt niet op, niet vanzelf, het houdt niet op niet vanzelf, het houdt niet op... tot dat je iiieetss dooooeeet....
_O-.

Overigens vind ik die oorbelletjes ook pauper en/of kamperig staan, kwestie van smaak. Het kindermishandeling noemen vind ik erg ver gaan.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_118334928
_O- Haha, het is natuurlijk nog maar een baby die niet op commando kan lachen voor de foto, maar als je ze zo allemaal onder elkaar zet ziet het er wel heel sneu uit ja!
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 17:46:43 #165
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_118335642
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 17:04 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik heb niet eerder zo'n droevige baby gezien. En al helemaal niet als je er over nadenkt en tot de conclusie komt dat dit kennelijk 'leuke' foto's moeten zijn.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Allemachtig zeg, het is een baby, geen Bassie.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_118335905
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 17:15 schreef alors het volgende:
^^ :') ik mag toch hopen dat je niet serieus bent en anders zou ik maar snel aangifte doen, want het houdt niet op, niet vanzelf, het houdt niet op niet vanzelf, het houdt niet op... tot dat je iiieetss dooooeeet....
Ik ben serieus. :D
Ik zie een dagelijkse diarree aan babyfoto's voorbij komen op FB en nog nooit heb ik zo'n structureel droevig kijkende baby gezien.
pi_118336161
quote:
14s.gif Op maandag 22 oktober 2012 22:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]

Vegas heeft eindelijk gaatjes in de oren. Het wachten is op haar eerste tattoo.
Die gaatje zitten ook veel te hoog -O-
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_118336213
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 17:22 schreef Gert het volgende:
Wat een dieptreurige droevenis straalt er van die foto's af. De holocaust is er niets bij, op wereldleedniveau. ;(
_O-

Je hebt baby's die op elke foto lachen, en je hebt er die niet zulke lachebekjes zijn. Zegt niks over hoe happy ze zijn of niet. Ze ziet er gezond uit in ieder geval.
pi_118336285
Trouwens, mijn zoon heeft vanaf dat hij een baby is al een ernstige fronsrimpel boven z'n wenkbrauwen. Hij kan kijken of hij alle wereldleed op z'n schoudertjes meedraagt.
  Moderator dinsdag 23 oktober 2012 @ 18:05:53 #170
184769 crew  Deisyy
pi_118336396
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 17:04 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik heb niet eerder zo'n droevige baby gezien. En al helemaal niet als je er over nadenkt en tot de conclusie komt dat dit kennelijk 'leuke' foto's moeten zijn.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Dat komt door haar papa, die heeft een droeftoeterhoofd :Y
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_118337138
Toch blijft het een popje, met die lekkere bos haar. O+
pi_118337638
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 18:25 schreef mootie het volgende:
Toch blijft het een popje, met die lekkere bos haar. O+
Het is een mooi kindje :Y
pi_118337919
quote:
Die lok :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 18:51:50 #174
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_118338115
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 18:05 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Dat komt door haar papa, die heeft een droeftoeterhoofd :Y

;(

Ik vind Vegas echt zo mooi. O+ En ja, wel een groot voorhoofd, maar dat heeft Rihanna ook en die is absoluut niet lelijk.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  Moderator dinsdag 23 oktober 2012 @ 19:27:08 #175
184769 crew  Deisyy
pi_118339751
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 18:51 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
;(

Ik vind Vegas echt zo mooi. O+ En ja, wel een groot voorhoofd, maar dat heeft Rihanna ook en die is absoluut niet lelijk.
Ik vind Vegas ook een mooi meisje :Y

Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_118346057
Ik heb nog nooit een foto van Amanda en haar Moeder gezien. :N
  † In Memoriam † woensdag 24 oktober 2012 @ 11:08:16 #177
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_118366811
Al die persoonlijke ervaringen om recht te praten dat gaatjes in je oren schieten als baby doodnormaal is, I really don't care. :')

Ze kan overigens wel lachen O+





Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  Moderator / Miss SHO woensdag 24 oktober 2012 @ 11:56:54 #178
22592 crew  Ole
pi_118368510
Opgeschoond
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_118370588
Bontkraag waar ga je met het kind naar toe? :+
pi_118422384
arm ding !
  donderdag 25 oktober 2012 @ 16:38:35 #181
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_118422416
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 16:37 schreef mevrouwdebok het volgende:
arm ding !
Wat is er arm aan?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 25 oktober 2012 @ 16:54:54 #182
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_118423087
Ik volg het ook even niet.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  Moderator / Miss SHO donderdag 25 oktober 2012 @ 16:57:12 #183
22592 crew  Ole
pi_118423181
Volgens mij heeft Vegas het best goed! Amamma heeft best veel tijd, geen geldgebrek. Zijn een hoop baby's die het stukken minder hebben hoor
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_118423320
de hond die is doodgeknuppeld voor die bontkraag :'(
  donderdag 25 oktober 2012 @ 17:00:57 #185
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_118423357
Dat zal wel een fake-je zijn, gezien Amanda's innige banden met de Bont voor Dieren.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_118423543
quote:
10s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 17:00 schreef Copycat het volgende:
Dat zal wel een fake-je zijn, gezien Amanda's innige banden met de Bont voor Dieren.
Nah, is een echte.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 17:08:24 #187
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_118423673
quote:
6s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 17:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Nah, is een echte.
Hoe weet jij dat?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_118423696
amanda doet niet aan Fake , oh 8)7 ja toch wel
pi_118423832
quote:
11s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 17:08 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat?
Ze vertelde op FB desgevraagd het merk van de jas. Dat was één van de merken die genoemd werden in een artikel wat ik net had gelezen over merken die nog steeds bont gebruikten. Moncler of zoiets.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 17:15:37 #190
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_118423965
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 17:11 schreef Scrutinizer het volgende:

Ze vertelde op FB desgevraagd het merk van de jas. Dat was één van de merken die genoemd werden in een artikel wat ik net had gelezen over merken die nog steeds bont gebruikten. Moncler of zoiets.
Echt? Sommigen (...) leren het ook nooit, hè?
En dat voor een babyjasje waar dat kind volgend seizoen lang en breed is uitgegroeid.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_118424133
quote:
9s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 17:15 schreef Copycat het volgende:

[..]

Echt?
Would I lie to you? :D
quote:
Sommigen (...) leren het ook nooit, hè?
En dat voor een babyjasje waar dat kind volgend seizoen lang en breed is uitgegroeid.
Zo te zien heeft ze 'm wel op de groei gekocht.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 17:22:24 #192
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_118424261
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 17:19 schreef Scrutinizer het volgende:

Would I lie to you? :D
Soms wil ik het gewoon niet geloven ...
quote:
Zo te zien heeft ze 'm wel op de groei gekocht.
Dat is waar, en een beetje whiskey in de avondfles kan die groei ook nog wel wat uitstellen. We moeten wel waar voor ons geld hebben! Gelukkig ziet zo'n jas er verder ook niet ordinair uit of zo.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_118424394
haar tieten waren ook echt he ? zei ze
pi_118425322
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 17:11 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ze vertelde op FB desgevraagd het merk van de jas. Dat was één van de merken die genoemd werden in een artikel wat ik net had gelezen over merken die nog steeds bont gebruikten. Moncler of zoiets.
Wat een sneuheid. Of beter gezegd; we zijn niet anders gewend. :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_118429004
Volgensmij is dit een Audi *O* waar in Amanda rijdt ( geplaatst op haar facebook)
pi_118429240
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 19:24 schreef shelly504 het volgende:
Volgensmij is dit een Audi *O* waar in Amanda rijdt ( geplaatst op haar facebook)[ afbeelding ]
Wat houdt ze dat stuur raar vast, of gaat het hier om haar nagels? :o
  donderdag 25 oktober 2012 @ 22:58:58 #197
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118440525
quote:
11s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 19:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Wat houdt ze dat stuur raar vast, of gaat het hier om haar nagels? :o
Aan de positie van de snelheidsmeter te zien staat ze gelukkig ook stil ;)
Sterker nog; zo te zien heeft ze de sleutel nog niet eens omgedraaid.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_118443499
quote:
6s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 11:08 schreef Skaai het volgende:
Al die persoonlijke ervaringen om recht te praten dat gaatjes in je oren schieten als baby doodnormaal is, I really don't care. :')

[ afbeelding ]
  donderdag 25 oktober 2012 @ 23:59:35 #199
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118443812
quote:
6s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 11:08 schreef Skaai het volgende:
Al die persoonlijke ervaringen om recht te praten dat gaatjes in je oren schieten als baby doodnormaal is, I really don't care. :')

Ze kan overigens wel lachen O+

[ afbeelding ]
Dat is iig niet bij Amanda thuis, want dat zijn geen NL stopcontacten.
Is het bij Afrojack in de US of is het bij oma in Spanje?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_118444729
Die tafel, lamp en kranthouder zijn ook te 'stijlvol' voor Amanda, ja. :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † vrijdag 26 oktober 2012 @ 21:23:49 #201
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_118475352
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 23:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat is iig niet bij Amanda thuis, want dat zijn geen NL stopcontacten.
Is het bij Afrojack in de US of is het bij oma in Spanje?
Maakt dat uit dan, dat het meisje niet thuis is?
Of bevestigen we dan de bizarre vermoedens dat Vegas in het bijzijn van haar moeder nooit lacht ;(

quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 22:58 schreef Leandra het volgende:

[..]

Aan de positie van de snelheidsmeter te zien staat ze gelukkig ook stil ;)
Sterker nog; zo te zien heeft ze de sleutel nog niet eens omgedraaid.
Nog sterker, als ze wél reed stond ze vervolgens tegen een muurtje met haar dikke Audi :P
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_118541439
Een andere invalshoek die mij zo te binnen schiet:

Wat is eigenlijk de reden geweest dat AJ en Paris met elkaar gingen?
Was het het bekende "celebrity" samengaan voor de buitenwereld of was het dat
Paris gewoon een nieuwe toyboy voor het moment nodig had en AJ als nuchtere
nederlander het best wel spannend vond om met iemand van de Hilton dynastie
om te gaan.

Wie?
pi_118542044
quote:
6s.gif Op zondag 28 oktober 2012 16:31 schreef Iwanius het volgende:
Een andere invalshoek die mij zo te binnen schiet:

Wat is eigenlijk de reden geweest dat AJ en Paris met elkaar gingen?
Was het het bekende "celebrity" samengaan voor de buitenwereld of was het dat
Paris gewoon een nieuwe toyboy voor het moment nodig had en AJ als nuchtere
nederlander het best wel spannend vond om met iemand van de Hilton dynastie
om te gaan.

Wie?
Van allebei een beetje?
Peace; it does not mean to be in a place where there is no noise or trouble. It means to be in the midst of those things and still be calm in your heart.
  † In Memoriam † maandag 29 oktober 2012 @ 08:17:58 #204
37843 lady-wrb
kortaf
pi_118566249
quote:
6s.gif Op zondag 28 oktober 2012 16:31 schreef Iwanius het volgende:
Een andere invalshoek die mij zo te binnen schiet:

Wat is eigenlijk de reden geweest dat AJ en Paris met elkaar gingen?
Was het het bekende "celebrity" samengaan voor de buitenwereld of was het dat
Paris gewoon een nieuwe toyboy voor het moment nodig had en AJ als nuchtere
nederlander het best wel spannend vond om met iemand van de Hilton dynastie
om te gaan.

Wie?
misschien maakte de pers er meer van dan er is en vonden ze het wel grappig om het spel mee te spelen?
(met bijgaand voordeel dat ze in elk geval in het nieuws bleven)
  maandag 29 oktober 2012 @ 08:33:50 #205
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_118566379
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 08:17 schreef lady-wrb het volgende:

misschien maakte de pers er meer van dan er is en vonden ze het wel grappig om het spel mee te spelen?
(met bijgaand voordeel dat ze in elk geval in het nieuws bleven)
Dat was imo ook overduidelijk.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator / Miss SHO maandag 29 oktober 2012 @ 09:32:59 #206
22592 crew  Ole
pi_118567310
Ze hebben toch cd gremaakt?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  maandag 29 oktober 2012 @ 09:36:21 #207
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_118567366
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 09:32 schreef Ole het volgende:
Ze hebben toch cd gremaakt?
Ja, en dan is wat rumour around the 'brand' nooit verkeerd.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_118669981
Amanda Vegas heeft eigen telefoon



[ Bericht 19% gewijzigd door shelly504 op 31-10-2012 15:49:49 ]
pi_118670112
Niet eens een iPhone5 :')
  woensdag 31 oktober 2012 @ 16:09:38 #210
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118671120
En Amanda maar denken dat het geen kwaad kan want "er zit toch geen simkaart in" :')
Totdat Vegas een paar keer toevallig 112 gebeld heeft....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 31 oktober 2012 @ 16:41:20 #211
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  woensdag 31 oktober 2012 @ 18:14:20 #212
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_118675983
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 15:44 schreef shelly504 het volgende:
Amanda Vegas heeft eigen telefoon

[ afbeelding ]
De duckface heeft ze al onder de knie. _O_
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  Moderator / Miss SHO woensdag 31 oktober 2012 @ 19:23:57 #213
22592 crew  Ole
pi_118678732
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 15:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Niet eens een iPhone5 :')
Heeft ze ook! Blader maar terug.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  woensdag 31 oktober 2012 @ 20:59:36 #214
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_118684106
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 15:44 schreef shelly504 het volgende:
Amanda Vegas heeft eigen telefoon

[ afbeelding ]
Jeetje, wat lijkt zij toch op haar vader. Ze heeft wel het mondje van Amanda.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  woensdag 31 oktober 2012 @ 22:09:33 #215
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_118688094
Wat een leuk kindje!
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_118692754
Ik moet altijd lachen om Amanda met haar foto's (Vegas) ik heb haar zelf niet als vriend op facebook maar die vrienden die ik heb hebben haar in hun vriendenlijst dus alle updates zie ik ze is echt een kiek typisch Amanda!!!
  donderdag 1 november 2012 @ 23:46:49 #217
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_118729617
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 15:44 schreef shelly504 het volgende:

Amanda Vegas heeft eigen telefoon


Mooi leuk meisje !
Inderdaad dat ze 112 maar niet gaat bellen.
pi_118730404
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 15:44 schreef shelly504 het volgende:
Amanda Vegas heeft eigen telefoon

[ afbeelding ]
Godsamme zeker een lekker kind, ik zou hier bijna voor van mij geloof afvallen :')

en dat meen ik ook nog :+
  Moderator zondag 18 november 2012 @ 22:31:00 #219
184769 crew  Deisyy
pi_119365773
Kusje van Vegas :*

Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_119372196
:X
pi_119380877
Je ziet duidelijk dat Vegas lippenstift en lipliner op heeft!!!!
Amanda?????? 8)7 _O_
  maandag 19 november 2012 @ 13:34:59 #222
111260 Charmian
a little joy
pi_119381808
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 13:09 schreef shelly504 het volgende:
Je ziet duidelijk dat Vegas lippenstift en lipliner op heeft!!!!
Amanda?????? 8)7 _O_
Ach welnee, het is de lichtval en kleine kinderen hebben meer kleur in hun lippen. Dat strakke en bleke komt als ze oud en verzuurd zijn.
ik zie wel een grote druppel spuug hangen.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 19 november 2012 @ 13:37:13 #223
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_119381898
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 13:09 schreef shelly504 het volgende:
Je ziet duidelijk dat Vegas lippenstift en lipliner op heeft!!!!
Amanda?????? 8)7 _O_
Nou, je ziet wat je wilt zien, I guess.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_119382052
ik vind het een lief leuk en moo kindje om te zien
pi_119382970
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 22:31 schreef Deisyy het volgende:
Kusje van Vegas :*

[ afbeelding ]
O jee, heeft ze die pose van tante Yolanthe?
pi_119473318
Deze week in Story: Amanda heeft nieuwe vriend!! En natuurlijk doen ze het rustig aan.
  Moderator / Miss SHO woensdag 21 november 2012 @ 18:56:27 #227
22592 crew  Ole
pi_119474447
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 18:32 schreef MightyMightyM het volgende:
Deze week in Story: Amanda heeft nieuwe vriend!! En natuurlijk doen ze het rustig aan.
Eef! Kom maar op met die scan *O* <O)
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_119475020
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 18:56 schreef Ole het volgende:

[..]

Eef! Kom maar op met die scan *O* <O)
Sorry, ik heb deze week alleen de dikke Linda gekocht :P
  Moderator / Miss SHO woensdag 21 november 2012 @ 19:12:16 #229
22592 crew  Ole
pi_119475176
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 19:08 schreef Eef999 het volgende:

[..]

Sorry, ik heb deze week alleen de dikke Linda gekocht :P
;( En ik was nog bij de tijdschriftenboer net!
Morgen misschien :Y
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_119476679
Ik heb hem gescand..maar als ik pdf naar jpg wil overzetten om te uploaden, wordt het onleesbaar. En ja, ik ben een dom wicht maar als iemand me even kan adviseren zou dat fijn zijn, want heb altijd heul veul boekjes! Wil jullie niks onthouden..
pi_119477320
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 19:41 schreef MightyMightyM het volgende:
Ik heb hem gescand..maar als ik pdf naar jpg wil overzetten om te uploaden, wordt het onleesbaar. En ja, ik ben een dom wicht maar als iemand me even kan adviseren zou dat fijn zijn, want heb altijd heul veul boekjes! Wil jullie niks onthouden..
Uploaden via tinypic ;)
pi_119494744
Amanda is werkelijk weer verliefd ze heeft hem ontmoet bij een dagje stappen met vriendinnen in Amsterdam(Story) ze wilt nog meer Kinderen!!!! -O-
pi_119494789
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 19:54 schreef Eef999 het volgende:

[..]

Uploaden via tinypic ;)
Lukt niet. je kunt een PDF niet in JPG converteren en uploaden -O-
  donderdag 22 november 2012 @ 09:42:06 #234
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_119494820
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 09:40 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Lukt niet. je kunt een PDF niet in JPG converteren en uploaden -O-
printscreen maken van de PDF?
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_119495464
Maar wat is er mis mee dat ze weer verliefd is?
  Moderator donderdag 22 november 2012 @ 10:35:03 #236
184769 crew  Deisyy
pi_119495981
quote:
2s.gif Op donderdag 22 november 2012 10:12 schreef Pvoesss het volgende:
Maar wat is er mis mee dat ze weer verliefd is?
Waar lees je dat er iets mis mee is?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_119496135
ik had shelly moeten quoten ;)
  donderdag 22 november 2012 @ 11:26:13 #238
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119497348
Ach, bij een user waarvan dit topic het enige topic in haar AT is, met zo'n naam en zulke spelling mag je ervan uitgaan dat er gepost wordt op basis van een stuk herkenning aangevuld met een flinke dosis afgunst.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_119501313


Als het goed is wordt de afbeelding groot als je erop klikt.

Bedankt Eef en ThunderBitch voor de tips!
pi_119501779
Wat een k@t-artikel. Namen en rugnummers willen we weten.
  donderdag 22 november 2012 @ 13:59:53 #241
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119501848
Ze lijkt iig flink volwassen en een stuk verstandiger te zijn geworden, dat Vegas hem nog niet ontmoet heeft.
Alleen jammer dat het wel in de bladen moet, maar het is de vraag nog maar in hoeverre ze werkelijk een "interview" gegeven heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_119501864
Op zich niks mis mee dat ze meer kinderen wil. Het is dan alleen te hopen dat die kindjes niet in nare omstandigheden ter wereld komen zoals dat bij Vegas het geval was.
  donderdag 22 november 2012 @ 14:02:08 #243
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119501924
Op zich wel grappig; dat je van je verse verkering in zo'n blad moet lezen dat ze meer kinderen wil :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_119502009
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 14:02 schreef Leandra het volgende:
Op zich wel grappig; dat je van je verse verkering in zo'n blad moet lezen dat ze meer kinderen wil :')
Over haar eerste kind heeft hij op haar buik gelezen :')
pi_119502029
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 14:05 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Over haar eerste kind heeft hij op haar buik gelezen :')
Vermoedelijk wel, aangezien ze hem ontmoet heeft tijdens het stappen, ze draagt nooit zoveel toch? :D

Maar wel goed dat ze hem haar dochter nog niet heeft laten ontmoeten, als het toch zo pril is ^O^
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_119502256
Goed om te horen dat Vegas niet elke scharrel ziet/leert kennen.
pi_119502897
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 13:44 schreef MightyMightyM het volgende:
[ afbeelding ]

Als het goed is wordt de afbeelding groot als je erop klikt.

Bedankt Eef en ThunderBitch voor de tips!
Thanks voor het posten en ook die in het Yo-topic!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator donderdag 22 november 2012 @ 14:57:35 #248
184769 crew  Deisyy
pi_119503721
Ik was even bang dat Amanda meteen kinderen wilde van haar nieuwe vriend, maar uit het artikel blijkt dat ze daar nog een paar jaar mee wilt wachten.

Ze lijkt verstandiger :Y
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_119504936
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 13:44 schreef MightyMightyM het volgende:
[ afbeelding ]

Als het goed is wordt de afbeelding groot als je erop klikt.

Bedankt Eef en ThunderBitch voor de tips!
Bedankt voor het posten :)
  donderdag 22 november 2012 @ 21:20:17 #250
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_119517684
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 13:44 schreef MightyMightyM het volgende:
[ afbeelding ]

Als het goed is wordt de afbeelding groot als je erop klikt.

Bedankt Eef en ThunderBitch voor de tips!
Welcome. ;)
Amanda is best wel fotogeniek. Natuurlijk is er gefotoshopt, maar dat gebeurt meestal.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  maandag 7 januari 2013 @ 19:12:54 #251
123170 alors
zlata1234
pi_121280181
quote:
Afrojack heeft een nieuwe liefde
AMSTERDAM - Afrojack is weer verliefd. De dj, die eigenlijk Nick van de Wall heet, heeft sinds kort een relatie met een collega.

"Ja het is waar. Dj Bambi is mijn meisje sinds 26 november", schrijft Afrojack op Twitter. "Maar zeg het tegen niemand. Het is ons geheimpje, oké?"

Dj Bambi heet eigenlijk Eva Shaw en is naast dj ook model. De 25-jarige Afrojack had eerder een relatie met Amanda Balk, met wie hij een dochter kreeg.

Later werd hij gekoppeld aan Paris Hilton, hoewel de twee een liefdesrelatie altijd hebben ontkend.
http://www.nu.nl/achterkl(...)-nieuwe-liefde-.html

Dame in kwestie:



know'm sayin?
×
word? word.
pi_121280478
Weer zo één die bijna achterover valt op de foto.
pi_121295076
quote:
6s.gif Op maandag 7 januari 2013 19:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Weer zo één die bijna achterover valt op de foto.
Scherp :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_121319644
@ Pisces29 Dat valt me inderdaad ook op ja -O-
  dinsdag 19 maart 2013 @ 09:25:52 #255
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_124240961
Crosspost:

quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 22:38 schreef shelly504 het volgende:
Afrojack en ex herenigd van onze redactie
AMSTERDAM - Dj Afrojack en zijn ex Amanda Balk spreken nog altijd af in hun oude liefdesnestje De dj, echte naam Nick van der Wall, en Amanda, bekend van De Gouden Kooi, gingen op een uiterst onplezierige manier uit elkaar. Amanda was een paar weken zwanger toen haar relatie met Nick op de klippen liep. Ze moest tot overmaat van ramp zonder Nick bevallen van hun dochtertje.

Maar inmiddels zijn de twee weer volledig 'on speaking terms'. Afgelopen zaterdag vierden ze in Miami samen de verjaardag van hun dochtertje Vegas, die 1 jaar werd.

Het is niet de eerste keer dat Afrojack en zijn ex Amanda met elkaar afspreken. Als de succesvolle dj in Nederland is, zoekt hij Amanda en zijn dochter altijd op in hun oude liefdesnestje in Spijkenisse. Afrojack en Amanda hebben daar een aantal jaar samengewoond, meldt Bekendeburen.nl.

Afrojack hecht nog altijd waarde aan de woning. Na de breuk verkocht hij het stulpje aan zijn eigen bedrijf Van der Wall BV voor 287.000 euro. Dit tot grote vreugde van Amanda.

"Nick wil geen ander huis kopen. Hij slaapt altijd als hij in Nederland is, in dit huis. En dan spreken we gezellig af en genieten we in dit huis met z'n tweetjes van onze dochter Vegas. De laatste keer dat ik er was, was een paar weken geleden".

*O*
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  † In Memoriam † dinsdag 19 maart 2013 @ 09:29:42 #256
37843 lady-wrb
kortaf
pi_124241033
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 09:25 schreef static het volgende:
Crosspost:

[..]

leuk voor bambi :')
  dinsdag 19 maart 2013 @ 09:33:32 #257
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_124241120
Paar weken zwanger toen ze uit elkaar gingen? Maand of 3 toch?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_124241412
Even rekenen...
Begin september het huis uit worden gezet, 16 maart bevallen...6.5 maand?

Dus 2.5 maand zwanger?

Edit....oh wacht...was ze niet overtijd? Kan me iets herinneren met valentijnsdag, dat 14 februari haar uitgerekende datum was (wat natuurlijk niet kan, want dan zou ze een maand overtijd zijn gegaan)
Dan zou ze idd zo'n 3 maanden zwanger zijn geweest

Edit 2...bericht van 7 september 2011, even teruggekeken, ze zou Afrojack dan 31 augustus hebben geconfronteerd met het vreemdgaan en zou er dus de 31ste uit zijn gezet
quote:
Konden we vorige week het blijde nieuws melden dat Amanda Balk (ex-Gouden Kooi) zwanger is van haar vriend DJ Afrojack .. Vanavond lezen we op de website van RTL Boulevard dat de twee uit elkaar zijn. Amanda beweert dat ze door haar wereldberoemde vriend op straat is gezet. En dat terwijl ze 14 weken in verwachting is. Hoe het ook zit .. ik heb nu al medelijden met het kind dat uit deze relatie geboren wordt!

Amanda vertelde woensdag aan Boulevard dat elkaar zijn omdat Afrojack echte naam Nick van der Wall vreemd zou zijn gegaan. Ze zou hem daarmee hebben geconfronteerd en daarna kregen ze ruzie.

Ik ben zonder pardon op straat gezet, mijn spullen zijn uit zijn huis gehaald en in een opslagloods geplaatst. Ik heb niets, aldus Amanda. Ik weet niet wat ik moet doen. Ik probeer een woning te zoeken. Ik slaap nu een beetje overal en nergens.

Het management van Afrojack bevestigt dat de relatie na twee jaar inderdaad voorbij is: ,,Het beëindigen van relaties gaat zelden gepaard met een prettige sfeer. Het hoe en waarom is echter een privézaak tussen Nick en Amanda.
Die14 weken moet wel op de datum van 7 september slaan, anders is Vegas na 43,5 weken geboren. Dus dan is Amanda met 13 weken op straat gezet.

[ Bericht 58% gewijzigd door kvd op 19-03-2013 09:57:14 ]
  dinsdag 19 maart 2013 @ 10:02:01 #259
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_124241685
Ze was behoorlijk overtijd, maar een maand laten ze tegenwoordig meestal niet meer gebeuren.

Volgens mij werd er Valentijnsdag gegokt omdat dat het begin van de a termé periode was, en Amanda er wel voor aangezien werd met 38 weken een inleiding af te dwingen omdat het zo zwaar was.
In tegenstelling is ze juist ruim overtijd bevallen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 19 maart 2013 @ 10:06:23 #260
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_124241795
Ik vind het boeiender dat Nick blijkbaar aan een stuk door slaapt in dat huis in Spijkenisse.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_124241836
quote:
9s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 10:06 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het boeiender dat Nick blijkbaar aan een stuk door slaapt in dat huis in Spijkenisse.
En dat zijn bedrijf het huis gekocht heeft...
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  dinsdag 19 maart 2013 @ 10:31:10 #262
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_124242339
quote:
9s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 10:06 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het boeiender dat Nick blijkbaar aan een stuk door slaapt in dat huis in Spijkenisse.
Misschien is dat gezelliger voor Amanda?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_124242365
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 10:02 schreef Leandra het volgende:
Ze was behoorlijk overtijd, maar een maand laten ze tegenwoordig meestal niet meer gebeuren.

Volgens mij werd er Valentijnsdag gegokt omdat dat het begin van de a termé periode was, en Amanda er wel voor aangezien werd met 38 weken een inleiding af te dwingen omdat het zo zwaar was.
In tegenstelling is ze juist ruim overtijd bevallen.
Ik zit zo eens te zoeken, alle berichten in de media over de zwangerschap in 2011 geven maart aan, in 2012 ineens heel veel februari.
Niet dat het uitmaakt ;-) in beide gevallen was ze niet net 4 weken zwanger ofzo,maar toch echt wel meerdere maanden
  dinsdag 19 maart 2013 @ 10:32:09 #264
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_124242367
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 10:31 schreef Leandra het volgende:
Misschien is dat gezelliger voor Amanda?
Want als hij constant slaapt kunnen ze geen ruzie maken?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 19 maart 2013 @ 10:36:30 #265
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_124242495
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 10:08 schreef roos85 het volgende:

[..]

En dat zijn bedrijf het huis gekocht heeft...
Dat zal belastingtechnisch wel op een of andere manier interessant zijn.
Vooral omdat hij er weinig is, als hij elders (VS?) officieel woont dan zou dit een soort bedrijfswoning kunnen zijn, is mogelijk misschien voordeliger dan de HRA die hij anders zou ontvangen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 19 maart 2013 @ 10:37:13 #266
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_124242513
quote:
11s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 10:32 schreef Copycat het volgende:

[..]

Want als hij constant slaapt kunnen ze geen ruzie maken?
;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator dinsdag 19 maart 2013 @ 10:38:52 #267
184769 crew  Deisyy
pi_124242549
quote:
9s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 10:06 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het boeiender dat Nick blijkbaar aan een stuk door slaapt in dat huis in Spijkenisse.
Dan is Vegas waarschijnlijk toch in Vegas verwekt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator / Miss SHO zaterdag 14 september 2013 @ 16:55:06 #268
22592 crew  Ole
pi_131167299
Wat moet je op een regenachtige zaterdag...
dus maar even een plaatje van een kind plaatsen
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_131167805
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 16:55 schreef Ole het volgende:
Wat moet je op een regenachtige zaterdag...
dus maar even een plaatje van een kind plaatsen
[ afbeelding ]
Wat een grappig kindje, lijkt wel een indo.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 14 september 2013 @ 17:35:38 #270
22592 crew  Ole
pi_131168425
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 17:16 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Wat een grappig kindje, lijkt wel een indo.
Volgens mij is het een mix van van alles en nog wat. Zowel Amanda als Afrojack zijn volgens mij ook al gemixt
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zaterdag 14 september 2013 @ 19:13:47 #271
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_131171454
Ik zag ineens dit topic weer verschijnen, dus dacht heeeeee amanda weer zwanger? Maar niet dus! Haha.
pi_131171771
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 17:35 schreef Ole het volgende:

[..]

Volgens mij is het een mix van van alles en nog wat. Zowel Amanda als Afrojack zijn volgens mij ook al gemixt
Had de Gouden Kooi gevolgd en toen gingen er roddels dat Amanda's echte moeder Patty Brard zou zijn.
Weet niet of die zo blij met elkaar zouden zijn als dat waar zou zijn. :P
  zaterdag 14 september 2013 @ 19:27:31 #273
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_131172009
Vegas is echt schattig. O+

Afrojack heeft een Surinaamse vader en Amanda heeft een Australische moeder en een Antilliaans/Portugese vader. Surinames en Antillianen zijn vaak ook al een mengelmoes van van alles en nog wat, dus als Vegas later wil uitzoeken waar haar voorouders vandaan komen, zijn ze waarschijnlijk heel lang bezig. :+
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  Moderator / Miss SHO zondag 15 september 2013 @ 11:03:34 #274
22592 crew  Ole
pi_131190542
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 19:27 schreef Madame_Paon het volgende:
Vegas is echt schattig. O+

Afrojack heeft een Surinaamse vader en Amanda heeft een Australische moeder en een Antilliaans/Portugese vader. Surinames en Antillianen zijn vaak ook al een mengelmoes van van alles en nog wat, dus als Vegas later wil uitzoeken waar haar voorouders vandaan komen, zijn ze waarschijnlijk heel lang bezig. :+
dat bedoelde ik dus ;)
Dank voor de uitgebreidere uitleg ^O^
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_131211346
Wat een poppetje O+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_161067875
Heel oud topic, maar gisteren kwam Amanda opeens weer in het nieuws....Ze heeft zich verloofd en gaat trouwen....en toen keek ik op haar Instagram en was toch verbaasd, hoe ze zich heeft veranderd.

http://www.telegraaf.nl/p(...)_gaat_trouwen__.html

https://www.instagram.com/amandabalk/

[ Bericht 14% gewijzigd door Zana op 31-03-2016 09:55:25 ]
  donderdag 31 maart 2016 @ 09:49:55 #277
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_161067910
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 09:46 schreef Zana het volgende:
Heel oud topic, maar gisteren kwam Amanda opeens weer in het nieuws....Ze heeft zich verloofd en gaat trouwen....en toen keek ik op haar Instagram en was toch verbaasd, hoe ze zich heeft veranderd.

http://www.telegraaf.nl/p(...)_gaat_trouwen__.html
Wat is dat voor een maffioso, die aanstaande?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_161068120
quote:
10s.gif Op donderdag 31 maart 2016 09:49 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wat is dat voor een maffioso, die aanstaande?
Stavros Tsatsos, selfstandig ondernemer uit Wassenaar volgens zijn Facebook
pi_161068139
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 10:02 schreef Zana het volgende:

[..]

Stavros Tsatsos, ondernemer
Van die naam ga je toch spontaan stotteren :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_161068173
Maar behalve haar borsten (nog een keer???), heeft ze ook iets laten doen aan haar kont en in haar gezicht?? Het lijkt alsof ze in de laatste maanden helemaal veranderd is, of is ze gewoon "vrouw" geworden?

[ Bericht 1% gewijzigd door Zana op 31-03-2016 12:43:42 ]
pi_161068223
Die foto's op haar Instagram, wat een letterlijke harde tennisballen van borsten :{

Is hij veel ouder of lijkt dat maar zo?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_161068400
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 10:09 schreef Pisces29 het volgende:
Die foto's op haar Instagram, wat een letterlijke harde tennisballen van borsten :{

Is hij veel ouder of lijkt dat maar zo?
Zij 28 en hij zo rond de 41 ? Wat ik zo snel kon vinden. Restaurants en vastgoed.
  † In Memoriam † donderdag 31 maart 2016 @ 11:17:28 #283
240917 Mula
pi_161069404
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 10:06 schreef Zana het volgende:
Maar behalve haar borsten nog een keer, heeft ze ook iets laten doen aan haar kont en in haar gezicht, het lijkt alsof ze in de laatste maanden helemaal veranderd is, of is ze gewoon "vrouw" geworden
Haar mond ziet er echt heel anders uit. Beetje zelfde idee als bij Yolanthe; van die tanden waardoor haar mond niet meer dicht kan. Dat is echt niet alleen leeftijd.

Ik vond haar ten tijde van de Gouden kooi een mooie vrouw, nu echt niet meer.
pi_161069617
Amanda is blijkbaar een fan van Kim Kardashian. Haar lichaam is nu net zo nep.
  donderdag 31 maart 2016 @ 11:29:45 #285
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_161069703
https://www.instagram.com/p/BDTSElGF-_P/?taken-by=amandabalk

Oké.

Die aanstaande heeft een zware penose-kop, dus wat dat betreft past het prima bij elkaar. Voor zolang het duurt. Al dan niet met nieuw pensioentje kind.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_161069870
Mijn god wat ziet ze eruit :'(
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_161070660
Mijn hemel, wat een verschrikking is Amanda geworden. Die voetbaltieten had ze in de Gouden Kooi al geloof ik? Maar die lippen en die neus... aiiiiiiii. Op haar Instagram zie ik ook alleen maar andere vrouwen die lijken op foute pornosterren.

'Vriendin' Nena heeft het dan toch een stuk beter gedaan met een normaal hoofd en een een bloedmooi kindje, ziet er een stuk gelukkiger uit:

  donderdag 31 maart 2016 @ 12:13:09 #288
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_161070677
Cuteness!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_161071015
Wat een mooi kind O+
pi_161071360
Amanda had altijd van die wangetjes, die zijn nu helemaal weg. En als ze naast haar zus (?) staat, weet ik soms nog niet eens wie nu wie is. Al het characteristieke is verdwenen, of is het gewoon photoshop?
  Moderator / Miss SHO donderdag 31 maart 2016 @ 12:56:21 #291
22592 crew  Ole
pi_161071529


Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_161071774
Gadverdamme.... ik zit net te eten en dan zie je dit...
pi_161071842
Heeft ze een Khloe-tje gedaan?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 31 maart 2016 @ 14:06:37 #294
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_161072831
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 11:17 schreef Mula het volgende:

[..]

Haar mond ziet er echt heel anders uit. Beetje zelfde idee als bij Yolanthe; van die tanden waardoor haar mond niet meer dicht kan. Dat is echt niet alleen leeftijd.

Ik vond haar ten tijde van de Gouden kooi een mooie vrouw, nu echt niet meer.
Ik moest ook aan Yolanthe denken.... en aan Melisa, alsof ze een mix is tussen Melisa en Yolanthe.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 31 maart 2016 @ 14:07:41 #295
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_161072857
Ze doet me ook iets aan Kim Feenstra denken op die foto op Telegraaf.nl.
pi_161072878
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 12:56 schreef Ole het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat ziet ze eruit :X

Kan zo in het verspookte celebs topic.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  donderdag 31 maart 2016 @ 14:10:11 #297
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_161072911
Het is net of ze naar een themafeestje gaan ook.
pi_161072979
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 14:10 schreef Aventura het volgende:
Het is net of ze naar een themafeestje gaan ook.
Hookers & Pimps party
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_161073780
quote:
10s.gif Op donderdag 31 maart 2016 09:49 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wat is dat voor een maffioso, die aanstaande?
Zijn familie heeft allerlei Griekse restaurants in Nederland, hijzelf is de directeur van Olympia in Delft. Richten zich op de klant die wat meer geld wil betalen voor Grieks eten. Niet iedereen op Iens is daarop gesteld, zo las ik.

Elders heeft hij op internet versiertrucs gedeeld waarin hij aangeeft dat je een vrouw vooral moet domineren. Een beetje zoals Kubatz dat deed, zeg maar. Er is nog een overeenkomst met Brian, hij is net zo slecht in de Nederlandse taal.
pi_161074196
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 12:56 schreef Ole het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
The Mob Couple.
Ze stralen hier 1 en al misdaad uit.
pi_161074279
Op naar een nieuw deeltje *O*
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')