1 foto is genoeg!quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:43 schreef Joysa het volgende:
Hoe krijg ik zo snel mogelijk alle aandacht op mij gericht.
Vond je die al snel gaan?quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Daarom kwam ik bijna niet meer in die vorige sc. Maar deze is nog erger
Pics.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is goed, ik zal dr even opgraven.
oh.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niets aan het handje, verzuurde ex mod die even wat moeilijk doet.
Neen, dat is nog van een geplande meet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Laat me met rust
WTF er is een lijst van topicposters in de OP?
Lezen is moeilijk hequote:Op donderdag 19 juli 2012 11:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Laat me met rust
Dat is voor de meet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Laat me met rust
Van een andere SC... dit is te moelijk en verwarrend voor mijquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Neen, dat is nog van een geplande meet.
Jewel, maar een man kan het toch proberen!quote:
koetsjiekoetsjiequote:Op donderdag 19 juli 2012 11:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Van een andere SC... dit is te moelijk en verwarrend voor mij... ik kom hier voor mn rust!!!
Ik schrok al, van muhaha verwacht ik niet beter, maar van jou..quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:48 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Jewel, maar een man kan het toch proberen!
Spelletjes-meetquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ga toch die hele OP niet lezen man
Ik denk dat die hier niet te vinden is.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Van een andere SC... dit is te moelijk en verwarrend voor mij... ik kom hier voor mn rust!!!
Jonguh ik heb niet hele dagen bovenop jullie gezeten dus ik heb de clue gemist.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik schrok al, van muhaha verwacht ik niet beter, maar van jou..
Echt nietquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
Spelletjes-meet
Aanwezig zijn:
Dat is alles.
Nou nouquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik denk dat die hier niet te vinden is.
Tien tegen één dat deze SC-reeks binnen 2 weken al een keer gesloten is omdat de andere SC bevolkt werd door ONZ en andere rellers
quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jonguh ik heb niet hele dagen bovenop jullie gezeten dus ik heb de clue gemist.![]()
Huh? Lijkt me meer de quote en reactie lezen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jonguh ik heb niet hele dagen bovenop jullie gezeten dus ik heb de clue gemist.![]()
Gaan we dan weer veel nieuwe openen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik denk dat die hier niet te vinden is.
Tien tegen één dat deze SC-reeks binnen 2 weken al een keer gesloten is omdat de andere SC bevolkt werd door ONZ en andere rellers
En wie heeft mijn naam in hoofdletters weggehaald?quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:50 schreef SiIk het volgende:
Tevens, wie heeft het hartje achter mijn naam weggehaald?
Ik adoreer alweer weken in mono!quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:49 schreef SiIk het volgende:
Monopoly
Vanaf nu is dit het Mono-adoratietopic.
Drommelquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
En wie heeft mijn naam in hoofdletters weggehaald?
En wie heeft niet 12 hartjes achter mijn naam gezet? MONO!!!!quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
En wie heeft mijn naam in hoofdletters weggehaald?
ik :quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Huh? Lijkt me meer de quote en reactie lezen.
Wat een rotstreek.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:50 schreef SiIk het volgende:
Tevens, wie heeft het hartje achter mijn naam weggehaald?
Ben je toen gestenigd?quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
weet ik.
Maar ach, ik schreef is ipv eens, dus ik ben echt een uber debiele sukkel.
Ik dacht dat er liefde was tussen onsquote:
Ja, ik ookquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat een rotstreek.
Ik vond het nog wel zo lief van mezelf.
In mono watwatwat?quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:51 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik adoreer alweer weken in mono!
Heatwave woont te ver weg, dus helaas nee.quote:
Joyquote:
Zo te zien issie al klaarquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heatwave woont te ver weg, dus helaas nee.
Maar hij eens nu wel zijn moeder aan het opgraven.
Hihi, weer is en eens omgedraaid.
Onaneer?quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:51 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik adoreer alweer weken in mono!
Mijn naam moet in hoofdlettersquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:54 schreef Monopoly het volgende:
Ja waar moeten die hartjes dan, ik ben zo aardig om dat te doen voor jullie.
Achter mijn naamquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:54 schreef Monopoly het volgende:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je van me houdt dan haal je bier en ben je verder stil.
Dat ik mezelf in mijn eentje moet adoreren!quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je van me houdT dan haal je bier en ben je verder stil.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:54 schreef Monopoly het volgende:
Ja, alleen dan al in de vorige reeksquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zie nu ook dat mijn naam in de OP is veranderd. Ook Drommel?
Hoe is dat nou mogelijk, dat alleen jij jezelf moet adoreren. Begin een campagne of weet ik het. Wie weet heb je dan binnen no time iemand om de adoratie mee te delen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:55 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat ik mezelf in mijn eentje moet adoreren!
quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:57 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, alleen dan al in de vorige reeks
Tevens moet het knoflooksteeltje zijn
Nujah, ik loop ook gewoon zielig te doen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:58 schreef Flippiee het volgende:
Hoe is dat nou mogelijk, dat alleen jij jezelf moet adoreren. Begin een campagne of weet ik het. Wie weet heb je dan binnen no time iemand om de adoratie mee te delen.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:00 schreef Monopoly het volgende:
Bekijk het maar, pak de lapo maarIk blijf bezig haha
Ohhquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:00 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Nujah, ik loop ook gewoon zielig te doen.Als ik wil zijn er zat mensen om met me mee te adoreren, maar... Ik weet het allemaal nog ff niet.
_!
Krasse, krasse, krasse!
Ik weet, sgool niet afgemaakt en nu ben ik door het FOK!ken heen aan het schoffelenquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:00 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je zei houd maar het moest zijn houdT...
Tijd voor een feestje!quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:50 schreef Skv het volgende:
Doen we dat nu toch?!
Ik heb mijn contract getekend. Zelfs instant 30E pm extra vanwege nieuwe CAO.
Het regent.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:51 schreef Skv het volgende:
Meer tijd om te slapen.Vannacht gezopen en 4 uurtjes gepakt.
Als het droog is beloon ik mezelf met een ritje op de motor!
no man, guys who ride harleys are fags! jwtog!quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Harley jonguh! Dat geluid alleen al![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:10 schreef MohMi het volgende:
[..]
no man, guys who ride harleys are fags! jwtog!
damit bin ich einverstandenquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:10 schreef MohMi het volgende:
[..]
no man, guys who ride harleys are fags! jwtog!
Waarom zou je niet gaan?quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:38 schreef WasMachinator het volgende:
een oudcollegatje vraagt me of ik interesse heb in een blinddate
heb alleen geen idee wat ik moet verwachten..
+ heb nooit echt serieus gedate
ik heb geen ideequote:
uitermate brak, en rustigquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Weekend tot donderdag![]()
Nu nog verzinnen wat ik de komende week allemaal ga doen![]()
Hoe is het hier?
waarom zou je met een blinde daten?quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:38 schreef WasMachinator het volgende:
een oudcollegatje vraagt me of ik interesse heb in een blinddate
heb alleen geen idee wat ik moet verwachten..
+ heb nooit echt serieus gedate
als je een gedrocht bent zou ik het wel snappenquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:57 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
waarom zou je met een blinde daten?
Dan is de hamvraag natuurlijk ben je een gedrocht?quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:58 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
als je een gedrocht bent zou ik het wel snappen
Jaquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:59 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Dan is de hamvraag natuurlijk ben je een gedrocht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me occupy your mind
As you do mine
Ghehequote:Op donderdag 19 juli 2012 16:00 schreef NaRRaToR het volgende:
maare mijn ervaring met binddates is niet geweldig... de types die ik ben tegen gekomen mochten wel een kilootje of 30 kwijt en/of mochten wel eens een consult nemen bij een psycho. Niet voor niets dat ze zich niet vooraf kenbaar willen maken
zoiets vrees ik dus ookquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:00 schreef NaRRaToR het volgende:
maare mijn ervaring met binddates is niet geweldig... de types die ik ben tegen gekomen mochten wel een kilootje of 30 kwijt en/of mochten wel eens een consult nemen bij een psycho. Niet voor niets dat ze zich niet vooraf kenbaar willen maken
tuurlijk! ik mis alleen een wit paard... maar dat komt meer omdat ik een schijthekel aan die beesten hebquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe
Maar ben je zelf wel perfect dan?
ik zou toch zo boos worden op de bekende van mij die de date voorstelt danquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:00 schreef NaRRaToR het volgende:
die ene dag.... ik zou het gewoon doen.... wie weetquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:02 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
zoiets vrees ik dus ook, kan ik beter op een terras zitten met vrienden
Misschien denkt die bekende wel dat ze heel goed bij elkaar passenquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:03 schreef rival het volgende:
[..]
ik zou toch zo boos worden op de bekende van mij die de date voorstelt dan
Tenzij hij/zij denkt dat jullie karakters matchen of hij/zij je nog terug moest pakken voor iets.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:03 schreef rival het volgende:
[..]
Als die bekende "jou" echt kent dan weet die ook waar je op valt en zou die dus nooit zoiets voorstellen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Misschien denkt die bekende wel dat ze heel goed bij elkaar passen
Ik bedoel dat die bekende een date heeft geregeld die precies in het straatje pastquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als die bekende "jou" echt kent dan weet die ook waar je op valt en zou die dus nooit zoiets voorstellen.
bij die karakters optie zou ik nog bozer worden!quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tenzij hij/zij denkt dat jullie karakters matchen of hij/zij je nog terug moest pakken voor iets.
Als ik nou eens een ideale kandidaat had voor jou om te daten, zou je dat dan doen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tenzij hij/zij denkt dat jullie karakters matchen of hij/zij je nog terug moest pakken voor iets.
Je moet mij nog niet ergens voor terugpakken he? Dan zou ik het wel doen, wie niet waagt etc.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik nou eens een ideale kandidaat had voor jou om te daten, zou je dat dan doen?
een puur op karakter vriendin ofzo zou ik nu echt niet willenquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik bedoel dat die bekende een date heeft geregeld die precies in het straatje past
Zelf op komen dagen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik nou eens een ideale kandidaat had voor jou om te daten, zou je dat dan doen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me occupy your mind
As you do mine
Nee, ik hoef jou nergens voor terug te pakken. Nog niet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je moet mij nog niet ergens voor terugpakken he? Dan zou ik het wel doen, wie niet waagt etc.
Je kent me te goed.quote:
meteen unfrienden op smoelenboek....quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:03 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:13 schreef WasMachinator het volgende:
[..]Ik weet wel een hele leuke blind date voor je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
in de kelderquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik weet wel een hele leuke blind date voor je.
Nog niet. Suggereren dat het ooit zo ver kan komen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ik hoef jou nergens voor terug te pakken. Nog niet.
[..]
Je kent me te goed.
quote:
Snel vastbindenquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Muhaha, hij heeft ons door, wat nu?
Ontkennen als een malle!quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Muhaha, hij heeft ons door, wat nu?
Ik wil je voor mezelf houden.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mensen die niet mij sturen om hun vriendinnen uit te wonen.
Wie weet gaan wij ooit daten en dump je me erna voor Mur.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog niet. Suggereren dat het ooit zo ver kan komen.
[..]
Wil je de mijne lenen?quote:
Waar laat je nu dan al je folter materiaal? tussen het servies?quote:
Met Mur samen?quote:
Onder de trapquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:18 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Waar laat je nu dan al je folter materiaal? tussen het servies?
nee dat zit allemaal op Murquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:18 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Waar laat je nu dan al je folter materiaal? tussen het servies?
Dan kan ik je beter nu alvast dumpen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil je voor mezelf houden.
[..]
Wie weet gaan wij ooit daten en dump je me erna voor Mur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja graag!quote:
Nah dat hok is veelste klein en een kelder bevind zich onder het huisquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:19 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Onder een trap classificeert toch redelijk als een Kelder
Dat dusquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zij is degene die ons aan de tuigjes ophangt![]()
Kan ze daarna lekker thee gaan leuten met onsquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zij is degene die ons aan de tuigjes ophangt![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan kan ik je beter nu alvast dumpen.Mijn hart sloeg een paar slagen over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet voor dit soort praktijken terecht staan binnenkort.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Arme flips, dat kan je haar toch niet aandoen.
Misdaden tegen de menselijkheid.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ben jij er ook bij dan?quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:21 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Kan ze daarna lekker thee gaan leuten met ons
Ik heb geen uitnodiging voor jou gezien.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:25 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
op de meet? nee bij het folteren? ja
Welke praktijken, wat heb ik gemist?quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn hart sloeg een paar slagen over.
[..]
Ik moet voor dit soort praktijken terecht staan binnenkort.
Misdaden tegen de menselijkheid.
Wanneer is die eigenlijk?quote:
ik moet ook dringend biechten jaquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zondag 11 uur, een mooie Christelijke tijd om eens flink gepijnigd te worden!![]()
Ja, typen lijkt me wat prettiger of je belt even.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:30 schreef MohMi het volgende:
oke, proberen mee te praten hier via de telefoon is mss minder handig
ik weet helaas niet waar zijn huis woont, jij welquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bij Royce thuis(alhoewel hij ontbreekt in de lijst).
Nee, bij hem in de kroeg..quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bij Royce thuis(alhoewel hij ontbreekt in de lijst).
voeg je me dan ook even toe in het gesprek ^^ ?quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, typen lijkt me wat prettiger of je belt even.
Dat weten de mensen uit de lijst misschien wel.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:31 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ik weet helaas niet waar zijn huis woont, jij wel?
Boven-Leeuwen, in de buurt van Tielquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat weten de mensen uit de lijst misschien wel.
laterquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:32 schreef muhahaha het volgende:
Het is mijn beurt om af te sluiten.![]()
![]()
Laters allemaal
altijd, jeweettogquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:31 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
voeg je me dan ook even toe in het gesprek ^^ ?
ik nodig graag mijzelf uitquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb geen uitnodiging voor jou gezien.(voor de foltering ja)
Je moet ook niet bellen als ik onder de douche staquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:33 schreef MohMi het volgende:
[..]
altijd, jeweettogalleen nam er net niemand op toen ik belde naar 06-slowchat
![]()
Je moet ook naar 06-dromchat bellenquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:33 schreef MohMi het volgende:
[..]
altijd, jeweettogalleen nam er net niemand op toen ik belde naar 06-slowchat
![]()
Die is gek!!quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zondag 11 uur, een mooie Christelijke tijd om eens flink gepijnigd te worden!![]()
Hij woont boven de kroeg dus ....quote:
hoezo gek, gewoon party ohne ende!quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die is gek!!
Dan ben ik nog aan het bijkomen van mn feestje zaterdagavond
Ben ik blij dat ik tot donderdag vrij benquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:43 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
hoezo gek, gewoon party ohne ende!
juist dan!quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je moet ook niet bellen als ik onder de douche sta
briljant!quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij woont boven de kroeg dus ....
ach ik werk eventjes en dan gaat het feest weer door, afgelopen week ook gedaan..quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik tot donderdag vrij ben
Dat weet ikquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij woont boven de kroeg dus ....
Waar woont u?quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:47 schreef WasMachinator het volgende:
Hmm Tiel is nog niet eens zo heel erg ver weg voor mij
Klinkt net als een vrouw!quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
M'n broertje is soms zo'n lulletje..
Hij wil wat gamen, samen, maar eerst wil ik de boodschappen gedaan hebben, dus ik kleed me aan, gaat ie toch gamen, dus ik ff douchen, hij is klaar met whatever hij deed, dus ik weer, laten we nu dan boodschappen doen.. Gaat ie eerst douchen![]()
![]()
Kan ik weer een halfuur wachten..
gesandwiched tussen Venlo en Roermond ergensquote:
en jij maar wachten, en je irriteren... en hij lekker lachen want doet alles op zijn eigen tempo....quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hij wil wat gamen, samen, maar eerst wil ik de boodschappen gedaan hebben, dus ik kleed me aan, gaat ie toch gamen, dus ik ff douchen, hij is klaar met whatever hij deed, dus ik weer, laten we nu dan boodschappen doen.. Gaat ie eerst douchen![]()
![]()
Ach, hij snapt dan wel dat ik ook geen haast heb om te gaan gamen hoop ik voor 'm..quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:05 schreef rival het volgende:
[..]
en jij maar wachten, en je irriteren... en hij lekker lachen want doet alles op zijn eigen tempo....
ga je na de boodschappen toch wel doenquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, hij snapt dan wel dat ik ook geen haast heb om te gaan gamen hoop ik voor 'm..
fijn jaquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
![]()
same here!quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:16 schreef MohMi het volgende:
ik heb dan ook nog nooit zo goed met mn broer en zus kunnen opschieten als nu, nu we allemaal op onszelf wonen. true story
Hier nietquote:
je ziet ze niet zo vaak meer waarschijnlijk?quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:16 schreef MohMi het volgende:
[..]
fijn jaik heb dan ook nog nooit zo goed met mn broer en zus kunnen opschieten als nu, nu we allemaal op onszelf wonen. true story
Same here!!quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:16 schreef MohMi het volgende:
[..]
fijn jaik heb dan ook nog nooit zo goed met mn broer en zus kunnen opschieten als nu, nu we allemaal op onszelf wonen. true story
Stoer schattig groen blaadjequote:Op donderdag 19 juli 2012 17:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Poepie?Ik ben een stoere vent ja!
stoere jongen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Poepie?Ik ben een stoere vent ja!
Zuipen bij huppelquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:58 schreef Drommeldaris het volgende:
Gaan jullie nog wat doen in het weekend?
quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:58 schreef Drommeldaris het volgende:
En met weekend bedoel in inclusief vandaag natuurlijk
Mn melkklieren doen het al een jaar of 14 niet meer hoorquote:
???quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Seizoen 6 is klaar met filmen
quote:
Ik hoorde laatst van iemand dat je zwanger wasquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn melkklieren doen het al een jaar of 14 niet meer hoor
Drinken en poolen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:58 schreef Drommeldaris het volgende:
Gaan jullie nog wat doen in het weekend?
Klopt. Steven heeft mij bezwangerd en zit nu vast in de bijlmerbajesquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[..]
Ik hoorde laatst van iemand dat je zwanger was
quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]Die gasten verdienen allemaal een nekschot
Wanneer doen je melkklieren het weer dan?quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt. Steven heeft mij bezwangerd en zit nu vast in de bijlmerbajes
Ik heb elke aflevering gezien. Voordat ik Jersey Shore keek kon ik nog niet eens een kerstboom versierenquote:
heb je de nieuwste barbie dan?quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:04 schreef stevenmac26 het volgende:
Drommel ik ben in Groningen, kom je buiten spelen?
Ik ben om half in de stad met mn vriendinquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:04 schreef stevenmac26 het volgende:
Drommel ik ben in Groningen, kom je buiten spelen?
quote:
Flipsels is gewoon thuis, hoe danquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ben om half in de stad met mn vriendin
thuis want mensen die Groningenquote:
+1quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]Die gasten verdienen allemaal een nekschot
Dat is niet mn vriendin, wij moeten nog beter worden voor elkaarquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Flipsels is gewoon thuis, hoe dan
Haterquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
thuis want mensen die Groningen!!!!!!!!!
quote:
Fixedquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan krijgt Snookie nog kinderen ook.
Ik heb MLPquote:
je zult t maar te zien krijgen als zoon/dochter van zn monster. ik zou spontaan stervenquote:
De broer van Mike "The Unit"quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:08 schreef dawg het volgende:
[..]
eentje neukt toch die pornoster? amia miley.
Ik ben in Amsterdam. Al beschouw ik dat ook wel als thuisquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Flipsels is gewoon thuis, hoe dan
Wat is deze? Een pornoster waar ik nog nooit van gehoord hebquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:08 schreef dawg het volgende:
[..]
eentje neukt toch die pornoster? amia miley.
aha, nooit van gehoord. en amia is niks meer sinds ze van die opgeblazen ballonnen heeft als tieten.quote:
HEEEEEE BRITTquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben in Amsterdam. Al beschouw ik dat ook wel als thuis
Ik heb nooit van dr gehoord maar ging googlenquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:10 schreef dawg het volgende:
[..]
aha, nooit van gehoord. en amia is niks meer sinds ze van die opgeblazen ballonnen heeft als tieten.
MY LITTLE PONY KUTquote:
Waarom ben je niet in Leiden dan?quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben in Amsterdam. Al beschouw ik dat ook wel als thuis
quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat is deze? Een pornoster waar ik nog nooit van gehoord heb
Ik had niets te zoeken in Leiden.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom ben je niet in Leiden dan?
ja, valt me wel tegen van je.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan me ook niet herinneren dat ik er weleens gezien heb.
Ik kijk te weinig porno denk ik
Ik kan wel een paar dingen bedenken voor jou om in Leiden te doen.quote:
McDonalds en Burger King zitten ook gewoon in Amsterdamquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan wel een paar dingen bedenken voor jou om in Leiden te doen.
Nou vertel, ik heb volgende week nog tijd zat namelijk.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan wel een paar dingen bedenken voor jou om in Leiden te doen.
aardbeien met slagroom van je naakte lijf aflikken.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou vertel, ik heb volgende week nog tijd zat namelijk.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:16 schreef Drommeldaris het volgende:
Hier Dawg, dit zijn ze the unit en zn pornovriendin
[ afbeelding ]
Ik kan zo zien dat ze niet squat iddquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:17 schreef dawg het volgende:
[..]
ze passen wel bij elkaar en zji is echt lelijk geworden.
Ben je wel eens in Naturalis geweest?quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou vertel, ik heb volgende week nog tijd zat namelijk.
Ik vind dit een rare naam voor je bruine sterquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben je wel eens in Naturalis geweest?
Bekkie jij.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
McDonalds en Burger King zitten ook gewoon in Amsterdam
Hehehe.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:16 schreef dawg het volgende:
[..]
aardbeien met slagroom van je naakte lijf aflikken.
heb ik toch al eens gezegd flipsje.
Wat is dat, 1 of andere parenclub ofzo?quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Paar weken jaquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bekkie jij.
Over een paar weken ben ik als het goed is van bepaalde vetjes op mn lichaam af. Sportinstructeur heeft mij een pittig schema gegeven.
[..]
Hehehe.Dat is wel fijne vulling van tijd.
Nee wel over gehoord, maar nog nooit geweest.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is alleen leuk als je ergens speciaal voor gaat kijken..quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee wel over gehoord, maar nog nooit geweest.
_o-quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik vind dit een rare naam voor je bruine ster
Ik heb daar mijn stage's gedaan.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat is dat, 1 of andere parenclub ofzo?
Nou, het is best leuk. Als je van dieren houdt iig.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee wel over gehoord, maar nog nooit geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |