Kan ze daarna lekker thee gaan leuten met onsquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zij is degene die ons aan de tuigjes ophangt![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan kan ik je beter nu alvast dumpen.Mijn hart sloeg een paar slagen over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet voor dit soort praktijken terecht staan binnenkort.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Arme flips, dat kan je haar toch niet aandoen.
Misdaden tegen de menselijkheid.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ben jij er ook bij dan?quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:21 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Kan ze daarna lekker thee gaan leuten met ons
Ik heb geen uitnodiging voor jou gezien.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:25 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
op de meet? nee bij het folteren? ja
Welke praktijken, wat heb ik gemist?quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn hart sloeg een paar slagen over.
[..]
Ik moet voor dit soort praktijken terecht staan binnenkort.
Misdaden tegen de menselijkheid.
Wanneer is die eigenlijk?quote:
ik moet ook dringend biechten jaquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zondag 11 uur, een mooie Christelijke tijd om eens flink gepijnigd te worden!![]()
Ja, typen lijkt me wat prettiger of je belt even.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:30 schreef MohMi het volgende:
oke, proberen mee te praten hier via de telefoon is mss minder handig
ik weet helaas niet waar zijn huis woont, jij welquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bij Royce thuis(alhoewel hij ontbreekt in de lijst).
Nee, bij hem in de kroeg..quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bij Royce thuis(alhoewel hij ontbreekt in de lijst).
voeg je me dan ook even toe in het gesprek ^^ ?quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, typen lijkt me wat prettiger of je belt even.
Dat weten de mensen uit de lijst misschien wel.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:31 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ik weet helaas niet waar zijn huis woont, jij wel?
Boven-Leeuwen, in de buurt van Tielquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat weten de mensen uit de lijst misschien wel.
laterquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:32 schreef muhahaha het volgende:
Het is mijn beurt om af te sluiten.![]()
![]()
Laters allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |