SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsmeet Vreeswijk bij Gripper
Op zaterdag 11 of 25 augustus wil ik weer een Vreeswijk-meet doen. Een stukkie fietsen (110-120 km max) + daarna BBQ-en in de tuin.
Voor sfeerimpressie van vorig jaar zie: Fietsmeet vreeswijk 2011, zaterdag 9 juli
Discussies over de meet van 2012 kunnen we ook weer gewoon daar voorzetten.
en om je beschikbaarheid in te vullen:
http://www.doodle.com/bqpfgy6fhs7kcfdg
al aangemeld:
Gripper
Patroon
kaasplankje en zn 30 pseudoniemen
Blik (& blikchick + blikbaby)
misschien:
Captain_Fabulous
Erik92
Oksel & OkselchickMijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
Die 500 is lekker klein waarbij die 800 volgens mij een beetje model koelkast is. Ik denk dat ik binnenkort een 500 haal, zo'n rode met het betere type hartslagband.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:21 schreef Blik het volgende:
Probleem van de 500 is natuurlijk ook het gebrek aan kaart, waardoor je niet kunt zien waar je naartoe kunt rijden. Dan is een Edge 800 een stuk beter (ik snap sowieso niet waarom je een 500 zou kopen als er een 800 is)
OK, ik had nog geen doodle-update gezien, dus ging ik van misschien uit. Maar wie weet kies ik dit jaar wel voor cheap-ass prefab hamburgers van de Lidlquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:56 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik kom natuurlijk, jij weet nog niet hoe goed Gripper met BBQ is![]()
![]()
![]()
Succes!quote:En vandaag weer in de sportschool aan m'n revalidatie werken, als ik vandaag ook zonder pijn door de intervaltraining kom, is er zelfs kans dat ik met het fietsen de groep kan volgen![]()
![]()
Ik vertrouw er op, dat je dit niet met je geweten intact kan doen. Ik heb je zien koken.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:30 schreef Gripper het volgende:
Maar wie weet kies ik dit jaar wel voor cheap-ass prefab hamburgers van de Lidl
Snap best dat het handig is, maar ik ga denk ik geen ingewikkelde routes rijden, en anders heb ik altijd nog een smartphone bij me met google maps etc.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:23 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb de 800, juist omdat er kaarten met navigatie bij zit. Als je dat niet wilt/hoeft is het imo niet de moeite om een 800 ipv 500 te kopen.
Een 800 is groot, maar niet megagroot. Past nog makkelijk op de stuurpen.
Als je hier op zondag door Veenendaal en Rhenen rijdt word je aangevallen met hooivorken en brandende fakkels...quote:
jupquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:01 schreef 1299 het volgende:
[..]
Die 500 is lekker klein waarbij die 800 volgens mij een beetje model koelkast is. Ik denk dat ik binnenkort een 500 haal, zo'n rode met het betere type hartslagband.
Heb de 500 gekocht omdat die wel een mooie formaat heeft en hier in de polder werkt het volgen van een lijntje prima, alleen omdat ik op de heuvelrug totaal niet bekend ben en sommige paadjes niet meteen opvallen en dat in combinatie met het feit dat het bijwerken van je positie op het lijntje even kan duren kan je wel eens verkeerd rijden. En er is een probleem met de 500 dat het lijntje wel eens weg wilt vallen. Zitten een paar nadelen aan de 500 maar over het algemeen ben ik er wel tevreden mee.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:23 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb de 800, juist omdat er kaarten met navigatie bij zit. Als je dat niet wilt/hoeft is het imo niet de moeite om een 800 ipv 500 te kopen.
Een 800 is groot, maar niet megagroot. Past nog makkelijk op de stuurpen.
arm? ja , dat ben je wel na aankoop van een beetje fiets lol. Maar ja, het warmrijden is meestal het ergst.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:57 schreef Olle. het volgende:
Heb jullie trouwens ook dat de eerste 10 minuten eigenlijk op de fiets het zwaarste zijn qua inspanning, en vervolgens ben je arm en dan fiets je lekker door!
Nee, daar heb ik geen last van..maar ik begin dan ook altijd rustig met de handjes boven op het stuur, licht verzetje en warm draaien. Later heb ik dan wel intensievere blokken in de training, die normaliter een stuk zwaarder zijn dan het warm draaien.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:57 schreef Olle. het volgende:
Heb jullie trouwens ook dat de eerste 10 minuten eigenlijk op de fiets het zwaarste zijn qua inspanning, en vervolgens ben je arm en dan fiets je lekker door!
scherp!quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:14 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
arm? ja , dat ben je wel na aankoop van een beetje fiets lol. Maar ja, het warmrijden is meestal het ergst.
Hoe klein is de 500 dan, want de 800 vind ik ook al kleinquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:01 schreef 1299 het volgende:
[..]
Die 500 is lekker klein waarbij die 800 volgens mij een beetje model koelkast is. Ik denk dat ik binnenkort een 500 haal, zo'n rode met het betere type hartslagband.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:25 schreef Blik het volgende:
[..]
Hoe klein is de 500 dan, want de 800 vind ik ook al klein
Heb het alquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:25 schreef Blik het volgende:
[..]
Hoe klein is de 500 dan, want de 800 vind ik ook al klein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |