SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsmeet Vreeswijk bij Gripper
Op zaterdag 11 of 25 augustus wil ik weer een Vreeswijk-meet doen. Een stukkie fietsen (110-120 km max) + daarna BBQ-en in de tuin.
Voor sfeerimpressie van vorig jaar zie: Fietsmeet vreeswijk 2011, zaterdag 9 juli
Discussies over de meet van 2012 kunnen we ook weer gewoon daar voorzetten.
en om je beschikbaarheid in te vullen:
http://www.doodle.com/bqpfgy6fhs7kcfdg
al aangemeld:
Gripper
Patroon
kaasplankje en zn 30 pseudoniemen
Blik (& blikchick + blikbaby)
misschien:
Captain_Fabulous
Erik92
Oksel & OkselchickMijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
Die 500 is lekker klein waarbij die 800 volgens mij een beetje model koelkast is. Ik denk dat ik binnenkort een 500 haal, zo'n rode met het betere type hartslagband.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:21 schreef Blik het volgende:
Probleem van de 500 is natuurlijk ook het gebrek aan kaart, waardoor je niet kunt zien waar je naartoe kunt rijden. Dan is een Edge 800 een stuk beter (ik snap sowieso niet waarom je een 500 zou kopen als er een 800 is)
OK, ik had nog geen doodle-update gezien, dus ging ik van misschien uit. Maar wie weet kies ik dit jaar wel voor cheap-ass prefab hamburgers van de Lidlquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:56 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik kom natuurlijk, jij weet nog niet hoe goed Gripper met BBQ is![]()
![]()
![]()
Succes!quote:En vandaag weer in de sportschool aan m'n revalidatie werken, als ik vandaag ook zonder pijn door de intervaltraining kom, is er zelfs kans dat ik met het fietsen de groep kan volgen![]()
![]()
Ik vertrouw er op, dat je dit niet met je geweten intact kan doen. Ik heb je zien koken.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:30 schreef Gripper het volgende:
Maar wie weet kies ik dit jaar wel voor cheap-ass prefab hamburgers van de Lidl
Snap best dat het handig is, maar ik ga denk ik geen ingewikkelde routes rijden, en anders heb ik altijd nog een smartphone bij me met google maps etc.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:23 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb de 800, juist omdat er kaarten met navigatie bij zit. Als je dat niet wilt/hoeft is het imo niet de moeite om een 800 ipv 500 te kopen.
Een 800 is groot, maar niet megagroot. Past nog makkelijk op de stuurpen.
Als je hier op zondag door Veenendaal en Rhenen rijdt word je aangevallen met hooivorken en brandende fakkels...quote:
jupquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:01 schreef 1299 het volgende:
[..]
Die 500 is lekker klein waarbij die 800 volgens mij een beetje model koelkast is. Ik denk dat ik binnenkort een 500 haal, zo'n rode met het betere type hartslagband.
Heb de 500 gekocht omdat die wel een mooie formaat heeft en hier in de polder werkt het volgen van een lijntje prima, alleen omdat ik op de heuvelrug totaal niet bekend ben en sommige paadjes niet meteen opvallen en dat in combinatie met het feit dat het bijwerken van je positie op het lijntje even kan duren kan je wel eens verkeerd rijden. En er is een probleem met de 500 dat het lijntje wel eens weg wilt vallen. Zitten een paar nadelen aan de 500 maar over het algemeen ben ik er wel tevreden mee.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:23 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb de 800, juist omdat er kaarten met navigatie bij zit. Als je dat niet wilt/hoeft is het imo niet de moeite om een 800 ipv 500 te kopen.
Een 800 is groot, maar niet megagroot. Past nog makkelijk op de stuurpen.
arm? ja , dat ben je wel na aankoop van een beetje fiets lol. Maar ja, het warmrijden is meestal het ergst.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:57 schreef Olle. het volgende:
Heb jullie trouwens ook dat de eerste 10 minuten eigenlijk op de fiets het zwaarste zijn qua inspanning, en vervolgens ben je arm en dan fiets je lekker door!
Nee, daar heb ik geen last van..maar ik begin dan ook altijd rustig met de handjes boven op het stuur, licht verzetje en warm draaien. Later heb ik dan wel intensievere blokken in de training, die normaliter een stuk zwaarder zijn dan het warm draaien.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:57 schreef Olle. het volgende:
Heb jullie trouwens ook dat de eerste 10 minuten eigenlijk op de fiets het zwaarste zijn qua inspanning, en vervolgens ben je arm en dan fiets je lekker door!
scherp!quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:14 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
arm? ja , dat ben je wel na aankoop van een beetje fiets lol. Maar ja, het warmrijden is meestal het ergst.
Hoe klein is de 500 dan, want de 800 vind ik ook al kleinquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:01 schreef 1299 het volgende:
[..]
Die 500 is lekker klein waarbij die 800 volgens mij een beetje model koelkast is. Ik denk dat ik binnenkort een 500 haal, zo'n rode met het betere type hartslagband.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:25 schreef Blik het volgende:
[..]
Hoe klein is de 500 dan, want de 800 vind ik ook al klein
Heb het alquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:25 schreef Blik het volgende:
[..]
Hoe klein is de 500 dan, want de 800 vind ik ook al klein
Kun je gewoon downloaden via OpenStreetMapquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:36 schreef 1299 het volgende:
Ik had ergens gelezen dat je voor die 800 ook weer kaarten moet kopen e.d. daarna deze verder niet meer overwogen. Mij teveel werk.
Het enige wat me irritant lijkt is dat de resultaten telkens via een USB kabel moet uploaden. Hadden ze beter met bluetooth kunnen doen oid.
http://openmtbmap.org/quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:02 schreef Blik het volgende:
[..]
Kun je gewoon downloaden via OpenStreetMap
Vandaag toch wel zo'n beetje de laatste regendag, morgen mwah, en komend weekend weer zon en 20-25 graden.quote:
Moest je koerieren?quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:45 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Pfff, die wind man, ik ben gesloopt.
Ja, ik werk momenteel 5 dagen per week op de fiets. Maandag en woensdag van 7:15 tot 18u en de overige dagen 8:15 tot 18u.quote:
Ja, nog een goede week en het is hier al 2 weken 30 graden. Zou mooi zijn als het volgend weekend lekker is want mis de racertquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:45 schreef Gripper het volgende:
[..]
Vandaag toch wel zo'n beetje de laatste regendag, morgen mwah, en komend weekend weer zon en 20-25 graden.
Maar jij zit/zat nu toch in japan?
Dus als je fulltime koerier bent leg je al snel 25k per jaar af. Best veel!quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:57 schreef kaasplankje het volgende:
Ruim 100km per dag gemiddeld. Dus ongeveer 10km per uur. Netto fietstijd misschien een uur of 5 á 6.
Dus gemiddelde snelheid zonder de pauzes 20/25km/u gemiddeld.
Japan!quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, nog een goede week en het is hier al 2 weken 30 graden. Zou mooi zijn als het volgend weekend lekker is want mis de racert
Dat doet ook vrijwel niemand hoor, ik normaal ook niet, meestal een dag of 3/4 max. per week.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dus als je fulltime koerier bent leg je al snel 25k per jaar af. Best veel!
Nee dat heb ik niet, want de eerste 10 minuten fiets ik rustig warm. De essentie van warmrijden isquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:57 schreef Olle. het volgende:
Dat wegvallen schijnt met de firmware updates te maken te hebben. Daarmee is het apparaat verslechterd. Van dat soort fratsen word ik altijd heel chagrijnig. De 800 vind ik ook een koelkast, komt er bij mij niet op. Geen enkel apparaat is momenteel voldoende doorontwikkeld naar mijn smaak.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:57 schreef MarcoD het volgende:
[..]
[..]
Heb de 500 gekocht omdat die wel een mooie formaat heeft en hier in de polder werkt het volgen van een lijntje prima, alleen omdat ik op de heuvelrug totaal niet bekend ben en sommige paadjes niet meteen opvallen en dat in combinatie met het feit dat het bijwerken van je positie op het lijntje even kan duren kan je wel eens verkeerd rijden. En er is een probleem met de 500 dat het lijntje wel eens weg wilt vallen. Zitten een paar nadelen aan de 500 maar over het algemeen ben ik er wel tevreden mee.
Maar met behulp van een smartphone met de viewranger app kan je de weg wel weer vinden alleen de accuduur is niet goed, en met die app kan je ook kaartmateriaal (opencyclemap bijvoorbeeld) downloaden zodat je geen netwerkverbinding nodig heb.
En een andere reden dat ik voor de 500 ben gegaan was dat ik hem van me vakantiegeld heb gekocht en ik ook een nieuw broek + shirt moest hebben dus geen geld voor een 800.
Maar voortaan als ik weer in een onbekend gebied regel ik wel een 800 oid want onderliggend kaartmateriaal is buitengewoon handig dan, misschien dat ik met de fietsgroep samen een 800 koop zodat als iemand ergens wilt gaan fietsen dat ding gewoon mee kan nemen.
Heb je er ervaring? Jammer dat je de kaart niet online kunt bekijken. Als ik met openstreetmap/cyclemap een route uitteken door het bos voor de CX kom ik nog regelmatig op ruiterpaden enzo. Een kaart met singletracks moet er komen..quote:
Ik stond op 1214km.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:50 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Hoeveel kilometer was het nou ivo? verheug me op een uitgebreid resiverslag!
Ik heb daar de kaart van NL en BE van, maar gebruik de routeplotter nooit eigenlijk. Ik zie altijd wel waar ik kom.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:18 schreef eentwee het volgende:
[..]
Nee dat heb ik niet, want de eerste 10 minuten fiets ik rustig warm. De essentie van warmrijden is
dat het niet als een zware inspanning voelt.
[..]
Dat wegvallen schijnt met de firmware updates te maken te hebben. Daarmee is het apparaat verslechterd. Van dat soort fratsen word ik altijd heel chagrijnig. De 800 vind ik ook een koelkast, komt er bij mij niet op. Geen enkel apparaat is momenteel voldoende doorontwikkeld naar mijn smaak.
[..]
Heb je er ervaring? Jammer dat je de kaart niet online kunt bekijken. Als ik met openstreetmap/cyclemap een route uitteken door het bos voor de CX kom ik nog regelmatig op ruiterpaden enzo. Een kaart met singletracks moet er komen..
Waar pak je die helling van 15%?quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:00 schreef Erik92 het volgende:
Zo, weer terug van een rondje van 90 kilometer in een kleine 3 uur. Ook twee keer een helling van 15% (hoogte van 50 meter) gepakt. Daar rijd je ook niet veel harder dan 11 km/h.
Kweenie, heb geen idee of ik dan nog goede ontvangst heb.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:02 schreef 1299 het volgende:
Waarom zou die in de tas geen ontvangst hebben? Mijn telefoon bv kan ik prima in een waterdichte zak en vervolgens is mijn zadeltasje doen en die blijft prima werken.
Je zou het eens kunnen testen, maar je kan misschien ook zo'n telefoonhouder gebruiken die je aan je arm doet oid?quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kweenie, heb geen idee of ik dan nog goede ontvangst heb.
Ik zal 'm morgen wel even in 't voorvakje van mijn tas doen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:05 schreef 1299 het volgende:
[..]
Je zou het eens kunnen testen, maar je kan misschien ook zo'n telefoonhouder gebruiken die je aan je arm doet oid?
Leuk stukje, als je er dicht bij in de buurt woont zou ik die altijd even meepikkenquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:03 schreef Erik92 het volgende:
[..]
De klimweg in Schoorl. Je mag er eigenlijk niet fietsen maar iedereen doet het.
Mergellandroute?quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:09 schreef Narcotical het volgende:
Volgende week zondag een paar dagen met fietsmaat en vriendin naar limburg voor wat heuvels, zin in.
3 nachten kamperen op een boerderij, 2 dagen fietsen, 1 dag een amstel gold lus, 2e dag moet ik nog even wat leuks voor verzinnen
Wellicht net iets te gortig, m'n vriendin heeft pas een paar weken een racefietsquote:
Ok, dat is dan een beetje gortig inderdaadquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:11 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Wellicht net iets te gortig, m'n vriendin heeft pas een paar weken een racefiets
Welke wielen gaat het om? In principe passen 8 en 9 speed cassettes dacht ik altijd op dezelfde body's. Misschien heb je nu een specifieke 10speed body? Wat meer info is dus nodigquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:56 schreef KatyM het volgende:
Heren, ik heb mijn achterwiel verwisseld, maar nu lijkt het alsof mijn volledige cassette er niet meer op past. Kan het zo zijn dat ik een 9-speed wiel had en nu een 8-speed? Had die fietsenmaker wel ff mogen zeggen.
Verder bestaat mijn cassette uit 5 vaste kransjes en 4 losse, tussen die losse zit om en om een soort tussenstukje. Alleen heb ik volgens mij eentje te weinig. De laatste krans zit nu meteen op de een na laaste waardoor deze vrij kan bewegen omdat ik een tussenstukje te weinig heb. Ook niet helemaal de bedoeling.
Help?
We gaan waarschijnlijk voor lus 3 van de AGR, 79 km. Kijken hoe ze die verteerd. Voor de 2e dag lijkt me een soort gelijke afstand wel oke, maar dan wat andere heuvels ofzoquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:13 schreef Blik het volgende:
[..]
Ok, dat is dan een beetje gortig inderdaad
Lus 3 is wel direct de zwaarste van de 3, met alle zware beklimmingen erin.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:19 schreef Narcotical het volgende:
[..]
We gaan waarschijnlijk voor lus 3 van de AGR, 79 km. Kijken hoe ze die verteerd. Voor de 2e dag lijkt me een soort gelijke afstand wel oke, maar dan wat andere heuvels ofzo.
Ja dat weet ik, maar die komt het mooiste langs de camping en als we het dan toch doen dan meteen maar goed tochquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:22 schreef Blik het volgende:
[..]
Lus 3 is wel direct de zwaarste van de 3, met alle zware beklimmingen erin.
Dan weet je alleen wel zeker dat ze de tweede dag niet meer gaat fietsenquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:22 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar die komt het mooiste langs de camping en als we het dan toch doen dan meteen maar goed toch
Ik zou de eerste dag de wat meer geleidelijke klimmen doen, met o.a. Camerig, 3-landenpunt, Loorberg etc.. Ook om even te wennen (ik ken de conditie niet van je vriendin).quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:27 schreef Narcotical het volgende:
Wellicht lus 3 dan voor dag 2 bewaren, eerste dag een makkelijker rondje doen en een eventueel backup plan voor dag 2 als het "makkelijke" rondje toch ook al wat zwaar bleek
Cauberg valt volgens mij nog wel mee, maar de Keutenberg is echt een kutding als je zo de profielen zietquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:34 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik zou de eerste dag de wat meer geleidelijke klimmen doen, met o.a. Camerig, 3-landenpunt, Loorberg etc.. Ook om even te wennen (ik ken de conditie niet van je vriendin).
Dan kun je de tweede dag altijd nog de Cauberg, Eyserbosweg en Keutenberg doen
thnx. Ik had een Easton, maar die konden ze niet meer leveren, nu dus een Shimano.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:13 schreef eentwee het volgende:
[..]
Welke wielen gaat het om? In principe passen 8 en 9 speed cassettes dacht ik altijd op dezelfde body's. Misschien heb je nu een specifieke 10speed body? Wat meer info is dus nodig
Je moet inderdaad wel overal een afstandsring tussen hebben..maar dat had je zelf ook al door
Die is wel leuk. 120km toch? En begin je bij 't vliegveld?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 07:53 schreef hetsjhokleek het volgende:
Zo de fiets ligt in de auto. Vandaag nog even werken, vanavond naar Maastricht en morgen de Mergelland route fietsen. Heb er zin in!
Ja, KOM op 1 van de vele segments op zo'n berg.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:56 schreef Blik het volgende:
Wel mooi dat hij ook KOM heeft bij al die bergen waar die overheen fietst, waaronder dus ook de Tourmalet
Je kan je hartslag terug zien dus hij heeft ergens gelijkquote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:49 schreef eentwee het volgende:
Volgens mij denkt Mart dat Strava een geavanceerd trainingsanalyseprogramma is. Waar profrenners beter van kunnen worden.
Die heb ik afgelopen zaterdag gefietst. De weersverwachtingen zijn iig een stuk beter dan een week geleden.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 07:53 schreef hetsjhokleek het volgende:
Zo de fiets ligt in de auto. Vandaag nog even werken, vanavond naar Maastricht en morgen de Mergelland route fietsen. Heb er zin in!
Arme locals. Trainen zich al jaren suf op hun huisberg om de tijd wat scherper te stellen, en dan komt er een pro uit Nederland, nog niet eens specifiek een podiumtopper, die al je records aan diggelen rijdt.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:56 schreef Blik het volgende:
Wel mooi dat hij ook KOM heeft bij al die bergen waar die overheen fietst, waaronder dus ook de Tourmalet
Volg hem al vanaf het begin. Mooi om te zien.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:56 schreef Blik het volgende:
Je hartslag terug kunnen zien heeft niets met een geavanceerd trainingsysteem te maken.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je kan je hartslag terug zien dus hij heeft ergens gelijk
Zaterdagmiddag is er hier een aliekat. Zondag rust ik uit, de enige van de week. Anders had ik wel goesting gehad.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:20 schreef Gripper het volgende:
[..]
Arme locals. Trainen zich al jaren suf op hun huisberg om de tijd wat scherper te stellen, en dan komt er een pro uit Nederland, nog niet eens specifiek een podiumtopper, die al je records aan diggelen rijdt.
Ik kan zondag zonder me schuldig te voelen de hele dag gaan fietsen, want mn meisje heeft een meidendagje uit. Dus wat ga ik doen? Alle lussen van de AGR? 2x mergelland? rondje ijsselmeer? Ivo's 300 nog een keer fietsen? Wie heeft er tips, of wie heeft er evt. zin om samen een lang stuk (200 km zou leuk zijn) te gaan rijden?
Ik ben discreet en ik kan zowel ontvangen als verplaatsen
Zit nu nog op akajima. Hiervoor een week tokyo gedaan en morgen vliegen we naar Osaka. Dan nog paar dagen Kyoto en 1 dagje Tokyo. Dan naar huisquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Japan!![]()
Waar zit je en is 't werk of vakantie?
Klinkt goed. Ik heb geen vervoer. Kom je de 11stedentocht fietsten?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:20 schreef Gripper het volgende:
[..]
Arme locals. Trainen zich al jaren suf op hun huisberg om de tijd wat scherper te stellen, en dan komt er een pro uit Nederland, nog niet eens specifiek een podiumtopper, die al je records aan diggelen rijdt.
Ik kan zondag zonder me schuldig te voelen de hele dag gaan fietsen, want mn meisje heeft een meidendagje uit. Dus wat ga ik doen? Alle lussen van de AGR? 2x mergelland? rondje ijsselmeer? Ivo's 300 nog een keer fietsen? Wie heeft er tips, of wie heeft er evt. zin om samen een lang stuk (200 km zou leuk zijn) te gaan rijden?
Ik ben discreet en ik kan zowel ontvangen als verplaatsen
Dat vind ik eigenlijk best een leuk plan, ik fiets normaal nooit in Grunn of Fryslan! 240 km toch? jij kent de route uit je hoofd hè?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:53 schreef Patroon het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ik heb geen vervoer. Kom je de 11stedentocht fietsten?
1x was ik in Japan. Kyoto is een toffe stad, en er is veel te zien. Het is niet zo heel groot en hectisch als Tokyo. Ga je ook nog Keirin kijken? Moet je doen, is vaak gratis.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zit nu nog op akajima. Hiervoor een week tokyo gedaan en morgen vliegen we naar Osaka. Dan nog paar dagen Kyoto en 1 dagje Tokyo. Dan naar huis![]()
Jij bent hier ook (een paar keer?) geweest toch? Nog weinig tuinen bezocht dus heb nog geen foto's voor je, maar komt vast goed in Kyoto
Hmm, staat niet op de planning. Lijkt me op zich wel leuk maar wordt lastig om m'n vriendin te overtuigen denk ikquote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:59 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
1x was ik in Japan. Kyoto is een toffe stad, en er is veel te zien. Het is niet zo heel groot en hectisch als Tokyo. Ga je ook nog Keirin kijken? Moet je doen, is vaak gratis.
Ik heb toen stiekem foto's gemaakt, want dat mag niet.
[ afbeelding ]
Ik vind het een relaxed land. Als je naar Kyoto gaat is Nara wel een aanrader om te sightsee-en. Kyoto en omgeving staat echt vol met oude tempels.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hmm, staat niet op de planning. Lijkt me op zich wel leuk maar wordt lastig om m'n vriendin te overtuigen denk ik![]()
Tokyo vond ik meevallen, had er vooraf een veel extremer beeld van. En wat wordt daar veel geracefietst! Is de heuvelrug nog rustig vergeleken met de peletonnetjes die daar voorbij kwamen. Ook veel winkels, BMC Cervelo en Specialized naast elkaar
Zeer relaxed! En eten is zooooo goed.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:08 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik vind het een relaxed land. Als je naar Kyoto gaat is Nara wel een aanrader om te sightsee-en. Kyoto en omgeving staat echt vol met oude tempels.
Ik ken de route grotendeels uit mijn hoofd. De gehele route is ook aangegeven. We vertrekken dan vanuit Leeuwarden ipv Bolsward en fietsen eerst de bovenste lus in tegenovergestelde richting en dan de onderste lus normaal. Maar ik heb afgelopen 6 weken erg weinig gefietst dus weet niet hoe het me zal vergaan. Ik vind het ook prima om alleen de onderste lus te doen, toch het mooiste stuk van de 11stedentocht. Kunnen we ook iets later vertrekken.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:59 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk best een leuk plan, ik fiets normaal nooit in Grunn of Fryslan! 240 km toch? jij kent de route uit je hoofd hè?
bij het laatste kransje is doorgaans een geheel en heeft geen afstandsring, maar dat zie je dan ook duidelijk door dat het kransje dikker is.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:13 schreef eentwee het volgende:
[..]
Welke wielen gaat het om? In principe passen 8 en 9 speed cassettes dacht ik altijd op dezelfde body's. Misschien heb je nu een specifieke 10speed body? Wat meer info is dus nodig
Je moet inderdaad wel overal een afstandsring tussen hebben..maar dat had je zelf ook al door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |