quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:24 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb die lelijkerd er even uit gehaald
* LovelyLady op zoek gaat naar iets lekkers
quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:24 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb die lelijkerd er even uit gehaald
* LovelyLady op zoek gaat naar iets lekkers
quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ga nou toch heen met je sjokolaaa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
Jawel ondanks de krampjes en de lekkere trek waar ik me niet aan toegeef, wat frustrerend is want HOMMERRRRRRRRRRRRRRRRRrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Jij kan dat.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jawel ondanks de krampjes en de lekkere trek waar ik me niet aan toegeef, wat frustrerend is want HOMMERRRRRRRRRRRRRRRRRrrrrrrrrrrrrrrrr
Uhuh.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tuurlijk.. ben niet voor niets zoveel afgevallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fok you ja!
quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:45 schreef piere het volgende:
11 augustus zal ik op vakantie een borrel denkend aan de meet drinkenKomt vast nog wel een meet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Straks als het herfst is ofzo, lekker warm tegen elkaar aankruipen enzao.![]()
Geen vuurtje?quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:48 schreef LovelyLady het volgende:
Gewoon lekker ergens met een haardvuurtje
oh wacht
Ik ben net al natgeregend, shirt hangt te drogen nu.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:59 schreef LovelyLady het volgende:
ik heb mijn tshirt omgeruild voor iets met lange mouwen..
quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben net al natgeregend, shirt hangt te drogen nu.
Omdat ik mijn fiets moest ophaleen bij de fietsenmaken.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]waarom ben jij natgeregend?
Ik heb het koud.. * LovelyLady koppie thee zetten gaat
Wassie stuk?quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Omdat ik mijn fiets moest ophaleen bij de fietsenmaken.
En nu dus opdrogen.
Goedemiddagquote:
Ja duh! M'n achterwiel deed wobbelwobbelwobbel.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wassie stuk?
[..]
Goedemiddag![]()
Vervelend
Lust jij dat niet? Ik dacht dat dat niet bestond, een vrouw die geen chocolade lust.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ga nou toch heen met je sjokolaaa
Gelukkig ben ik niet de enigste die dat dacht.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:12 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Lust jij dat niet? Ik dacht dat dat niet bestond, een vrouw die geen chocolade lust.
Te hard van het stoepje gereden?quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja duh! M'n achterwiel deed wobbelwobbelwobbel.
Lusten jawel maar ik heb het niet 'nodig' geen ontzettende drang dat ik het MOET eten.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:12 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Lust jij dat niet? Ik dacht dat dat niet bestond, een vrouw die geen chocolade lust.
Ik ben niet limburgs niequote:Op donderdag 19 juli 2012 12:12 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet de enigste die dat dacht.
Zal vast iets limburgs zijn....
Gewoon ouderwets onderuit gegaan, scherpe bocht nara links, te hard, en een beetje glad want regen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Te hard van het stoepje gereden?Stuntman Hans
![]()
[..]
Lusten jawel maar ik heb het niet 'nodig' geen ontzettende drang dat ik het MOET eten.
Zoals chocolate chip cookies, lekker maar na 2 is het wel klaar...
Een reep chocola maak je me niet blij mee.. Witte chocola vind ik lekkerder maar ook met mate
Hihi lieve lomperdquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Gewoon ouderwets onderuit gegaan, scherpe bocht nara links, te hard, en een beetje glad want regen.![]()
Ik droom bijna elke nacht vreemd!quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Beetje stukke knie, en bult op mijn heup. Maar nu alleen nog een korstje op mijn knie.
Mhehehe, stond de tractiecontrole niet aan?quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Gewoon ouderwets onderuit gegaan, scherpe bocht nara links, te hard, en een beetje glad want regen.![]()
Meer de esp, mijn voorwiel gleed weg.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:22 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Mhehehe, stond de tractiecontrole niet aan?
Ik laatste week augustus pas.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Pfffff, ben echt toe aan vakantie. Gelukkig nog één weekje
Dan wel drie weken.quote:
Ik wil ook even nietsen maar dat gaat nooit natuurlijk, maar het feit dat ik er na vandaag niet meer uit hoef om te haasten tussen de middag of naar school moet of extreem vroeg eruit etc scheelt al een hoopquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan wel drie weken.^
Ben er ook echt aan toe. Gewoon even niets...
Nog wel even een weekje vrijwilligeren bij de Zonnebloem.![]()
Kun je nieuwe fotos maken!quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil ook even nietsen maar dat gaat nooit natuurlijk, maar het feit dat ik er na vandaag niet meer uit hoef om te haasten tussen de middag of naar school moet of extreem vroeg eruit etc scheelt al een hoop
Niets zal het ook wel niet worden. Maar de druk van werk is weg inderdaad. Niet dat dat erg is, maar als het ff niet hoeft, graag.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil ook even nietsen maar dat gaat nooit natuurlijk, maar het feit dat ik er na vandaag niet meer uit hoef om te haasten tussen de middag of naar school moet of extreem vroeg eruit etc scheelt al een hoop
Ja psies datquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Niets zal het ook wel niet worden. Maar de druk van werk is weg inderdaad. Niet dat dat erg is, maar als het ff niet hoeft, graag.
Whahaha grapjasquote:
Fijn is dat.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja psies dat
[..]
Whahaha grapjas
Whatsappen kan altijd... behalve snachts want dan slaap ik
Ik nu vakantie en laatste week van augustus weer.quote:
Whatsappen is vooral leuk voor het media sharenquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja psies dat
[..]
Whahaha grapjas
Whatsappen kan altijd... behalve snachts want dan slaap ik
Ik gewoon netjes drie weken achter elkaar.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:40 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ik nu vakantie en laatste week van augustus weer.
Mag ik het daar ff mee eens zijn?quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:40 schreef shifto het volgende:
[..]
Whatsappen is vooral leuk voor het media sharen![]()
Waarom dat?quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:40 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ik nu vakantie en laatste week van augustus weer.
zoveel share ik nietquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:40 schreef shifto het volgende:
[..]
Whatsappen is vooral leuk voor het media sharen![]()
Maar als je sharedquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom dat?
[..]
zoveel share ik niet
Mss als je jarig bent dat je erachter komtquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:43 schreef Nixx- het volgende:
Ik ben nu wel erg nieuwsgierig wat je dan heb ontvangen.
Dat.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:43 schreef Nixx- het volgende:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:43 schreef Nixx- het volgende:
Ik meen me ook nog een foto van februari te herinneren.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:43 schreef shifto het volgende:
[..]
Mss als je jarig bent dat je erachter komt
Daar ben ik veel te onmisbaar voor.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik gewoon netjes drie weken achter elkaar.
Dat krijg ik ook wel eens te horen, maar ik doe maar om het jaar, en dan wil ik ook aaneengesloten. Ik heb er recht op.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:46 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Daar ben ik veel te onmisbaar voor.
Ik ben veel te onmisbaar om zomaar 3 weken aan één stuk weg te blijven,quote:
Groot gelijk heb je ookquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat krijg ik ook wel eens te horen, maar ik doe maar om het jaar, en dan wil ik ook aaneengesloten. Ik heb er recht op.
Dan moet ik nog bijna een jaar wachten...quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:43 schreef shifto het volgende:
Mss als je jarig bent dat je erachter komt
Scheelt je nog veel geld voor de vakantie zelf ookquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:49 schreef JJH het volgende:
[..]
En dat wil ik dan best wel weer in het voor/naseizoen doen, dat maakt me geen klap uit.
Als ik weg zou gaan wel ja.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Scheelt je nog veel geld voor de vakantie zelf ook
quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:57 schreef shifto het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik van mijn balkon kon springen en beneden dacht van "Oh gek! Dat overleef je makkelijk! Als ik dat had geweten pakte ik nooit de trap"
Echt de gekste dingen. Heel vaak herinner ik het me gelijk na het wakker worden en voor het slapen. Echt narig, het zijn spacende dromen waarbij ik naderhand echt mijn mening over iets kan bijdraaien. Erger nog, ik kan verliefd worden op een persoon, via mijn droom, die ik in het echt nieeeeeet lief vind.quote:
Hahahahahahha. Ik moest even denken aan die gast die vanaf de eerste naar beneden ging. XD maar toch niet helemaal!quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:57 schreef shifto het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik van mijn balkon kon springen en beneden dacht van "Oh gek! Dat overleef je makkelijk! Als ik dat had geweten pakte ik nooit de trap"
Weird!quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Echt de gekste dingen. Heel vaak herinner ik het me gelijk na het wakker worden en voor het slapen. Echt narig, het zijn spacende dromen waarbij ik naderhand echt mijn mening over iets kan bijdraaien. Erger nog, ik kan verliefd worden op een persoon, via mijn droom, die ik in het echt nieeeeeet lief vind.
Is dat nog gezond?quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Echt de gekste dingen. Heel vaak herinner ik het me gelijk na het wakker worden en voor het slapen. Echt narig, het zijn spacende dromen waarbij ik naderhand echt mijn mening over iets kan bijdraaien. Erger nog, ik kan verliefd worden op een persoon, via mijn droom, die ik in het echt nieeeeeet lief vind.
Ja, soms echt erg. Dan moet ik een paar uur bijkomen van mijn droom. Misschien binnenkort toch maar even naar de dokter.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Weird!::D
De laatste tijd is het wel zo dat als ik me wat herinneren, het wel heul toffe dromen zijn.![]()
Hahaha heel apart! Ik vergete mijn dromen erg vaak jammer genoeg. maar als het dan gebeurt dan beleef ik ze ook echt tijdens het dromen, Lijk ik er invloed op te hebben op de 1 of andere manier. Erg vaag allemaal. Maar verliefd worden op iemand die ik niet leuk vindt? neuhhhhquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat laatste kan ik me niet herinneren, maar het lijkt me wel zuigen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, soms echt erg. Dan moet ik een paar uur bijkomen van mijn droom. Misschien binnenkort toch maar even naar de dokter.
FIjne dromen zijn fijn, behalve!!! Als je in je droom iets gekregen of gekocht hebt en daar zo blij mee bent en dan wakker word.
Fuck, dat is pas naar!
KLOPT!quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, soms echt erg. Dan moet ik een paar uur bijkomen van mijn droom. Misschien binnenkort toch maar even naar de dokter.
FIjne dromen zijn fijn, behalve!!! Als je in je droom iets gekregen of gekocht hebt en daar zo blij mee bent en dan wakker word.
Fuck, dat is pas naar!
Ja geen idee. Maar ik weet niet wat ik bij de dokter moet... Ik slaap wel oke en opzich wel snel.quote:
Hmmm, hoe lang heb je al van die vreemde dromen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja geen idee. Maar ik weet niet wat ik bij de dokter moet... Ik slaap wel oke en opzich wel snel.
Inderdaad. Echt vreselijk.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
KLOPT!
Droomde laatst een keer dat ik een optreden had met m'n bandje, ik had zo'n geile gitaar enzo
Word ik wakker, staat m'n oude gitaar er nog![]()
5 jaar?quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmmm, hoe lang heb je al van die vreemde dromen?
Heb ik ook gehad. Is chill!quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:05 schreef piere het volgende:
[..]
Hahaha heel apart! Ik vergete mijn dromen erg vaak jammer genoeg. maar als het dan gebeurt dan beleef ik ze ook echt tijdens het dromen, Lijk ik er invloed op te hebben op de 1 of andere manier. Erg vaag allemaal. Maar verliefd worden op iemand die ik niet leuk vindt? neuhhhh
Ik weet het. Echt naar he, dat dat kan...quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik werd bijna depressief gewoon
No fucking wayquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad. Is chill!
Wat ik nu heb, is altijd dat als ik wil vliegen omdat iets achter mij aan zit, ik niet hoog genoeg kan gaan. Hoe erg ik het ook wil, nee.
Mja, van die handige dingen zeg maarquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik weet het. Echt naar he, dat dat kan...
Ik heb het altijd met een paard, een auto oid.
Hahhahahahaha. Echt vreeeeeselijk. Dan vlieg ik echt anderhalf meter hoog en ga ik wild slaan enzo. Lukt gewoon niet. Maar toch word ik nooit gepakt eigenlijk, tis altijd de spanning van niet hoog/snel genoeg.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
No fucking wayDat heb ik ook zo vaak
[..]
Mja, van die handige dingen zeg maarDie je toch wel goed kunt gebruiken, maar er dan ineens niet meer zijn
En is dat dan een nachtmerrie of juist niet?quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat ik nu heb, is altijd dat als ik wil vliegen omdat iets achter mij aan zit, ik niet hoog genoeg kan gaan. Hoe erg ik het ook wil, nee.
Meestal een nachtmerrie, de andere keren tsja.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:13 schreef piere het volgende:
[..]
En is dat dan een nachtmerrie of juist niet?
Ik heb wel een enorme historie aan slaapwandelen maar vooral toen ik jong was. Liep bv rondjes om het huis en wilde een keer in de kast gaan plassen. Mijn moeder vroeg wat ik ging doen. antwoord; hier plassen want de wc is gestolen
En nu zijn we allemaal benieuwd naar de andere keren natuurlijk!quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Meestal een nachtmerrie, de andere keren tsja.
Slaapwandelen vind ik echt komisch en eng tegelijkertijd. Soort paranormal activity, maar dan zonder spoken. Alleen dadelijk wandel je naar buiten enzo. Damn.
Laten we zeggen, heel fijn.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:17 schreef piere het volgende:
[..]
En nu zijn we allemaal benieuwd naar de andere keren natuurlijk!
Te vaag idd. Heb er gelukkig geen "last" meer van zover ik weet
Slaapwandelen doe ik nooit. Verder slaap ik sowieso vrij rustig.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:17 schreef piere het volgende:
[..]
En nu zijn we allemaal benieuwd naar de andere keren natuurlijk!
Te vaag idd. Heb er gelukkig geen "last" meer van zover ik weet
Phil toen jaquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahahahahahha. Ik moest even denken aan die gast die vanaf de eerste naar beneden ging. XD maar toch niet helemaal!
Wat toevalligquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:33 schreef Tamashii het volgende:
Ah ik weet het, ik droomde dat ik getrouwd was en ruzie had met de rest. En toen wilde ik niet meer getrouwd zijn n vond ik het de domste fout in mijn leven. :/
Wie steelt er nou een wc?quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:13 schreef piere het volgende:
[..]
En is dat dan een nachtmerrie of juist niet?
Ik heb wel een enorme historie aan slaapwandelen maar vooral toen ik jong was. Liep bv rondjes om het huis en wilde een keer in de kast gaan plassen. Mijn moeder vroeg wat ik ging doen. antwoord; hier plassen want de wc is gestolen
Uhmuh....quote:
Iedereen zit te fappen op deze posting van jou: http://forum.fok.nl/topic/1814374/2/50#114411883quote:
Damn, dat is NSFW, al is het alleen al omdat het boner materiaal isquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:49 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Iedereen zit te fappen op deze posting van jou: http://forum.fok.nl/topic/1814374/2/50#114411883
Mag dat? Dingen doorspelen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:49 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Iedereen zit te fappen op deze posting van jou: http://forum.fok.nl/topic/1814374/2/50#114411883
Mag dat niet? Het zijn geen foto's van jezelf he!quote:
Geen idee, mensen die geen toegang hebben kunnen het toch niet zienquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:10 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Mag dat niet? Het zijn geen foto's van jezelf he!
Onzin, je bent wel mooi!quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:15 schreef LovelyLady het volgende:
Geen idee, mensen die geen toegang hebben kunnen het toch niet zien
Ik ben niet zo mooi
Ik heb wat van je gezien: je kont. En die was in ieder geval mooi.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen idee, mensen die geen toegang hebben kunnen het toch niet zien
Ik ben niet zo mooi
quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:24 schreef piere het volgende:
Ik moet toch eens toegang gaan aanvragen...
meerdere dingen,maar ook genoeg dingen die ik wel mooi vindquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:27 schreef Tamashii het volgende:
Elke vrouw heeft iets wat ze niet mooi vindt.
Zoals?quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
meerdere dingen,maar ook genoeg dingen die ik wel mooi vind
Ik ook ja.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
meerdere dingen,maar ook genoeg dingen die ik wel mooi vind
Hier begint dat ook wel weer te komen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ook ja.vooralsnog wel tevreden.
Ik ga het doen!quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moet je doen! Je komt nog wel eens wat leuks tegen.
Heb je dan ook de hele dag het gevoel dat je 'iets moet inhalen' ?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:21 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ja, ik dacht... ik doe mijn ogen nog heel eventjes dicht...
Nee, dat doe ik wel door snel te ontbijten, snel te vertrekken.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je dan ook de hele dag het gevoel dat je 'iets moet inhalen' ?
Lang leve compensatiequote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:26 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik wel door snel te ontbijten, snel te vertrekken.
Hoewel ik een uur langer heb geslapen ben ik maar 30 minuten later op mijn werk.
Doordat ik gisteren 15 minuten langer heb gewerkt dan ik van plan ga ik vandaag maar 15 minuten later weg dan het oorspronkelijke plan.
Ja dat wel, er is brood en al, maar ik had al cruesli en suiker in een kommetje gedaan, trok de koelkast los..... Geen yoghurt....quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja dat wel, er is brood en al, maar ik had al cruesli en suiker in een kommetje gedaan, trok de koelkast los..... Geen yoghurt....
Hmm lekker koffie met cruesli en suikerquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Die droge zooi krijg je amper weg.
Eerst maar eens een bak koffie er achteraan.
Niet eerdoor lekker ding.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hmm lekker koffie met cruesli en suiker
Hello vakantiegangerquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ach het komt wel allemaal op 1 plek terecht
[..]
Eyyyy chickie
*deed f5.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:44 schreef Intrepidity het volgende:
MoggeWat een zuurstokkleurtjes in MyAT ineens!
Ik krijg nog liever een dikke leuter door m'n strot geramd dan deze homokleurtjes. Zo.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:49 schreef JJH het volgende:
en tevensch.
Nieuw: Door de strot geramd forumgrid + kleuren!
Jij praat dan ook echt Engels-engels.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hihi I'm a hun and my english is lovely
Zo tof als een echte engels zegt dat je engels goed isquote:
Ik heb het wel eens van een man uit Wisconsin gehoord.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Zo tof als een echte engels zegt dat je engels goed is
Deze afwijking heet: avondmens!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:04 schreef LovelyLady het volgende:
Dat neem ik mezelf ook altijd voor, en faal dan altijd erg hard...
Sochtends moe en niet vooruit te branden en savonds is er niks aan de hand
Al heb ik vandaag wel redelijk wat gedaan en ga ik zo even verder met verven
Anders komt het nooit af
Ik vind het geen afwijkingquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:06 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Deze afwijking heet: avondmens!![]()
Helaas wordt het vaak als afwijking gezien
Ja voor mij ook maar geen leven hierquote:
Vannacht gewoon weer aan het werk.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja voor mij ook maar geen leven hier
Werkse vannachtquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Vannacht gewoon weer aan het werk.Morgen ook en dan maandag één dagje vrij.
Ik dacht dat modjes dat soort dingen niet deden!quote:
Doe ik ook niet. Werd gedwongen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:49 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ik dacht dat modjes dat soort dingen niet deden!
Wij zijn nog wel een maandje bezig.quote:Op maandag 23 juli 2012 08:39 schreef LovelyLady het volgende:
Jup... maar mijn halletje is op 1 dingetje na AF![]()
Ja maar jullie moeten nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meerquote:
Bij ons hebben wij wel een bepaald doel voor ogen.quote:Op maandag 23 juli 2012 08:54 schreef LovelyLady het volgende:
Ja maar jullie moeten nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer
Wij ook hoor maar we doen het in etappes, het lijkt wel of je nooit klaar bent
nog 9 dagenquote:Op maandag 23 juli 2012 09:10 schreef Intrepidity het volgende:
Mogge
Nog 5 daagjes werken, dan is het vakantie
Lucky you!quote:Op maandag 23 juli 2012 13:42 schreef Tamashii het volgende:
Lekker weer. Heb al witte bandjes staan, moet eigenlijk topless zonnen.:9
Ik heb de laptop naar het balkon gehaald.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:41 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Gelukkig
Ik zit met dit mooie weer achter een PC.
Moet je zeker doen!quote:Op maandag 23 juli 2012 13:42 schreef Tamashii het volgende:
luiwammes...quote:Op maandag 23 juli 2012 14:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb de laptop naar het balkon gehaald.
Lui, ik?quote:
Wat is daar wegevallen? Zie je op je mobiel? Doe eens foto maken.quote:
Volgens mij is er bij jou ook wat weggevallen.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:31 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Wat is daar wegevallen? Zie je op je mobiel? Doe eens foto maken.
zie=zitquote:Op maandag 23 juli 2012 18:01 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Volgens mij is er bij jou ook wat weggevallen.
Na het kort lurken op je fobo kan ik die mening inderdaad beaamenquote:Op maandag 23 juli 2012 13:42 schreef Tamashii het volgende:
Klinkt goed, Augustus had vorig jaar beter weer dan Juli, ik help het je hopenquote:Op maandag 23 juli 2012 09:44 schreef LovelyLady het volgende:
Nog 3 weken dan heb ik ook welverdiend vakantie
Ik durf nietquote:Op maandag 23 juli 2012 19:50 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Na het kort lurken op je fobo kan ik die mening inderdaad beaamen![]()
Ik zit eerst een midweekje in NL in brabant en daarna een week duitsland. Zolang het droog is ben ik tevreden.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:52 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Klinkt goed, Augustus had vorig jaar beter weer dan Juli, ik help het je hopen
Goedemorgenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 07:32 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zit eerst een midweekje in NL in brabant en daarna een week duitsland. Zolang het droog is ben ik tevreden.
Ja het was voor ons ook vrij onverwacht dat midweekje, maar elcheapo via vakantieveilingen en voor 71 eurie een huisje met bad en openhaard das natuurlijkquote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:28 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Goedemorgen
Klinkt erg goed!
Ik ben jaloers.
Dat is wel goedkoopquote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja het was voor ons ook vrij onverwacht dat midweekje, maar elcheapo via vakantieveilingen en voor 71 eurie een huisje met bad en openhaard das natuurlijk
Al zal je die haard niet snel gebruiken als het zo warm is
Ja kwamen nog wel toeristenbelasting bij en admin kosten maar totaal 100 euroquote:
Wat dacht je van de kinderen. bovendien voel ik me daar heel niet prettig bijquote:
Mijne dus ook nietquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Topless zonnenhelaas geen tuin of zon hier dus die boobies van mij zien geen zon
![]()
meh deze zomer nog niet een tijd of plaats gehad om echt in de zon te liggenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijne dus ook niet
en ik vind het al erg dat je psies de shirtjes kan zien![]()
/fail
Wanneer in augustus?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
meh deze zomer nog niet een tijd of plaats gehad om echt in de zon te liggen
in augustus 3 dagen vrij.. ik denk dat ik een tuin ga huren
laatste 3 dagen.. jouw tuin te huur?quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
laatste 3 dagen.. jouw tuin te huur?
Je kunt jouw kinderen toch niet blootstellen aan blote boobiesquote:
Wij zijn er dan nietquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Je kunt jouw kinderen toch niet blootstellen aan blote boobies
oehquote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oehwhihi dan kan ik jouw huis leegstelen
zou ik toch noooooit doenquote:
vind de buum vast leukquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zou ik toch noooooit doenhooguit in mijn volledige nakende niksie in je tuin gaan liggen
oh ja jullie hebben buren enzowquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vind de buum vast leuk
de tuin is wel een bende
Meestal welquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh ja jullie hebben buren enzow![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oehwhihi dan kan ik jouw huis leegstelen
mijn achtertuin is een OERWOUDquote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:31 schreef Nixx- het volgende:
Ik heb zondagavond heerlijk in onze achtertuin (lees: zandbak) gezeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |