quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:24 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb die lelijkerd er even uit gehaald
* LovelyLady op zoek gaat naar iets lekkers
quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:24 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb die lelijkerd er even uit gehaald
* LovelyLady op zoek gaat naar iets lekkers
quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ga nou toch heen met je sjokolaaa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
Jawel ondanks de krampjes en de lekkere trek waar ik me niet aan toegeef, wat frustrerend is want HOMMERRRRRRRRRRRRRRRRRrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Jij kan dat.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jawel ondanks de krampjes en de lekkere trek waar ik me niet aan toegeef, wat frustrerend is want HOMMERRRRRRRRRRRRRRRRRrrrrrrrrrrrrrrrr
Uhuh.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tuurlijk.. ben niet voor niets zoveel afgevallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fok you ja!
quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:45 schreef piere het volgende:
11 augustus zal ik op vakantie een borrel denkend aan de meet drinkenKomt vast nog wel een meet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Straks als het herfst is ofzo, lekker warm tegen elkaar aankruipen enzao.![]()
Geen vuurtje?quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:48 schreef LovelyLady het volgende:
Gewoon lekker ergens met een haardvuurtje
oh wacht
Ik ben net al natgeregend, shirt hangt te drogen nu.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:59 schreef LovelyLady het volgende:
ik heb mijn tshirt omgeruild voor iets met lange mouwen..
quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben net al natgeregend, shirt hangt te drogen nu.
Omdat ik mijn fiets moest ophaleen bij de fietsenmaken.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]waarom ben jij natgeregend?
Ik heb het koud.. * LovelyLady koppie thee zetten gaat
Wassie stuk?quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Omdat ik mijn fiets moest ophaleen bij de fietsenmaken.
En nu dus opdrogen.
Goedemiddagquote:
Ja duh! M'n achterwiel deed wobbelwobbelwobbel.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wassie stuk?
[..]
Goedemiddag![]()
Vervelend
Lust jij dat niet? Ik dacht dat dat niet bestond, een vrouw die geen chocolade lust.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ga nou toch heen met je sjokolaaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |