Dan wel drie weken.quote:
Ik wil ook even nietsen maar dat gaat nooit natuurlijk, maar het feit dat ik er na vandaag niet meer uit hoef om te haasten tussen de middag of naar school moet of extreem vroeg eruit etc scheelt al een hoopquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan wel drie weken.^
Ben er ook echt aan toe. Gewoon even niets...
Nog wel even een weekje vrijwilligeren bij de Zonnebloem.![]()
Kun je nieuwe fotos maken!quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil ook even nietsen maar dat gaat nooit natuurlijk, maar het feit dat ik er na vandaag niet meer uit hoef om te haasten tussen de middag of naar school moet of extreem vroeg eruit etc scheelt al een hoop
Niets zal het ook wel niet worden. Maar de druk van werk is weg inderdaad. Niet dat dat erg is, maar als het ff niet hoeft, graag.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil ook even nietsen maar dat gaat nooit natuurlijk, maar het feit dat ik er na vandaag niet meer uit hoef om te haasten tussen de middag of naar school moet of extreem vroeg eruit etc scheelt al een hoop
Ja psies datquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Niets zal het ook wel niet worden. Maar de druk van werk is weg inderdaad. Niet dat dat erg is, maar als het ff niet hoeft, graag.
Whahaha grapjasquote:
Fijn is dat.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja psies dat
[..]
Whahaha grapjas
Whatsappen kan altijd... behalve snachts want dan slaap ik
Ik nu vakantie en laatste week van augustus weer.quote:
Whatsappen is vooral leuk voor het media sharenquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja psies dat
[..]
Whahaha grapjas
Whatsappen kan altijd... behalve snachts want dan slaap ik
Ik gewoon netjes drie weken achter elkaar.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:40 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ik nu vakantie en laatste week van augustus weer.
Mag ik het daar ff mee eens zijn?quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:40 schreef shifto het volgende:
[..]
Whatsappen is vooral leuk voor het media sharen![]()
Waarom dat?quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:40 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ik nu vakantie en laatste week van augustus weer.
zoveel share ik nietquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:40 schreef shifto het volgende:
[..]
Whatsappen is vooral leuk voor het media sharen![]()
Maar als je sharedquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom dat?
[..]
zoveel share ik niet
Mss als je jarig bent dat je erachter komtquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:43 schreef Nixx- het volgende:
Ik ben nu wel erg nieuwsgierig wat je dan heb ontvangen.
Dat.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:43 schreef Nixx- het volgende:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:43 schreef Nixx- het volgende:
Ik meen me ook nog een foto van februari te herinneren.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:43 schreef shifto het volgende:
[..]
Mss als je jarig bent dat je erachter komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |