Lucky you!quote:Op maandag 23 juli 2012 13:42 schreef Tamashii het volgende:
Lekker weer. Heb al witte bandjes staan, moet eigenlijk topless zonnen.:9
Ik heb de laptop naar het balkon gehaald.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:41 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Gelukkig
Ik zit met dit mooie weer achter een PC.
Moet je zeker doen!quote:Op maandag 23 juli 2012 13:42 schreef Tamashii het volgende:
luiwammes...quote:Op maandag 23 juli 2012 14:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb de laptop naar het balkon gehaald.
Lui, ik?quote:
Wat is daar wegevallen? Zie je op je mobiel? Doe eens foto maken.quote:
Volgens mij is er bij jou ook wat weggevallen.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:31 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Wat is daar wegevallen? Zie je op je mobiel? Doe eens foto maken.
zie=zitquote:Op maandag 23 juli 2012 18:01 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Volgens mij is er bij jou ook wat weggevallen.
Na het kort lurken op je fobo kan ik die mening inderdaad beaamenquote:Op maandag 23 juli 2012 13:42 schreef Tamashii het volgende:
Klinkt goed, Augustus had vorig jaar beter weer dan Juli, ik help het je hopenquote:Op maandag 23 juli 2012 09:44 schreef LovelyLady het volgende:
Nog 3 weken dan heb ik ook welverdiend vakantie
Ik durf nietquote:Op maandag 23 juli 2012 19:50 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Na het kort lurken op je fobo kan ik die mening inderdaad beaamen![]()
Ik zit eerst een midweekje in NL in brabant en daarna een week duitsland. Zolang het droog is ben ik tevreden.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:52 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Klinkt goed, Augustus had vorig jaar beter weer dan Juli, ik help het je hopen
Goedemorgenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 07:32 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zit eerst een midweekje in NL in brabant en daarna een week duitsland. Zolang het droog is ben ik tevreden.
Ja het was voor ons ook vrij onverwacht dat midweekje, maar elcheapo via vakantieveilingen en voor 71 eurie een huisje met bad en openhaard das natuurlijkquote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:28 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Goedemorgen
Klinkt erg goed!
Ik ben jaloers.
Dat is wel goedkoopquote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja het was voor ons ook vrij onverwacht dat midweekje, maar elcheapo via vakantieveilingen en voor 71 eurie een huisje met bad en openhaard das natuurlijk
Al zal je die haard niet snel gebruiken als het zo warm is
Ja kwamen nog wel toeristenbelasting bij en admin kosten maar totaal 100 euroquote:
Wat dacht je van de kinderen. bovendien voel ik me daar heel niet prettig bijquote:
Mijne dus ook nietquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Topless zonnenhelaas geen tuin of zon hier dus die boobies van mij zien geen zon
![]()
meh deze zomer nog niet een tijd of plaats gehad om echt in de zon te liggenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijne dus ook niet
en ik vind het al erg dat je psies de shirtjes kan zien![]()
/fail
Wanneer in augustus?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
meh deze zomer nog niet een tijd of plaats gehad om echt in de zon te liggen
in augustus 3 dagen vrij.. ik denk dat ik een tuin ga huren
laatste 3 dagen.. jouw tuin te huur?quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
laatste 3 dagen.. jouw tuin te huur?
Je kunt jouw kinderen toch niet blootstellen aan blote boobiesquote:
Wij zijn er dan nietquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Je kunt jouw kinderen toch niet blootstellen aan blote boobies
oehquote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oehwhihi dan kan ik jouw huis leegstelen
zou ik toch noooooit doenquote:
vind de buum vast leukquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zou ik toch noooooit doenhooguit in mijn volledige nakende niksie in je tuin gaan liggen
oh ja jullie hebben buren enzowquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vind de buum vast leuk
de tuin is wel een bende
Meestal welquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh ja jullie hebben buren enzow![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oehwhihi dan kan ik jouw huis leegstelen
mijn achtertuin is een OERWOUDquote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:31 schreef Nixx- het volgende:
Ik heb zondagavond heerlijk in onze achtertuin (lees: zandbak) gezeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |