SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All
En foto's van dezelfde groep: Flickr
Muziek van de Avondetappe 2012: Spotify
Hij heeft wel talent, maar idd geen acceleratie. Plus dat je hem maar drie weken per jaar ziet en het een vervelende chagrijn is.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:00 schreef anoukane het volgende:
Eens. Wordt nooit wat met die gozer. Lange slungel zonder acceleratie.
Tsja, wat Van den Broeck betreft had ik hem deze Tour wel een stuk aanvallender verwacht.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:58 schreef Tommeke het volgende:
Leuke TT.
Maar nog ff over Vandenbroeck. Wat is dat eigenlijk een waardeloze coureur. Je ziet hem alleen maar in de Tour, waar hij hoogstens top5 haalt en vooral aanklampt. Soms deelt ie een speldenprikje uit, maar over het algemeen is hij maar een volger de laatste jaren. Verder heeft ie in z'n carrière maar een keer gewonnen: in de Dauphine. En je ziet hem de rest van het jaar niet. Behoorlijk kansloos, je een jaar wegstoppen voor een vierde plek in de Tour
Ik vind het echt helemaal niets.
Waarom zou dat zijn?quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:06 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Plus dat je hem maar drie weken per jaar ziet en het een vervelende chagrijn is.
Ik dacht Gesink?quote:
Ik weet alleen maar het laatste: Een nest met een knipperende Franse vlag.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:09 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wat was het eerste stukje vd tourquiz van vanavond ook weer?
Ja, goeie oplossing is me inmiddels duidelijkquote:Op donderdag 19 juli 2012 00:10 schreef limar2 het volgende:
Hennie Vrienten was de eerste he BoezelaaR
Maar misschien was de titel de hint.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:10 schreef limar2 het volgende:
Hennie Vrienten was de eerste he BoezelaaR
Dan hadden ze de woord papa uitgehaald net zoals in Duquote:Op donderdag 19 juli 2012 00:12 schreef APK het volgende:
[..]
Maar misschien was de titel de hint.
Iets met 'papa' ofzo
Ah. Dan is het dus Paolini. Ik kwam er al niet uit.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:12 schreef APK het volgende:
[..]
Maar misschien was de titel de hint.
Iets met 'papa' ofzo
Nee klopt. Menchov is ook een saaie lul, maar dat vind ik wel een held. En dat maakt op zich ook niet uit. Voeckler is ook een irritante lul, maar wel een mooie en spectaculaire renner. VDB is dat gewoon niets. Heb er niets mee en vind hem vervelend.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:08 schreef JC14 het volgende:
[..]
Waarom zou dat zijn?
Het is een stille jongen die zich op zijn manier voorbereidt, net zoals anderen dat doen op hun manier.
Je hoeft echt niet altijd de populaire boy uit te hangen om gewaardeerd te worden.
Daarbij zegt Van den Broeck wat hij denkt, maar als hij niets te zeggen heeft doet hij dat ook niet.
Maakt toch niet uit?
Ik denk dat jullie gelijk hebbenquote:Op donderdag 19 juli 2012 00:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah. Dan is het dus Paolini. Ik kwam er al niet uit.
quote:
Ja ok, kwestie van smaak denk ik dan. Kan natuurlijk dat je hem niets vindt qua over- en voorkomen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:15 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Nee klopt. Menchov is ook een saaie lul, maar dat vind ik wel een held. En dat maakt op zich ook niet uit. Voeckler is ook een irritante lul, maar wel een mooie en spectaculaire renner. VDB is dat gewoon niets. Heb er niets mee en vind hem vervelend.
Maar hoe die VDB zich vandaag gedroeg is typerend. Ik vind dat onbeschoft. Ik zou elk moment de pers te woord staan ook vervelend vinden, maar gewoon weglopen bij iemand die tegen je praat is echt onbeleefd. Ik vind hem altijd wat norsig, kan er niets aan doen.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:27 schreef RemcoW23 het volgende:
TDJ-fans naar Mart in de herhaling. After party begint
Goeie journalist, luister graag naar hem en leest ook lekker weg.quote:Op donderdag 19 juli 2012 01:32 schreef golfer het volgende:
En eindelijk Edwin die een beetje los komt en op een leuke manier dingen uitlegde over Baskenland en Euscatel.
ik wist ook niet dat dat orange was.
Ooit de beste krant ? Was niet doorheen te komen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 01:42 schreef golfer het volgende:
Leuke enthousiaste man ook die Vlaming die hoofdredacteur is van ooit de beste krant van Nederland.
Waarom moeten wij het in Nederland doen met buitenlanders als hoofdredacteurs van onze kranten?
Prima idd, weten meestal meer van de koers ook.quote:Op donderdag 19 juli 2012 04:24 schreef BlaZ het volgende:
Waarom geen Belg? Stelletje ultra nationalisten
Ja leuke kwebbelaar die Belg Peter vd Meerschquote:Op donderdag 19 juli 2012 01:42 schreef golfer het volgende:
Leuke enthousiaste man ook die Vlaming die hoofdredacteur is van ooit de beste krant van Nederland.
Waarom moeten wij het in Nederland doen met buitenlanders als hoofdredacteurs van onze kranten?
Kwaliteit > Nationaliteitquote:Op donderdag 19 juli 2012 06:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Prima idd, weten meestal meer van de koers ook.
Beetje wel. Het geval Friso doel je op denk ik.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Sinds die Belg hoofdredacteur is, is NRC een roddelkrantje geworden.
Inderdaad. Zelfs De Telegraaf bedrijft niet zulke riooljournalistiek.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Beetje wel. Het geval Friso doel je op denk ik.
Ja want twee keer vierde eindigen in de Tour is waardeloos natuurlijk.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:58 schreef Tommeke het volgende:
Leuke TT.
Maar nog ff over Vandenbroeck. Wat is dat eigenlijk een waardeloze coureur. Je ziet hem alleen maar in de Tour, waar hij hoogstens top5 haalt en vooral aanklampt. Soms deelt ie een speldenprikje uit, maar over het algemeen is hij maar een volger de laatste jaren. Verder heeft ie in z'n carrière maar een keer gewonnen: in de Dauphine. En je ziet hem de rest van het jaar niet. Behoorlijk kansloos, je een jaar wegstoppen voor een vierde plek in de Tour
Ik vind het echt helemaal niets.
En hier hebben we belgenhater van poppel ook weer mensen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Sinds die Belg hoofdredacteur is, is NRC een roddelkrantje geworden.
Hoezo Belgenhater?quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:05 schreef BramKVO het volgende:
[..]
En hier hebben we belgenhater van poppel ook weer mensen.
Radioshack heeft verder niksquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:06 schreef Evertjan het volgende:
net alsof iemand maar om het ploegenklassement geeft
Dat dus. Een geel rugnummerquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:06 schreef Evertjan het volgende:
net alsof iemand maar om het ploegenklassement geeft
Hoezo belgenhater ? Durf jij nu echt zeggen "hoezo" ?quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoezo Belgenhater?Ik zeg alleen dat Vandermeersch het NRC heeft kapot gemaakt.
Dat weet je niet. Zubeldia lag op dat moment ook derde in de etappe.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:05 schreef wimderon het volgende:
Winkels snapt het principe van het ploegenklassement niet
Mist is wolkenquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:12 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mart is iedereenNouja.. waarom zegt bijna iedereen dat...
Peter Ouwerkerkquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:16 schreef silverhill het volgende:
Thomas de Gendt, en die andere ben ik alweer vergeten.
Vierde. Monfort lag derde.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:09 schreef Hamilton het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Zubeldia lag op dat moment ook derde in de etappe.
Misschien off-topic, maar de Belgen hebben leuke rapportages bij Vive le Veloquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:23 schreef snellejelle het volgende:
Alweer zo'n bergafdaal filmpje?
Dat doen ze minstens 2x per tour.
Monfort reed er nog voor en die heeft later ook Zubeldia geholpen toen die vooraan moest lossen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:09 schreef Hamilton het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Zubeldia lag op dat moment ook derde in de etappe.
Ja idd, die wolkenquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:29 schreef Narcotical het volgende:
Mooie plaatjes van bovenop die bergen
Oke, maar echt normaal was het ook niet dat hij totaal geen aandacht had voor Zubledia.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Monfort reed er nog voor en die heeft later ook Zubeldia geholpen toen die vooraan moest lossen.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:27 schreef silverhill het volgende:
De Stelvio is anders bekender dan bijna alle TdF cols.
Nee, slipje waarschijnlijkquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:31 schreef reddevil1408 het volgende:
Heeft Mart de zakdoek van Ria Visser in zijn borstzak trouwens?
eerder haar slipjequote:Op donderdag 19 juli 2012 23:31 schreef reddevil1408 het volgende:
Heeft Mart de zakdoek van Ria Visser in zijn borstzak trouwens?
Er zou eigenlijk een baas der bazen ronde georganiseerd moeten worden met de mooiste klimmen van Europa erin. Wel met vlakke etappes ertussen, anders is het zonder hulpmiddelen niet te doen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:31 schreef knep het volgende:
[..]Stelvio
daar kunnen die Franse flutbergen niet aan tippen.
Galibier ?quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:31 schreef knep het volgende:
[..]Stelvio
Kun je nagaan hoe de avondetappe er over 50 jaar uit ziet.....quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:33 schreef Syntix het volgende:
NOSconstant maar die oude tours erbij halen en oude filmpjes, terwijl een groot deel van je kijkers totaal niks met die filmpjes heeft of uberhaupt geboren is op dat moment
NOShet na zo'n etappe niet eens ff over Froome/Wiggins hebben
Angliru is net zo bazig, beste Spaanse klimquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:31 schreef knep het volgende:
[..]Stelvio
Absolute hoogte doet er niet zoveel toe. Relatieve hoogte al iets meer, maar gewoon de klim zelf bepaalt het meeste. Maar de Galibier is ook zeker niet misselijk neequote:Op donderdag 19 juli 2012 23:34 schreef ddx het volgende:
[..]
Galibier ?
En zo zijn er volgens mij nog wel een paar die over de 2500m zijn ?
Nee zoek de ABN spreker...quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:36 schreef reddevil1408 het volgende:
Is dit trouwens de quiz? Zoek de naam bij de spreker?
Wacht maar tot je dit jaar de Cuitu Negro te zien krijgtquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:35 schreef Szura het volgende:
[..]
Angliru is net zo bazig, beste Spaanse klim
Die ken je toch wel allemaal?quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:36 schreef reddevil1408 het volgende:
Is dit trouwens de quiz? Zoek de naam bij de spreker?
Ik heb echt zin in die Vuelta, al die bergfinishes. Fappen!quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:37 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Wacht maar tot je dit jaar de Cuitu Negro te zien krijgt
Ja het was ook niet serieus bedoeld, idd dom dat het er niet bij staat.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:38 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
Alleen Boogie en Frans Maassen
Vd Schueren, van Poppel, Koosquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:38 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:38 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
col d agnelloquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:34 schreef ddx het volgende:
[..]
Galibier ?
Mart knippert dadelijk wel met zijn vingers.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom laten ze CAnker Sorensen niet zien?
twitter:sporza_koers twitterde op donderdag 19-07-2012 om 22:48:32Chris Anker Sørensen steekt vingers tussen spaken http://t.co/G8dzs4ZQ reageer retweet
quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:43 schreef Narcotical het volgende:
Catweazle geeft even uitleg over Strava. Wat een kut item weer
Senk joe for seh advice.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:44 schreef Leatherface het volgende:
Ik zou een ieder die de Engelse uitspraak van Smeets bekritiseert adviseren om zich als logopedist aan te bieden.
Lesserfacequote:Op donderdag 19 juli 2012 23:44 schreef Leatherface het volgende:
Ik zou een ieder die de Engelse uitspraak van Smeets bekritiseert adviseren om zich als logopedist aan te bieden.
http://nl.wikipedia.org/wiki/KITTquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:52 schreef stoereboii het volgende:
Kittel dus? Kan iemand dat ff uitleggen aub
Mwah, de Iseran en de Agnel komen in de buurt maar zijn eenvoudiger en bieden niet zo'n episch decorquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:34 schreef ddx het volgende:
[..]
Galibier ?
Nee.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:54 schreef reddevil1408 het volgende:
Zullen we Edwin Winkels vervangen voor de vrouw van Thomas???
Nee die is echt dom. Gister bij vive le velo wtfquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:54 schreef reddevil1408 het volgende:
Dan moet ze wel haar mond houden heb ik begrepenquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:54 schreef reddevil1408 het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:54 schreef reddevil1408 het volgende:
Ik denk wel dat zij Knight Rider kentquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:55 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Nee die is echt dom. Gister bij vive le velo wtf
quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:55 schreef Szura het volgende:
Ik mis die items van de Neel wel en als je die Joep ziet prutsen verlang je zelfs naar Fifi.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:56 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik denk wel dat zij Knight Rider kent
[..]
[..]
Hij kan het toch beter bij het Nederlands houden..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:40 schreef RemcoW23 het volgende:
What? We are the numbers 1 and 2, please..
Niet helemaal met jou eens. Het is niet zomaar 3 weken Frankrijk overleven. Die etappes slaan soms helemaal nergens op (wel leuk voor de kijkers), maar dat trek je niet zonder hulpmiddelen. Tenminste, niet zo makkelijk als Voeckler etc. het doen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:45 schreef il_Tonno het volgende:
Nou als je doping nodig hebt om 3 weken Frankrijk te overleven dan ben je toch niet goed genoeg? Ben het niet eens met Ouwerkerk
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:46 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Niet helemaal met jou eens. Het is niet zomaar 3 weken Frankrijk overleven. Die etappes slaan soms helemaal nergens op (wel leuk voor de kijkers), maar dat trek je niet zonder hulpmiddelen. Tenminste, niet zo makkelijk als Voeckler etc. het doen.
Gewoon iedereen doping geven. Als iedereen er aan zit blijft het eerlijk, eigenlijk.
quote:
editknop bestaat. werkelijkquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:49 schreef RemcoW23 het volgende:
Duurt zeker ook 5 uur voordat je fatsoenlijk beneden bent
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Aja422bij zo'n 'live' uitzending is het logisch dat hij niet steeds edit. Gebeurt ook nooit bij VI.
Ik houd het graag overzichtelijk. Ieder onderwerp een apart postje, anders haal ik Tong niet in.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
[..]
editknop bestaat. werkelijk
Beetje op Spanish Guitars zoeken en je vind vast wel soortgelijk iets. Ik vind dat ook soms lekker om naar te luisteren. Lekker rustgevendquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:53 schreef miep63 het volgende:
Mooi relaxed achtergrondmuziek (spaanse gitaren) tijdens het fragment met al die auto's op de berg. Vraag me af van wie dat is.
met Wilmots (de zoveelste koekenbakker ) wel ja ..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:56 schreef ajacied4lf het volgende:
'We hebben geen goede voetballers?'
Ze hebben een prachtig team, nog even en het kan super mooi worden voor belgie.
bazenlegerquote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:00 schreef RemcoW23 het volgende:
SS, meneer moet de oorlog er weer bij halen
Niveautje Denemarken gaan ze halen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:59 schreef vincerusso het volgende:
[..]
met Wilmots (de zoveelste koekenbakker ) wel ja ..
Zouden die ook een eigen kok gehad hebben voor extra energie? Het leven was voor hen natuurlijk ook niet makkelijkquote:
Beetje stug voor de pot hangen en hopen op dat ene doelpunt? Hoop dat ze qua spel iets meer te bieden hebben.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niveautje Denemarken gaan ze halen.
die gaf ze een portie joden en communisten haat mee . daar kan je 6 jaar op terenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:06 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Zouden die ook een eigen kok gehad hebben voor extra energie? Het leven was voor hen natuurlijk ook niet makkelijk.
Verwacht ook wel meer, want daar hebben ze ook de spelers voor. Maar bedoel te zeggen dat ze binnen een aantal jaar gewoon mee gaan doen met EK's en WK's en dan ook voor verrassingen gaan zorgenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:07 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Beetje stug voor de pot hangen en hopen op dat ene doelpunt? Hoop dat ze qua spel iets meer te bieden hebben.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:08 schreef vincerusso het volgende:
[..]
die gaf ze een portie joden en communisten haat mee . daar kan je 6 jaar op teren
Was gister bij Vive la velo, er wordt heel veel van hem verwacht.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:14 schreef RemcoW23 het volgende:
Is dat zo`n goede renner ja? Als Tourkijker krijg ik weinig van m mee namelijk. Zonde dat hij dan niet mee ging vanwege de trouwerij.
Als je geen iPad had gehad had je een iPad ook klote gevondenquote:
Te duur.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als je geen iPad had gehad had je een iPad ook klote gevonden
Koop eens een Macbook zou ik zeggen, je zal nooit teruggaan naar Windows.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:06 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Zouden die ook een eigen kok gehad hebben voor extra energie? Het leven was voor hen natuurlijk ook niet makkelijk.
Whut? Mart naar omroep Maxquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:35 schreef Maver24 het volgende:
Hoop het niet maar aangezien Mart naar Max gaat ben ik dus bang dat we een mooi tijdperk moeten gaan afsluiten
Idd. Al zal dat wiel wel niet op zijdelingse krachten gemaakt zijn haha.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:09 schreef DeeBee het volgende:
'The dog of steel' bij Burghardt, dat beest was wel sterk...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Joaquim_Agostinhoquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:10 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Idd. Al zal dat wiel wel niet op zijdelingse krachten gemaakt zijn haha.
Heeft iemand dat verhaal van die Portugees?
Thnxquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:11 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Joaquim_Agostinho
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:13 schreef DeeBee het volgende:
My neem is Kevundis, nais meeting you all!
DeMart-samenvattingen.
Hij reed over een drempeltje. Een weg- of omhoogspringend achterwiel overkomt op zo'n manier zelfs mij regelmatig in een wedstrijd of sprint. En ik kan niet sprinten. Is gewoon onstuimigheidquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:11 schreef pennyfarthing het volgende:
De samenvatting![]()
Zag vanavond beelden van de sprint. De achterwiel van Cavendish komt los van de grond, zo veel kracht op de pedalen.
Had dus net zo goed verkeerd kunnen aflopen?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:14 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Hij reed over een drempeltje. Een weg- of omhoogspringend achterwiel overkomt op zo'n manier zelfs mij regelmatig in een wedstrijd of sprint. En ik kan niet sprinten. Is gewoon onstuimigheid
dank voor je uitlegquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:14 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Hij reed over een drempeltje. Een weg- of omhoogspringend achterwiel overkomt op zo'n manier zelfs mij regelmatig in een wedstrijd of sprint. En ik kan niet sprinten. Is gewoon onstuimigheid
Minste sinds 1999: Armstrong en Kirsipuu?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:21 schreef reddevil1408 het volgende:
slechts 2 gele trui dragers: Wiggens en Cancellara....
Nee hoor. Die kans is klein.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:15 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
Had dus net zo goed verkeerd kunnen aflopen?
Volgens de Tour-site tussen 17:09 en 17:29.quote:
Hopen dat ze doorfietsen moet om 17.40 naar mn werkquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:23 schreef Aguero het volgende:
[..]
Volgens de Tour-site tussen 17:09 en 17:29.
http://www.letour.com/le-tour/2012/us/stage-20.html
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:25 schreef Zelva het volgende:
[..]
Leo weet toch niets van de Tour, zo kunnen ze dat een beetje verhullen.
En wielrennen/wielrenners in het algemeen..quote:
Benali.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Sorry, ik val wat later in, maar wie is die gast met dat ringbaardje?
Stefan Schumacherquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Sorry, ik val wat later in, maar wie is die gast met dat ringbaardje?
Die dictator van Tunesie?quote:
Hij lijkt er wel op, maar dan de wat meer vrouwelijke versiequote:
Je zit met je voeten vastgeklikt hè? Dus als die gasten sprinten trekken ze ook aan de pedalen. Door die beweging trek je je achterwiel omhoog als het ware. Maar tegelijk trek je ook enorm aan je stuur waardoor je voorwiel ook de neiging heeft omhoog te komen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |