Idd. Al zal dat wiel wel niet op zijdelingse krachten gemaakt zijn haha.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:09 schreef DeeBee het volgende:
'The dog of steel' bij Burghardt, dat beest was wel sterk...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Joaquim_Agostinhoquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:10 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Idd. Al zal dat wiel wel niet op zijdelingse krachten gemaakt zijn haha.
Heeft iemand dat verhaal van die Portugees?
Thnxquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:11 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Joaquim_Agostinho
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:13 schreef DeeBee het volgende:
My neem is Kevundis, nais meeting you all!
DeMart-samenvattingen.
Hij reed over een drempeltje. Een weg- of omhoogspringend achterwiel overkomt op zo'n manier zelfs mij regelmatig in een wedstrijd of sprint. En ik kan niet sprinten. Is gewoon onstuimigheidquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:11 schreef pennyfarthing het volgende:
De samenvatting![]()
Zag vanavond beelden van de sprint. De achterwiel van Cavendish komt los van de grond, zo veel kracht op de pedalen.
Had dus net zo goed verkeerd kunnen aflopen?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:14 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Hij reed over een drempeltje. Een weg- of omhoogspringend achterwiel overkomt op zo'n manier zelfs mij regelmatig in een wedstrijd of sprint. En ik kan niet sprinten. Is gewoon onstuimigheid
dank voor je uitlegquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:14 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Hij reed over een drempeltje. Een weg- of omhoogspringend achterwiel overkomt op zo'n manier zelfs mij regelmatig in een wedstrijd of sprint. En ik kan niet sprinten. Is gewoon onstuimigheid
Minste sinds 1999: Armstrong en Kirsipuu?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:21 schreef reddevil1408 het volgende:
slechts 2 gele trui dragers: Wiggens en Cancellara....
Nee hoor. Die kans is klein.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:15 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
Had dus net zo goed verkeerd kunnen aflopen?
Volgens de Tour-site tussen 17:09 en 17:29.quote:
Hopen dat ze doorfietsen moet om 17.40 naar mn werkquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:23 schreef Aguero het volgende:
[..]
Volgens de Tour-site tussen 17:09 en 17:29.
http://www.letour.com/le-tour/2012/us/stage-20.html
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:25 schreef Zelva het volgende:
[..]
Leo weet toch niets van de Tour, zo kunnen ze dat een beetje verhullen.
En wielrennen/wielrenners in het algemeen..quote:
Benali.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Sorry, ik val wat later in, maar wie is die gast met dat ringbaardje?
Stefan Schumacherquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Sorry, ik val wat later in, maar wie is die gast met dat ringbaardje?
Die dictator van Tunesie?quote:
Hij lijkt er wel op, maar dan de wat meer vrouwelijke versiequote:
Je zit met je voeten vastgeklikt hè? Dus als die gasten sprinten trekken ze ook aan de pedalen. Door die beweging trek je je achterwiel omhoog als het ware. Maar tegelijk trek je ook enorm aan je stuur waardoor je voorwiel ook de neiging heeft omhoog te komen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |