SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All
En foto's van dezelfde groep: Flickr
Muziek van de Avondetappe 2012: Spotify
Hij heeft wel talent, maar idd geen acceleratie. Plus dat je hem maar drie weken per jaar ziet en het een vervelende chagrijn is.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:00 schreef anoukane het volgende:
Eens. Wordt nooit wat met die gozer. Lange slungel zonder acceleratie.
Tsja, wat Van den Broeck betreft had ik hem deze Tour wel een stuk aanvallender verwacht.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:58 schreef Tommeke het volgende:
Leuke TT.
Maar nog ff over Vandenbroeck. Wat is dat eigenlijk een waardeloze coureur. Je ziet hem alleen maar in de Tour, waar hij hoogstens top5 haalt en vooral aanklampt. Soms deelt ie een speldenprikje uit, maar over het algemeen is hij maar een volger de laatste jaren. Verder heeft ie in z'n carrière maar een keer gewonnen: in de Dauphine. En je ziet hem de rest van het jaar niet. Behoorlijk kansloos, je een jaar wegstoppen voor een vierde plek in de Tour
Ik vind het echt helemaal niets.
Waarom zou dat zijn?quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:06 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Plus dat je hem maar drie weken per jaar ziet en het een vervelende chagrijn is.
Ik dacht Gesink?quote:
Ik weet alleen maar het laatste: Een nest met een knipperende Franse vlag.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:09 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wat was het eerste stukje vd tourquiz van vanavond ook weer?
Ja, goeie oplossing is me inmiddels duidelijkquote:Op donderdag 19 juli 2012 00:10 schreef limar2 het volgende:
Hennie Vrienten was de eerste he BoezelaaR
Maar misschien was de titel de hint.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:10 schreef limar2 het volgende:
Hennie Vrienten was de eerste he BoezelaaR
Dan hadden ze de woord papa uitgehaald net zoals in Duquote:Op donderdag 19 juli 2012 00:12 schreef APK het volgende:
[..]
Maar misschien was de titel de hint.
Iets met 'papa' ofzo
Ah. Dan is het dus Paolini. Ik kwam er al niet uit.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:12 schreef APK het volgende:
[..]
Maar misschien was de titel de hint.
Iets met 'papa' ofzo
Nee klopt. Menchov is ook een saaie lul, maar dat vind ik wel een held. En dat maakt op zich ook niet uit. Voeckler is ook een irritante lul, maar wel een mooie en spectaculaire renner. VDB is dat gewoon niets. Heb er niets mee en vind hem vervelend.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:08 schreef JC14 het volgende:
[..]
Waarom zou dat zijn?
Het is een stille jongen die zich op zijn manier voorbereidt, net zoals anderen dat doen op hun manier.
Je hoeft echt niet altijd de populaire boy uit te hangen om gewaardeerd te worden.
Daarbij zegt Van den Broeck wat hij denkt, maar als hij niets te zeggen heeft doet hij dat ook niet.
Maakt toch niet uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |