waarom camping dan?quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Haha echt? Twee jaar terug gedaan, schrale shit.
Joden afmaken dusquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:54 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga naar sunny Beach lekker bommen afsteken.
Ik ga met drie andere vrienden en we gaan naar zo camping met 4 persoonstent die al klaar staat met kookgelegenheid en koelkast etc.quote:
nee plzquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Haha echt? Twee jaar terug gedaan, schrale shit.
Vetquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik ga met drie andere vrienden en we gaan naar zo camping met 4 persoonstent die al klaar staat met kookgelegenheid en koelkast etc.
Kan niks duurders betalenWe gaan ook met bus, 19 uur rijden.
Dat is echt but ouwequote:Op woensdag 18 juli 2012 23:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik ga met drie andere vrienden en we gaan naar zo camping met 4 persoonstent die al klaar staat met kookgelegenheid en koelkast etc.
Kan niks duurders betalenWe gaan ook met bus, 19 uur rijden.
quote:
Ik kom daar over iets meer dan een week met opgeheven middelvingers langs. Je moet wel ff naar Varna. Is in de buurt en heel mooiquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:54 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga naar sunny Beach lekker bommen afsteken.
Ik word toch altijd duf in de auto/bus dus ik slaap het wel door.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is echt but ouwe
Met tripjes van Ajax word ik ook altijd gek
Die heb ik ook op fb.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hee yvje, jouw dochter heeft mij toegevoegd op fb
Ik was als een pedo in de speeltuin zo blij
Ik ga meteen zoeken naar jouquote:
Ja dat hoop ik ook altijdquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik word toch altijd duf in de auto/bus dus ik slaap het wel door.
Wanneer worden ze volwassen dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
over 2 minuten is feijenoord jarig zegt iedereen op twitter
quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:57 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Tyron zo'n tent? Gingen wij ook altijd in zoiets als we naar Frankrijk gingen.
Wij hebben op de heenweg 3 gram wiet pp opgerookt om min of meer in slaap te blijven. Terugweg ben je zo moe dat je toch wel slaaptquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik word toch altijd duf in de auto/bus dus ik slaap het wel door.
Zelfde concept dus, alleen zijn GOGO campings wel pauperquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
[ [url=http://s1.www.gogo.nl.resources-web(...)-web1.jpg]afbeelding[/url] ]
Dit is enige pic dat ik heb.
Daar was ik al bang voorquote:
Ik ga je keihard volgen op Twitter. Als het goed is heb ik ooit een account aangemaakt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
over 2 minuten is feijenoord jarig zegt iedereen op twitter
Je hebt mazzelquote:
Maat van me zei dat er op deze camping 70% vrouw rond loopt en 30% man, hoop dat het waar is.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zelfde concept dus, alleen zijn GOGO campings wel pauper
Wat is zijn Twitter dan?quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga je keihard volgen op Twitter. Als het goed is heb ik ooit een account aangemaakt.
Ik weet niet of ik verder kom dan, strand, bier, bier, eten, rode wodka, bier, slapen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik kom daar over iets meer dan een week met opgeheven middelvingers langs. Je moet wel ff naar Varna. Is in de buurt en heel mooi
ze zeggen zo zoveel bij gogoquote:Op donderdag 19 juli 2012 00:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
Maat van me zei dat er op deze camping 70% vrouw rond loopt en 30% man, hoop dat het waar is.
Neequote:Op donderdag 19 juli 2012 00:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
Maat van me zei dat er op deze camping 70% vrouw rond loopt en 30% man, hoop dat het waar is.
Maakt het uit joh. Al zou ik mijn account weleens enigszins moeten gaan 'beschermen'quote:
Stijnkorfbalkoning98quote:
Met: Er is alleen geen apart slaapgedeelte.quote:Camping La Masia mag je gerust de beste camping van Blanes noemen. Het park beschikt over meerdere zwembaden en een gezellige poolbar. Je loopt de camping af en zit binnen no time in het uitgaanscentrum van Blanes of je ligt lekker te bakken op het strand. GOGO heeft een mooi groot veld, naast één van de zwembaden. In de tent is het niet warm, want er staan genoeg bomen. Wij hebben 2, 3 en 4-persoonstenten op deze camping en je kunt er gewoon in staan. Er is alleen geen apart slaapgedeelte.
Weet ik was ook al opzoek naar jou.quote:
jupquote:Op donderdag 19 juli 2012 00:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
Met: Er is alleen geen apart slaapgedeelte.
Bedoel ze toch dat iedereen bijelkaar in één ruimte slaapt?
Ik ga Steven ook eens stalken als het goed is staat hij weer bij Rens in de friendlist.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Weet ik was ook al opzoek naar jou.
Paupertenten in Luxemburg stonden wij in het dal bij een berg/heuvel en er stond met een wolkbreuk 5 tot 10 cm water in onze tent.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:57 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Tyron zo'n tent? Gingen wij ook altijd in zoiets als we naar Frankrijk gingen.
Ik heb ook een slotje maar dan kan je hem nog wel vindenquote:
kloptquote:Op donderdag 19 juli 2012 00:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga Steven ook eens stalken als het goed is staat hij weer bij Rens in de friendlist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |