Kipnuggets en milkshakequote:Op woensdag 18 juli 2012 23:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
Kipnuggets, hamburgertje en milkshake, niets mis mee. Laatste keer dat ik bij de mac was is overigens alweer 2 maanden terug ofzo. Ga er bijna nooit heen.
Only in Steenwijk.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat is inderdaad verstandig, iemand uit het dorp wilde vanaf zijn schuurdak op zijn trampoline springen zodat hij daarna in zijn zwembad kwam. Op de trampoline lukte wel maar daarna flikkerde hij tussen het zwembad en zijn trampoline in. Vanaf dat moment is 1 been verlamd
![]()
Hoi Yvonquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat zit jij nou weer te stoken?
Die tekst is voor een stel puistenpubertjes die heel stoer kanker zeggen in B&H
Of jij moet vinden daar ook bij te horen hm?
Hee yvje, jouw dochter heeft mij toegevoegd op fbquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
hou je in yvonne laat je niet gek makenquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
welke usersquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Yvonne hoeft zich niet in te houden, andere users moeten dat wel
Waaronder jij stinhoquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Yvonne hoeft zich niet in te houden, andere users moeten dat wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Post dan meteen het filmpje erbijquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:43 schreef RensAjacied het volgende:
Als je post in VBL moet je blijven posten in VBL KANKERLUL!
Hard maar waar. Net als van die bergbeklimmers die komen te overlijden. Al kan je dit nog als jeugdige overmoed zien wat het wel weer zielig maakt.quote:
ja precies kunnen we tenminste nog even lachen op deze donkere woensdagnachtquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Post dan meteen het filmpje erbij
Ja.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waaronder jij stinho
Je liet je weer bijna gaan
Waar ga je heen op vakantie?quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja.. Gelukkig kan ik me op vakantie een week bezinnen
Ik geloof er geen zak vanquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hee yvje, jouw dochter heeft mij toegevoegd op fb
Ik was als een pedo in de speeltuin zo blij
Afblijven van de restjes Jupiler hequote:Op woensdag 18 juli 2012 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja.. Gelukkig kan ik me op vakantie een week bezinnen
in feite is het over een kwartier nacht.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja precies kunnen we tenminste nog even lachen op deze donkere woensdagnacht
Ciedjequote:
Ga kijken danquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
hou je in yvonne laat je niet gek maken
Dan is het toch donderdagochtendquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
in feite is het over een kwartier nacht.
Ja, ik zal je dat belove Stevenquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Afblijven van de restjes Jupiler he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |