Oh ik ook wel, als ik het zelf betaal anders moet ik rustig aan doen. Zo af en toe een stroopwafeltje mag ook natuurlijk.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik heb de vrijheid om een zak chips open te maken
Ik heb zojuist dat recht gekregenquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat mag je helemaal niet zonder toestemming van je ouders
Die man is echt een baasquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gewoon Ierse komedieseries gaan kijken. Father Ted
Alles uit Ierlandquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gewoon Ierse komedieseries gaan kijken. Father Ted
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Denk aan je gewicht anders ga je net zo korfballen als Verhoeven voetbaltquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb zojuist dat recht gekregen
Gelukkig is een stroopwafel op dit tijdstip wel goed voor je gewicht.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
Denk aan je gewicht anders ga je net zo korfballen als Verhoeven voetbalt
quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
Verhoeven is binnen het korfbal een Marokkaan heb ik mij laten vertellen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
VBL SC on tourquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:37 schreef Tjacka het volgende:
http://www.bungalows.nl/n(...)tml?click=chainblock
Best leuk dit om met een vriendengroep te doen.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Stijntje kan nog wel tien zakken chips eten. Heb je die dunne armpjes niet gezien?
Ik kom niet bij, al ga ik de hele week naar de mac, mijn sixpack blijft strak staan. Waar verhaal. Had mijn vader ook tot zijn 40ste, dus ik kan wel even door. Al let ik wel op mijn voedsel hoor.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gelukkig is een stroopwafel op dit tijdstip wel goed voor je gewicht.
De McDonaldsquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik kom niet bij, al ga ik de hele week naar de mac, mijn sixpack blijft strak staan. Waar verhaal. Had mijn vader ook tot zijn 40ste, dus ik kan wel even door. Al let ik wel op mijn voedsel hoor.
Ik ga op mijn gewicht passen hoor. Gewoon een paar keer van het dak afspringen met trampoline als ondergrondquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
Jij kan dat wel jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga op mijn gewicht passen hoor. Gewoon een paar keer van het dak afspringen met trampoline als ondergrond
Kipnuggets, hamburgertje en milkshake, niets mis mee. Laatste keer dat ik bij de mac was is overigens alweer 2 maanden terug ofzo. Ga er bijna nooit heen.quote:
Het lijkt me wel een gezellig Marokkaan. Zo spontaan zo als hij lacht op die foto dat zie je maar zelden,quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verhoeven is binnen het korfbal een Marokkaan heb ik mij laten vertellen.
Dat is inderdaad verstandigquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga op mijn gewicht passen hoor. Gewoon een paar keer van het dak afspringen met trampoline als ondergrond
Nee ik ga het wel met mijn vriendjes doen.quote:
Wat zit jij nou weer te stoken?quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat is inderdaad verstandig, iemand uit het dorp wilde vanaf zijn schuurdak op zijn trampoline springen zodat hij daarna in zijn zwembad kwam. Op de trampoline lukte wel maar daarna flikkerde hij tussen het zwembad en zijn trampoline in. Vanaf dat moment is 1 been verlamd
![]()
En terecht.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat is inderdaad verstandig, iemand uit het dorp wilde vanaf zijn schuurdak op zijn trampoline springen zodat hij daarna in zijn zwembad kwam. Op de trampoline lukte wel maar daarna flikkerde hij tussen het zwembad en zijn trampoline in. Vanaf dat moment is 1 been verlamd
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |