Met: Er is alleen geen apart slaapgedeelte.quote:Camping La Masia mag je gerust de beste camping van Blanes noemen. Het park beschikt over meerdere zwembaden en een gezellige poolbar. Je loopt de camping af en zit binnen no time in het uitgaanscentrum van Blanes of je ligt lekker te bakken op het strand. GOGO heeft een mooi groot veld, naast één van de zwembaden. In de tent is het niet warm, want er staan genoeg bomen. Wij hebben 2, 3 en 4-persoonstenten op deze camping en je kunt er gewoon in staan. Er is alleen geen apart slaapgedeelte.
Weet ik was ook al opzoek naar jou.quote:
jupquote:Op donderdag 19 juli 2012 00:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
Met: Er is alleen geen apart slaapgedeelte.
Bedoel ze toch dat iedereen bijelkaar in één ruimte slaapt?
Ik ga Steven ook eens stalken als het goed is staat hij weer bij Rens in de friendlist.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Weet ik was ook al opzoek naar jou.
Paupertenten in Luxemburg stonden wij in het dal bij een berg/heuvel en er stond met een wolkbreuk 5 tot 10 cm water in onze tent.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:57 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Tyron zo'n tent? Gingen wij ook altijd in zoiets als we naar Frankrijk gingen.
Ik heb ook een slotje maar dan kan je hem nog wel vindenquote:
kloptquote:Op donderdag 19 juli 2012 00:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga Steven ook eens stalken als het goed is staat hij weer bij Rens in de friendlist.
Je moet er zelf wat van maken.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dus ik ga gewoon een kanker vakantie tegemoet?
Hoe kom je aan mijn facebook dan? Oja.. via SigaarSnorquote:Op donderdag 19 juli 2012 00:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga Steven ook eens stalken als het goed is staat hij weer bij Rens in de friendlist.
tegenwoordig weiger ik elk followverzoekquote:Op donderdag 19 juli 2012 00:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb ook een slotje maar dan kan je hem nog wel vinden. Alleen kan je de tweets niet meelezen.
Je support tenminste het Ajax-vrouwenteam in Anouk Hoogendijk.quote:
En je vorige account.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoe kom je aan mijn facebook dan? Oja.. via SigaarSnor
quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoe kom je aan mijn facebook dan? Oja.. via SigaarSnor
Kloptquote:Op donderdag 19 juli 2012 00:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je support tenminste het Ajax-vrouwenteam in Anouk Hoogendijk.
Mijn eerste keer kamperen was in Luxemburgquote:Op donderdag 19 juli 2012 00:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Paupertenten in Luxemburg stonden wij in het dal bij een berg/heuvel en er stond met een wolkbreuk 5 tot 10 cm water in onze tent.
Er zijn maar twee campings en de andere is alleen voor Spanjolen. Verder is het qua alles slechter dan appartement, afstand voorzieningen alles. Alleen de sfeer is best goedquote:Op donderdag 19 juli 2012 00:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
Met: Er is alleen geen apart slaapgedeelte.
Bedoelen ze toch dat iedereen bijelkaar in één ruimte slaapt?
quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beetje flauw om alles af te schermen hoor, pauper.
Dus ik heb een paupervakantie geboekt?quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:04 schreef Saind het volgende:
[..]
Er zijn maar twee campings en de andere is alleen voor Spanjolen. Verder is het qua alles slechter dan appartement, afstand voorzieningen alles. Alleen de sfeer is best goed
Kan fel zijn daar hè?quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mijn eerste keer kamperen was in Luxemburg
Eerste nacht gelijk regen, ik dacht dat de derde wereldoorlog uit brak man.
Gevonden.quote:
Ja.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dus ik heb een paupervakantie geboekt?
Vooral dat kletteren op de tent, als je daar niet aan gewend bent weet je echt niet wat je overkomt.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kan fel zijn daar hè?
Helemaal als zijn bui 3 of 4 keer terug komt.
goh lastig hoorquote:
no man, je moet het zelf leuk maken. uitgaan in blanes is gewoon leuk, zolang je maar geen partypakket van gogo neemt, zonde van je geld.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dus ik heb een paupervakantie geboekt?
Nee hebben we ook niet, enige extra'tje is een koelkastje die we erbij hebben besteld.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
no man, je moet het zelf leuk maken. uitgaan in blanes is gewoon leuk, zolang je maar geen partypakket van gogo neemt, zonde van je geld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |