waarom camping dan?quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Haha echt? Twee jaar terug gedaan, schrale shit.
Joden afmaken dusquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:54 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga naar sunny Beach lekker bommen afsteken.
Ik ga met drie andere vrienden en we gaan naar zo camping met 4 persoonstent die al klaar staat met kookgelegenheid en koelkast etc.quote:
nee plzquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Haha echt? Twee jaar terug gedaan, schrale shit.
Vetquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik ga met drie andere vrienden en we gaan naar zo camping met 4 persoonstent die al klaar staat met kookgelegenheid en koelkast etc.
Kan niks duurders betalenWe gaan ook met bus, 19 uur rijden.
Dat is echt but ouwequote:Op woensdag 18 juli 2012 23:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik ga met drie andere vrienden en we gaan naar zo camping met 4 persoonstent die al klaar staat met kookgelegenheid en koelkast etc.
Kan niks duurders betalenWe gaan ook met bus, 19 uur rijden.
quote:
Ik kom daar over iets meer dan een week met opgeheven middelvingers langs. Je moet wel ff naar Varna. Is in de buurt en heel mooiquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:54 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga naar sunny Beach lekker bommen afsteken.
Ik word toch altijd duf in de auto/bus dus ik slaap het wel door.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is echt but ouwe
Met tripjes van Ajax word ik ook altijd gek
Die heb ik ook op fb.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hee yvje, jouw dochter heeft mij toegevoegd op fb
Ik was als een pedo in de speeltuin zo blij
Ik ga meteen zoeken naar jouquote:
Ja dat hoop ik ook altijdquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik word toch altijd duf in de auto/bus dus ik slaap het wel door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |